Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (319. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
298.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 317318319320321
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dcorp

    Merhaba,


    Oculus Quest 2 satın aldım ve bilgisayarıma kablosuz ağ ile bağlanabiliyor. Kablosuz bağlantının 5GHz olması gerekmekte, mümkünse Wifi6 destekli.


    Şimdi ben VR'ı modeme 15 metre kadar uzak bir odada oynuyorum yer müsaitliğinden dolayı. Bana bir dağıtıcı lazım. Sizin markanızda 5GHz sinyal ileten, oldukça güçlü bir donanım mevcut mu? Modemden yaklaşık 7.5 metre ileride prize takıcam, oradan sinyali güçlendirip +7.5 metre daha ilerideki odaya iletmesi lazım kayıpsız.


    Oda > Koridor > Antre > Oda şeklinde.


    Tavsiyelerinize açığım.

    Biz sorduk, TPLink potansiyel müşteriye cevap bile vermiyor. Konu açmanız cidden iyi olmuş çok işe yaradı :)

  • enemy84 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazınız garanti kapsamında ise cihazınızı teknik servisimize göndermenizi rica ederiz.

    Teknik servise yönlendirmesi için 0850 724 44 88 nolu destek hattımızı arayarak ürünümü servise göndermek veya servisteki ürünüm hakkında bilgi almak istiyorum anonsunu tuşlayarak Müşteri temsilcilerimize arıza tanımınız ile birlikte bilgilerinizi ileterek sizlere iletilen tek kullanımlık kargo kodu ile ürünü servisimize yönlendirmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • dcorp D kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Linkteki ürünlerimize göz atabilirsiniz.https://www.tp-link.com/tr/home-networking/deco/

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • horse thief kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Tüketicinin korunmasına yönelik 6502 Sayılı Kanun'un belirttiği yükümlülüklere göre servis operasyon süreçlerimizi yürütmekteyiz. 20 iş günü içerisinde müşterilerimizin sorununu çözmemiz gerekmekte fakat servisimizde bir hafta içerisinde sorunun çözüm oranı %70'tir. Bu süreçte ikame cihaz vermemekteyiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • dcorp D kullanıcısına yanıt

    Merhaba


    TP-link'in wpa7510kit Powerline cihazını kullanıyorum, memnunum. Bir göz atın isterseniz

  • https://www.hepsiburada.com/tp-link-archer-t3u-ac1300-mini-wireless-mu-mimo-usb-adaptor-p-HBV00000H7U9Q?magaza=Hepsiburada


    Merhaba bu ürünü almayı düşünüyorum . Online oyunlarda ping vs gibi problem yaşatır mı ? Daha üst modellerine bakmak mı gerekir ? @TP-Link Türkiye




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erdomm -- 29 Aralık 2020; 13:55:25 >
  • tp-w9970 v2 modemim kablolu bağlantıda 2. pcyi takınca ağ kesiliyor internet kesilmiyor ip ataması otomatik




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 23kaya23 -- 30 Aralık 2020; 11:17:33 >
  • 23kaya23 2 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Modem ayarlarınızın yapılandırılması için 0850 724 44 88 numaralı çağrı merkezimizden hizmet almanızı rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhaba,


    Elimde TD-W8968 V5 modem var. Bu modemi router modda kullanıyorum. Modemin wifisi günde 2 kere kilitleniyor ve hiçbir cihaz bağlanamıyor. Wifiye bağlanamadığım zamanda kablo bağladığımda sıkıntı yok.

  • W9970 v2 modemime en son çıkan firmware yi yuklerken hata veriyor ve İnternet te arastirdigimda bu hatayi herkese veriyormuş neden sevgili tp link.
  • 284melih284 2 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Görseldeki ayarları cihaz arayüzünden uygulamanızı rica ederiz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • So_CLose84 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Lokalize olarak TR yazılımı bulunan cihazlar EU yazılımını kabul etmeyebiliyor. Bu yüzden cihazlar yüklemeyi reddediyorlar.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhaba,


    TP-Link TD-W8961N (V3) model modem kullaniyoruz ve modemde kablosuz baglantilarda malesef cok sik kopma yasiyoruz. Aslinda buna kopma denirmi bilmem cunku modem 1-2 saat calistiktan sonra internet tam gozukmesine ragmen, hicbir sayfa, uygulama, video vb acmiyor ve modemi tekrardan kapatip acinca hersey normale donuyor ama gun icinde bu islemi defalarca yapmamiz gerekiyor. Bazen gun icinde internet kullanmadiysak modemi acip kapamazsak modem 30-45 dk sonra kendi kendine normal bir sekilde kablosuz interneti duzgun veriyor.


    SNR margin degerini bazen 8.8 ve 9 civarlarinda alirken, bazen 8 lere dusebiliyor. Dikkatimi ceken noktalardan biri ise, CRC hatalarinin cok fazla olmasi. 12 saatlik kullanimda 7000 civarinda CRC hatalari olusuyor.

    100 kapatlik ping attigimda ise lost kayiplari %5-7 civarlarinda.


    Sorunun modemden mi yoksa Turk Telekom hattindan mi oldugunu anlayamadim.

    TP-Link'e mail de attim, cevap bekliyorum. Turk Telekom ile gorusmedim ama malum standart cevaplarini hepimiz ogrendik galiba, "hattiniz da sorun gozukmuyor."



