Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (330. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
297.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 328329330331332
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Powerline ürünlerimiz tak kullan ürünler olduğu için herhangi bir konfigürasyon işlemi gerektirmemektedir. Adaptör kullanımlarında yaşanılan hız kayıpları aşağıdaki nedenlerden kaynaklanabilir.

    1-Powerline adaptörleri kullanırken duvar prizinden duvar prizine bağlantısını gerçekleştirilmelidir. uzatma prizlerinde (3’lü 4’lü uzatma prizleri) kullanılıyorsa veri kayıpları yaşanmaktadır.



    2- Kullanılan elektrik hattı üzerinde güç ünitesinin fazla olması (çamaşır makinesi, buzdolabı, bulaşık makinesi, vb. ev elektroniği) cihazlar aynı anda aktif çalıştığında güç tüketiminin fazla olmasından dolayı kayıplar ve parazitlenmeler yaşanabilir. Online internet kullanımlarda bu gibi elektronik aletlerin anlık olarak çalıştırılamamasına öneririz.

    3- Kullanılan ana modemin bant genişliği ile ilgili sorun yaşanabilir. İnternet bağlantısı yapan aygıtların sayısı ve kullanılan internet trafiği anlık olarak yüksek ise ana modemin bant genişliği yetersiz kalması durumunda bağlantı kesilmesi yaşanabilir. Bant genişliği yüksek modem Router ürünleri kullanılmasını tavsiye ediyoruz.
    adresimizden kurulum videosu yardımı ile cihazlarınızı tekrar kurabilirsiniz.

    Diğer çözümler;

    Windows işletim sistemine sahip bilgisayarınız bulunuyorsa tpPLC_Utility_Windows linkte tp-link’in powerline utility programını kurarak powerline arasındaki transfer hızlarına bakıp durumu incelemenizi rica ederiz.



     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    Geridönüşünüz için teşekkür ederim . Tek prize takılı halde kullanıyorum dün akşam yine denedim aynı kopmalar mevcut. 3 ayrı modemle kullandım aynı şekilde saniyelik kopuyor . Mac adreslerini sabit IP üzerinden modeme tanıttım olmadı. Üründe sıkıntı olma durumu olabilirmi ? Alalı 6 gün oluyor .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wpa4220kit powerline kullanıcısıyım. Günde 3-4 kez powerline üzerinden aldığım kablolu bağlantımda sorun olmadığı halde aynı cihazdan yayılan wifi bağlantımda sorun oluyor. Telefonumda 1 dakika civarı bağlı gözüktüğü halde internet çalışmıyor. Sizce neden olabilir? Nasıl bir ayarlama yapmalıyız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TP-LINK VR400v2 kullanıyorum. TurkNet'en IPv6 tanımlanmasını talep etmiştim atamasını yaptılar. Ama modem IPv6 almıyor nedense, modemde mi sorun var anlamadım. Ayarlardan adresleme türünü DHCP'den SLAAC'ye aldığımda modem IPv6 alıyor ama bu seferde IPv6 test sitelerinde IPv6 desteklemediği yazıyor.

    TurkNet sorunun bizde olmadığını söylüyor, modem üreticinizle görüşün diyor. Sorun sanırım modemin yazılımında.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • *oRc![N]aL* * kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Uygulama üzerinden cihazların araasındaki bağlantı hızını gösteren görseli bizlerle paylaşabilir misiniz? Cihazların arasındaki bağlantı hızı düşükse zaman zaman kopmalar yaşanabilir. Farklı prizlerde denemenizi öneririz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Sağlıklı günler dileriz
    TP-Link Türkiye
  • Mesajıma henüz cevap alamadım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ods61 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Powerline ürünlerimiz tak kullan ürünler olduğu için herhangi bir konfigürasyon işlemi gerektirmemektedir. Sadece kablosuz olan kit adaptöre yazılım güncelleme işlemi sağlayabilirsiniz. Powerline adaptör kullanımlarında yaşanılan hız kayıpları ve kopma sorunları SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN aşağıdaki nedenlerden kaynaklanabilir.

    1-Powerline adaptörleri kullanırken duvar prizinden duvar prizine bağlantısını gerçekleştirilmelidir. uzatma prizlerinde (3’lü 4’lü uzatma prizleri) kullanılıyorsa veri kayıpları yaşanmaktadır.



    2- Kullanılan elektrik hattı üzerinde güç ünitesinin fazla olması (çamaşır makinesi, buzdolabı, bulaşık makinesi, vb. ev elektroniği) cihazlar aynı anda aktif çalıştığında güç tüketiminin fazla olmasından dolayı kayıplar ve parazitlenmeler yaşanabilir. Online internet kullanımlarda bu gibi elektronik aletlerin anlık olarak çalıştırılamamasına öneririz.

