Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (312. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
298.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 310311312313314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • thinkvision T kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    PoE cihazlarınızın güç tüketimini ve aktif PoE destekleyip desteklemediğini tarafımıza paylaşmanızı rica ederiz.

    Saygılarımıza,

    TP-Link Türkiye
  • elvismail kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Aşağıdaki linkten cihaza ait donanım sürümüne uygun sürücüyü indirebilirsiniz.
    https://www.tp-link.com/tr/support/download/tl-wn727n/#Driver

    Sürücü güncelleştirme adımları :https://www.youtube.com/watch?v=DP99Ym2vnPY&feature=youtu.be

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye




  • Merhaba, powerline almak istiyorum. iki sorum olacak.

    1. cihazın birini modemle bağladım diyelim. ikinci cihazı çekmeyen bir odaya bağladım. ikinci cihaza kablolu bağlanmak istemiyorum. cep telefonuna ethernet kablosu takamam. ikinci cihazda wireless özelliği var mı?

    2. ikinci cihazda wireless özelliği olduğunu varsayalım. oda değiştirince aynı ağımı kullanmaya devam edebilecek miyim? farklı bir ağ adına bağlanmak istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crwly kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Sorularınıza istinaden

    1 - Aşağıdaki linkte Wi-Fi özelliği bulunan WPA serisi powerline ürünlerimiz mevcuttur. İnceleyebilirsiniz.


    2- Talep ettiğiniz şekilde ana modeminizin Wi-Fi adı ile aynı ismi verebilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye




  •  SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    merhaba Archer vr300 modemimde internet kısmında günde 8-10 defa ünlem işareti geliyor ve Lütfen DNS nizi manuel olarak yapılandırın  diyor internet kopmamış gibi görünüyor ama internete giremiyorum iss de bizlik birşey yok diyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdturan -- 13 Kasım 2020; 1:39:15 >
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    teknik servis iletişim bilgilerini alabilirmiyim. ankara da yaşıyorum

  • 2 adet TL-WA7210N cihazını deneme imkanım oldu.


    ikisinde de aşağıdaki ayarlar var ve birbirine wep şifreleme ile kablosuz bağlı.

    mesafe 200/250 metre, birbirlerini direkt görüyorlar. test sonucu kötü çıkıyor neden acaba?


    Repeater(Range Extender)

    static ip

    transmission 27dbm

    20mhz

    wds enable



    Test Results

    Transmit: 15.74 Mbps

    Receive: 15.65 Mbps



    ayrıca 40mhz'in test sonucuna etkisi ne olur acaba?


    teşekkürler.

  • Merhaba,


    Bir buçuk senedir sıkıntısız kullandığım TP-Link TL-PA4010P KIT powerline adaptörlerim son birkaç aydır kopmalar yaşamaya başladı. Hiçbir şey değiştirmediğim halde böyle olunca ben de teknik desteğe mail attım. Onlar da dönüş yaptılar fakat artık denememi istedikleri şeyler işin işi gücü bırakıp bununla uğraşmak zorunda kalacağım. Son istedikleri şeyden sonra artık bana aletler için firmware yazdıracaklar sanırım. Garantisi devam eden aleti servise çağırmak bu kadar zor olmasa gerek.


    Teşekkürler.

  • erdturan E kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Görseldeki yapılandırmayı uygulayıp durumu kontrol eder misiniz ?

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • emreyildirimgs kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    0850 724 44 88 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden “Ürünümü teknik servise göndermek istiyorum” talebi oluşturabilir, Yurtiçi Kargo aracılığıyla ücretsiz olarak gönderim sağlamak için tek kullanımlık kargo onay kodu alabilirsiniz. 1-6-2-2 tuşlamasıyla erişim sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • ahmet kontuy kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Repeater modunda cihazlar aldıkları hızı dağıtmaktadırlar. Kablosuz data kaybının daha az yaşandığı 1,6 veya 11. kanallarını, interneti almış olduğunuz modem router veya access point cihazınızda kullanmanızı öneririz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • weneorn kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    0850 724 44 88 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden “Ürünümü teknik servise göndermek istiyorum” talebi oluşturabilir, Yurtiçi Kargo aracılığıyla ücretsiz olarak gönderim sağlamak için tek kullanımlık kargo onay kodu alabilirsiniz. 1-6-2-2 tuşlamasıyla erişim sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • dağıtıcı ubiquiti. bunun transm değeri 22 mbps min. ayarlar kanal 1'deydi. airview ile tekrar baktım, kanal 3'e çektim. bu da değerlerde bir değişiklik meydana getirmedi. anten yatay ve düşey ayarı, mesafe ayarı sonuç açısından tepki veriyor. yani değerlerde yükseltme sağlıyorsun ama en iyi sonuç yine bu şekilde çıkıyor. bu durumda tp-link 15, ubiquiti i.in de 22 desek yine %32'lik bir kayıp var. ayrıca web server port 80 ayarı ilk çıkış firmware'de değiştirilebilirken, sonraki sürümlerde bu özellik kaldırılmış. acaba diyorum ilk çıkış firmware versiyonunu test etme imkanımız olabilir mi? ben bu sürümü bulamadım.

  • ahmet kontuy kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    TL-WA7210N ürünümüzün üretimi ve yazılım desteği durdurulmuş olduğundan bu talep gerçekleştirilemeyecektir. Anten çıkış gücü değerleri bölgeden bölgeye değişkenlik gösterebilmektedir. Region seçeneğini Test Mode yaparak durumu tekrardan kontrol etmenizi rica ederiz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye




  • Arkadaşlar,evimde sürekli Tp link cihazları kullandım,oldukça memnunum.Şimdi de mi box için 5ghz i olan,Tp link modemlere bakıyorum,kopma ve ısınma sorunu olmayan,fiyat performans oranı en iyi Tp link modem tavsiyelerinizi öğrenmek istiyorum.

  • Vr 2100 ile Vr 1200 arasında kaldım.Bu modemlerden birini alırsam ,elimdeki Tp link 854 RE menzil genişleticiyi kullanabilir miyim.

  • gezginci06 G kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Archer VR600 , VR2100 , VR2800 ürünlerimizi inceleyebilirsiniz.
    www.tp-link.com
    Arama Sonuçları | TP-Link
    https://www.tp-link.com/tr/search/?q=Archer+VR&s=


    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • gezginci06 G kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Archer VR1200 ürünümüzün üretimi artık yapılmamaktadır. Archer VR2100 ürünümüzü tercih edebilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • denedim.. birebir aynı oldu. yani tx ve rx ubi ve tp-link tarafında da eş değere ulaştı.  SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN 

  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    Verdiğiniz linke bile giremiyorum. Sağolsun site beni ısrarla TR sitesine yönlendiriyor ve orada bu yazılım sürümü çıkmıyor.

  • 
Sayfa: önceki 310311312313314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.