Havanın güneşli olup olmasıyla alakası yok perdeyi çekersin olur biter... benim bugune kadar gordugum en güzel cam tavan stilodaydı acıkdıgında cok karizmatik duruyor... ayrıca kolonlarla desteklenmiş daha bir sağlam duruyor... camda oyle kaza anında yaralayacak cinsten diil ön cam gibi camdan yapılmış birde perdeside elektirikli hoşmuş bravo megane vb gibi elle diil..
quote:
Orijinalden alıntı: virtue28
o ön camı görünce kendimi çıplak hissettim
panaromik cam cok hoş gercekten
Aynen ben de çıplak hissettim. Hatta biraz da heyecanlandım, aracı ben kullanıyomuşum gibi düşündüm bir an. Süper olmuş Türkiye' de astranın bu modeli satıldı mı acaba ?
Elektrikli perdenin yaratabileceği en büyük sıkıntı bir zamandan sonra sık arıza çıkartabilmesi ihtimali..Tabi açılır cam tavanlar içinde bu geçerli ama sonuçta perde aksesuar bir nevî yani cam tavanı açmasanda rahatsız olduğunda perdeyi aç kapat yaparsın buda zamanla sık sorun çıkarmasına neden olabilir..Tabi bunlar sadece tahmin yoksa elektrikli perde rahatlık sağlıyor elbette..
Elbette elektrikli aksesuarlar zamanla sorun çıkaracağı gerçek...ancak bunları tasarlayan mühendislerinde bir bildiği vardır... Sırf ileride bozulacak diye elektrikli camlı, aynalı veya direksiyonlu araç almayalım öyleyse... gidip herşeyi manul olan 1980 li yılllardan kalma araçlara binelim... teknoloji hayatı kolaylaştırmak için var... boşu boşuna son model arabalara milyarlarca lirayı saymıyoruz...
Ee alın tabi zaten engel olmak gibi bir niyetim yok hatta onlardan bir tanesini de ben aldım
quote:
Orijinalden alıntı: mosan
quote:
Orijinalden alıntı: virtue28
o ön camı görünce kendimi çıplak hissettim
panaromik cam cok hoş gercekten
Aynen ben de çıplak hissettim. Hatta biraz da heyecanlandım, aracı ben kullanıyomuşum gibi düşündüm bir an. Süper olmuş Türkiye' de astranın bu modeli satıldı mı acaba ?
arkadaslar ben bu jazzdan almayı düsünüyorum ama cam tavanının acılıp acılmadıgını merak ediyorum kullan arkadaslar varsa yazabilir ler mi
Cam açılmıyor sadece içerden perde açılıyor.
teşekkürler
Paran sınırsızsa her türlü özellik gereklidir, paran sıınırlıysa 4 teker, 1 direksiyon yeter.
Kirişsiz cam tavanlar çok estetik dursada bana yinede tuhaf geliyor..Arada hiç bir destek olmadan ön camdan başlayıp kesintisiz arkaya kadar giden bir cam blok..İçeriden bakıldığında büyük ferahlık katıyor,aracımı almadan önce 308 bakmaya gitmiştim.Oradaki 308 SW komple cam tavanlıydı ve müthiş ferahtı ama ne bileyim insan bir yandanda yadırgıyor ayrıca panoramik tavanları açamıyor olmakta bence olumsuz bir özellik (açılır olanına alıştığımdan herhalde) kısıtlı bir ferahlık gibi geliyor bana..
Ben isterdim cam tavanlı bir arabam olsun, çok ferah oluyor içerisi. Bence olmazsa olmaz.