    3- Kullanılan ana modemin bant genişliği ile ilgili sorun yaşanabilir. İnternet bağlantısı yapan aygıtların sayısı ve kullanılan internet trafiği anlık olarak yüksek ise ana modemin bant genişliği yetersiz kalması durumunda bağlantı kesilmesi yaşanabilir. Bant genişliği yüksek modem Router ürünleri kullanılmasını tavsiye ediyoruz.

    Diğer çözümler;

    Windows işletim sistemine sahip bilgisayarınız bulunuyorsa tpPLC_Utility_Windows linkte tp-link’in powerline utility programını kurarak powerline arasındaki transfer hızlarına bakıp durumu incelemenizi rica ederiz.



    TL-WPA4220’nin arayüzne giriş sağlayarak kanal ayarı sabitlemenizi rica ederiz. (Arayüze erişim için
    tplinkplc.net
    Trying to Configure the Powerline Extender? | TP-Link
    http://tplinkplc.net
    adresinden erişim sağlayabilirsiniz.)
    Kanal olarak 1, 6 , 11 veya 13. Kanallara sabitleme yaparak test yapabilirsiniz. Kanal genişliğini 40MHz yapınız.



     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • lan kablosunu ap olarak kullanmak istediğim tplink modeme takıyorum, tplink cihazda dhcp kapatıyorum, bağlanmak isteyince ip alınamıyor diyor.

    aynı ayarları farklı bir ap de yapınca o çalışıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar bende archer vr2100v3 modemini dün aldım...kurduğumdan beri anlık kısa kopmalar yaşıyorum hata olarak da ''Unable to complete PPPoE Discovery''sistem günlüğünde bu gözüküyor.Telekom ile görüştüm hem binaya gelen hem de evde modeme kadar gelen tesisatta herhangi bir sorun bulamadılar...TP Link ile mail attığımda ise fabrika ayarlarına dönüp tekrar kurulum yapıp bir önceki yazılımı yüklemem şeklinde cevap verdiler ancak bu model ile ilgili tek bir güncelleme dahi yok ezberden cevap verilmesi beni hayal kırıklığına uğrattı açıkçası...kopma öncesi ve sonrası aşağıdaki hatalar ve uyarılar gözüküyor...hat değerleri ve ayarlarda bu şekilde....sizce modemi değiştireyim mi yoksa herhangi bir ayarla düzetilebilir mi?yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler...

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecoli82 -- 2 Şubat 2022; 23:57:8 >




  • kuasudba kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için aşağıda sizlere sorduğumuz 3 soruyu cevaplamanızı rica ederiz.

    Bizlere Tp-Link marka cihazınızın model numarasını paylaşa bilir misiniz?

    Ana Modeminizin hangi portundan Tp-Link marka cihazınıza internet veriyorsunuz?

    Tp-Link marka cihazınıza gelen kablo hangi porta takılı olup internet çıkışı yapmayı sağlıyorsunuz?
  • ecoli82 E kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Modeme gelen hat değerleri çok sağlıklı görünmemektedir.
    Hat değerlerinizi kontrol ettiğimizde SNR Margin Downstream değeri düşük görülmektedir Bu değerin 15db üzeri olması gerekmektedir. Ayrıca hata (pkts) paketlerinizde yükselmeler görünüyor. Bu değerlerin 0 a yakın olması gereklidir. Probleminiz ile ilgili internet servis sağlayıcınız ile bir görüşme yaptınız mı acaba?

    Modemlerde bulunan DSL hat tablosu servis sağlayıcıdan gelen değerleri gösteren sayaç bölümüdür. Buradaki değerlerin yüksek veya düşük olması modem ile ilgili bir durum değildir. Normal şartlarda olması gereken değerler aşağıda iletilmiştir.

    SNR Margin : 15db ve üzeri olması gereklidir. Düşük olması internet bağlantı kopması gibi durumlar gerçekleşir. Bu durumdan dolayı hız düşmesi ve DSL sinyal düşmesi gibi durumla ile karşılaşabilirsiniz. Konuyla ilgili servis sağlayıcınız ile görüşerek modeme gelen SNR marjı değerlerini ileterek düzeltilmesi için destek alabilirsiniz.
    Hata (pkts) : Hata paketleri 0 (sıfır)’a yakın olmalıdır. Paketlerin yükselmesi santral ile modem arasında paket kayıplarının yaşandığını belirtilmektedir. İlk olarak Modem ile telefon hattını bir kullanıyorsanız arada yer alan splitter cihazını çıkararak direk gelen hattı modeme bağlayıp çıkan değerleri tekrar kontrol edebilirsiniz. Splitter kullanılmıyorsa bina içi tesisat bina port ankastre den DSLAM kutusuna kadar olan bağlantıların incelenmesi gerekmektedir.


    Bilgilerinize
    Saygılarımızla.




