Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (307. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
298.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 305306307308309
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,


    Standart çalışma sıcaklığı 0℃~40℃ arasındadır. Bu değerler arasında olan çalışma sıcaklığı olağan bir durumdur.


    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye

  • BenFero kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    Gerekli ekran görüntüsü linkte mevcuttur.


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,


    Gerekli ekran görüntüsü linkte mevcuttur.




    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye

    Verdiğiniz bilgi için teşekkürler.


    İyi çalışmalar...

  • Merhaba acces point ile modemi kablosuz bağladım internet gidince acces pointi açıp kapayınca geri geliyor genelde gece gidiyor bazen 1-2 saat sonra bazen 1 günü buluyor internetin gitmesi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba üstat evimde kullandığım ürün bu,


    https://www.tp-link.com/tr/home-networking/range-extender/re200//


    Ama arka odada çekim gücü çok zayıf ve bundan menmun değilim şu anki kullandığım ürün yerine bunlardan birisini alsam çekim gücü fark edermi ve ya siz hangisini tavsiye edersiniz,


    Ürün 1


    https://www.tp-link.com/tr/home-networking/range-extender/re305//


    Ürün 2


    https://www.tp-link.com/tr/home-networking/range-extender/re205//





  • Jokerci19 kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    Access Pointinizin model numarası ve versiyon numarasını, ayrıca ana modeminizin marka ve model bilgisini de paylaşmanızı rica ederiz.


    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,


    Access Pointinizin model numarası ve versiyon numarasını, ayrıca ana modeminizin marka ve model bilgisini de paylaşmanızı rica ederiz.


    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye

    acces point modelim TL-WR843ND versiyon bu sanırım Firmware Version:3.14.9 Build 140410 Rel.33110n


    modem ise zte zxhn H168A


    kablosuz bağlantı yaptım 20db çekim gücü var ama internet gittiği zaman acces point kapatıp açınca internet geliyor modemin interneti hep var herhangi kesintiye uğramıyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jokerci19 -- 5 Ekim 2020; 14:23:6 >
  • Yeni seri vr2100 VDSL modemin yonga seti nedir acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    PoE adaptör üzerinde bulunan Reset butonuna 15-20 saniye basılı tutarak bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye

    Merhaba. Geçtiğimiz yaz aylarında cpe220 v3 model bir accesspoint ürününüzü aldım. Birkaç ay güzel çalıştıktan sonra son zamanlarda bu cihazdan gönderdiğim yayında kopmalar başladı. Sonrasında cihazı resetleyip yeniden kurmak istedim fakat cihazı bir kere resetledikten sonra asla arayüzüne giriş yapamadım. Hani fabrika ayarlarına döndükten sonra ip ayarlamaları yapıyorsunuz mesala 192.168.0.254 olan giriş ipsinde bilgisayarıda aynı ip grubuna alıp hepsini denedim bir türlü arayüze giremiyorum. Cihaz üzerinden resetlemeyi denedim yine olmadı. cihazda power lambası ve lan0 lambaları yanıyor. Bu konuya siz nedersiniz cihazın garantisi var daha ama cihaz benim için önemli olduğundan garantiye gönderme süreside canımı sıkıyor. Yardımınızı rica ederim.





  • motomurat kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


     

    Chipset vb. bilgiler şirket gizlilik politikası gereği müşterilerimiz ile paylaşılmamaktadır. 


    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye

  • Gurgurcuuuu G kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    CPE210 kurulum videosuna göz atmanızı ve arayüze erişimi gözden geçirmenizi rica ederiz. Sorununuzun devamı halinde cihazınızın teknik serviste incelenmesi gerekecektir.


    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye

  • Jokerci19 kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    Ana modeminizin kablosuz kanal ayarını 1,6 veya 11 olarak sabitlemenizi öneririz.


    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,


     

    Chipset vb. bilgiler şirket gizlilik politikası gereği müşterilerimiz ile paylaşılmamaktadır. 


