Şimdi Ara

SİZİ EN ÇOK PİŞMAN EDEN ARABA HANGİSİ ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
2
Favori
8.760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bayberty kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AC85C2B5A -- 4 Mart 2020; 3:46:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2004'e kadar üretilenlerin çoğu böyle, kullananların şikayetlerini de biliyorum lada kulübü forumunda takıldım bir süre her şeyi öğrendim ...
    benim aklımda fiat uno-tipo, renault 9-11 hatta şahin bile var, bunların 95-96 temizleri 99-2001 vegaya tercih edilir benim kanaatim, en azından yerliyi her sanayiye götürürsün ustası var ama ladayla her usta ilgilenmiyor savsaklıyor, ben istanbuldayım vega bozulunca parçası için güneşli veya aksaraya ustası için k.çekmeceye gitmem gerekiyordu ... ama sen meraklıysan uğraşmayı severim dersen temizini bulunca iyice incele öyle al ...
  • Citroen xsara aldigim gune nalet olsun ben oyle arabanin taa sanziman aks arizasi isten anlamayan aractan anlamayan ustalar pahali yedek parca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2006 Megane II benzinli otomatik.Sıfır alındı, bakımları yetkili serviste yapıldı.

    13 litre tüketim, sigorta kutusu sorunu, aracın su alması, camın düşmesi, klimanın bozulması, sürekli gevşeyen duy yüzünden sinyalin takılması,kapı kollarının soyulması, trim sesleri ve şanzımanın yağ kaçırmasıyla artık dayanamayıp kendisiyle vedalaştım.
  • Megane 2

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Hocam bakın uç noktalara gitmeyelim binebileceğimiz araçlardan bahsedelim mesela aklıma gelen ilk örnek opel corsa mı iyi yol tutar yoksa opel insignia mı ben takıldığım ve aklıma yatmayan konu bu.
  • 2002 Model Ford Focus HB Otomatik aldığıma pişman olduğum tek araç oldu. Sadece 3 ay dayanabildim ve sattım. Allahtan piyasası var 18'e alıp 22,500'e sattım.
    Sürekli su eksiltiyor, hararet yapma noktasına geliyordu araç. Çok yakıyor, yaktığı gibi de gitmiyordu. 120 ile gidiyorum ama sanki araç 80le gidiyor gibi tat vermiyordu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 01tuğra01

    Hocam bakın uç noktalara gitmeyelim binebileceğimiz araçlardan bahsedelim mesela aklıma gelen ilk örnek opel corsa mı iyi yol tutar yoksa opel insignia mı ben takıldığım ve aklıma yatmayan konu bu.

    Niye uç noktalar olsun ki. İşte F segmenti kasa ve D segmenti kasa ben burda sana düz Mercedes C'nin pist süresini nerden bulayım. Sen en iyi F segmenti yol tutar dedin bende sana bunu yolladım. Burda atmak istemiyorum, destekli kaynaklı konuşmak istiyorum.



    Ben defalarca dedim sana A ve B segmenti araç hafif olsa da yol tutmaz diye ve sen hala Corsa diyorsun. Corsa yol tutmaz. Sebebine gelince arkadaki torsion süspansiyon. B segmentinin amacı ucuzluk. B segmenti alan adam yol tutuş beklemez ama kompakt araç alan adam yol tutuş bekler. Ve en iyi yol tutuşu da kompakt araçlar verir. Ama her kompakt araç da iyi yol tutmaz. Corolla iyi yol tutmaz mesela.

    İnsignia'yı astra ile kıyaslamak lazım. Onların geyik testini bulamadım. Astra arkada yarı bağımsız kullanıyor bu onun için dezavantaja dönüşebilir ama bakmak lazım.


    Al sana Mazda 3 ve Mazda 6'nın geyik testi videoları.

    Mazda 3, geyik testinde 80 km/saatte sınıfta kalırken; Mazda 6, 74km/saatte sınıfta kalıyor.



    Mazda 6

    https://youtu.be/DEmcfwdv_5k



    Mazda 3

    https://youtu.be/uDe0ZpPiy6E



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 20 Kasım 2017; 10:44:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xnoname

    Tata Marina 2009 yılında sıfır aldım 3 sende 70 k bindim bakımları hiç aksatmadım ama sonrasında bir yeri yaptırdım öteki taraf bozuldu 3 yaşında bu kadar sorun çıkartan başka bir araç olamaz mümkün değil gerçi pek parça sorunu yoktu ve ucuzdu da ama çok can sıktı

    2009 da bizde 0 aldik. 50 binde daha az kullanildi üstünde hala orjinal lastikler var 10 yillik . Bakimlari disinda hic bir arızasi olmadi. Tas gibi arabaymis namussuz. Dediginiz gibi bakimi parcasi cok ucuz. Boyle bir araba neden cok tutulmadi anlamadim. Marka ön yargısı olsa gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: H@$@N


    quote:

