Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (332. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
296.518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 330331332333334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tp-link kablosuz usb ağ adaptörleri; windows üzerinde ağ bağlantıları/wifi durumu bölümünde iletişim hızını rakamsal olarak gösterirken, gerçek bağlantı hızını sadece grafik olarak yansıtıyor. (5 çizgi, bilemedin 3 çizgi gibi)


    hal böyle olunca, ikinci bilemedin üçüncü parti yazılımlar ile performans testleri yapılıyor. tp-link, kendi donanımlarının performans testleri için özel tp-link yazılımları kullanıyor mu? ağ bağlantı bölümününde, wifi gerçek bağlantı hızlarını rakamsal olarak (anlık aktif değerler) neden göremiyoruz?


    @TP-link Türkiye

  • merhaba openvpn destekli sertifika yüklenebilirlik udp ve tcp destekli router arıyorum bunları karşılayabilecek router varsa modelini yazar mısınız teşekkürler.

  • Merhaba
    TP link n600 TD-W9980 modeminizi kullanmaktayım uzun süredir. Son 10 gündür sürekli kopma sıkıntısı yaşamaktayım. Türk telekomdan yetkili arkadaşlar eve kadar gelip tüm hattı kontrol ettiler ve sorunun modemde olduğunu söylediler. Modem çalışıyor ama sürekli kopuyor ve hızı 8i geçmiyor. Bir ara şiddetli fırtınalı günler yaşamıştık ona bağladım hattadır sıkıntıdır dedim ama bugün gelinen süreçte modemde sıkıntı varmış. Ne yapmamı önerirsiniz? Modemimden gayet memnundum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, TP-Link Tapo uygulamasinin son sürümünde wifi sorunu var. Eski surumlerden birini kurarak sorunu çözdüm. C200 kamera ile kayıt yaparken farkettim, kayıt alirken cizirtili ses cikariyor ve konusulan sesleri duymakta zorlandim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatihbayindir kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    belirtilen router yapılandırması 3g-4g-router cihazlarımız da kullanım sağlayabilirsiniz. ekstra olarak modem router cihazlarımız openVPN yapılandırması mevcutturhttps://www.tp-link.com/tr/ sitesi üzerinden kontrol sağlayabilirsiniz.



    saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • çağdaş61 Ç kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    bağlantı kopmaları kontrolü için kanal ayar yapılandırmasını Modem arayüz 192.168.1.1 ayarlarına giriş yaparak Kablosuz menüsünde 2.4GHZ Kanal ayarını için 1, 6 veya 11 kanallarından birine sabitleyip. Kanal Bant Genişliği ayarını 20 veya 40 Mhz yapıp tekrar bağlantılarınızı kontrol etmenizi rica ederiz. diğer yapılandırmaların kontrolü için support.tr@tp-link.com mail atmanızı rica ederiz sizlere gerekli detay bilgileri aktarılacaktır.

    saygılarımızla

    TP-Link Türkiye
  • yaki3715 Y kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    Bazı nedenlerden dolayı Tapo cihazı ağ bağlantısını kaybedebilir,ses düzeyinde ve ses etkileşimde problem yaşanabilmektedir. Sorununuz ile ilgili bazı çözüm önerilerini aşağıda sizlere sunuyoruz.

    Adım 1 bu gibi durumlarda öncelikle Tapo C200 ile wifi bağlantısı sağlanan modem Router arasındaki wifi sinyal gücünü kontrol etmenizi rica ederiz. Sorun kötü sinyalden kaynaklanabilir bu durumunda Tapo cihazınızı veya Modem yönlendiricinizi birbirlerine yaklaştırmanızı tavsiye ederiz.
    Adım 2 Ana modeminizde wifi kopmalarına karşılık Kanal, kanal genişliği veya kablosuz şifreleme türlerinde değişiklik yapmanızı tavsiye ederiz. Modeminizde wifi kanal seçimini 1. 6 veya 11. Kanala sabitlemenizi tavsiye ederiz.
    Adım 3 Tapo cihazının uygulama üzerinde güncel yazılımı olup olmadığını kontrol ediniz güncel yazılım bildirimi varsa cihazı güncelleyiniz.

    Kamera Ayarları, Yazılım Sürüm bölümünden kameranızın yazılımını kontrol etmenizi rica ederiz.


    saygılarımızla

    Tp-Link Türkiye




  • The souls migration kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    şuanda mevcut kullanımda standart yapıda kullanım sağlanmaktadır. ek olarak TP-Link bünyesince üretilen ve Takip sürecini ileten herhangi bir yazılım bulunmamaktadır.

