Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (316. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
298.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 314315316317318
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    iphone xs max ve laptopumdan denedim fakat bilmiyorum kaç mhz desteklediğini.

    Servise gönderdim ürünümü. Sonuca göre tekrardan haber vereceğim.


    Teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdenoztay S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Konuyla ilgili durumunuzu support.tr@tp-link.com üzerinden teknik birimimize iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • MelanchoLy - Man M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Modem kurulum ve diğer ayarların yapılandırılması için modem kurulum destek hattımız 0850 724 44 88 arayarak destek almanızı rica ederiz.


    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Cihazınızın arayüzünden WPS'i kapatmanız ve kanal ayarlarını görsellerdeki şekilde sağlamanız önerilir.




    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye

    Benim de cihazım TP-link vr400 v2 ve benimde sorunum 5ghz şans eseri görünüp görünmemesi. WPS zaten kapalı ancak diğer dediğiniz kanal ayarlamalarını bir deneyeyim.



    Durum Güncelleme maalesef olmadı. dediklerinizi yaptım ancak 5 ghz yine görünmedi. cihazı 1 sene önce aldım yaklaşık. ancak aldığımdan beri bu 5ghz olayını yapamadım. aslında olay yapamamak değil. böyle olgunlaşmış teknolojinin bu kadar amatörce piyasaya sunulması saçma geliyor. insan düşünüyor diğer cihazlarda mı böyle diye? bu kadar zor olmamalı. aktif ettiğim anda 5 ghz destekli cihazlarım görmesi lazım. şimdi cihazı servise yollar isem servisten gelene kadar ne kullanacağım? serviste 5 ghz sorunum kesinlikle çözülecek midir?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayfunjean -- 10 Aralık 2020; 12:34:40 >




  • Ve ben üst mesajımdan ayrı olarak bir sorunumu daha ileteceğim. Takribi Temmuz aylarında Tp-Link'in sitesinden

    Yayın Tarihi: 2020-06-28

    Sürümü: ArcherVR400(EU)_V2_200706 (Betaydı)



    şuan ki Sürüm: Yazılım Sürümü:0.6.0 0.9.1 v0070.0 Build 200713 Beta.34548n 


    olan firmware'i indirmiştim. ilk başlarda çok bir şey hissetmedim ancak 1-2 ay sonra hissetmeye başladım bazı şeyleri. Kapsama alanının daraldı, kopmalar yaşanıyor. internete bağlanıyor telefonumdan ancak ünlem işareti oluyor. eskiden odamdan bağlanabilirdim ancak şimdi bağlanıyor 5 dakika sonra kopmalar olabilir. tamamen şans eseri. Beta yazılım olduğu için mi acaba? ama bir çok yer de en son sürümün 5 ghz sorununu çözdüğünü duydum.





  • Selam Archer C5v vat Türktelekom verdi. Twitch video açmıyor herhalde netflix de açmayacakmış ama esas sorun steamworks common redistributables hatası veriyor indirmiyor disk yazma hatası diyor. kesinlikle update yapmayınca oyunlar açılmıyor. Youtubeda bi arkadaş müşteri servisi modemi update etsin düzelir demiş ama Türktelekom teknik bilgisi eksik sonuç yok. Tplink olarak ilgilenir misiniz ? yoksa iade işlemi mi başlatalım olmaz böyle. İnşallah ürünün arkasında durursunuz TPlink müşteri hizmetlerine ulaşmak impossible. 

  • Merhaba fabrikada sürekli yer değişikliği yaptığım Murekkep Püskürtmeli endüstriel yazıcılar var.Bunların uzaktan kontrol edilebilmesi için ethernet kablosu ile sisteme bağlanması gerekiyor ancak fabrika ortamı olduğu için bu mümkün değil.Cihazda ethernet POE besleme çıkışı var.POE access point aldım ancak tekrarlama modu olmadığı için illede internet bilgisini kablodan alması gerekiyor.Benim ihtiyacım olan ürün Yazıcı cihaza ethernet kablosuyla bağlı olup poE den besleme alacak ancak ağ sistemimle bağlantıyı kablosuz olarak gerçekleştirecek.İşime yarayan çok fazla cihaz var ancak hepsi prizden beslemeli olmuyor.Boyle bir cihaz modeli önerirseniz çok sevinirim cihaz sayısı çok olacağı için uygun fiyatlı olması gerekmekte bu işin içinden çıkacak biri varsa şimdiden tesekkür ederim.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • Zobaa16 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Archer C5v model home gateway ürünü Türk Telekom alt yapısını kullanan fiber kullanıcılarına özel olarak verilmektedir. Satış sonrası hizmetler tarafı anlaşma ve sözleşme gereği Türk TELEKOM Servisine aittir. TP-Link üretici firma olarak modeme müdahale yetkimiz bulunmamaktadır. Türk Telekom fiber modemleri Türk Telekom’un ACS sunucuları tarafından yönetilmektedir. Konuyla ilgili 444 1 444 numarasından ilgili birim ile irtibata geçerek konuyla ilgili destek alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • tayfunjean T kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,
    https://static.tp-link.com/Archer%20VR400(EU)_V2_170719.zip

