Şimdi Ara

Sizce Golfmü Corolla H/B mi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bi araba alıcam ama 2. el olacak golf 5 veya şuanki corolla h/b düşünüyorum sizce hangisi daha iyi yol tutşlarında nasıllar arıza çıkarma durumları nedir servis parçaları hangisi yüksek ve ikinci el değeri ile birlikte hangisi daha güvenlik verici bir araç yardımcı olursanız sevinirim.



  • Corollanın konforunu tam hatırlamıyorum (sadece test sürüşü yapmışdım d-4d dizelle ama hızlanması beni tatmin etmemişdi) ancak benim yarisle diğer arabam olan golfü karşılaştırdığımda golf lehine yarı yarıya fark olduğunu söylemeliyim.. yani golfun yol tutuş-konforu 10 ise yarisin 5 dir..Ancak corollanın 8den aşşağı olacağını tahmin etmiyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    Corollanın konforunu tam hatırlamıyorum (sadece test sürüşü yapmışdım d-4d dizelle ama hızlanması beni tatmin etmemişdi) ancak benim yarisle diğer arabam olan golfü karşılaştırdığımda golf lehine yarı yarıya fark olduğunu söylemeliyim.. yani golfun yol tutuş-konforu 10 ise yarisin 5 dir..Ancak corollanın 8den aşşağı olacağını tahmin etmiyorum...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Rocapitol

    Corollanın konforunu tam hatırlamıyorum (sadece test sürüşü yapmışdım d-4d dizelle ama hızlanması beni tatmin etmemişdi) ancak benim yarisle diğer arabam olan golfü karşılaştırdığımda golf lehine yarı yarıya fark olduğunu söylemeliyim.. yani golfun yol tutuş-konforu 10 ise yarisin 5 dir..Ancak corollanın 8den aşşağı olacağını tahmin etmiyorum...

    golf ile yaris aynı sınıfta bile değil....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demir_mert

    quote:

    Orjinalden alıntı: Rocapitol

    Corollanın konforunu tam hatırlamıyorum (sadece test sürüşü yapmışdım d-4d dizelle ama hızlanması beni tatmin etmemişdi) ancak benim yarisle diğer arabam olan golfü karşılaştırdığımda golf lehine yarı yarıya fark olduğunu söylemeliyim.. yani golfun yol tutuş-konforu 10 ise yarisin 5 dir..Ancak corollanın 8den aşşağı olacağını tahmin etmiyorum...

    golf ile yaris aynı sınıfta bile değil....

    Alıntıları Göster
    golf'ün donanımlısı derim! cruise control, esp , asr deri döşeme standart! corolla hb ise donanımı az ama servis maliyetide azdır! unutmaki alman arabalarının servislerine elini veren kolunu kurtaramıyo diyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demir_mert

    quote:

    Orjinalden alıntı: Rocapitol

    Corollanın konforunu tam hatırlamıyorum (sadece test sürüşü yapmışdım d-4d dizelle ama hızlanması beni tatmin etmemişdi) ancak benim yarisle diğer arabam olan golfü karşılaştırdığımda golf lehine yarı yarıya fark olduğunu söylemeliyim.. yani golfun yol tutuş-konforu 10 ise yarisin 5 dir..Ancak corollanın 8den aşşağı olacağını tahmin etmiyorum...

    golf ile yaris aynı sınıfta bile değil....

    Alıntıları Göster
    onun için 8den aşşağı olacağını tahmin etmiyorum demişiz....


    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert
    golf ile yaris aynı sınıfta bile değil....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    onun için 8den aşşağı olacağını tahmin etmiyorum demişiz....


    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert
    golf ile yaris aynı sınıfta bile değil....


