Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (329. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
297.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 327328329330331
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar
    Hazırsanız önce izah ediyorum; Evim 3katlı. Vdsl hattı orta kata geliyor ve kablosuz modeme giriyor. Bu katta internet gayet güzel çalışıyor FAKAT alt ve üst kata bu modemin sinyali ulaşmıyor, çünkü bina eski duvarlar betonarme ve kalın(cezaevi duvarı yapmış herifler). Orta kattaki modemin yanınsa biri alt kata diğeri üst kata giden 2adet bağımsız cat6 kablom var.
    Şimdi soruyorum ;
    *Eğer mümkünse orta kattaki modemden interneti alıp üst kata taşıyıp sinyal verecek ve katlar arasında geçiş yaparken modem değiştirmemi gerektirmeyecek bir dağıtıcıya,
    *Böyle bir teknoloji yoksa orta kattaki modemden gelen interneti alıp bulunduğu yerde kablosuz dağıtacak bir alete intiyacım var.
    En ucuz cihazı önermenizi rica ederim.
    Not: Katlardaki kabloların çıkış noktalarında priz de var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Koray_Aykut -- 21 Kasım 2021; 18:43:16 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tp-link vr600 modelini aldım. Turk neti rezil internetine broadcam chipli modemler sözde daha iyi vs diye söylenti yaydıkları için aldım. 1000 tl para ödedim. ELimde asus dsl-n16 model yerden yere vurulan çok leş denilen bir modem vardı. Asus dsl-n16 modelle snr değerini 2-3 e düşürerek (dsl ayar menusunden basitçe ayarlanabiliyor)45 leri falan görüyordu günde 1-2 defa koparak bu da idare ediyordu. Her neyse tp-link in modemini taktım 30 mbps hız verdi ve kesinlikle hiç bir ayarı yok. O kadar para ödüyoruz snr değerini değişiremiyorsun, ssh bağlantısı yok, doğru dürüst cli komutları yok. Sen bu modemi 10 sterline 500 mbps hız alan ingiltereye satmıyorsun ya da en ufak arızanda kapında üst düzey teknik ekibin belirdiği almanya da amerikada satmıyorsun. ISS lerin hiç bir derde derman olmadığı bir ülkede satıyorsun ve noise margin modifikasyonu koymuyorsun 1000 tl lik modeme. Ayrıca bu vr600 sadece wan bağlantısı konusunda dsl n16 nın yanında leş değil aynı zamanda wifisi de berbat ötesi. 2 antenli "çöp" asus dsl n16 modeli çok daha iyi çekim veriyor evde. Tabi ki 1000 tl verdiğim modemi 1-2 saatlik denemeden sonra söküp kutusuna geri koydum. Desteklerine forumdaki yetkilisine mesaj falan attım tabi ki cevap falan veren olmadı. Modemlerine bozuk diyerek garantiye geri göndereceğim ki gerçekten bozuk, para iadesi yapmazlarsa tekrar tekrar garantiye göndereceğim.


    Almayı düşünen varsa da vdsl kullanıcıları için tp-link modelleri tam bir hayal kırıklığı bunun yerine asus dsl-n16 hem daha uygun hem de rezil iss lerin olduğu bir ülkeye daha uyumlu. Her türlü ayarını yapıp iss lerin başınıza açtığı dertlerden kısmen de olsa kurtarabiliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi katarsis222 -- 8 Aralık 2021; 14:11:28 >




  • YJ7TMVTOWG Y kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Talebinize uygun olarak voip haricinde diğer seçenekleri destekleyen Router ürünlerimiz bulunuyor. Deco Mesh ürünlerinde IPTV özelliği vardır. fakat şöyle bir durumdan bahsetmemiz gereklidir. Sağlayıcılar üzerinden verilen fiber bağlantısında Son 2 yıldır Türk Telekom, Superonline, Vodafone ve bu sağlayıcıların alt yapısını kullanan diğer internet sağlayıcıları fiber başvurusunda kendileri tarafından sağlanan modem ürünlerini kullandırmaktadır. Sağlayıcı tarafından verilen gpon + modem Router ürünleri sağlayıcının ACS sunucularına kayıtlı olduğu için dışarından alınan farklı bir marka model bir ürün ile internet hizmetinin çalışmasına izin vermemektedirler. Ayrıca verilen modem üzerinde VLAN, IPTV ve VOIP servisleri kayıtlı olacak çalışmaktadır. Bu durumda Herhangi bir Deco ürünü aldığınızda Router modunda kurulumu doğru bir şekilde yaptığınızda internet bağlantısı alamıyorsanız iletmiş olduğumuz durumdan kaynaklı bağlantı sorunu yaşanabilmektedir. Konuyla ilgili servis sağlayıcınızdan detaylı bilgi alabilirsiniz. ACS sistemine tanımlı cihazın device info bilgilerinin sunucu üzerinden silinmesi gerekmektedir.

