Şimdi Ara

Sizce Golfmü Corolla H/B mi (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ikiside iyi araclar.
    golf kullanan biri olarak aracımdan cok memnunum. kalite hissi vermekte.ayrıca mukemmel bır yol tutusu var.izolasyonu cok ıyı, yol sesı neredeyse yok gıbı.

    suana kadarda hıcbır sorun cıkarmadı.
    toyotanın dıs gorunuslerını sevmıyorum nedendır bılmem.
    isin özü ikisi arasından benım secımım golf..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kulu42

    Toyota surmek bir kulturdur basli basina bir yasam sitilidir. Isini sansa birakmayan tutucu ve gelenekci insanlarin tarzidir Toyota. Ne istedigini bilenler alir Toyotayi. Japonlarin sadece dizayn ve teknik degil kultur ve guvende ekstra donanim olarak sattiklari bir arabadir Toyota. Hic bir modelinin nick adi olmamamistir Yaris modeli haric yilin otomobili secilen bir modeli yoktur ama "arkasi saglam" arabadir Toyota. Servisine gittigin zaman misafirsindir yolunacak tavuk degil. Cunku ta Japonya dan gelip kendi felsefelerini prensiplerini asiliyorlar insanlara ve onlarinda öyle olmalarini istiyorlar. Dunyanin en zorlu arac muayane istasyonuna ve zorlu kisina bozuk yollarina sahip Isvec te en az ariza cikaran arac siralamasinda her sene birinci gelir Toyota. Eminiyet kemerini taktigin surece hizli surmedigin surece diger arabalar gibi dunyanin en guvenli arabasidir Toyota. Gereksiz ivir ziviri donanim adinda ekleyip te basina is acmaz. Masa basinda degil de tezgahinda ki ustasina danisilarak dizayn edilir Toyota (Toyota felsefesi adli kitapta yaziyor) Carpisma aninda servisinde en az maaliyet cikaran araba Toyotadir özel tasarimi sayesinde fazla parca degistirmeye gerek kalmaz. VW yi sorarsan o da iyi arabadir...



    ancak bu kadar güzel anlatılırdı herhalde. ağzına sağlık. teşekürler....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kulu42

    Toyota surmek bir kulturdur basli basina bir yasam sitilidir. Isini sansa birakmayan tutucu ve gelenekci insanlarin tarzidir Toyota. Ne istedigini bilenler alir Toyotayi. Japonlarin sadece dizayn ve teknik degil kultur ve guvende ekstra donanim olarak sattiklari bir arabadir Toyota. Hic bir modelinin nick adi olmamamistir Yaris modeli haric yilin otomobili secilen bir modeli yoktur ama "arkasi saglam" arabadir Toyota. Servisine gittigin zaman misafirsindir yolunacak tavuk degil. Cunku ta Japonya dan gelip kendi felsefelerini prensiplerini asiliyorlar insanlara ve onlarinda öyle olmalarini istiyorlar. Dunyanin en zorlu arac muayane istasyonuna ve zorlu kisina bozuk yollarina sahip Isvec te en az ariza cikaran arac siralamasinda her sene birinci gelir Toyota. Eminiyet kemerini taktigin surece hizli surmedigin surece diger arabalar gibi dunyanin en guvenli arabasidir Toyota. Gereksiz ivir ziviri donanim adinda ekleyip te basina is acmaz. Masa basinda degil de tezgahinda ki ustasina danisilarak dizayn edilir Toyota (Toyota felsefesi adli kitapta yaziyor) Carpisma aninda servisinde en az maaliyet cikaran araba Toyotadir özel tasarimi sayesinde fazla parca degistirmeye gerek kalmaz. VW yi sorarsan o da iyi arabadir...





    BUDUR






  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tecniq


    quote:

    Orjinalden alıntı: kulu42

    Toyota surmek bir kulturdur basli basina bir yasam sitilidir. Isini sansa birakmayan tutucu ve gelenekci insanlarin tarzidir Toyota. Ne istedigini bilenler alir Toyotayi. Japonlarin sadece dizayn ve teknik degil kultur ve guvende ekstra donanim olarak sattiklari bir arabadir Toyota. Hic bir modelinin nick adi olmamamistir Yaris modeli haric yilin otomobili secilen bir modeli yoktur ama "arkasi saglam" arabadir Toyota. Servisine gittigin zaman misafirsindir yolunacak tavuk degil. Cunku ta Japonya dan gelip kendi felsefelerini prensiplerini asiliyorlar insanlara ve onlarinda öyle olmalarini istiyorlar. Dunyanin en zorlu arac muayane istasyonuna ve zorlu kisina bozuk yollarina sahip Isvec te en az ariza cikaran arac siralamasinda her sene birinci gelir Toyota. Eminiyet kemerini taktigin surece hizli surmedigin surece diger arabalar gibi dunyanin en guvenli arabasidir Toyota. Gereksiz ivir ziviri donanim adinda ekleyip te basina is acmaz. Masa basinda degil de tezgahinda ki ustasina danisilarak dizayn edilir Toyota (Toyota felsefesi adli kitapta yaziyor) Carpisma aninda servisinde en az maaliyet cikaran araba Toyotadir özel tasarimi sayesinde fazla parca degistirmeye gerek kalmaz. VW yi sorarsan o da iyi arabadir...