    Alıntıları Göster
    golf derim.sebepleri var tabi ama sen ikisinide incele ozaman kendin karar verirsin zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LTBA_36R

    golf derim.sebepleri var tabi ama sen ikisinide incele ozaman kendin karar verirsin zaten

    Alıntıları Göster
    GOlf kullanan birisi olarak GOLF derim
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Astra J kasa mı egea mi
    geçen yıl açıldı
    Megane 4 mü Astra mı?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vwgolff

    GOlf kullanan birisi olarak GOLF derim

    Alıntıları Göster
    Toyota surmek bir kulturdur basli basina bir yasam sitilidir. Isini sansa birakmayan tutucu ve gelenekci insanlarin tarzidir Toyota. Ne istedigini bilenler alir Toyotayi. Japonlarin sadece dizayn ve teknik degil kultur ve guvende ekstra donanim olarak sattiklari bir arabadir Toyota. Hic bir modelinin nick adi olmamamistir Yaris modeli haric yilin otomobili secilen bir modeli yoktur ama "arkasi saglam" arabadir Toyota. Servisine gittigin zaman misafirsindir yolunacak tavuk degil. Cunku ta Japonya dan gelip kendi felsefelerini prensiplerini asiliyorlar insanlara ve onlarinda öyle olmalarini istiyorlar. Dunyanin en zorlu arac muayane istasyonuna ve zorlu kisina bozuk yollarina sahip Isvec te en az ariza cikaran arac siralamasinda her sene birinci gelir Toyota. Eminiyet kemerini taktigin surece hizli surmedigin surece diger arabalar gibi dunyanin en guvenli arabasidir Toyota. Gereksiz ivir ziviri donanim adinda ekleyip te basina is acmaz. Masa basinda degil de tezgahinda ki ustasina danisilarak dizayn edilir Toyota (Toyota felsefesi adli kitapta yaziyor) Carpisma aninda servisinde en az maaliyet cikaran araba Toyotadir özel tasarimi sayesinde fazla parca degistirmeye gerek kalmaz. VW yi sorarsan o da iyi arabadir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kulu42

    Toyota surmek bir kulturdur basli basina bir yasam sitilidir. Isini sansa birakmayan tutucu ve gelenekci insanlarin tarzidir Toyota. Ne istedigini bilenler alir Toyotayi. Japonlarin sadece dizayn ve teknik degil kultur ve guvende ekstra donanim olarak sattiklari bir arabadir Toyota. Hic bir modelinin nick adi olmamamistir Yaris modeli haric yilin otomobili secilen bir modeli yoktur ama "arkasi saglam" arabadir Toyota. Servisine gittigin zaman misafirsindir yolunacak tavuk degil. Cunku ta Japonya dan gelip kendi felsefelerini prensiplerini asiliyorlar insanlara ve onlarinda öyle olmalarini istiyorlar. Dunyanin en zorlu arac muayane istasyonuna ve zorlu kisina bozuk yollarina sahip Isvec te en az ariza cikaran arac siralamasinda her sene birinci gelir Toyota. Eminiyet kemerini taktigin surece hizli surmedigin surece diger arabalar gibi dunyanin en guvenli arabasidir Toyota. Gereksiz ivir ziviri donanim adinda ekleyip te basina is acmaz. Masa basinda degil de tezgahinda ki ustasina danisilarak dizayn edilir Toyota (Toyota felsefesi adli kitapta yaziyor) Carpisma aninda servisinde en az maaliyet cikaran araba Toyotadir özel tasarimi sayesinde fazla parca degistirmeye gerek kalmaz. VW yi sorarsan o da iyi arabadir...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kulu42

    Toyota surmek bir kulturdur basli basina bir yasam sitilidir. Isini sansa birakmayan tutucu ve gelenekci insanlarin tarzidir Toyota. Ne istedigini bilenler alir Toyotayi. Japonlarin sadece dizayn ve teknik degil kultur ve guvende ekstra donanim olarak sattiklari bir arabadir Toyota. Hic bir modelinin nick adi olmamamistir Yaris modeli haric yilin otomobili secilen bir modeli yoktur ama "arkasi saglam" arabadir Toyota. Servisine gittigin zaman misafirsindir yolunacak tavuk degil. Cunku ta Japonya dan gelip kendi felsefelerini prensiplerini asiliyorlar insanlara ve onlarinda öyle olmalarini istiyorlar. Dunyanin en zorlu arac muayane istasyonuna ve zorlu kisina bozuk yollarina sahip Isvec te en az ariza cikaran arac siralamasinda her sene birinci gelir Toyota. Eminiyet kemerini taktigin surece hizli surmedigin surece diger arabalar gibi dunyanin en guvenli arabasidir Toyota. Gereksiz ivir ziviri donanim adinda ekleyip te basina is acmaz. Masa basinda degil de tezgahinda ki ustasina danisilarak dizayn edilir Toyota (Toyota felsefesi adli kitapta yaziyor) Carpisma aninda servisinde en az maaliyet cikaran araba Toyotadir özel tasarimi sayesinde fazla parca degistirmeye gerek kalmaz. VW yi sorarsan o da iyi arabadir...