    TP-Link TD-W8961N (V1) ve (V2) modellerinde ciddi guvenlik acigi oldugunu okudum. V3 versiyonu icin ise cogunlukla kopma sorunu yasama sorunu gozukuyor. Modemin firmware guncellemesini deneyecegim birde bugun ama firmware guncelleyip bu sorunun degisecegine pek umidim yok. Sorun modem odakli olabilir mi diye size yazmak istedim. Eger oyle ise modemi degistirip yeni bir modem almak istiyorum cunku malum hersey online geciyor ve evdeki internet cok onem kazandi artik.


    Tesekkurler


    EDIT : Modemin Firmware' i guncelmis. Zaten guncelleme gibi riskide alma konusunda cekiskilerim olusmustu cunku bircok insan guncellemede de sorun yasamis.

    Firmware Versiyonu : 3.0.0 Build 170120 Rel.24774

    Ve TP-Link TD-W8961N (V3) icin indirdigim dosyada bu versiyona ait.

    Bu arada Turk Telekom 16mbit internet sagliyor buraya ve kablo ile baglandigimda 14mbit goruyorum ve kabloyla hic sorun olmuyor. Ayni anda kablosuz ise 1.5 mbitlerde resmen agliyor. Modemi yeniden baslattigimda kablosuzda 6-7 megabit goruyoruz basta ama bu git gide dusuyor (2-3 saat icinde ) ve 0.X degerlerine indiginde ise hic bir seyafaya erisim olmuyor. Bu durumda modemi iste yeniden baslatinca tekrar 6-7 megabiti kablosuzda goruyoruz ve gunluk dongumuz boyle devam ediyor. Sorun kablosuzda gibi duruyor cunku kabloyla ayni problem yasanmiyor ve bu da bana modemde sorunun oldugunu daha cok soyluyor sanki.


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srpkc -- 3 Ocak 2021; 17:49:1 >




  • Merhabalar,

    Hat değerlerinizi kontrol ettiğimizde SNR Margin Downstream değerlerinizin düşük olduğu görülmektedir. Bu değerin 15db üzerinde olması gerekmektedir. Hat zayıflama değerlerinizin 15db altında olması gerekmektedir. Bu tabloda gösterilen değerler servis sağlayıcıdan ölçülen sayaç değerleridir. Sorun yaşadığınızda ayrıca DSL ışıklarında sönme oluyorsa Konuyla ilgili servis sağlayıcınızdan hat kontrolü yaptırmanızı rica ederiz. Modem ile telefon hattını bir kullanıyorsanız arada yer alan splitter cihazını çıkararak direk gelen hattı modeme bağlayınız ve çıkan değerleri tekrar kontrol etmenizi rica ederiz. Splitter cihazı kaynaklı sorunda olabilir.


    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • @TP-Link Türkiye VR600 V3 sürümünüz ne zaman satış mağazalarınıza gelecek? Hala hiç bir yerde göremedim.


    Router olarak VR600 mü AX20 mi tavsiye edersiniz?

  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Linkteki satış noktalarımızda Archer VR600 v3 sürümlerinin satışı yapılmaktadır. Satış kanallarının stoklarında bulunan versiyon bilgisine bizler ulaşamamaktayız. Kendileri ile iletişime geçerek versiyon bilgisini talep edebilirsiniz. Router olarak Arhcer AX20 tavsiye etmekteyiz.
    https://www.tp-link.com/tr/where-to-buy/

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    Ellerinde vr600 ün eski sürümü v2 sürümü var. Hala tam anlamıyla satışa başlanmadı o zaman.

  • DEĞERLİ TP LİNK YETKİLİLERİ... BİRKAÇ GÜN ÖNCESİNE KADAR TÜRK TELEKOM TD-W9970 V3 model önünde TÜRK TELEKOM yazan modemi kullanıyordum.. arızalandı.. dün bir arkadaştan, sıfır ayarında MİLLENİCOM TD-W9970 V1, ÇİFT ANTENLİ bir cihaz satın aldım. modemi sıfırladım, bilgilerimi girdim, maalesef bağlanamadım. ayrıca birşeyi fark ettim, hızlı kurulum yaparken, bölge seç kısmında BÖLGE "BİRLEŞİK KRALLIK" olarak görülüyor ve maalesef pasif durumda.. TÜRKİYE seçilmiyor. sanırım arkadaş, firmware güncellemesi yapmış ve ingilizce versiyon yüklemiş, diye tahmin ediyorum... ben de TÜRKİYE VERSİYONU YAZILIM arayışına girdim, maalesef TPLİNK sitesinde TR UYUMLU BİR YAZILIM BULAMADIM.. yardımcı olursanız çok sevinirim... MUSTAFA ANIL 0532 212 82 76 (ŞU AN TÜRKNET ABONESİYİM AYRICA)

  • YUKARDAKİ BİLGİLERE EK OLARAK, WİN10 SİSTEM KULLANIYORUM BU SORUN OLABİLİR Mİ?

  • Merhaba

    Tplink VR2100 modemim var

    buna ilave olarak RE220 extender almayı düşünüyorum.

    1. modemin arayüzünde onemesh özelliğini gördüm. bu özellik tam olarak nedir? ve mesh özelliği ile arasında fark ve benzerlikler nelerdir?
    2. RE220 nin onemesh özelliği var mıdır?
  • 
Sayfa: önceki 317318319320321
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.