Kaza olursa Çok Kötü olur
ister cam olsun ister kiriş ister koruyucu bar ölüm yazıldıysa elbet olur lakin cam tavalı araçlarda tavanda sac olmadığı için kafanız giyotin gibi kesecek bir parça bulunmaz gibi artısı var cam kırıntısı daha fazlamı acı verdi olsun ama yaşıyorsan ne alaka oldu bilmiyorum ayrıca cam daha sağlam haller aldığı durumlar varki ben tasarladığım araçlara bunları monte ettiriyorum bir eksiği kolay çizilmesi ve çok zor işlenmesi önde bulunan namı diyar kiriş olduda noldu diyede sorarım varsın olmasın derim o lanet demir yüzünden hafızamı kaybettim zaten :( araç grup b pegeout 205 güçlendirilmiş şasili ) elbet güvenlik ama biraz zaaf vermeli hayatın tadını çıkarmalı ön yargılardan kurtulmalı öyle değilmi eğer koltuklar güçlendirilmiş koltuk olursa tepeden gelen şoku emecek şekilde olursa ki artık bu üst araçlarda hatta opeller de de var yan kirişler güçlendirilir torpido kısmına güçlü bir bar konursa ki elbette bunlar düşünülmüştür o zaman cam tavan mükemmel dir araçlara tavan hava çantası da eklenirse sorunlar azaılır
gene ne olursa olsun cabrio arabadan vazgeçmem onun tadı tuzu keyfi bambaşka
Tavan acilir çok onemli değil ama panoramik can tavan muhteşem bisi
megane 2 hbimin acilabilir cam tavani var , yaz aylarinda icerisini cok pişirmesine ragmen seviyorum ama açılmayan cam tavanlari gereksiz buluyorum.
ben su sorudaki 'ulkemizde' kismina takildim
soru panaromik cam tavan gerekli mi degil mi seklinde olsa tamam ama 'ulkemizde' gerekli mi?
sizce ulkemizde basla neler gereksiz? bence ABS cok gereksiz???
nedir bu ulkemizde gereksiz olayi?
quote:
Orijinalden alıntı: forumusr
ben su sorudaki 'ulkemizde' kismina takildim
soru panaromik cam tavan gerekli mi degil mi seklinde olsa tamam ama 'ulkemizde' gerekli mi?
sizce ulkemizde basla neler gereksiz? bence ABS cok gereksiz???
nedir bu ulkemizde gereksiz olayi?
arkadaşın konuyu öyle açmasındaki sebeb benim tahminimce türkiyede olan ve dünyanın başka hiç bir yerinde olmayan bize has bazı atraksiyonlar...
misal benim arkadaşımın aracının tavanına balkondan saksı düşdü 6 aylık aracın tavanı boyandı.. aynı mevzu bir arkadaşımın aracının kaputunun başına geldi..
şimdi avrupada olurmu böyle şeyler yıllar önce cimbom un şampiyonluğunu kutlarken millet arabaların üstünde tepinmişler benim amcanında arabasanın üstüne çıkmışlar tepinmişler bir gittik tavanda hopladıkları yerler bombe bombe içeri göçmüş yaptıramadık o kadar göze batmıyordu..
daha bize has neler var millet bir anlatsa şurda yazsa efsane olur... interneti gezersen hadi canım bu kadarda olmaz diyiceğin bize has bir çok şey var kaputun üstünde mangal yapanmı dersin daha neler neler..
arkadaşda ondan yazmış olabilir diye düşünüyorum..
arabanın tavanı saç olur saksı düşer bir şey olur çekiçlenir boyanır arabanın tavanı cam olur gene patlamaz cam sanmıyorum ama masrafı normal aracın 3 misli olucağı kesindir..
O zaman güzel yurdumda cabrio fln hiç gezmemek lazım
oda var bizim arkadaşda saab cabrio var silivriye arkadaşlarına gitmiş çocuk sabah bir uyanmış arabanın tenteyi bıçakla yırtmışlar.. memleket işde memleket manzarası.. çokda kelepire 13 bin tl ye almışdı o cabriyoyu
Heryerde olma imkanı varda, herhalde apartman altlarında cabrio pek sıhatli olmaz üstü açık gezmek veya park etmek