    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye

    Bu kadar zor olmamalı bunu cevaplamak. Daha önce de bir arkadaşımız başka bir model için sormuş. Aynı cevabın ardından chipset bilgisi teyid edilip paylaşılmış. SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN  SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi motomurat -- 6 Ekim 2020; 10:29:21 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Ülkemize docsis destekli modemler getirmeyi planlıyor musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,


    Geleceğe dönük stok planımızda böyle bir tedarik sağlama durumu bulunmamaktadır.


    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye

  • motomurat kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,

     

    Şirket politikası gereği TP-Link merkez yurtdışı R&D birimi cihazlar üzerinde bazı donanım ve yazılım bilgilerini gizli tutmaya başlamıştır. Talep ettiğiniz donanım bilgisi gizlilik prosedüründe yer almaktadır. Bu bilgileri maalesef paylaşamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.


    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye

  • Merhaba Forumda Yeniyim Elimde TP-W8951ND Adsl Modem Var, İnternete Bağlanamıyorum


    Kablo Ankastre Kutusundan Direk Modemin Kendisine Bağlı TT 2 Kablo Ucu Bırakıp Gitmiş Bende Eve Çektim Kabloyu Direk

    Bu Şekilde 2-3 Yıldır İnternete Sorunsuz Girilebiliyordu Artık Hiç Girilmiyor

    Adsl Ve İnternet Işığı Yanmıyor

    Servis Sağlayıcımı Aradım Sorun Bina İçi Tesisatınızda Dedi Bizde Bir Sorun Yok Hizmet Vermeye Devam Ediyoruz Yinede Arızanızla İlgileneceğiz Dedi Böyle Birşey Olması Mümkün Değil Çünki Onlar Bunu Söyledikten 1 Gün Sonra İnternet Geldi 2 Gün Sonra Tekrar Gitti Tesisatta Sorun Olsa Hiç Gelmezdi ? Sizce Sorun Modemde Mi ? Yoksa Servis Sağlayıcımda Mı ?


    Ayrıca Modem Arayüzüne Girdim

    Status: Down

    upstream: N/A

    downstream: N/A


    Tanılama İse Şöyle

    Adsl Senkronizasyonu Başarısız

    Bundan Sonraki Diğer Değerlerin Karşısında Atlandı Yazıyor

  • UltraSB kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    Hattınız ADSL mi VDSL mi ? Öncelikle bunu paylaşmanızı rica ederiz. Cihazınızın ADSL destekli bir cihazdır. VDSL altyapı ve sinyallerini desteklemez. Servis sağlayıcınıza evinize gelen sinyallerin ADSL üzerinden mi VDSL üzerinden mi geldiğini sormanızı da öneririz.


    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye

  • Merhabalar

    Evimde Turkcell Superonline 100mbps fiber internet kullanıyorum. İnternet kalitesi ve hızından çok memnunum. Ancak standart gelen modemden midir nedir bilemiyorum. Ara ara hıçkırık tarzı donmalar oluyor. Böyle nasıl anlatsam mesela google a girerken anlık durup devam ediyor gibi. Hız testlerinde ping im 5-7 ms download ım ise 95-100mbps geliyor.

    Bu sıkıntıdan dolayı Wi-Fi 6 destekli bir router almayı düşünüyorum. Ancak internete bağlandığım tv telefon laptop tablet vs. cihazlar ax desteği yok. Bu bir sıkıntı olur mu? İleriye dönük olması için ax destekli bir router düşünüyorum. Daha önce ttnet den 100mbps kullanıyordum. Verdikleri modem inanılmaz dandikti. Archer C60 router ınızı almıştım 2 sene kullandım. Çok memnundum. Superonline a geçince router ı ihtiyacı olan bir yakınıma verdim. Şimdi geri istemek olmaz. :)

    Eğer Wi-Fi 5 destekli cihazlarımla kullanmakta bir sakınca olmayacaksa sizin router öneriniz nedir? (İnterneti daha çok netflix, youtube, 4K içerikler gibi yüksek kalite görüntü ve ses için kullanıyorum)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >





  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 305306307308309
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.