Şimdi Ara

Sizce bakım masrafları en ucuz dizel motor hangisi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
2.945
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ie36

    Sadece selenia yağ internette en ucuz 135tl .yetkili serviste 200tlye bakım nasıl yapılıyor

    Alıntıları Göster
    Sizce bakım masrafları en ucuz dizel motor hangisi?

    Hocam adamın rafinerisi var

    Arada kampanya yapıyor servisler. Mesela şuanda 99 liraya mi ne pasta cila yapıyorlardı. Bitmediyse Dobló'yu götürücem.

    Kâr nereden geliyor dersen benzinli lerden. Benzinli Fiat'ta çok iyidir ama bakımı çokomellidir mesela. Doblo'mun yağı 350 TL tuttu en son. Sadece yağ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25



    Bak bunu bugün çektim, ortalama sert kullanımda 260km yapıyorum, LPG tank 30litre alıyor, 1.4 T-Jet 120hp, son depoyu fullediğimde ciddi oranda sakin kullandım daha giderdi, ama her zaman aldığım istasyon olduğu için aldım 50₺ lik

    Sonuç olarak çok sakin kullanımda 30litre gaz ile 300km yürüyor araç, bugün araştırdım, 1.3 500l alsaydım 30litre mazot ile ne kadar yürürdüm merak ediyorum, 500l ortalama tüketim 3.9 yazıyor.

    Bazen acaba 1.3 multijet mi alsaydım diyorum.

    Alıntıları Göster
    Yok hocam. 1.3 ile 3.9'u anca uzun yolda sakin sürüşte yakalarsın.

    Tüketim sorunun yoksa 1.3'e bulaşma. Biraz ağır bir motor. Gerçi Fiorino'da ağır onun da etkisi var. Sürerken kendini Massa gibi hissetsen de bir yere gitmiyor araba.

    1.3'ün avantajı bakımla birlikte toplam maliyetinin son derece düşük olması, çok uzun ömürlü olması ve sesi Türkiye şartlarında hakikatten iyi.

    Normalde Fiorino ile geçen sene uzun yolda çok ağır kalıyordum, şu son zamlardan sonra kalkışta arabaların %90'ndan fazlasına 7-8 araba fark atıyorum. Sanırım turbo benzinliler eskisi kadar gaza yüklenemiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Yok hocam. 1.3 ile 3.9'u anca uzun yolda sakin sürüşte yakalarsın.

    Tüketim sorunun yoksa 1.3'e bulaşma. Biraz ağır bir motor. Gerçi Fiorino'da ağır onun da etkisi var. Sürerken kendini Massa gibi hissetsen de bir yere gitmiyor araba.

    1.3'ün avantajı bakımla birlikte toplam maliyetinin son derece düşük olması, çok uzun ömürlü olması ve sesi Türkiye şartlarında hakikatten iyi.

    Normalde Fiorino ile geçen sene uzun yolda çok ağır kalıyordum, şu son zamlardan sonra kalkışta arabaların %90'ndan fazlasına 7-8 araba fark atıyorum. Sanırım turbo benzinliler eskisi kadar gaza yüklenemiyor

    Alıntıları Göster
    Hıza gerek yok, 0-100 önceden 7-8 saniye aralığında arabam olsa derdim artık demiyorum.

    Ekonomik olsun yeter, zaten hız yapsan limiti aşsan cezayı kesiyorlar, ne gereği var güçlü hızlı motora?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..



    Hocam adamın rafinerisi var

    Arada kampanya yapıyor servisler. Mesela şuanda 99 liraya mi ne pasta cila yapıyorlardı. Bitmediyse Dobló'yu götürücem.

    Kâr nereden geliyor dersen benzinli lerden. Benzinli Fiat'ta çok iyidir ama bakımı çokomellidir mesela. Doblo'mun yağı 350 TL tuttu en son. Sadece yağ

    Alıntıları Göster
    Bende dizel aveo var
    Lukoil genesis 5w30 dpf+ opar yağfiltre+fil hava filtre + yansanayipolen 174tl tutuyor.kendim değiştiriyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Hıza gerek yok, 0-100 önceden 7-8 saniye aralığında arabam olsa derdim artık demiyorum.

    Ekonomik olsun yeter, zaten hız yapsan limiti aşsan cezayı kesiyorlar, ne gereği var güçlü hızlı motora?