    Diğer türlü gpon + modem (Archer C5V) + Deco Mesh (Dinamik IP) modunda kullanım sağlayabilirsiniz.

    Bilgilerinize,
    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye




  • gakhturr kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    İnternet erişim bağlantısı WAN üzerinden sağlandığı için Wan portuna ait mac adres bilgisine clonlama yapabilirsiniz.
    öncesinde hattınıza ait kullanıcı adı ve şifre bilgilerini bilmemiz gerekmektedir. PPPoE Modunda kurulumu yaparak Mac Clone özelliği ile erişim sağlanabilir. Yalnız son 2 yıldır Türk Telekom, Superonline, Vodafone ve bu sağlayıcıların alt yapısını kullanan diğer internet sağlayıcıları fiber başvurusunda kendileri tarafından sağlanan modem ürünlerini kullandırmaktadır. Sağlayıcı tarafından verilen gpon + modem Router ürünleri sağlayıcının ACS sunucularına kayıtlı olduğu için dışarından alınan farklı bir marka model bir ürün ile internet hizmetinin çalışmasına izin vermemektedirler. ACS sistemine tanımlı cihazın device info bilgilerinin sunucu üzerinden silinmesi gerekmektedir.

    Diğer sorununuz ile ilgili Router ile PC arasında kullanılan kablonun standart (cat5, cat6) bilgisi ile AWG değeri iletim bilgisini iletmenizi rica ederiz.

    Bilgilerinize,

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 23 Aralık 2021; 13:30:8 >




  • chief1905 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Sorununuz devam ediyorsa konuyla ilgili support.tr@tp-link.com adresine modem yazılım bilgileriniz ile mail atmanızı veya cihaz yanından 0850 724 44 88 nolu modem destek hattımızı arayarak ayarların kontrol edilmesi için destek alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye
  • ozcelik73 O kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    IGMP V3 servisinin aktif olduğunu ve ağınızdaki bir aygıtın IGMP V2 sürümünü kullandığı için eşleştirme sağlanmadığınız belirten uyarı mesajı almaktasınız. Bağlantınızda herhangi bir yaşamanıza neden olmaz. Arayüz ayar sayfasından Enable IGMP Snooping seçeneğini devre dışı bırakabilirsiniz.



    Kanalda satışa sunulan web arayüzlü ürünlerimizde Root kullanıcı Arayüzü bulunmamaktadır. Root kullanıcısı sadece internet servis sağlayıcı için üretilen modemlerde olup kullanım hakkı sadece servis sağlayıcı firmaya ait olmaktadır. Sahip olduğunu TD-W9970 v2 model ürün kanalda satışı yapılan üründür ve root kullanıcı menüsü bulunmamaktadır.

    Üründe yaşamış olduğunuz sorun veya sorunlar için detaylı olarak support.tr@tp-link.com destek mailimize yazılı olarak iletişime geçebilirsiniz.


    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye




  • nacre26 N kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Powerline adaptörleri kullanırken duvar prizinden duvar prizine bağlantısını gerçekleştirilmelidir. Uzatma prizlerinde (3’lü 4’lü uzatma prizleri) kullanılıyorsa veri kayıpları yaşanmaktadır. Ayrıca iç tesisatta kullanılan elektrik mesafesinin faz olarak uzun olması gibi durumlarda veri kayıpları yaşanabilir. iletmiş olduğunuz gibi homeplug (ortadaki) ışık kırmızı yanıyorsa 2 powerline arasındaki haberleşme bağlantısı 50mbps'nin altında olduğu için veri kaybı yaşanıldığı gözükmektedir.



    Kullanılan elektrik hattı üzerinde güç ünitesinin fazla olması (çamaşır makinesi, buzdolabı, bulaşık makinesi, vb. ev elektroniği) cihazlar aynı anda aktif çalıştığında güç tüketiminin fazla olmasından dolayı kayıplar ve parazitlenmeler yaşanabilir. Online internet kullanımlarda bu gibi elektronik aletlerin anlık olarak çalışması internet bağlantılarını etkileyebilir.