    Linkteki yazılım ile downgrade edip bağlantı durumunuzu kontrol eder misiniz ?

    Yazılım Güncelleştirme Talimatı;

    1. Yazılım güncelleştirme işlemine başlamadan önce Wireless Modem Router’ınızın arasında kesinlikle kablolu bağlantı kurunuz.
    2. Yazılımı belirtilen adresten yükledikten sonra sıkıştırılmış dosyayı klasöre çıkartınız.
    3. Bilgisayarınızdan internet web tarayıcısı (Internet Explorer, Google Chrome, vs.) açınız.
    4. Internet web tarayıcısından 192.168.1.1 sayfasına giriş yapınız.
    5. Cihaz web arayüzünden Gelişmiş / Sistem Araçları / Yazılım Güncelleme menüsüne tıklayınız.
    6. Yazılım Günceleme menüsü içerisinde Göz at tıklayarak indirmiş olduğunuz klasördeki .bin uzantılı dosyayı seçiniz.
    7. Upgrade / Güncelleme butonuna basarak güncelleme işlemini başlatınız.
    8. Güncelleme sırasında kesinlikle Wireless Modem Router ve bilgisayarınız arasındaki bağlantıyı kesmeyiniz ve cihazları kapatmayınız.


    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye




  • celik1836 C kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Yazınıcınızdan çıkan PoE hangi standarta göre güç sağlamaktadır ? 802.3af/at standartlarına göre çalışıyor ise talep ettiğiniz gibi bir ürünümüz mevcut değildir. Eğer Pasif PoE standartına göre çalışabiliyorsa aşağıdaki ürünümüze göz atabilirsiniz.
    www.tp-link.com
    CPE210 | 2.4GHz 300Mbps 9dBi Outdoor CPE | TP-Link Türkiye
    https://www.tp-link.com/tr/business-networking/outdoor-radio/cpe210/#specifications


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 11 Aralık 2020; 12:44:55 >




  • tayfunjean T kullanıcısına yanıt

    Merhaba


    Tplinkin farklı modelllerde cihazlarını da kullanıyorum fakat onlarda böyle bir problem yaşamadım. Bu modelde, Yabancı forumlardan gördüğüm kadarıyla kronik bir problem bu 5ghz in çekmemesi, çalışmaması. Benim vr400 cihazımı servise gönderdim ve duruma göre gelişmeleri yazacağım.

  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    Belirttiğiniz link ana sayfaya yönlendiriyor malesef. sanırım eski sürümü yüklememi istiyorsunuz. downradge ederim ve size geri dönüş sağlarım.


    https://static.tp-link.com/2020/202003/20200313/Archer%20VR400(EU)_V2_200227.zip


    bunu neden yüklememi önermediniz? beta olmayan bir sürüm. bunun da bilgisini alabilir miyim?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayfunjean -- 11 Aralık 2020; 13:23:3 >
  • H@mdilli kullanıcısına yanıt

    vr400 cihazınızın donanım sürümü nedir? Benim ki v2. servise yolladıktan sonra size nasıl geri dönüş sağlanacak beni de haberdar ederseniz iyi olur. bu tip kronik bir soruna servisin bir şey yapabileceğini düşünmüyorum. elindeki yeni cihaz ile değişiklik yapacaktır ancak v2 kalmış mıdır?