  • Merhaba,


    Tp Link Archer C80 router ürününüzü satın aldım. Türk Telekom fiber abonesiyim. Daireme kadar fiber kablo gelip gpon cihazında sonlanıyor. buradan çıkan ethernet kablosunu archer c80 cihazına takıyorum. sonrasında mobil uygulamanız (tether) ile modeme wifi üzerinden bağlanarak PPPOE seçimiyle türk telekom dan aldığım kullanıcı adı ve şifreyi girerek kurulum yapmaya çalışıyorum ancak internet bağlantısı gerçekleşmiyor.


    Aynı işlemi DİNAMİK İP seçimiyle yaptığımda benden herhangi bir kullanıcı adı veya şifre istemeden kurulumu tamamlayıp internete bağlandı diyor ancak buradan da sonrasında internet bağlantısı gerçekleşmemiş oluyor.


    İnternete ancak türk telekomun verdiği router cihazının lan çıkışından ethernetle archer c80 e giriş yaparak bağlanabiliyorum.


    Amacım türk telekomun verdiği router ı aradan çıkartarak gpondan gelen ethernet kablosunu direkt archer c80 e girerek kullanmak. Konuyla ilgili internetten araştırma yaptım ancak çözüm bulamadım. Desteklerinizi beklerim.


    İyi çalışmalar. @TP-Link Türkiye





  • Yaklaşık 1 senedir Archer VR600 V3 modem kullanıcısıyım. Yayın Tarihi: 2021-10-15 olan firmware güncellemesini yaptıktan sonra zamansız bir şekilde bağlantı gidiyor ve modemi yeniden başlatmadan internet geri gelmiyor. Ve bunu ne zaman yapacağı belli olmuyor. Bir önceki firmware ye dönmek zorunda kalıyorum. Şuanki 1.3.0 0.9.1 v009e.0 Build 201122 Rel.66972n yazılım sürümünde bu sorun mevcut değil. Güncel firmware nin sorunlu olduğu aşikar. Yabancı destek forumunda bu sorun dile getirilmiş. Güncelleme yapmaya korkar olduk. Keşke keenetic modem alsaydım diyorum. @TP-Link Türkiye

  • mkivanc M kullanıcısına yanıt
    merhabalar,


    Türk Telekom, Superonline ve bu sağlayıcıların alt yapısını kullanan internet sağlayıcıları fiber başvurusunda kendileri tarafından sağlanan modem ürünlerini kullandırmaktadır. Sağlayıcı tarafından verilen modemler İnternet sağlayıcının sunucularına kayıtlı olduğu için kendi imkanlarınız dahilinde alınan farklı bir marka model ile internet hizmetinin çalışmasına izin vermemektedirler. Konuyla ilgili detaylı bilgiyi İnternet sağlayıcınızdan öğrenebilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Tp-link vr400 modeme sahibim. TP-Link RE190 ile mesh kurabilir miyim?



    Sitenizde TP-Link RE190'ın mesh destekli olduğu yazıyor fakat inceleme videolarında ve resimlerde kutu üzerinde one mesh ile ilgili hiç bir şey yok. TP-Link RE200 modelinin ise one mesh desteği olmadı yazılı sitenizde. Fakat bu ürünün kutusunun üzerinde de one mesh yazıyor.


    Bu duruma bir netlik kazandırır mısınız? Ona göre sipariş vereceğim.

  • yusuf24 kullanıcısına yanıt

    Sadece RE200 V4 de One Mesh desteği bulunuyor. Kullanıyorum hali hazırda sorunsuz çalışıyor.

  • ecoli82 E kullanıcısına yanıt

    Aynı modemi kullanıyorum. Sorun benim başımada geldi. Güncel firmware hatalı olduğu için zamansız bir şekilde bağlantının kopmasına sebebiyet veriyor.


    https://static.tp-link.com/2020/202012/20201224/Archer%20VR600(EU)_V3_201122.zip burdaki bir önceki firmware yi modem arayüzünde manuel olarak güncellemen gerekli.Bu sürümde sorun yok.

  • HsynYldrm kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Sorunu çözdüm. Re190 ve 200 one mesh destekliyormuş. 190 dan sipariş verdim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 14 Şubat 2022; 2:46:9 >
  • merhaba, re650 menzil arttırıcı cihazınızın v2 (onemesh destekli) versiyonunu alabileceğim bir yer var mı? archer c80 modem almıştım geçen hafta. sonrasında re215 menzil arttırıcı ile onemesh ağı kurdum. ancak sitenizde ürünleri incelerken re650 modelini gördüm ve acaba re215'i geri verip buna geçsem arada hissedilir bir performans farkı olur mu diye de size sormak istedim. re650'nin onemesh destekleyen modeli amozon germany satıcısı olarak re655 ürün kodu ile satılıyor. bizde de bu ürün kodu ile mi yoksa re650 v2 koduyla mı aramak gerek? yardımcı olursanız sevinirim. iyi çalışmalar.

    @TP-Link Türkiye

  • mkivanc M kullanıcısına yanıt
    İp tv ti aktif ederek vlan değerini girmen gerekli.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 328329330331332
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.