Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (327. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
297.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 325326327328329
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. AC1200 modemi kullanıyorum. 5 gündür sürekli 3 4 dk da bir dsl kopma problemi yaşıyorum. Teknik destek ile konustugumda problemin ic tesisattan olabilecegini degerlerin düşük oldugunu söyledi. Modem ara yüzünde Snr degerlerinin 20 üzerinde oldugunu gördüm. ne denediysem olmadı. problem neden kaynaklanabilir ?


    https://www.hizliresim.com/gfl74a6 modem ara yüzü.


    https://www.hizliresim.com/6i794x6 buda log kayıtları.





  • Re305 modeli 2.4hz ve 5hz açıkken 60 dereceye kadar ısınıyor ve bu kadar ısındığı için kopmalar oluşuyor

  • ,




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babanizm -- 17 Haziran 2021; 18:4:36 >
  • Merhaba Powerline AV500 zaman zaman wifi bağlantısını kesiyor, üzerindeki wifi ışığı yanmıyor bu durumla eşzamanlı olarak Ethernet kablosu ilede internet bağlantısı kuramıyorum. aradan bir kaç gün (bir keresinde 1 kaç ay kullanamamıştık) tekrar çalışmaya başlıyor. yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.

  • Merhabalar, deco m4 router alacağım 2li, gelen ethernet kablosu cat5 mi? Cat 6 mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WitchJester W kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Hat değerleriniz normal gözükmektedir. Loglarda IPTV çözümlemesi ile ilgili bildirimler gözükmektedir. Modem ile telefon hattını bir kullanıyorsanız arada yer alan splitter cihazını çıkararak direk gelen hattı modeme bağlayıp çıkan değerleri tekrar kontrol etmenizi rica ederiz. Splitter cihazı kaynaklı sorun da olabilir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • ROUGE44 R kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Konuyla ilgili support.tr@tp-link.com mail adresimiz üzerinden teknik birimimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • babanizm B kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Konuyla ilgili support.tr@tp-link.com mail adresimiz üzerinden teknik birimimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Mail içeriğinde kullandığnız cihazların model numarası ve versiyon numarası bilgilerini paylaşmanızı rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhabalar,

    Paket içeriğinde CAT5 veya CAT5e kablo mevcuttur.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhabalar,

    Powerline ürünlerimiz tak kullan ürünler olduğu için herhangi bir konfigürasyon işlemi gerektirmemektedir. Sadece kablosuz olan kit adaptöre yazılım güncelleme işlemi sağlayabilirsiniz. Powerline adaptör kullanımlarında yaşanılan hız kayıpları aşağıdaki nedenlerden kaynaklanabilir.

    1-Powerline adaptörleri kullanırken duvar prizinden duvar prizine bağlantısını gerçekleştirilmelidir. uzatma prizlerinde (3’lü 4’lü uzatma prizleri) kullanılıyorsa veri kayıpları yaşanmaktadır.



    2- Kullanılan elektrik hattı üzerinde güç ünitesinin fazla olması (çamaşır makinesi, buzdolabı, bulaşık makinesi, vb. ev elektroniği) cihazlar aynı anda aktif çalıştığında güç tüketiminin fazla olmasından dolayı kayıplar ve parazitlenmeler yaşanabilir. Online internet kullanımlarda bu gibi elektronik aletlerin anlık olarak çalıştırılamamasına öneririz.

    3- Kullanılan ana modemin bant genişliği ile ilgili sorun yaşanabilir. İnternet bağlantısı yapan aygıtların sayısı ve kullanılan internet trafiği anlık olarak yüksek ise ana modemin bant genişliği yetersiz kalması durumunda bağlantı kesilmesi yaşanabilir. Bant genişliği yüksek modem Router ürünleri kullanılmasını tavsiye ediyoruz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye




  • Merhaba vr 2100 modelinin chipseti nedir? ram ve cpu hızı gibi bilgileri öğrenebilir miyim? Modemde yıldırım koruması olduğu yazıyor. Yıldırımdan dolayı daha önce 2 kez modem değiştirdim. Korumasından dolayı bu modeli satın aldım. Umarım bir sorun yaşamam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pastersteli -- 25 Haziran 2021; 22:43:23 >
  • Merhaba, evim dublex alt katta Tp-Link Archer VR2600 modem var, uzak odalarda wifi yeterli değlidi. Mercusys Me30 menzil genişletici aldım. Alt katta wifi sorunu kalmadı. Fakat üst katta biraz zayıf. Üst kat için ikinci bir Me30 menzil genişletici alsam bunu alt kattaki menzil genişleticiye bağlayabilir miyim? (Not: Konum itibariyle modeme bağlamak zayıf sinyal alacağından yararlı olmayacaktır. Ancak alt kattaki menzil genişleticiye bağlanırsa iyi sinyal alır ve verimli çalışabilir) Diğer bir soruda aynı modeme iki adet menzil genişletici bağlanırsa wifi kalitesi düşer mi? Cevabınızı bekliyorum teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi remtur -- 28 Haziran 2021; 20:8:13 >
  • Merhabalar,


    Archer C5v modem kullanıyorum(türk telekom). Bir kaç sorum olacaktı.


    1 - Modemin şifresini değiştirmeye çalıştığımda(admin şifresi) hata 9007 diye bir kod veriyor.