    Arkadaş gayet iyi açıklamış, katılmamak elde değil. Ben vw satış temsilcisinin "biz arabayı satarken değil, servisten kazanıyoruz" dediğini duymuş biriyim. Bu cümle yeterli sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profurio

    quote:

    Orjinalden alıntı: kulu42

    Toyota surmek bir kulturdur basli basina bir yasam sitilidir. Isini sansa birakmayan tutucu ve gelenekci insanlarin tarzidir Toyota. Ne istedigini bilenler alir Toyotayi. Japonlarin sadece dizayn ve teknik degil kultur ve guvende ekstra donanim olarak sattiklari bir arabadir Toyota. Hic bir modelinin nick adi olmamamistir Yaris modeli haric yilin otomobili secilen bir modeli yoktur ama "arkasi saglam" arabadir Toyota. Servisine gittigin zaman misafirsindir yolunacak tavuk degil. Cunku ta Japonya dan gelip kendi felsefelerini prensiplerini asiliyorlar insanlara ve onlarinda öyle olmalarini istiyorlar. Dunyanin en zorlu arac muayane istasyonuna ve zorlu kisina bozuk yollarina sahip Isvec te en az ariza cikaran arac siralamasinda her sene birinci gelir Toyota. Eminiyet kemerini taktigin surece hizli surmedigin surece diger arabalar gibi dunyanin en guvenli arabasidir Toyota. Gereksiz ivir ziviri donanim adinda ekleyip te basina is acmaz. Masa basinda degil de tezgahinda ki ustasina danisilarak dizayn edilir Toyota (Toyota felsefesi adli kitapta yaziyor) Carpisma aninda servisinde en az maaliyet cikaran araba Toyotadir özel tasarimi sayesinde fazla parca degistirmeye gerek kalmaz. VW yi sorarsan o da iyi arabadir...


    Arkadaş gayet iyi açıklamış, katılmamak elde değil. Ben vw satış temsilcisinin "biz arabayı satarken değil, servisten kazanıyoruz" dediğini duymuş biriyim. Bu cümle yeterli sanırım.

    Alıntıları Göster
    Aslında ikinci bir markalar savaşı çıkarmak anlamsız. Evet toyotacıyım ama doğruları söylemektende çekinmem...

    maalesef yaris, daha önce kullandığım paliodanda sert(konforsuz) gibi geliyor bana.. Bilmiyorum benim araçtamı sorun var golfe mi çok alıştım ama yarisin amortsörleri acaip sert.. Belki yokuşda devrilmemesi için böyle yapılmış ama ufak bir lakaya girdimi sanki aşşağıdan birisi balyozla koltuğunuza vuruyormuş gibi oluyorsunuz... Bunun dışında arabama toz kondurmam biladel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kulu42

    Toyota surmek bir kulturdur basli basina bir yasam sitilidir. Isini sansa birakmayan tutucu ve gelenekci insanlarin tarzidir Toyota. Ne istedigini bilenler alir Toyotayi. Japonlarin sadece dizayn ve teknik degil kultur ve guvende ekstra donanim olarak sattiklari bir arabadir Toyota. Hic bir modelinin nick adi olmamamistir Yaris modeli haric yilin otomobili secilen bir modeli yoktur ama "arkasi saglam" arabadir Toyota. Servisine gittigin zaman misafirsindir yolunacak tavuk degil. Cunku ta Japonya dan gelip kendi felsefelerini prensiplerini asiliyorlar insanlara ve onlarinda öyle olmalarini istiyorlar. Dunyanin en zorlu arac muayane istasyonuna ve zorlu kisina bozuk yollarina sahip Isvec te en az ariza cikaran arac siralamasinda her sene birinci gelir Toyota. Eminiyet kemerini taktigin surece hizli surmedigin surece diger arabalar gibi dunyanin en guvenli arabasidir Toyota. Gereksiz ivir ziviri donanim adinda ekleyip te basina is acmaz. Masa basinda degil de tezgahinda ki ustasina danisilarak dizayn edilir Toyota (Toyota felsefesi adli kitapta yaziyor) Carpisma aninda servisinde en az maaliyet cikaran araba Toyotadir özel tasarimi sayesinde fazla parca degistirmeye gerek kalmaz. VW yi sorarsan o da iyi arabadir...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kulu42