  • merhaba TL-WA850RE V1.2 menzil genişleticim var. Ancak bunda hız sorunu yaşıyorum. Normalde 25 hızlara ulaşırken cihazı takınca 4-5 hız alıyorum spedtest sitesinden. Farklı isim vererek yeniden kurdum yine aynı. modemin kanalı 1 e sabitledim yine aynı. genişletici modemin dibine takıp deniyorum yine aynı 25 hız 4 e düşüyor

  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    getirin artık şu modemleri kurtarın bizi netmasterdan

  • Merhaba
    Evde 100 mb 5ghz destekli fiber internet var
    Laptop 5 ghz destegi yok iki ürün arasinda kaldim hangisini onerirsiniz yüksek ve stabil hiz istiyorum
    Tplink archer t2u ac600
    Mercuys mu6h ac650

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar rezil bir çağrı merkezi hizmeti verdiğiniz için acaba gerçekten hiç utanıyor musunuz?
    Kaç defa dakikalarca müşteri temsilcisine baglanabilecegim diye bekledim ama ne mümkün?
    Bugün tam 65 dk inatla bekledim ama sonuç hüsran ve sinir krizi.
    Ya böyle rezalet, böyle terbiyesizlik olur mu?
    Ürünü garantiye göndereceksiniz muhatap yok.
    Arkadaşlar sorun yaşamamak için güya pahalı kaliteli modem alalım dedik, 1000 tl para verip yeminle rezil rüsva olduk.
    Gidin airties alın kimileri diyor ya airties 30 tl istiyor ya hiç değilse muhatap var karşınızda bu tp link firmasında modemin veya cihazın bozuldu garanti yok çünkü muhatap yok.
    Aman diyorum aman ha uzak durun bulaşmayın...
    Arkadaşlar belki üslup çok sert gibi görebilirsiniz ama emin olun bu firma ile uğraşmaktan yeminle göbeğim çatladı.
    Ya şu paylaştığım görseldeki çağrı merkezi numaralarını arayında rezaleti yaşayın.
    Düşünün bir sorun var ama sorunu çözeceğiniz adamlar yok.
    Öyle kalakaldık hiçbir şey yapamıyoruz...

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harbi24 -- 12 Aralık 2020; 15:55:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • internetim devamlı kesiliyor yeni modem den mi bilemedim aldığım tp link archer vr600 modem iyi "Lütfen DNS'nizi manuel olarak yapılandırın." bu yazı çıktı mı internet gidiyor. Modemi yeniden başlatınca düzeliyor 30 dakika sonra yine aynı sorun modem demi yoksa dns mi çakışıyor??

  • tayfunjean T kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Bizlerin size paylaştığı yazılımda müşterilerimizden herhangi bir olumsuz geri dönüş almadığımızdan en sağlıklı olacak adımı sizlere önermekteyiz. Yoksa paylaşmış olduğunuz yazılımı da kullanabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • enorton E kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Range extender (menzil genişletici) cihazlarımız sadece modeminizin kapsama alanının yetersiz kaldığı ortamlarda gelen kablosuz sinyalin gücünü artırarak belli bir mesafeye kadar arttım sağlamaktadır. İndirme ve yükleme hızına yani data aktarımıza herhangi bir etkisi bulunmamaktadır. Range Extender modellerini , modeminizin kablosuz sinyalini artırmak için kullanabilirsiniz. Repeater veya Range Extender modunda çalışan cihazlarda sağlıklı bir bağlantı olabilmesi için bağlantı kurulan istasyon ile arasında en az %30 dbi değerinde sinyal alması gerekmektedir. Stabil bağlantı için modemden en iyi sinyali alabileceği noktaya cihazı konumlandırmanız gerekmektedir. Ayrıca ana modem tarafında kablosuz kanal frekansını 1.6. ve 11. Kanala sabitlenmesini tavsiye ediyoruz. Eğer cihazınızın yazılımı güncel değilse aşağıda bulunan linkteki yazılımı indirip içerisindeki .bin dosyasını System Tools > Firmware Upgrade sayfasından yükleyerek güncelleştirme işlemi yaptıktan sonra kontrol etmenizi rica ederiz.
    https://static.tp-link.com/TL-WA850RE_V1.20_150127_1473815690074b.zip

    Alt yapı hızını farklı ortamlarda aynı değerlerde alınması için sizlere powerline ürünleri önerebiliriz. Powerline ürünleri elektrik hattı üzerinden internet bağlantısı taşıyan ürünlerdir. Ana modem bağlantınızda örnek 50mbps bağlantı varsa uzak mesafeye göre yakın değerler sizlere sunmaktadır.https://www.tp-link.com/tr/home-networking/powerline/tl-wpa4220kit/ Linkteki ürünümüz inceleyebilirsiniz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye




  • 
Sayfa: önceki 314315316317318
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.