    2 - QOS ayarlarında planlayıcı algoritma satırında iki seçenek var sp ve WRR. Açılımları nedir ? Ayrıca Gönderme hızında wrr seçili. İndirme hızında Sp. Bu şekilde bırakmalı mıyım ?

    Konuyla ilgili bir soru daha. Bu iki satır tam olarak nedir ?

    DSCP İşaretleme Etkin:

    802.1P İşaretleme Etkin:


    3 - Kablosuz Misafir ağı oluşturduktan sonra bu misafir ağına indirme ve gönderme sınırı tanımlayabilir miyim ?

  • Yukarıda yazdığım konuya istinaden bir sorum daha olacak.


    PC'imde hız testi yaptığımda 110mbps civarı indirme görüyorum ama samsung smart TV'de yaptığımda aynı hız testini 70-80 arası çıkıyor.

    Modemin config'inde diğer lan portları için veya smart tv için default bir hız kısıtlaması veya öncelik belirlemesi mi var ?

  • Vr600 V3 ile v2100 arasındaki fark nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine archer C5v ile ilgili bir soru.

    QOS hiç bir şekilde yazılan değerlere göre çalışmıyor. Aktive edildiğinde internet kalitesinde ciddi düşüş yaşanıyor, ki aksinin olması lazım.

    Bu modelde QOS kullanımı ile ilgili bir tutorial bulabilir miyim ?

  • 28.06.2021 tarihinde sorduğum soruya cevap vermenize gerek kalmadı. Çünkü ikinci bir Mercusys Me30 menzil genişleticiyi bugün teslim aldım.(Bir internet alışveriş sitesindeki tarafıma tanınan indirim hakkının süresi bitiyordu).

  • Merhaba,


    mart/2021 de "TP-Link Archer C50, AC 1200 Mbps" aldım kablo net modeme bağladım router olarak kullanıyorum, 1-2 aydır haftada bir en az kilitlenme yaşıyorum. web arayüze erişemiyorum Routeri kapatıp açmadan düzelmiyor.

  • Öncelikle herkese merhaba ve iyi forumlar. Wifi üzerinden yaşadığım ani ping yükselmelerinden sıkılıp sorunu çözmek için çabalamaya başladım. Eşim kablo konusunda çok hassas olduğu için o, bu, şu derken en son sıra Tp-link wpa 4220 ürününe geldi.

    Ürünü tedarik edip kurdum ancak ürün en yüksek 0.80mbps hız veriyordu. Canlı destek ile görüştüm ve aldığım cevap "Onu iade edin, Deco E4 alın." oldu. :))) Ya sabır diyerek ve çaba harcayarak sorunumuzu aştık. Ürün çok şık ve işlevsel. Düşük ping ve yüksek hızda 4 gün kullanabildim.

    Ardından gece saat 05.00 da aldığım hız 0,03mbps-0,80 mbps aralığına geldi. Ping 175 ila 3.000 aralığında ve upload hızım 4,9mbps oldu. Bir türlü düzeltemedim. Daha sonra ürünleri çıkardım ve işe gittim. Canlı destek ile tekrar görüşme sağladım. Bu sefer "Sorun elektrik tesisatınızda." cevabını aldım. İşten dönünce tekrar taktığım ürün sorunsuz çalışıyordu. Belli bir süre sonra tekrar aynı sıkıntıyı veriyor ve allak bullak oluyor.

    Bugün yine çıkarıp işe gittim ve döndüğümde harika idi ama 4 saat sonra ürün yine kendini kaybetti ve bu durum elektrik tesisatındanmış. Tabi Tp-link tarafının tespiti bu yönde. Sorun tesisatta ise niçin günün farklı saatlerinde yaptığım denemelerde hep ilk 3-4 saat stabil hız alabiliyorum fakat ondan sonra hız namına bir şey kalmıyor, anlayabilmiş değilim. Ürün çok hızlı ısınıyor ve bence ısınınca yapıyor ama bu konularda teknik bilgim olmadığından kesin sorun bu, diyemiyorum. Akım korumalı prizde denedim ama ürün akım korumalı prizlerle de anlaşamıyor. Doğrudan duvar prizi tek seçeneğimiz oluyor.

    Bu sorunu nasıl aşacağımı bilmiyor ve yardımınızı rica ediyorum. Bir de canlı destek ekibinizin müşterilerinize daha duyarlı yaklaşması gerektiğine inanıyorum. Ürünleriniz öyle 50-100 tl bandında ürünler değil. " o ürün olmamış, sen bunu dene" yahut
    "- Tesisatınız kaç fazlı?
    - Bilmiyorum, nasıl anlayabilirim.
    - Sorun tesisatınızda."
    gibi ucuz yaklaşımlar firmanıza inanın hiç yakışmıyor. Yani kaç faz olduğunu soruyor, cevabını alamıyor ama sorun tesisatta diye cevabı anında yapıştırıyor. İnanın değil bir destek çalışanı ile Siri yahut Alexa ile sohbet etsem bu yukarıdaki kesitten çok daha mantıklı bir diyalog ortaya çıkardı.

    Şimdiden çok teşekkür ediyor, herkese iyi forumlar diliyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Decolar birbirine uzaksa yakinlasyirmayi deneyin ve en iyi konumu bulun. Ben e4 modelini ilk aldığımda yer olarak baya araştırdım. Mümkünse kablosuz bağlantıdan gelen interneti kabloyla dagitin. Bu tv olur veya laptop olur hız sorunu yaşamazsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 325326327328329
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.