Şimdi Ara

Sizce Bu Ağır Hasarlı Aracı Almalı Mıyım? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
3.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TSİ motor için LPDI sistemler uygundur, atiker gold denen saçmalık olmaz kesinlikle haşat etmiştir motoru, ayrıca önden bu kadar şiddetli darbe yemiş araçla ne işiniz var anlamadım. Tamam kaza yapmış araç alınır ama anası ağlamış araç alınmaz. Sözün özü; kendinize acımıyorsanız babanıza acıyın..
  • Yorumları görünce gerçekten ağzım açık kaldı, arkadaşlar dikkat ediyormusunuz biliyorum ama parçaların yanında eşek kadar ORJİNAL yazıyor, yani serviste yapılmış hasar.
    2 tane aracımda aynı böyleydi 20-30bin hasar kaydı ve ikiside airbag açmıştı ama serviste yapılmıştı, ne sorun çıkardı, nede satarken zorlandım, piyasasının altında verirseniz hemen satılıyor.
    Hocam sen buraya bakma sokaktaki algı ile burası çok farklı, bu forum ahalisi uzayda yaşıyor zannetmiyor değilim bazen :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caspento -- 31 Mart 2018; 12:14:42 >
  • Yetkili serviste yapıldıysa ve ucuzsa bakılabilir. Ama sırf lpg takıldığı için bakmazdım. İstediği kadar temiz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caspento kullanıcısına yanıt
    TSI motor ve atiker golt takılmış bir araç, sen parçaların hepsi orijinal diye al diyorsun el insaf yaa..!

    60.000 lira para verecek hiç mi vicdanınız sızlamıyor.

    Konu sahibi, ya paran çok ya da kusura bakma ama haydan gelen hû'ya gider.
  • Hava yastıklarının açılmasını sensörler sağlar.

    Ben değişenler listesinde sensör göremedim.

    Kaza esnasında sensör özelliğini kaybettiyse bir daha çalışmaz veya gecikmeli çalışır.

    Bu nedenle değişen hava yastıklarını arabada aksesuar olarak taşıyor olabilirsin. Bir kaza anında ön hava yastıkları da en önemli güvenlik donanımıdır.

    Diğer forumdaşlar da belirtmişler. O motora sorun çıkmaması için sıvı LPG sistemli kit olmalı.

    Bu kadar şeyden sonra bu araçla sorun yaşamama ihtimalin, milli piyangoda büyük ikramiye çıkması ihtimalinden bile daha yüksek.

    Ayrıca bu araca kasko yapılıyor mu bilmiyorum. Yapılıyorsa bile normal araçlardan çok daha yüksek ücret isterler.

    Sonuç olarak vereceğin para az buz değil. Bu bütçeyle kazalı bile olsa hayati öneme sahip parçaları etkilenmemiş, düşük km.li ve konforlu araçlar bulabilirsin.




  • Bahsettiğiniz araçlar kalite ve sağlamlık olarak iyi araçlar ancak Tiguan hacim olarak daha büyük bu bir tercih sebebi.

    Tabi görünüş ve Alman aracı algısını da ihmal edemiyoruz.



    Arkadaşlar 40 küsür yorum yazılmış tüm yorum yapan fikrini beyan edenlere teşekkürler. Genel olarak söylenenlere cevaben yazıyorum aşağıdakileri.



    LPG Atiker Gold değil Atiker atifest di diye bir kitmiş. Karma yakıt kullanıyor. %70lpg %30 benzin gibi.



    Forumda araştırdım onlarca kişi var bu kiti tsi motorlarına kullanan. Memnun olduklarını belirtiyorlar.



    Arkadaşlar evet kötü kötü araba da bu kadar da vurmayın öldürdünüz:)



    Ben boyalı araçtan daha sağlam bulurum değişeni olan arabayı. Sonuçta aynı parçanın daha yenisiyle değişmiştir diye olumlu bakarım hatta. Sizce bu mantığımin neresi yanlış? Hasardan dolayı değişemi olmuş parça orjinalinden daha mı çürük olur?



    Piyasaya yılda 50 bin RESMİ olarak ağır hasarlı araç giriyor bir o kadar da kayıtdışı olduğunu düşünün. Kim ne diye alıyor bu araçları madem binilemeyecek kadar kötü.



    Bu arada 20 tane değişmiş parça görünüyor. Siz bence o kabarık listeye Bakarak bu kadar olumsuz tepki gösterdiniz.

    İlanlarda "sadece 3 parça yetkili serviste orjinaliyle değiştirildi" denilen arabalar da böyle. Yani küçük parçalar söylenmiyor hiç. Oradaki listene 50 100 liralık çok önemli olmayan parçalar da var.



    Pazartesi ekspertize götüreceğim motoruna baktıracagim %99 çıkarsa ne anlamalıyım %90 ya da 80 70 çıkarsa ne anlamalıyım?



    130 yaptık ses yok titreme çekme yok 150 yaptık yine yok 180i gördük yine bana mısın demiyor o zaman ne anlamalıyım?



