|
SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (317. sayfa)
-
-
Değerli Müşterimiz,
Pandemi dönemince Yaşadığımız bu zorlu süreçte ve hafta sonu verilen kısıtlamadan dolayı satış sonrası hizmet kanallarımız olan teknik destek hattımız, web sitesinde bulunan canlı destek hizmetimiz ile siz değerli kullanıcılarımıza destek vermeye devam etmekteyiz. Evden online eğitim, uzaktan online çalışma ve internet kullanımının yoğunlaşması gibi nedenlerin etkisiyle beklentilerimizin üzerinde çağrı yoğunluğu yaşanmaktadır. Yaşanılan durumdan dolayı üzüntülerimizi sizlerle paylaşıyoruz.
Ürün ile ilgili yaşamış olduğunuz teknik problem ile ilgili olarak support.tr@tp-link.com mail adresimize ürünün model numarasını, seri numarasını ve yaşamış olduğunuz problemi iletirseniz sizlere yardımcı olabiliriz.
Saygılarımızla,
TP-LINK Türkiye -
-
Merhabalar, ben superonline modemini kullanıyordum bugün sizin daha önce başkası için aldığımız modeminizi taktım gerçekten çok başarılı bir ürün, TD W8961N. Ancak biz superonlinedan hizmeti internet ve telefon olarak alıyoruz, bildiğim kadarıyla bugün kablo yenilemesinde splittera bir müdahale olmadı, telefon çalışmıyor, sonrasında kendim splitter ile denedim yine çalışmıyor, benim asıl sorum ise modemde telefon portu yok yani lanlardan birilerine takıyorum, doğru mu yapıyorum onu da bilmiyorum ne önerirsiniz?
-
-
Merhaba, bu ipv6 için nasıl bir yapılandırma gerekir? Şöyle ekran sslerini de bıraktım. Bu ilk görüntüden, internet ve management yazan yerlere giriliyor.
-
Bikaç gün önce iki adet cihaz aldım; wr840n ve wa801n.. Bu iki cihazıda repeater olarak kullanamadım. Tarif edildiği şekilde kurdum, konumlandırdığım yerde de %50 üzeri sinyal gücü olmasına rağmen hız 1 mbit dahi olmadı. Bilmiyorum benmi bişeyleri yanlış yaptım yada ip ayarlarından farklı parametrelermi girmek gerekiyordu bilemiyorum artık ama usandırdı gerçekten. Denemediğim şey kalmadı. Dhpc ve statik ip ne varsa herşeyi denedim. Bu ikisini iade edip bu ürünü almayı düşünüyorum. Tenkik destek hattını aradığımda da hangi numarayı tuşlarsam tuşlayım bu konu hakkındı yardımcı olamıyoruz deniliyor. Ne yapmamı tavsiye edersiniz sayın tp link yetkilisi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yukarıdaki belirttiğim cihazlardan bi sonuç alamazsam linkteki cihazı almayı düşünüyorum. Alıpta repeater modunda kullanıp memnun kalan varmı ? Değerli yorumlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar.
amazonTP-Link TL-WR841HP, 300 Mbps N Kablosuz 4 Portlu 2x9dBi Antenli Kablosuz Yüksek Güçlü Router /Access Point / Menzil Genişleticihttps://www.amazon.com.tr/Tp-Link-Tl-Wr841Hp-300Mbps-Kablosuz-Router/dp/B00XIQMR7M
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
@TP-Link Türkiye Merhaba ben TP-Link Deco P9 AV1000 & AC1200 Mbps Mesh Tüm Ev 3'lü olarak satın almak istiyorum. Fakat çok uzun süredir stoklarda bulunmuyor. TP-Linkin sitesine girdiğimde ise Çok Yakında yazıyor. Uzun zamandır böyle. TP Link satışa mail attım ama 2 ay olmasına rağmen tenezzül edip cevap vermediler. Ben bu ürünü nerden bulabilirim yada Türkiyede ne zaman satışa çıkar bilgisi olan var ise beni de bilgilendirirse sevinirim
-
tp link archer vr600 kişiye göre nasıl hız sınırlandırma yapa bilirim?
önce ki modemim de yapa biliyordum bunda denedim ama olmadı
-
Qos ayarından olması lazım diye biliyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: thelordofQos ayarından olması lazım diye biliyorum.
ordan hızı belirliyorum ama beni de etkiliyor. seçtiğim hız 35mbps alıyorum 2mbps yaptığımda beni etkiliyor. bende 2 mbps download alıyorum asus modem de böyle olmuyordu?
-
Tplink te650 modelli ranger extender cihazimi modemle aynı isimde kullandığımda cihazda ara ara ünlem işaretleri çıkmakta ama modemle farklı isim verdiğimde sıkıntı olmadan baglaniyorum modemle aynı isimi nasıl kullanabilirim sanırım arayüzdeki ip cakismalari oluyor ve genelde oda degistirdigimde olmakta re650 nin yanindan modemin yanina gittigimde full cekmesine rağmen ünlem işareti çıkıyor ınternete giremiyorum -
Ayarlar > Ağ > DHCP Sunucusu Ayarları > DHCP Sunucusu KAPALI olsun.
-
Merhabalar,
Konuyla ilgili Özel Mesaj üzerinden belirttiğimiz ayarları uygulamanızı rica ederiz.
Saygılarımızla,
TP-Link Türkiye -
Merhabalar,
Cihazınızın model ve versiyon numarasını tarafımıza paylaşmanızı rica ederiz.
Saygılarımızla,
TP-Link Türkiye -
-
-
Merhabalar,
Pandemi dönemindeki yoğunluktan dolayı mail sunucularına erişimde sorun yaşanabilmekte. Teknik birim olarak satış ve stok bilgilerine sahip değiliz. Tekrardan satış ekibimize güncel bir mail atmanızı öneririz. Gecikmelerden dolayı özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
TP-Link Türkiye -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X