    R&D birimlerimize talebinizi ileteceğiz. Taleplerin değerlendirilmesi ve işleme alınıp AR&GE’nin çalışması için zamana ihtiyaç duyulabilmektedir. TP-Link yazılım geliştirme, yayınlama ve değişiklik durumlarını saklı tutmaktadır.

    Saygılarımızla

    TP-Link Türkiye
  • Türktelekom fiber 100mb internet hızına geçtim (oncesi 50mb) av 600 tlwpa4226 kit 300mb kullaniyorum biri salonda modemin yaninda digeri arka odada pc yanında (eternet kablosu ile bagli) salonda laptop var wifi ile internet hizi 100mb arka odadaki pc hızı ise 50mb

    1.Pc odasinda ki hizida 100mb olarak alabilirmiyim alırsam ne yapmam lazım

    2.kullandigim tlwpa4226 kit degistirmem mi gerekir yada buna ek bir cihaz

    3.tp link deco e4 kullansam sorun duzelirmi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 300Mbps Wireless N Gigabit VDSL2 Modem Router
    Model No. TD-W9970

    Üstte belirttiğim modemi kullanmaktayım. 50 mbit Türk Telekom internet kullanmaktayım. Ancak 32 mbitten fazla hız alamıyorum. Sinyal değerlerim :





    Sorun nerede olabilir, teşekkürler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Merhaba kolay gelsin. TL-PA7017 Powerline ürününün bir tanesini akım korumalı 3 lü priz üzerinde kullanmamın ürüne bir zararı var mıdır ? (Hızın düşmesi veya sinyalde dalgalanma harici ürünün kendisine bir zararı olur mu ? )

  • tapo c200 kamerada, kamera dönerken ses algılamada düşme yada sesi hiç almama gibi bir durum oluyor mu ?


    @yaki3715 sizde bir kullanıcı olarak cevaplarsanız sevinirim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi herschell -- 5 Mayıs 2022; 15:8:42 >
  • nacre26 N kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    Powerline ürünlerimiz tak kullan ürünler olduğu için herhangi bir konfigürasyon işlemi gerektirmemektedir. Sadece kablosuz olan kit adaptöre yazılım güncelleme, kanal değişikliği gibi işlem sağlayabilirsiniz. Powerline adaptör kullanımlarında yaşanılan hız kayıpları aşağıdaki nedenlerden kaynaklanabilir.

    1-Powerline adaptörleri kullanırken duvar prizinden duvar prizine bağlantısını gerçekleştirilmelidir. uzatma prizlerinde (3’lü 4’lü uzatma prizleri) kullanılıyorsa veri kayıpları yaşanmaktadır.




    2- Kullanılan elektrik hattı üzerinde güç ünitesinin fazla olması (çamaşır makinesi, buzdolabı, bulaşık makinesi, vb. ev elektroniği) cihazlar aynı anda aktif çalıştığında güç tüketiminin fazla olmasından dolayı kayıplar ve parazitlenmeler yaşanabilir. Online internet kullanımlarda bu gibi elektronik aletlerin anlık olarak çalıştırılamamasına öneririz.

    3- Kullanılan ana modemin bant genişliği ile ilgili sorun yaşanabilir. İnternet bağlantısı yapan aygıtların sayısı ve kullanılan internet trafiği anlık olarak yüksek ise ana modemin bant genişliği yetersiz kalması durumunda bağlantı kesilmesi yaşanabilir. Bant genişliği yüksek modem Router ürünleri kullanılmasını tavsiye ediyoruz.


    Windows işletim sistemine sahip bilgisayarınız bulunuyorsa tpPLC_Utility_Windows linkte tp-link’in powerline utility programını kurarak powerline arasındaki transfer hızlarına bakıp durumu incelemenizi rica ederiz





    arayüzne giriş sağlayarak kanal ayarı sabitlemenizi rica ederiz. (Arayüze erişim için
    tplinkplc.net
    Trying to Configure the Powerline Extender? | TP-Link
    http://tplinkplc.net
    adresinden erişim sağlayabilirsiniz.)
    Kanal olarak 1. 6 VE 11. Kanallara sabitleme yaparak test yapabilirsiniz.


    sizlere iletilen en ideal powerline yapılandırılması iletilmiştir. cihazlarınızı yapılandırmaya göre kontrol etmenizi rica ederiz.