    Duruşuna sesine dumanına frenine vites geçişine çalışmasına durmasına KAPI SESİNE baktık hiç bir problem görünmüyor olsa bu araç iyi toplamış başmaz diyebilir miyim?



    Benim yerime kendinizi koyun bütçeniz bu sınıf ve modelde ancak ağır hasarlı bir araç almaya yetiyor olsa aracın neyine bakardınız?.





    Lütfen 0 km Bentley kullanıcıları değil de iyi kötü bu işten anlayan, daha önce kazalı araç almış-satmiş ya da aracı kaza yapıp tamir ettirip kullanmış arkadaşlar görüş bilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burada birçok kişi anlar yada anlamaz yazmış dapılmış bitmiş gibisinden, bunu yazanlar aracın önünde yada çamurluğun arkasında hangi parçaların olduğunu bilmiyor. Çok net söylüyorum araçta ciddi bir hasar oluşmamış. Aracın ne motor kaputunun kilidinin oturduğu yer olan sac kısmı değişmiş nede iç mçamurlukta yada tüfek saclarında işlem yapılmış. Bu araba kesinlikle yetkili servis şartlarında onarılmış ve yüksek ihtimalle sağ önden bir yere çıkarak yada sağ ön teker tarafından başka bir aracın çarpmasıyla hasar almış.
    Yürüyen aksamdan sadece sağ salıncak ve podya değişmiş. Ne akslar hasar almış nede ön teker tarafından alınacak gerçekten küçük bir hasarda bile bozulacak amortisör yada amaortisör üst takozu değişmemiş. Yine ön tekerden orta altı bir hasarda direk eğilecek fren boruları yada hasar görmesi gereken disk değişmemiş. Yani sağ önden aldığı hasar gerçekten çok küçükmüş.
    VW grubu araçlarda zaten yolcu airbag açtığında torpidonun komple değişmesi gerekiyor, direksiyon airbagi açıp değişince emniyet kemerleri ve karşılıkları değişiyor.

    Aracı alabilirsiniz, büyük bir kazası yok. Sanayi onarımında bir çamurluğu ve kaputu değimiş birçok arabadan çok daha az hasar aldığına eminim. Değişen parçalar çok küçük bir kazada servisin parça değiştirme iştahı neticesinde yenilenmiş.




  • Emniyet kemerine kadar değişmesi arabanın güzel toplandığı anlamına geliyor. Fiyat uygunsa alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 62 bine yazık.para kolay kazanılmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpbatu

    TSI motor ve atiker golt takılmış bir araç, sen parçaların hepsi orijinal diye al diyorsun el insaf yaa..!

    60.000 lira para verecek hiç mi vicdanınız sızlamıyor.

    Konu sahibi, ya paran çok ya da kusura bakma ama haydan gelen hû'ya gider.

    Bu aracı alsın demedim, mesajımda da bunu ifade eden bir açıklama yok, ben sadece orjinal parça ile tamir görmüş ama hasar kaydı olan bir aracın alınabilir olduğunu belirttim, bir daha okuyun belki anlayabilirsiniz




  • tnfrDNZ T kullanıcısına yanıt
    valla ne diyeyim, siz kararı çoktan vermişsiniz. hayırlısı olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    Burada birçok kişi anlar yada anlamaz yazmış dapılmış bitmiş gibisinden, bunu yazanlar aracın önünde yada çamurluğun arkasında hangi parçaların olduğunu bilmiyor. Çok net söylüyorum araçta ciddi bir hasar oluşmamış. Aracın ne motor kaputunun kilidinin oturduğu yer olan sac kısmı değişmiş nede iç mçamurlukta yada tüfek saclarında işlem yapılmış. Bu araba kesinlikle yetkili servis şartlarında onarılmış ve yüksek ihtimalle sağ önden bir yere çıkarak yada sağ ön teker tarafından başka bir aracın çarpmasıyla hasar almış.
    Yürüyen aksamdan sadece sağ salıncak ve podya değişmiş. Ne akslar hasar almış nede ön teker tarafından alınacak gerçekten küçük bir hasarda bile bozulacak amortisör yada amaortisör üst takozu değişmemiş. Yine ön tekerden orta altı bir hasarda direk eğilecek fren boruları yada hasar görmesi gereken disk değişmemiş. Yani sağ önden aldığı hasar gerçekten çok küçükmüş.
    VW grubu araçlarda zaten yolcu airbag açtığında torpidonun komple değişmesi gerekiyor, direksiyon airbagi açıp değişince emniyet kemerleri ve karşılıkları değişiyor.

    Aracı alabilirsiniz, büyük bir kazası yok. Sanayi onarımında bir çamurluğu ve kaputu değimiş birçok arabadan çok daha az hasar aldığına eminim. Değişen parçalar çok küçük bir kazada servisin parça değiştirme iştahı neticesinde yenilenmiş.


