Şimdi Ara

Sizce bakım masrafları en ucuz dizel motor hangisi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
2.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2006 corolla 1.4D aracımız vardı 123 bin km yaptık 193 bin km de sattık
    Bakım maliyeti düşük yetkili serviste bile 300 tl civarı rutin yağ bakımı

    Ne turbo ne motor en ufak sorun çıkmarmadı

    Bildiğim kadarı ile 1.5dci renualt motorları da iyi ama tecrübe etmedim.Fakat yetkili servis bakımı yüksek diye biliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 8 Mayıs 2019; 1:41:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Car_sedan

    1.4 TSI bluemotion motion
    Bakım malzemeleri ucuzmu hocam.en basit yakıt filtresi 160tl .multijet 60

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pejo fix menuler uygun fiyatlı.
    2016 model aracımın 2018 aralık 2. bakım faturası 550 tl.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20.000 de bir bakım ile dci

    kendi malzemelerini topla git sanayiiye standart yag bakımı maliyeti 400-500 tl ye çıkar.

    20000 de bir 500 tl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Bakım maliyeti olarak 1.3 multijet ten gerisi yalan.

    Mesela triger bakımı 160bin km de bir.
    Triger zincirinin değişim maliyetinin 1500 lira olduğunuda söyleseydin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-92A2F8722 -- 8 Mayıs 2019; 9:48:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yılda çok km yapılıyorsa 20.000+ dci en masrafsızı olur multijet 2 bakıma girerken dci 1 bakıma girer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o.lut03

    yılda çok km yapılıyorsa 20.000+ dci en masrafsızı olur multijet 2 bakıma girerken dci 1 bakıma girer.
    30 binde mi dci bakımı?
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    1.000 lira tuttu 508'de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün yetkili servisteydim. Açık ara 1.3 Multijet.

    Yağ bakımı 200 TL
    Triger Zincir Değişimi 700 TL
    Baskı Balata Değişimi 700 TL

    Bundan sonra 1.5 dCi gelir muhtemelen. Oba yağ bile daha pahalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Bakım maliyeti olarak 1.3 multijet ten gerisi yalan.

    Mesela triger bakımı 160bin km de bir.
    1.6 HDI Triger kayış değişim periyodu 180.000 km / 10 yıl
  • 10.000 bakımı: 4.5 litre 10w40 yağ, yağ filtresi , hava fltresi = 100 lira. İşciliği bizzat kendim yapiyorum 0 lira toplam da 100 lira
    30.000 km de bir mazot filtresi değiştiriyorum o da 60 lira kendim yapmazsam X2 oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Bugün yetkili servisteydim. Açık ara 1.3 Multijet.

    Yağ bakımı 200 TL
    Triger Zincir Değişimi 700 TL
    Baskı Balata Değişimi 700 TL

    Bundan sonra 1.5 dCi gelir muhtemelen. Oba yağ bile daha pahalı


    Tahmin ettiğim gibi, 1.3 multijet sadece bir motor değil, bir başyapıt

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    10.000 bakımı: 4.5 litre 10w40 yağ, yağ filtresi , hava fltresi = 100 lira. İşciliği bizzat kendim yapiyorum 0 lira toplam da 100 lira
    30.000 km de bir mazot filtresi değiştiriyorum o da 60 lira kendim yapmazsam X2 oluyor.
    Motor nedir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç kullanıcı adım. 1.5 dCi 65 hp Euro4 motor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25



    Tahmin ettiğim gibi, 1.3 multijet sadece bir motor değil, bir başyapıt

    Alıntıları Göster
    En büyük avantajı da işçiliği çok kolay. Bir parçayı indirmek için arabanın yarısını dönüyorsun. Ticari kullanımda önemli unsurlardan biri olan serviste geçirdiği sürenin az olması için ciddi çalışmışlar.

    Tam tersi 1.6 benzinli Dobló'da alternatör değişimi 8 saat işçilik istiyor. Sökmek için birkaç anahtardan yeni S şekilli anahtarlar imal edip, yağını huniyle doldurmam gerekiyor. Alternatör için aksı bile indirmek gerekiyor diyeyim. Sonrada aks gidiyor birde o giriyor.

    1.3'te derslerine çalışıp bakım maliyeti ve süresi minimum bir motor ortaya çıkarmışlar. Servis dostu bir motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    En büyük avantajı da işçiliği çok kolay. Bir parçayı indirmek için arabanın yarısını dönüyorsun. Ticari kullanımda önemli unsurlardan biri olan serviste geçirdiği sürenin az olması için ciddi çalışmışlar.

    Tam tersi 1.6 benzinli Dobló'da alternatör değişimi 8 saat işçilik istiyor. Sökmek için birkaç anahtardan yeni S şekilli anahtarlar imal edip, yağını huniyle doldurmam gerekiyor. Alternatör için aksı bile indirmek gerekiyor diyeyim. Sonrada aks gidiyor birde o giriyor.

    1.3'te derslerine çalışıp bakım maliyeti ve süresi minimum bir motor ortaya çıkarmışlar. Servis dostu bir motor.

    Alıntıları Göster
    Sizce bakım masrafları en ucuz dizel motor hangisi?

    Bak bunu bugün çektim, ortalama sert kullanımda 260km yapıyorum, LPG tank 30litre alıyor, 1.4 T-Jet 120hp, son depoyu fullediğimde ciddi oranda sakin kullandım daha giderdi, ama her zaman aldığım istasyon olduğu için aldım 50₺ lik

    Sonuç olarak çok sakin kullanımda 30litre gaz ile 300km yürüyor araç, bugün araştırdım, 1.3 500l alsaydım 30litre mazot ile ne kadar yürürdüm merak ediyorum, 500l ortalama tüketim 3.9 yazıyor.

    Bazen acaba 1.3 multijet mi alsaydım diyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Bugün yetkili servisteydim. Açık ara 1.3 Multijet.

    Yağ bakımı 200 TL
    Triger Zincir Değişimi 700 TL
    Baskı Balata Değişimi 700 TL

    Bundan sonra 1.5 dCi gelir muhtemelen. Oba yağ bile daha pahalı
    Sadece selenia yağ internette en ucuz 135tl .yetkili serviste 200tlye bakım nasıl yapılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 dizel candır. Fiatların v kayış gergisi astraya oluyor mesela. Kızdırma bujiside keza öyle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tdi hdi tdci değildir küçük hacim de eski nesil Mercedesin binek dizelleri bunun dışında toyata d4d yüksek hacimde yine hiluxlar ve toyatanın diğer arazi araçlarında kullanılan üniteler le birlikte volvonun kullandığı 2.4 d5 ünite uzun ömürlü görece daha az arıza çıkardıkları için yürütme maliyetleri ve bakım masrafları azdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ie36 kullanıcısına yanıt
    Tüm seçkin bakkallar da bulunuyor herhalde 😁

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.