    Kullanılan ana modemin bant genişliği ile ilgili sorun yaşanabilir. İnternet bağlantısı yapan aygıtların sayısı ve kullanılan internet trafiği anlık olarak yüksek ise ana modemin bant genişliği yetersiz kalması durumunda bağlantı kesilmesi yaşanabilir. Bant genişliği yüksek modem Router ürünleri kullanılmasını tavsiye ediyoruz.

    Yukarıda ilettiğimiz elektriksel durumlar varsayım olarak iletilmiştir. powerline ürünlerin çalışma prensibi aynı elektrik hattı üzerinde monofaz bağlantısı ile bağlantı kurulabilmektedir.


    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye




  • tanir70 T kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    TP-Link tarafından satışa sunulan tüm powerline modelleri birbirleri ile uyumlu olarak çalışmaktadır. Mevcut TL-WPA4226 Kitinize ilave olarak TL-WPA4220 modellerini uyumlu olarak kullanabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye
  • Senex64 S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Archer C5v modeli Türk Telekom internet servis sağlayıcısına özel olarak üretilmiş bir üründür. TP-Link markası olarak sadece internet servis sağlayıcısının taleplerine uygun olarak ürün üretimi sağlanmıştır. Kullanım hakkı, yazılım güncelleme ve yazılım geliştirme tarafı Türk Telekom birimlerine aittir. Türk Telekom sağlayıcısı ile görüşerek talebiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye
  • sygulsoy S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Bu özellikler cihazın DSL sinyali üzerinden algıladığı VDSL/ADSL ITU-T G.993.5 (G.vector) ITU-T G.998.4 (G.INP) standartların otomatik algılanmasını sağlayan özelliklerdir. Sağlayıcı santral tarafında veya DSLAM üzerinde bir değişiklik yaptığında otomatik olarak algılayabilmektedir. Kaldırmanız durumunda ilk gelen standart üzerinden güncelleme yapılmadan bağlantı sağlamaya devam eder. işaretli olarak seçenekleri kullanabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye
  • üç f Ü kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Mevcut powerline adaptörlerinize ilave olarak Wifi destekli powerline modeli kullanım sağlayabilirsiniz.https://www.tp-link.com/tr/home-networking/powerline/tl-wpa4220/ TL-WPA4220 tek model wifi destekli modeli TL-PA4020P KIT Modelinize ilave olarak kullanım sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye
  • srpkc S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Ürüne ait seri numara bilgisini support.tr@tp-link.com mail adresine iletmenizi rica ederiz.


    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye
  • Koray_Aykut kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Çok katlı veya büyük mimari yapılar için Mesh Teknolojisi - Deco serisi ürünlerimizi önermekteyiz. Tüm noktalarda kesintisi wifi ağı oluşturabilirsiniz. Ürünleri hali hazırda çekilmiş bir kablo varsa kablo ile bağlayıp kablosuz yayın yaptırabilir, isterseniz de kablosuz mesh bağlantısı ile kendi aralarında bağlantı kurabilirsiniz. üniteler set halinde satılmaktadır. kablosuz mesh kullanımlarında bir tane cihaz kablo ile modeme bağlı olması gerekmektedir. diğer üniteler birinci cihazdan kablosuz bağlantı sağlayabilirler. direk olarak modemden kablosuz bağlanma özelliği bulunmamaktadır. ağınızda katlar arasında çekilmiş kablonuz varsa 2'li set ürünlerden alıp kullanım sağlayabilirsiniz. Uygun maliyetli olarak sizlere Deco M4 2'li paket modelini önerebiliriz.https://www.tp-link.com/tr/home-networking/deco/ ürünlerini bu linkten inceleyebilirsiniz.
    Modeminiz ile birlikte diğer Deco cihazlarına aynı isim ve şifreyi verdiğinizde tüm noktalarda kesintisiz olarak wifi bağlantısı sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye




  • Merhabalar;