    Koca konunun en mantıklı yorumu anlamayan insanlar listeyi görünce gözü korkuyor, o listeye değişen civata bile yazılıyor, konu sahibinin sadece burada yazılanlara göre karar vermemesi yararına olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caspento


    quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    Burada birçok kişi anlar yada anlamaz yazmış dapılmış bitmiş gibisinden, bunu yazanlar aracın önünde yada çamurluğun arkasında hangi parçaların olduğunu bilmiyor. Çok net söylüyorum araçta ciddi bir hasar oluşmamış. Aracın ne motor kaputunun kilidinin oturduğu yer olan sac kısmı değişmiş nede iç mçamurlukta yada tüfek saclarında işlem yapılmış. Bu araba kesinlikle yetkili servis şartlarında onarılmış ve yüksek ihtimalle sağ önden bir yere çıkarak yada sağ ön teker tarafından başka bir aracın çarpmasıyla hasar almış.
    Yürüyen aksamdan sadece sağ salıncak ve podya değişmiş. Ne akslar hasar almış nede ön teker tarafından alınacak gerçekten küçük bir hasarda bile bozulacak amortisör yada amaortisör üst takozu değişmemiş. Yine ön tekerden orta altı bir hasarda direk eğilecek fren boruları yada hasar görmesi gereken disk değişmemiş. Yani sağ önden aldığı hasar gerçekten çok küçükmüş.
    VW grubu araçlarda zaten yolcu airbag açtığında torpidonun komple değişmesi gerekiyor, direksiyon airbagi açıp değişince emniyet kemerleri ve karşılıkları değişiyor.

    Aracı alabilirsiniz, büyük bir kazası yok. Sanayi onarımında bir çamurluğu ve kaputu değimiş birçok arabadan çok daha az hasar aldığına eminim. Değişen parçalar çok küçük bir kazada servisin parça değiştirme iştahı neticesinde yenilenmiş.


    Koca konunun en mantıklı yorumu anlamayan insanlar listeyi görünce gözü korkuyor, o listeye değişen civata bile yazılıyor, konu sahibinin sadece burada yazılanlara göre karar vermemesi yararına olur.

    Hasarın arabaya kattığı zararın fiyat avantajından az olduğuna ikna oldum onca olumsuz yoruma rağmen işin açığı:)



    Artık şu noktasındayım işin.

    Aracın neresine ve neyine bakmam gerekiyor?



    Bu konuda da beni yönlendirseniz ciddi bir pazarlık yapıp aracı 55 bandına olabildiğince yaklaştırıp bu işi çözmek istiyorum. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İşlemler serviste yapıldıysa alınır
  • caspento kullanıcısına yanıt
    2 araç var bizde. birisi mitsubishi colt, diğeri mitsubishi asx. colt'ta ağır hasar kaydı (pert) var. asx ise hasar kaydı filan hiç yok tramer'de.

    iki araç çok çok farklı. colt'un altına girdiğim zaman değişen puntolar, bir diğerine göre daha sonradan takıldığı belli olan parçalar belli olurken asx'te hepsi fabrikasyon.

    ayrıca insanda ister istemez bir güvensizlik duygusu da oluşuyor. colt zzaten kazalı, tekrar kaza yapsam içinden sağ çıkar mıyım ne olur korkusu yaşıyorum ben. asx gibi kazasız araçlarda öyle bir korkum yok mesela.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oozgur16

    İşlemler serviste yapıldıysa alınır

    Bunu nasıl anlarız?
    Orjinal parça değişti yazması serviste yapıldığı anlamına mı gelir?
  • tnfrDNZ T kullanıcısına yanıt
    "Çamurluğu ve kaputu değişmiş bir çok arabadan daha az hasar aldığına eminim" diyen kişiler seni ikna etmiş.

    29 bin liralık ağır hasar kayıtlı arabayı 55 bine al, satarken nasıl ve kaça satacaksın..!

    Sen o arabayı 55 değil 60 bin liraya da alırsın çünkü basiretin bağlanmış..! (yanlış anlama ama maalesef durum bu)
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    dacia duster alirim 4*4 mis gibi dizel birde 3-5 kafama gore koltuk olur motora yazilim olur aksesuar falan yaptiririm kafam rahat binerim



    Bir tiguan etmez ama on koruma demiri ve sasesi islem gormus arac almaktan iyidir. Degisenlere bakilirsa muhakkak sase islem gormus,kilcal catlak veya kaynatma yapilmistir.



    Risk buyuk cunku bazilari sigortadan parayi aliyor veya serviste yaptirmis gibi gosterip sanayide hallediyorlar parayi cukka ediyorlar sonucta yetkili serviste her islem kalem kalem yapilmiyor kaportaci ayri taslamaci ayri illa sanayiye gitmek gerekiyor disarida yaptiriyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millet anlamıyormusunuz,pert araç satanların oyunu bu algı yaratıp pert araç aldırmaya çalışıyorlar ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu forumu anlamıyorum.

    60 tane cevap var ancak neredeyse hepsi almama üzerine kurulu. Tamam onu anladık bu araba vebalı.

    Yahu bir de deyin hele alacak adam böyle aracın neyine bakmalı nasıl incelenmeli?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.