    Alıntıları Göster
    o zaman yapıştır bir 1.3 MultiJET 70'e kadar 5. Vitese takıp saatte 700 km/h hız yapıyormuşsun gibi hissettiriyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    o zaman yapıştır bir 1.3 MultiJET 70'e kadar 5. Vitese takıp saatte 700 km/h hız yapıyormuşsun gibi hissettiriyor

    Alıntıları Göster



    Hocam bugün bir şeye karar verdim, iki doblo bir 500l kullandım, belli aralıklarla bi doblo bi 500l alacam.

    Zaten 190 boy 100 kiloluk iri yarı adamım, biraderin e39'a biniyorum ara ara ufak kalıyor yeminle, alışmışım geniş yüksek araca.


    Açıkçasını söylemek gerekirse doblo krizim tuttu parayı biriktirip doblo 1.3 premio plus alacam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sıfır hakkında bilgim yok hocam.Az kullanılmış çıkma motorlar da gayet güzel oluyor.Eski motorun üzerinden enjektör,turbo,vs sökülüp yeni motora takılıyor.Eski motoru da alıyorlar.6-7 civarı olur demişti bizim tamirci.

    Alıntıları Göster
    Hocam şimdi aklıma geldi bir soru sorayım, peki 1.3 mjet, turbo fiyatları ne kadar ortalama bilgin var'mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Hocam şimdi aklıma geldi bir soru sorayım, peki 1.3 mjet, turbo fiyatları ne kadar ortalama bilgin var'mı?

    Alıntıları Göster
    Yan sanayisi de bulunan bir motor olduğu için çok faklı fiyatlar var.Yanılmıyorsam geçen sene 350 750 1200 gibi birçok faklı marka ve fiyat seçeneği vardı.Zaten çıkmasının da muayyer olanını rahatlıkla bulabilirsin.Nimet bu motor gerçekten büyük nimet.Tamiratı parça sökümü sağlamlığı parça bolluğu vs türlü türlü avantajı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Yan sanayisi de bulunan bir motor olduğu için çok faklı fiyatlar var.Yanılmıyorsam geçen sene 350 750 1200 gibi birçok faklı marka ve fiyat seçeneği vardı.Zaten çıkmasının da muayyer olanını rahatlıkla bulabilirsin.Nimet bu motor gerçekten büyük nimet.Tamiratı parça sökümü sağlamlığı parça bolluğu vs türlü türlü avantajı var.

    Alıntıları Göster
    Hocam iyice ağzımın suyunu akıttınız

    Yok yaw, iki üç sene daha kullanayım aracımı ardından doblo 1.3 alacam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25




    Hocam bugün bir şeye karar verdim, iki doblo bir 500l kullandım, belli aralıklarla bi doblo bi 500l alacam.

    Zaten 190 boy 100 kiloluk iri yarı adamım, biraderin e39'a biniyorum ara ara ufak kalıyor yeminle, alışmışım geniş yüksek araca.


    Açıkçasını söylemek gerekirse doblo krizim tuttu parayı biriktirip doblo 1.3 premio plus alacam

    Alıntıları Göster



    kendimi sürekli bu arkadaş gibi hissediyorum. Geçen bayide 3008'e bakarken kapıyı açıp direk binmeye çalışmamla arabaya kafa atmam bir oldu. A sütünü baya yatık geliyormuş

    500L Doblo'dan daha iyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..




    kendimi sürekli bu arkadaş gibi hissediyorum. Geçen bayide 3008'e bakarken kapıyı açıp direk binmeye çalışmamla arabaya kafa atmam bir oldu. A sütünü baya yatık geliyormuş

    500L Doblo'dan daha iyi

    Alıntıları Göster
    Şaka mı bu


    500l candır hocam

    500l almamdaki en büyük etken doblo'dan ötürüdür, 8 sene doblo ya binince insanı mpv paklıyor, bakma 500x binince bile ufak kalıyor renegade bindim nispeten güzel geldi ama.

    500l cidden klas araba burun kıvıranlar amblemi yüzünden kıvırıyor ama 1000km kullansınlar diğer arabalarda rahat edemezler mpv hariç, B mpv'de segmentin başı 500l dir traction plus çok büyük nimet kullananlar bilir.

    Sadece 5 senedir kullanıyorum kullanmaktan sıkıldım, param olsa bugün satar doblo alırım 5 sene kullanır satar yine 500l alırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.