    Toyota surmek bir kulturdur basli basina bir yasam sitilidir. Isini sansa birakmayan tutucu ve gelenekci insanlarin tarzidir Toyota. Ne istedigini bilenler alir Toyotayi. Japonlarin sadece dizayn ve teknik degil kultur ve guvende ekstra donanim olarak sattiklari bir arabadir Toyota. Hic bir modelinin nick adi olmamamistir Yaris modeli haric yilin otomobili secilen bir modeli yoktur ama "arkasi saglam" arabadir Toyota. Servisine gittigin zaman misafirsindir yolunacak tavuk degil. Cunku ta Japonya dan gelip kendi felsefelerini prensiplerini asiliyorlar insanlara ve onlarinda öyle olmalarini istiyorlar. Dunyanin en zorlu arac muayane istasyonuna ve zorlu kisina bozuk yollarina sahip Isvec te en az ariza cikaran arac siralamasinda her sene birinci gelir Toyota. Eminiyet kemerini taktigin surece hizli surmedigin surece diger arabalar gibi dunyanin en guvenli arabasidir Toyota. Gereksiz ivir ziviri donanim adinda ekleyip te basina is acmaz. Masa basinda degil de tezgahinda ki ustasina danisilarak dizayn edilir Toyota (Toyota felsefesi adli kitapta yaziyor) Carpisma aninda servisinde en az maaliyet cikaran araba Toyotadir özel tasarimi sayesinde fazla parca degistirmeye gerek kalmaz. VW yi sorarsan o da iyi arabadir...


    toyota'yı özetleyen yazı olmuş. tebrik ederim, herşeyin özeti bu.

    bu felsefenin doruğa ulaştığı model, halk arasında efsane kasa olarak bilinen toyota corolla'dır. o araba o kadar sorunsuz yapılmışki toyota servisleri ciddi zarar etmiş araç yüzünden. sırf o yüzden kasasıın erken iptal edildiği söylenir.

    yine de toyota piyasadaki en sorunsuz araçları üretir. aslında istese daha sorunsuz ve sağlamını yapabilecektir ama o zamanda servis olayı biter.

    toyota bir kültürdür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nejat_80

    quote:

    Orjinalden alıntı: kulu42

    Toyota surmek bir kulturdur basli basina bir yasam sitilidir. Isini sansa birakmayan tutucu ve gelenekci insanlarin tarzidir Toyota. Ne istedigini bilenler alir Toyotayi. Japonlarin sadece dizayn ve teknik degil kultur ve guvende ekstra donanim olarak sattiklari bir arabadir Toyota. Hic bir modelinin nick adi olmamamistir Yaris modeli haric yilin otomobili secilen bir modeli yoktur ama "arkasi saglam" arabadir Toyota. Servisine gittigin zaman misafirsindir yolunacak tavuk degil. Cunku ta Japonya dan gelip kendi felsefelerini prensiplerini asiliyorlar insanlara ve onlarinda öyle olmalarini istiyorlar. Dunyanin en zorlu arac muayane istasyonuna ve zorlu kisina bozuk yollarina sahip Isvec te en az ariza cikaran arac siralamasinda her sene birinci gelir Toyota. Eminiyet kemerini taktigin surece hizli surmedigin surece diger arabalar gibi dunyanin en guvenli arabasidir Toyota. Gereksiz ivir ziviri donanim adinda ekleyip te basina is acmaz. Masa basinda degil de tezgahinda ki ustasina danisilarak dizayn edilir Toyota (Toyota felsefesi adli kitapta yaziyor) Carpisma aninda servisinde en az maaliyet cikaran araba Toyotadir özel tasarimi sayesinde fazla parca degistirmeye gerek kalmaz. VW yi sorarsan o da iyi arabadir...


    toyota'yı özetleyen yazı olmuş. tebrik ederim, herşeyin özeti bu.