    +2007 katılıyorum




    BUDUR







  • Arkadaşlar bu kadar yağlandırıp ballandırmayın. Toyota yetkilileri inanın sizin yazdıklarınızı okusa bu iş bitmiş biz herşeyi halletmişiz der ve artık sürekli iyileştirme faaliyetlerine son noktayı koyarlardı. Yorumlarınızda çok abartılı laflar kullanıyorsunuz , fanatizme konu olacak yorumlarda bulunuyorsunuz. Kaynak isterseniz bu ayki capital dergisinde toyota ile ilgili bir makale var tavsiye ederim okuyun. Toyota ceo su adını şimdi hatırlamıyorum , Toyota'nın artık büyük bir şirket olduğunu ve büyük şirket olma handikapları ile artık karşı karşıya kaldığını söylüyor. Büyük şirket olma handikapı da söylediğine göre , hatalı ve kusurlu araç üretme sayısındaki artıştan bahsediyordu. Yani artık Toyota eskisine oranla sorunsuz araba yapamadığını , sorunlardan dolayı dönen araba sayısında hayli artış olduğunu söylüyordu. Bunu ben değil japon ceo söylüyordu.
    Bu yazdıklarım yanlış anlaşılmasın polemik olsun diye yazmadım. Bilgilendirme amaçlıdır . Herkese iyi forumlar...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Toyota d4d


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tecniq


    quote:

    Orjinalden alıntı: kulu42

    Toyota surmek bir kulturdur basli basina bir yasam sitilidir. Isini sansa birakmayan tutucu ve gelenekci insanlarin tarzidir Toyota. Ne istedigini bilenler alir Toyotayi. Japonlarin sadece dizayn ve teknik degil kultur ve guvende ekstra donanim olarak sattiklari bir arabadir Toyota. Hic bir modelinin nick adi olmamamistir Yaris modeli haric yilin otomobili secilen bir modeli yoktur ama "arkasi saglam" arabadir Toyota. Servisine gittigin zaman misafirsindir yolunacak tavuk degil. Cunku ta Japonya dan gelip kendi felsefelerini prensiplerini asiliyorlar insanlara ve onlarinda öyle olmalarini istiyorlar. Dunyanin en zorlu arac muayane istasyonuna ve zorlu kisina bozuk yollarina sahip Isvec te en az ariza cikaran arac siralamasinda her sene birinci gelir Toyota. Eminiyet kemerini taktigin surece hizli surmedigin surece diger arabalar gibi dunyanin en guvenli arabasidir Toyota. Gereksiz ivir ziviri donanim adinda ekleyip te basina is acmaz. Masa basinda degil de tezgahinda ki ustasina danisilarak dizayn edilir Toyota (Toyota felsefesi adli kitapta yaziyor) Carpisma aninda servisinde en az maaliyet cikaran araba Toyotadir özel tasarimi sayesinde fazla parca degistirmeye gerek kalmaz. VW yi sorarsan o da iyi arabadir...



    +2007 katılıyorum




    BUDUR









  • İki otomobili de kullanan biri olarak söylüyorum. Şehirler arası yollarda, otobanda kullanmayacaksanız ve beğeniyorsanız, düz vites Auris alınabilir. Fakat Golf kullandıktan sonra Toyota'nın yol tutuşu çok yetersiz geldi. Hatta havayastığı sayısının fazlalığının bu sebeple olabileceği hakkında dalga geçiyorum. (Taklada daha güvenli)
    Multimode hakkında ise yarı otomatiklerin yüz karası, beceremiyosan üretme diyorum sadece. Bu arada Toyota'nın ön camı bir önceki neslinden nedense daha ucuz ve düşük kaliteli olarak seçilmiş, iç mekanda güneşten hiç korumuyor gibi geldi. Bu konuda bir yorum göremedim forumda, acaba inceleyip bir yorum yazar mısınız. Dizel motor sanıldığı gibi çok sessiz değil, fakat benzinli versiyonların yalıtımı dizellere göre daha az yapılmış, ekonomik kaygılar, ve dizelin daha gürültülü olduğundan diye düşünüyorum. Aynı yol şartlarında aynı hızda benzinli versiyon dizele göre yol ve rüzgar gürültüsünü daha vazla hissettiriyor. Bu gürültü yabana atılacak küçük bir fark da değil üstelik. Fakat ben bunu otoban şartlarında hissettim, dediğim gibi şehir içinde sakin kullanacaksanız dizel motorlu corolla, auris tercih edebilirsiniz. 1,6 benzinli motorlar arasında Golf Fsi daha atak ve güçlü hissetiriyor, fakat tüketimi Toyota'ya nazaran daha fazlaymış henüz test edemedim farkı. Toyota mühendislerinin otomobilin fazla beygirlerini nereye sakladığını daha bulamadım henüz.