    3. soruya istinaden DECO mesh cihazlarımız powerline cihazlarımıza göre daha avantajlıdır. Mesh teknolojisi sayesinde ortamda internet bağlantısı kopmasını en aza indirerek daha gezgin bir yapıda kullanım sağlayabilirsiniz. deco cihazlarımız kullanımı açısından ve en ideal internet bağlantısını yakalamak adına sizler ortamda ki duruma göre cihaz ekleyebilir ve kullanım sağlayabilirsiniz.

    saygılarımızla

    TP-Link türkiye




  • bugraakkoc kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    Powerline adaptörleri kullanırken duvar prizinden duvar prizine bağlantısını gerçekleştirilmelidir.uzatma prizlerinde (3’lü 4’lü uzatma prizleri) kullanılıyorsa veri kayıpları yaşanmaktadır.

    sizlere önerimiz powerline cihazlarımızın kullanımı sadece duvar prizinde gerçekleştirmenizi tavsiye etmekteyiz.




    saygılarımızla

    TP-Link Türkiye
  • Eric Cartman. kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    gerekli kontrollerin sağlanması adına bizlere cihaz model numarasını iletebilir misiniz.


    saygılarımızla

    TP-Link Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    merhabalar,

    gerekli kontrollerin sağlanması adına bizlere cihaz model numarasını iletebilir misiniz.


    saygılarımızla

    TP-Link Türkiye


    Resimde hem model numarası(sağ üstte), hem de seri numarası var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Eric Cartman. kullanıcısına yanıt
    merhabalar,




    TD-W9970v3 Model ürün Türk Telekoma üretilen kampanyalı modemdir. Modemin kullanım hakkı ve servis işlemleri Türk Telekom çözüm ortağı SENTİM BİLİŞİM firmasına aittir konuyla ilgili Sentim Servisinden yardım alabilirsiniz. İletişim bilgileri 0850 209 40 40 veya modemdestek@sitetelekom.com.tr mail adresi üzerinden irtibata geçebilirsiniz.

    saygılarımızla

    TP-Link Türkiye
  • Merhaba, yaklaşık 3 aydır gigafiber kullanıyorum. Ethernet kablosuyla sorunsuz olarak 900 Mbps’lerde download ve upload hızları görüyorum. Ancak TurkNet tarafından verilen Zyxel VMG3625-T50B ve VMG8623-T50B ile kablosuz olarak genellikle speedtestte maksimum 330 Mbps alıyordum. nPerfte de 400 Mbps civarı alıyordum.

    Sorun routerdan kaynaklı olabilir diye düşünerek önce TP Link Deco M4 2’li paket aldım. Hem Zyxel Routerı bridge moda alıp ona bağlayarak hem de doğrudan GPON/ONT cihazına bağlayarak denedim. Onunla da kablolu bağlantıda 900’lerin üstünü görebildim. Ancak kablosuz hızları yine 300’lerde kaldı.

    Sonra Deco M4te AC1200 seviyesinde olduğu için TP Link Archer AX50 Wi-Fi 6 router aldım. Teorik değerleri toplam 3000 Mbps, 5 Ghz değeri 2402 Mbps, 2.4 Ghz değeri 574 Mbps olan bu Routerı da doğrudan GPON/ONT cihazına bağladım ve kablolu değerlerde yine 900 Mbps hızları gördüm.

    Ancak kablosuz olarak yine 300 Mbps’lerde hız alabiliyorum. Kullandığım cihazlar İphone 13 Pro, iPad Pro 11", MacBook Pro M1, tamamı Wi-Fi 6 teknolojisini destekleyen cihazlar.

    Ben router’a 900 Mbps giren interneti neden kablosuz olarak 300 Mbps’nin üzerine çıkaramıyorum. İnternette incelemeleri izliyorum, AX50 ile kablosuz 600-700 Mbps alabilen kişiler var.

    Yardımcı olabilecek biri var mıdır acaba?





  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    Epey hızlı cevap verip yardımcı oluyorsunuz!

  • Merhaba, Archer VR2800 ve Deco M9 Plus ürünlerinizi kullanıyorum.

    Archer için ayrı ağ, Deco için ayrı ağ kurdum. Bu ağlara hangi Mac adresi kaçta bağlantı sağlamış, kaçta bağlantısı kopmuş ve bağlantı boyunca kaç byte veri alıp göndermiş gibi bir günlük tutuyor mu herhangi bir sistem. Bu bilgilere ulaşabilmemin yolu var mı?

  • 
Sayfa: önceki 330331332333334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.