    Orijinalden alıntı: xnoname

    Tata Marina 2009 yılında sıfır aldım 3 sende 70 k bindim bakımları hiç aksatmadım ama sonrasında bir yeri yaptırdım öteki taraf bozuldu 3 yaşında bu kadar sorun çıkartan başka bir araç olamaz mümkün değil gerçi pek parça sorunu yoktu ve ucuzdu da ama çok can sıktı

    2009 da bizde 0 aldik. 50 binde daha az kullanildi üstünde hala orjinal lastikler var 10 yillik . Bakimlari disinda hic bir arızasi olmadi. Tas gibi arabaymis namussuz. Dediginiz gibi bakimi parcasi cok ucuz. Boyle bir araba neden cok tutulmadi anlamadim. Marka ön yargısı olsa gerek

    hiç unutmam 16,450 tl ye almıştım




  • xnoname kullanıcısına yanıt
    Broadway ile takasa girmistik 15.250 ye almıştık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Örneklerin bana göre uç nokta ben nasıl mb s65 sahibi olcamda binecem. Beni ilgilendiren ulaşa bileceğim araçlar. Neyse ben f seğmenti daha iyi yol tutar demedim o 2 tonluk araba benimkinden daha iyiydi dedim yani bana öyle geldi. Bak hocam aslında benim mantığımın almayacağı konu corsa-insiğnia (bunlar sadece örnek) konusuydu sizle zaten o konuda hemfikiriz.
  • Wolksvagen Polo, golf 1999-2001 arası üretilen motorlar sorunlu. Benim şansıma polo denk geldi, kırmızı ışıklarda genellikle stop ediyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nazım55 -- 20 Kasım 2017; 11:59:37 >
  • Astra G kasa 1.6 beni çok yordu. Kasası sağlam ama motorundan çok sıkıntı yaşadım.
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Yüksek hızda Leon veya Marea kullanmadım, bilmiyorum daha iyi de olabilir daha kötü de olabilir. Buradaki mesele bir sınıf yukarı çıkınca veya araç değiştirince büyük çoğunluğu iz açıklığı, aks mesafesi, süspansiyon ayarları/kalitesi, yerden yükseklik vb unsurlar yüzünden değişen stabilite hissini ağırlık farkı ile açıklamanın doğru olmadığı. Virajlarda frenlemede veya hızlanmada ağır veya hafif araç kendini hemen belli eder ama stabilite ağırlıkla açıklanmayacak kadar farklı değişkenler içeren bir konu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 01tuğra01

    Örneklerin bana göre uç nokta ben nasıl mb s65 sahibi olcamda binecem. Beni ilgilendiren ulaşa bileceğim araçlar. Neyse ben f seğmenti daha iyi yol tutar demedim o 2 tonluk araba benimkinden daha iyiydi dedim yani bana öyle geldi. Bak hocam aslında benim mantığımın almayacağı konu corsa-insiğnia (bunlar sadece örnek) konusuydu sizle zaten o konuda hemfikiriz.

    Türkiye'deki fiyatlara bakmayın siz. 2010 model bir S65'i 30.000 liraya almak mümkün yurtdışında. Yada daha eski bir F segment aracı daha da ucuza almak mümkün.



    Torsiyon torsiyon dedim ve yerin dibine soktum bu süspansiyonu farkındayım ama belli bir ağırlığa sahip araçta torsiyonda iyi işler çıkarabiliyor bunu söyleyeyim. Yani günümüzde Corsa, B segmenti bir araç olarak olmuş 1300 kilo. Bu araç 900 kilo olsa yol tutuşu çok daha iyi olabilir. Yüksek sürat stabilitesi iyi olabilir diyemem, çünkü orda dingil mesafesi devreye girer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yaşa, çok doğru dedin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemiz otomobil fiyatları belli neyazıkki. Konunun en başından beri karşı olduğum durum buydu iyi günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2000 model 1.9 dizel europa almıştım. Arabayı conta yanık almışız, satan yavşak antifirizi bastığı için ayıkamadık işi.

    3 defa conta, 1 defa pompa, 1 defa elektrik tesisatı yandı.

    Bi türlü dikiş tutturamadık, yaptığım masrafları varın siz düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2003 Megane 2 , yolda kaldigim ve itmek zorunda kaldigim ilk ve tek aractir.

    Komple sanziman sistemi , surekli arizalanan alt takim ve bitmek bilmeyen irili ufakli elektronik sorunlarindan sonra satarken en mutlu oldugum arac oldu.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.