  • ben olsam aurise bakardim.. cok fiyat farki yok golften yeni arac herzaman daha iyidir golf eskidi artik...
  • Yeni araç yeni problem demektir. Her sorunun ortaya çıkıp çözümlenmesi için zaman gerekir. Hemen yeni diye atlarsanız problemleri siz çözerseniz. Bekleyebilirsiniz problemleri çözülmüş olarak satın alırsınız. Bu her araçta böyledir. İkinci elde de bu yüzden aracın değer kaybı artmaktadır. Ayrıca yeni araç daha iyi demek değildir. Corolla'nın bir önceki kasası birçok yönden daha iyi idi. Golf ise daha farklı bir araç kıyaslamak için iki aracı da kullanıp, amaca göre düşünmek gerekir.
  • 1 yıldir yeni yaris kullaniyorum ve hic bir sikayetim olmadi. ve bu araci 1.5 yildan fazla kullananlarda var onlardan da bir sikayet duymadim... auris tede olacağini sanmiyorum....
    kuzenimin yeni aldiği pejo 207 sinin debriyaji ses yapiyor ve klima kapatinca garip ses geliyor daha arac 3000 km de 207.. yarin servise gidicez....

    bence toyota bu konuda golften basarilidir sorun cikarmama konusunda yeni arac beklenecek diye birsey dusunmuyorum sahsen....

    su iki ornek yeter zaten insani yoneltmeye

    http://www.sikayetvar.com/index.php?loc=sikayet&st=b&ara=&fno=115&kno=24&mno=0&refpage=6&no=168967

    http://www.sikayetvar.com/index.php?loc=sikayet&st=b&ara=&fno=115&kno=24&mno=0&refpage=6&no=160742




  • kardeş söylediklerinden sadece toyotanın beygir gücü ile olanına katılıyorum! neden mi dersin ? honda yeni civic te beygir gücünü 125 yaptı diye toyotada yeni corolladaki beygiri 124'e yükselti lakin tork ta değişen bir şey yok! kanaatimce göz boyama! ayrıca multi zortada dediklerinize katılıyorum PLUS (+) fiyatlarıda abartılı yüksek
    quote:

    Orjinalden alıntı: Yabree

    İki otomobili de kullanan biri olarak söylüyorum. Şehirler arası yollarda, otobanda kullanmayacaksanız ve beğeniyorsanız, düz vites Auris alınabilir. Fakat Golf kullandıktan sonra Toyota'nın yol tutuşu çok yetersiz geldi. Hatta havayastığı sayısının fazlalığının bu sebeple olabileceği hakkında dalga geçiyorum. (Taklada daha güvenli)
    Multimode hakkında ise yarı otomatiklerin yüz karası, beceremiyosan üretme diyorum sadece. Bu arada Toyota'nın ön camı bir önceki neslinden nedense daha ucuz ve düşük kaliteli olarak seçilmiş, iç mekanda güneşten hiç korumuyor gibi geldi. Bu konuda bir yorum göremedim forumda, acaba inceleyip bir yorum yazar mısınız. Dizel motor sanıldığı gibi çok sessiz değil, fakat benzinli versiyonların yalıtımı dizellere göre daha az yapılmış, ekonomik kaygılar, ve dizelin daha gürültülü olduğundan diye düşünüyorum. Aynı yol şartlarında aynı hızda benzinli versiyon dizele göre yol ve rüzgar gürültüsünü daha vazla hissettiriyor. Bu gürültü yabana atılacak küçük bir fark da değil üstelik. Fakat ben bunu otoban şartlarında hissettim, dediğim gibi şehir içinde sakin kullanacaksanız dizel motorlu corolla, auris tercih edebilirsiniz. 1,6 benzinli motorlar arasında Golf Fsi daha atak ve güçlü hissetiriyor, fakat tüketimi Toyota'ya nazaran daha fazlaymış henüz test edemedim farkı. Toyota mühendislerinin otomobilin fazla beygirlerini nereye sakladığını daha bulamadım henüz.