    bu felsefenin doruğa ulaştığı model, halk arasında efsane kasa olarak bilinen toyota corolla'dır. o araba o kadar sorunsuz yapılmışki toyota servisleri ciddi zarar etmiş araç yüzünden. sırf o yüzden kasasıın erken iptal edildiği söylenir.

    yine de toyota piyasadaki en sorunsuz araçları üretir. aslında istese daha sorunsuz ve sağlamını yapabilecektir ama o zamanda servis olayı biter.

    toyota bir kültürdür.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar sizce 2005-2006 kasa corolla vvti 110 beygir motormu iyi yoksa yine aynı model vw golf fsı 115 beygirmi iyi dediklerine göre corolla daha atik ve yol tutuşu daha iyi bi arabaymış ama donanımda da vw golf iyiymiş bu konu hakkında ne düşünüyosunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyotaergul

    arkadaşlar sizce 2005-2006 kasa corolla vvti 110 beygir motormu iyi yoksa yine aynı model vw golf fsı 115 beygirmi iyi dediklerine göre corolla daha atik ve yol tutuşu daha iyi bi arabaymış ama donanımda da vw golf iyiymiş bu konu hakkında ne düşünüyosunuz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: toyotaergul

    arkadaşlar sizce 2005-2006 kasa corolla vvti 110 beygir motormu iyi yoksa yine aynı model vw golf fsı 115 beygirmi iyi dediklerine göre corolla daha atik ve yol tutuşu daha iyi bi arabaymış ama donanımda da vw golf iyiymiş bu konu hakkında ne düşünüyosunuz.

    Senin düşündüğünün aynısını ben de düşünüyorum. Dediklerinde haklısın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyotaergul

    arkadaşlar sizce 2005-2006 kasa corolla vvti 110 beygir motormu iyi yoksa yine aynı model vw golf fsı 115 beygirmi iyi dediklerine göre corolla daha atik ve yol tutuşu daha iyi bi arabaymış ama donanımda da vw golf iyiymiş bu konu hakkında ne düşünüyosunuz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: toyotaergul

    arkadaşlar sizce 2005-2006 kasa corolla vvti 110 beygir motormu iyi yoksa yine aynı model vw golf fsı 115 beygirmi iyi dediklerine göre corolla daha atik ve yol tutuşu daha iyi bi arabaymış ama donanımda da vw golf iyiymiş bu konu hakkında ne düşünüyosunuz.


    yol tutuşta golf daha iyi diye biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nejat_80

    quote:

    Orjinalden alıntı: toyotaergul

    arkadaşlar sizce 2005-2006 kasa corolla vvti 110 beygir motormu iyi yoksa yine aynı model vw golf fsı 115 beygirmi iyi dediklerine göre corolla daha atik ve yol tutuşu daha iyi bi arabaymış ama donanımda da vw golf iyiymiş bu konu hakkında ne düşünüyosunuz.


    yol tutuşta golf daha iyi diye biliyorum.

    Alıntıları Göster
    Tercih yapmak zor. İki araç da birbirine çok yakın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Tercih yapmak zor. İki araç da birbirine çok yakın.

    Alıntıları Göster


    BENDE 3 GÜN ÖNCE ARABA ALDIM.

    AYNI SENİN GİBİ GOLF VE COROLLA ARASINDA KALMIŞTIM.

    COROLLA ALDIM, HEM YOL TUTUŞ, HEM YAKIT, HEMDE İÇ KALİTE AÇISINDAN MEMNUN KALDIM.

    TAVSİYE EDERİM, PİŞMAN OLMAYACAKSIN.


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tecniq



    BENDE 3 GÜN ÖNCE ARABA ALDIM.

    AYNI SENİN GİBİ GOLF VE COROLLA ARASINDA KALMIŞTIM.

    COROLLA ALDIM, HEM YOL TUTUŞ, HEM YAKIT, HEMDE İÇ KALİTE AÇISINDAN MEMNUN KALDIM.

    TAVSİYE EDERİM, PİŞMAN OLMAYACAKSIN.




