Şimdi Ara

Sizce Bu Ağır Hasarlı Aracı Almalı Mıyım? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
3.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • tnfrDNZ T kullanıcısına yanıt
    Normalde %99'u almaz bu aracı, alacak kişi ise ağır hasarlı olduğu için hiç bir şeyine bakmaz alır. Zaten neyine bakıcaksın aldığın mal belli kaporta-şase onarılmış zaten, motor da çalışıyorsa yeter.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drkayzer -- 1 Nisan 2018; 22:52:44 >
  • boşuna ağır hasarlı demiyorlar. geriye bir tek arka koltuklar ile bagaj kalmış. bu müşteri potansiyeli ile final otomativ vergi rekortmenleri listesine girer.
  • 5 sene önce carevalla aracımla kaza yaptım başka bir araç altıma girdi alt taraftan darbe aldım farlarım bile kırılmadi ama gel gelelim servis ne etti 40 45 milyarlık arabaya 46 milyar masraf çıkardı yani her pert pert değil servisler sağolsun şişirmede üstlerine yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Serdar K.

    Hava yastıklarının açılmasını sensörler sağlar.

    Ben değişenler listesinde sensör göremedim.

    Kaza esnasında sensör özelliğini kaybettiyse bir daha çalışmaz veya gecikmeli çalışır.

    Bu nedenle değişen hava yastıklarını arabada aksesuar olarak taşıyor olabilirsin. Bir kaza anında ön hava yastıkları da en önemli güvenlik donanımıdır.

    Diğer forumdaşlar da belirtmişler. O motora sorun çıkmaması için sıvı LPG sistemli kit olmalı.

    Bu kadar şeyden sonra bu araçla sorun yaşamama ihtimalin, milli piyangoda büyük ikramiye çıkması ihtimalinden bile daha yüksek.

    Ayrıca bu araca kasko yapılıyor mu bilmiyorum. Yapılıyorsa bile normal araçlardan çok daha yüksek ücret isterler.

    Sonuç olarak vereceğin para az buz değil. Bu bütçeyle kazalı bile olsa hayati öneme sahip parçaları etkilenmemiş, düşük km.li ve konforlu araçlar bulabilirsin.

    Sadece sensörler sağlamaz. Araç içerisinde ivme ölçer cihazı vardır. Eğer doğru yönde doğru miktarda ivme algılarsa hava yastığını gene açar. Altındaki traversi yere vurup hava yastığı açan araçlar var. Hatta forumdan bir üyenin Punto'su aracın altı bir yere çarptı diye 8 hava yastığını da açmıştı.

    Zaten sensör bir daha açmayacak olsa araçtaki hava yastığı ışığı yanar. Emniyet kemerine kadar değiştirmiş servis, gerek olsaydı onu da değiştirirdi.

    @TSY Araç sadece kaput ve çamurluk olarak 2(iki) parça değişenli. Alt tarafı 2 parça. Sadece 2 parça.
    Hava yastığı açıldığı için mecbur değişecek, doğal olarak göğüs de değişecek çünkü hava yastığı göğsü parçalayarak çıkar ve bu durumda yeni ve orijinal bir göğüs takılması gerekir. Emniyet kemerleri değişmeyip orada değişen kaleminde gözükmese sanırım içiniz daha rahat edecekti. Ancak kaza anında kemer daha önce gerildiği için eski dayanımını sunamayacaktı. Olsun bir kalem az değişen daha iyidir. Radyatör fan motoru mesela, davlumbazla birlikte hasar görmüş. Demek ki bu aracın kazası en azından radyatöre kadar gelmiş. Ön tampon demiri de değişmiş. Bu durumda kaputun katlandığı için değişmesi (Tamiri pek mümkün değil, kaput zaten kazada katlansın istenilen bir parçadır, en ufak vurmada kıvrılıverir) de normal. Taşıyıcı değişmiş mesela, sanayide düzeltilip bir değişen kalemi daha az yazılabilirdi. Sonra bu aracı daha bir içinize sinerek kullanırdınız. Farlar ayağı kırılsa değişir ama mesela onlar da sonradan sanayiden çıkma alınıp takılsa 2 kalem daha az değişen gözükürdü tramerde. O da içinize sinerdi, kullanılmış far varken kim n'apsın sıfır farı?

    Lafı uzatmayayım, değişen kalem sayısının çok olması sanıldığı kadar kötü bir şey değildir. Aksine onarımın "satılacak kadar" değil de adam akıllı yapıldığını belgeler. Ha bu araç alınır alınmaz ayrı bir konu, ama onarım güzel yapılmış.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.