  • C sınıfında birbirinden güzel ve tercih yapma da oldukça zorlayacak çok güzel arabalar var...corolla,golf,astra,focus,megane...Bence topyekün hiç bir araç diğerinden çok daha iyi değil...Marka fanatikliği yapmanın anlamı yok....Her bir modelin öne çıkardığı artıları var....Corolla ve golf...İkisi de güzel araba,,,,yalnız ben yeni aurisin dizaynını beğenmedim yarisin biraz daha büyüğü gibi duruyor ama corolla daha güzel durur gibi...Sonuç itibari ile bence hangisinden yana tercih yaparsan pişmanlık yaşamayacaksın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melankolik23 -- 28 Nisan 2007; 2:28:07 >
  • vallla
    golf 1 numara !!!! o kadar:d
  • bende seat vardı golf ile hemen hemen aynı ve yıllarca vw kullandım ustalarla arkadaş oldum devamlı arıza yaptılar toyota aldım bir yıldır yagını bile değiştirmedim
  • golf gayet oturaklı ve mükemmel kaliteli bir araba yanlız gerek yedek parça,gerek servis ve aracın sıfır veya 2.el satış fiyatları cep yakıyor.corolla hb ten kastın aurisse aracı gormedim yorum yapmak istemem.ama sana tavsiyem hiçbir model veya markaya körükörüne baglanma başka araçlarada bak senin yararına olur...saygılar
  • şahsi görüşüm golf den yana.özellikle corollaların yeni tasarımları pek hoşuma gitmiyor
  • auris demiyorum Corolla H/B AURİSTEN önceki kasa.

    ama kimse artı ve eksi özelliklerini düzgün yazmamışki.
  • arkaasım golf derken kac model ama golf 4 kasa 1.9 dizel li toyotaya tercih ederim her yönden arkadaşım yakıt guvenlik konfor yetkili servislerden ve cevrendende arastır bence derim ben VW golf 1.9 DİZEL derim
  • Corolla ile ilgili olarak yardımcı olmaya çalışayım:

    Corolla HB: Yol tutuşu Corolla sedana göre daha iyi, Sınıfının benzinli motorlar içinde en az yakanlarından birisi, Sınıfının en az sorun çıkartan otomobili, Sınıfının en iyi dönüş çapına sahip otomobili, Klimanın yakıt tüketimine etkisi en az olan otomobillerden birisi ( yani sıcak yaz günlerinde yakıt tüketimim çok artarmı kaygısı olmadan klimanızı açabilirsiniz), Kabin içi motor sesi az olan, kullanılan lastiklerden dolayı bir miktar yol sesi alan otomobil (Nokian marka lastikle çözülebilecek bir sorun olduğu söylenmekte), Fren mesafesi 38-39 m arasında olan otomobil, kullanım konforu ve malzeme kalitesi tatminkar olan otomobil, Yapılan ankentlerde Müşteri memnuniyeti en yüksek otomobillerden birisi, Bozuk yollarda göğüslükten çıtırtı tarzında ses gelen otomobil ( Bu özelliğe sahip olmayan araç var mı bilmiyorum)......
    Şimdilik aklıma gelenler bunlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drak -- 18 Mayıs 2007; 14:39:52 >




  • fren ve dönüş çapı golf ün daha iiyi 'drak' bu konuda yanılıyorsun arkdaşım auto show okuyorsan orda karşılaştırma var auris ve golf!bu ARADA YOL TUTUŞ OLARAK LÜTFEN OBJEKTİF DAVRANALIM GOLF DAHA İYİ AMA YOLDAKİ KASİSLERİ ÜTÜLEME KONUSUNDA AURİS İYİ.AMA KALİTE OLARK GOLF BİRAAZ DAHA ÖNDE AMA BARİZ UÇURUMLAR YOK TABİ!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drak

    Corolla ile ilgili olarak yardımcı olmaya çalışayım:

    Corolla HB: Yol tutuşu Corolla sedana göre daha iyi, Sınıfının benzinli motorlar içinde en az yakanlarından birisi, Sınıfının en az sorun çıkartan otomobili, Sınıfının en iyi dönüş çapına sahip otomobili, Klimanın yakıt tüketimine etkisi en az olan otomobillerden birisi ( yani sıcak yaz günlerinde yakıt tüketimim çok artarmı kaygısı olmadan klimanızı açabilirsiniz), Kabin içi motor sesi az olan, kullanılan lastiklerden dolayı bir miktar yol sesi alan otomobil (Nokian marka lastikle çözülebilecek bir sorun olduğu söylenmekte), Fren mesafesi 38-39 m arasında olan otomobil, kullanım konforu ve malzeme kalitesi tatminkar olan otomobil, Yapılan ankentlerde Müşteri memnuniyeti en yüksek otomobillerden birisi, Bozuk yollarda göğüslükten çıtırtı tarzında ses gelen otomobil ( Bu özelliğe sahip olmayan araç var mı bilmiyorum)......
    Şimdilik aklıma gelenler bunlar...



    benim araç bozuk yolda konsoldan hiçbir şekilde ses vermiyor toyota corolla 95 model
    yeni araçlarda hep bu sorun var o da garip




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.