    Alıntıları Göster
    yol tutusla ilgili bir acıklama yapayim,

    golf arka suspansiyonda ve akslarda cok noktalı ve karmasık bir sistem kullanıyor. bu pahalı bir sistem ama golf'un yol tutusunu epey arttıyor, ozellikle golf 5'te yol tutus cok yuksek.

    aynı zamanda konforuda arttırıyor.

    bizde ise malesef toyota, maliyetten dolayı arkada baglantı kirisi kullanıyor, bir turlu kurtaramadılar kendilerini bundan.

    o yuzden yol tutus once ise, vw'yi tercih ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nejat_80

    yol tutusla ilgili bir acıklama yapayim,

    golf arka suspansiyonda ve akslarda cok noktalı ve karmasık bir sistem kullanıyor. bu pahalı bir sistem ama golf'un yol tutusunu epey arttıyor, ozellikle golf 5'te yol tutus cok yuksek.

    aynı zamanda konforuda arttırıyor.

    bizde ise malesef toyota, maliyetten dolayı arkada baglantı kirisi kullanıyor, bir turlu kurtaramadılar kendilerini bundan.

    o yuzden yol tutus once ise, vw'yi tercih ederim.

    Alıntıları Göster
    Toyota burulma kirişi kullanıyorsa bu maliyetle ilgilidir. Burulma kirişinden kaza yapan kımse varmı acaba? Bu konuya forum olarak çok taktınız da....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demir_mert

    Toyota burulma kirişi kullanıyorsa bu maliyetle ilgilidir. Burulma kirişinden kaza yapan kımse varmı acaba? Bu konuya forum olarak çok taktınız da....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Toyota burulma kirişi kullanıyorsa bu maliyetle ilgilidir. Burulma kirişinden kaza yapan kımse varmı acaba? Bu konuya forum olarak çok taktınız da....


    elbette takacagiz. forumun islevi bilgi paylasimi ve araclarin eksik noktalarinin dile getirilmesi. araclarimizdaki olumsuzluklari veya eksikleri dile getirmeyim pembe hayallere dalarsak bir adım ileri gitmeyiz.

    birde burulma kirisinden dolayi kaza yapan kimse var mı sorusu ne demek cozemedim. burulma kirisi eski teknoloji ve yol tutusu artı konforu azaltıyor.

    vw gurubu maliyeti yuksek olan cok noktalı karmasık sistemleri kullaniyor, ki ben vwci olmama ragmen bu ozelligi hosuma gidiyor.

    dilerim toyota'da bu inadından vaz gecer ve suspansiyon sistemini iyilestirir.

    ki auris'in avrupa da satilan ust modelleri boyle zaten.

    sert cikislari bize degil toyotasa ya yapmanizi oneririm, bizdeki auris politikasi yuzunden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nejat_80

    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Toyota burulma kirişi kullanıyorsa bu maliyetle ilgilidir. Burulma kirişinden kaza yapan kımse varmı acaba? Bu konuya forum olarak çok taktınız da....


    elbette takacagiz. forumun islevi bilgi paylasimi ve araclarin eksik noktalarinin dile getirilmesi. araclarimizdaki olumsuzluklari veya eksikleri dile getirmeyim pembe hayallere dalarsak bir adım ileri gitmeyiz.

    birde burulma kirisinden dolayi kaza yapan kimse var mı sorusu ne demek cozemedim. burulma kirisi eski teknoloji ve yol tutusu artı konforu azaltıyor.

    vw gurubu maliyeti yuksek olan cok noktalı karmasık sistemleri kullaniyor, ki ben vwci olmama ragmen bu ozelligi hosuma gidiyor.

    dilerim toyota'da bu inadından vaz gecer ve suspansiyon sistemini iyilestirir.

    ki auris'in avrupa da satilan ust modelleri boyle zaten.

    sert cikislari bize degil toyotasa ya yapmanizi oneririm, bizdeki auris politikasi yuzunden.

    Alıntıları Göster
    Sert çıkış yaptığım falan yok. Sadece bu konuya forum olarak çok takıldı. Bağımsız süspansiyon olması elbette daha iyi ama olmaması da hiçbir eksiklik getirmez diye düşünüyorum. Toyota'ların yol tutuşu oldukça iyi. Her yeni modelde daha da iyileştiriliyor. Bu kadar ince ayrıntıdan çok daha önemli şeyler var. Motor, mekanik, tasarım... Bunlar daha ön planda olması gereken kriterler. Beğendiğiniz bir arabada burulma kirişi kullanılmışsa, bu o arabayı almamak için bir etken olmamalıdır. Benim asıl söylemek istediğim bu....




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.