    Miktorik cihazınız dan gelen kabloyu direk bilgisayarınıza taktığınız zaman bu tip yavaşlama ve kopma sorunlarınız devam etmekte midir?
  • merhabalar,

    belirtilen cihaz üretimi bitmiş cihazdır, Gerekli yazılım güncellemeleri cihazın üretimi bittikten sonra belirli bir süre daha devam ettirilmiştir. kullanılan internet yapısı ile güncel cihazlarda Wİ-Fİ yapılandırmasında sorunlar yaratıyor olabilir. Aynı zamanda cihazda bulunan kullanıcı sayısı da bu durumu etkiliyor olabilir, Cihazı daha sağlıklı kullanabilmeniz için cihaz ara yüzünden gerekli kanal yapılandırmalarını kontrol edebilirsiniz ve ya imkanınız var ise farklı bir cihaz ile durumu kontrol etmenizi rica ederiz. Sorunun devam etmesi halinde kullanılan Cihaz modelini ve ana internet sağlayıcısının cihaz modelini support.tr@tp-link.com adresine mail atarak gerekli yapılandırma detayını ve bilgilendirmeyi alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye
  • Merhaba td-w9970 v4 modem kullanmaktayım. Ürünü alalı henüz 2 ay oldu. Modeme bağlanan cihaz sayısı 6 . Son 4 gündür internette sürekli kopmalar oluyor. Internet sağlayıcımla görüştüm. Kendilerinde hiçbir sorun olmadığını, kopmanın modemden kaynaklandığını söylediler. Bu arada internet koptuktan sonra. Bazen reset atınca bazende tekrar hızlı kurulum yaptığım zaman internet geri geliyor. En fazla bikaç saat sonra tekrar kopuyor. Acaba sorunu çözmek için ne yapabilirim? Yardımınıza ihtiyacım var lütfen..

    Sistem günlüğünü kaydettim isterseniz yollayabilirim.

  • Merhabalar,

    192.168.1.1 ile modem arayüzünü açınız. Modem arayüzünde bulunan DSL hat bilgilerini gösteren ekranı bizlerle support.tr@tp-link.com adresimize paylaşmanızı rica ederiz.
  • Merhabalar, Vodafone fiber internet abonesiyim. Kendilerinin verdiği modemi elimde yıllar önce aldığım tplink archer vr 200 ile değiştirmek istedim ancak modem kurulum ekranında sorun yaşandı. Sorun ise hızlı kurulumda tür olarak vdsl ile adsl dışında bir seçenek olmaması. Bu cihaz sadece köprüleme için mi kullanılıyor yoksa farklı bir kurulum ya da cihaz derin ayarları ile kurabilmek mümkünmüdür ? Evime fiberGpon ile geliyor oradan servis sağlayıcı modemine wan portundan giriyor ? Archer'ın bu işi yapması gerekiyor ben direkt fiber port takma arayışında değilim zaten bu cihazda mümkün değil ama wan portundan gpon üzerinden alması gerekirdi diyorum. Sorun nerede ya da sorun var ise çözüm nedir ?

  • merhabalar,

    Türk Telekom, Superonline ve bu sağlayıcıların alt yapısını kullanan internet sağlayıcıları fiber başvurusunda kendileri tarafından sağlanan modem ürünlerini kullanılmaktadır. Sağlayıcı tarafından verilen modemler ACS sunucularına kayıtlı olduğu için dışarından alınan farklı bir marka model ile internet hizmeti çalışmamaktadır. Başvuruda verilen modemleri ACS server sunucularına kayıt ettiği için farklı modemlerin veya Router ürünlerin PPPoE internet hizmetinde kullanılmasına izin vermemektedir. Konuyla ilgili detaylı bilgi için servis sağlayıcını ile görüşme sağlayabilirsiniz.Normalde router modunda çalışmaktadır fakat sağlayıcının bu durumdan dolayı internet bağlantısına izin vermemektedir. sizlere iletilen ilk üzerinden yapılandırma ayarlarını kontrol edebilirsiniz.https://www.youtube.com/watch?v=LFgcttWnsrc&feature=youtu.be





    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye




  • Öncelikle kolay gelsin selamun aleyküm . Ben tplink PA4010p model powerline satın aldım . 3 gün sonra 2saat arayla anlık 30 saniyelik kopmalar meydana geliyor . Ürün çok güzel kablolu bağlantı kalitesi veriyor . Ping lag sorunum çözüldü . Ama şu anlık kopmaları nasıl çözebilirim . Sabit ıpmi vermek lazım . Yardımcı olursanız sevinirim . Teşekkür ederim hayırlı günler .Ekleme : Powerlinenın arayüzüne giriş yapılıyormu bulamadım . Modem üzerinden bulamıyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *oRc![N]aL* -- 21 Ocak 2022; 13:45:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 327328329330331
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.