Şimdi Ara

skoda citigo (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
2
Favori
20.919
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba oncelikle mesajini gec cevapladigim icin kusura bakmayin,

    1.Taktirdigim LPG markasi Landi Renzo.(Skoda’nin bu konuda anlasma yaptigi bir firma sanirim)
    2.Benzinde iken sehir icin ortalamasi 5.8-6.0 lt ortalamasi var eger ortalama 30 km hizla ilerleyip cok ara sira duruyorsaniz, 7 litrenin uzerine ciktigini hic gormedim (ama trafik cok yogun olmadigi surece.)
    3.Ben ilk 1.500 km’ye kadar araci cok nazik bir sekilde kullandim, bu surecten sonra eski araclarimi kullandigim gibi kullanmaya basladim ,tabii bu benim kisisel tarzim,ekonomik surus tarzi icinde zaten arac ekraninda vites buyultme ve vites kucultme ile ilgili oneriler beliriyor surus sirasinda vitesi buyutun ve kucultun seklinde ben bu uyarilari dikkate aliyorum,tabii sollamalarda ve yokus cikarken devirli kullaniyorum araci,fakat vites degistirme oneri sisteminin ekonomik surusu tamamen etkilendiginide belirtmek istiyorum.
  • Merhaba oncelikle mesajini gec cevapladigim icin kusura bakmayin,
    Arac manuel,

    Size soyle belirteyim evimle isyerim arasindaki mesaje yaklastik 30 km ve bu yolun 17 km icinde birkac trafik lambasi var ama genelde yakalanmiyorum bu lambalara geri kalan 13 km’de ise maksimum 50 km hiz yapabilirsiniz cunku sehir icine giriyorsunuz arac bu sekilde ortalama 4.9-5.1 litre yakiyor yol bilgisayarinda eger gercekten uzun yol gidiyorsaniz ve hiziniz ortalama 70-80 km ise ortalama 3.8-4.0 litre yakiyor 100 km’de.
  • 33500 gerçekten çok ama ful+donanım düşününce fiyat fena değil gibi duruyor. sıfır 33500 citigo mu 2. el jaz mı düşünüyorum
  • + 5 yıldızlı sağlam bir araç olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UMUT KIRDI

    quote:

    Orijinalden alıntı: chips

    Bu araci kiyaslayacaginiz tr.de.iki arac var. 107 ve C1. Dikkat ediniz.o araclarda donanim baz donanim gibi.

    Hocam merhaba elegance donanimli citigo almissiniz sanirim oncelikle hayirli olsun kazasiz' belasiz surusler dilerim. izninizle birkac sorum olucak size.

    Aractan memnun musunuz acaba? ozellik olarak cok dolu bir arac o konuda cekincem yok ama performans, yakit tuketim degerleri nasil acaba, fabrika verilerine yakin mi?

    Su anda golf 4 otomatik kullanicisiyim sehir ici kullanimi icin de citigo almayi dusunuyorum. Otomatik vites gecilseri nasil?arac cok hantal mi kaliyor malum 60 beygir.?

    Simdiden cok tesekkur ederim.

    Saygilarimla.


    Teşekkürler.
    Evet bende sizin gibi aynı araçları kafamdan geçirdim ve inceledim ama citigo yakıt tüketimi vw çatısı altında olması nedeniyle bana daha mantıklı geldi.
    Vites geçişleri tam otomatik olmayan (tork konvektörü olmayan) ve çift kavramalı olmayan (örn dsg şanzıman) şanzımanlar içindeki en iyi şanzıman diyebilirim. Citroen,ford,fiat yarı otomatik şanzımanları denedim daha önce ve hepsinde de bazı konular bana tatsız gelmşti. Bunda ise o sorunlar yok. Ama tekrar edeyım bir tam otomatik veya çift kavrama ile kıyaslamayın.
    Araç süspansiyon olarak virajlarda bana çok güven verdi.
    Diğer taraftan araç o segmenttrki yani a segmentindeki en full araç. Tabiki elegance için söylüyorum. Diğer a segmet araçlarında bu donanımın çoğu yok.
    Yakıt tüketimine gelince, henüz rodajı tamamlamadim ama beklentimden çok az yükek. Bunda soğuk havanın etkisine inanıgorum çünkü aldiğimdan beri on derecenin üstünü gördüğüm çok nadir günler oldu. Baharda rodaj da biter ve havalar yirmili sıcaklıklara ulaşınca asıl yakıt tüketimi o zmaan belirginleşecek. Bu arada burada yazı yazan barış isimli nicki olan üye nedeniyle de bayimle inceden papaz oldum. İstanbulun yoğun trafiğindr öyle bir yakıt tüketiminden bahsediyor ki motosiklet bile o kadar az tüketemez. Yoğun kavramını sabit zannederdim ama anlaşılan dur kalkın çok olduğu ve yirmi km hızın üstüne dakikalarca çıkılamayan trafik kavramı dılında da kıllanan vafmış. Bu bilgiye dayanarak ve bayideki bir tecürbesiz st arkadaşın da lafları ile birleşince, bayi ile tatsız diyologlara girdik. Forumdaki bazi insanların bilgilerini cidden ince ince sorgulamadan karar vermrmrk gerekiyor.
    Özetle bu segmentin en iyi aracı olduğuna inandığım bu aeraç hakkımda görüşlerim şimdilik bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün skoda citigo ile test sürüşü yaptım. Test modeli otomatik olandı. Normal sürüşte araç oldukça isteksiz ve yavaş kalıyordu. Gaz pedalına iyice yüklenince şanzıman başka bir moda geçip biraz daha ivme alıyor. Performansı 1000cc bir motora göre bana iyi geldi. Vites geçişleri rahatsızlık vermedi. İç mekanda vw grubu kalitesi vardı. Kullanılan plastik ve işçiliği beğendim. Bir A grubu araç için yeterli. kapılarda kaporta demirinin plastikle kaplanmamış kısımları aracı daha ucuz gösteriyor. Aracın fiyatı 30700 liraydı. Metalik renk ile 31700 lira oluyordu. Bu fiyatlara çok araç alternatifleri var. Manuel vitesin fiyatı 26000 liraydı. Bu fiyata belki düşünebilirdim otomatiği. Sonuç olarak piyasadaki en kaliteli A segmenti otomobil diyebilirim.
  • otomobilin bulunmasıyla beraber keşfedilen mpi motorun 60 hp lik yakıt tüketimi şehir içinde 5.6 litre gösterirken, 1.2 vti 208 motoru 5.5 litre ile 82 hp performans vermekte

    A sınıfı araçlar 20 bin lira olmadığı sürece alınması kesinlikle mantıklı değil. picanto değil 107 değil hele citigo hiç değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    quote:

    Orijinalden alıntı: TİDUS1

    2006 fabia 1.4 otomatik fabia aracimi sattim yerine yeni citigo almayi dusunuyorum. Citigo 1.0motor asg elegance cam tavanli beyaz 33.000 tl olacak eski aracim çok yakit tuketiyordu citigo yakit tuketimi dizel arac gibi karma 4.4

    Araca hiç bindiniz mi?

    Opel Corsa 1.2 Easytronic - 32,300 TL
    Fiat Punto 1.4 L Dualogic - 32,560 TL

    Bu araçlar bu fiyata iken (ki Fiat'ta ESP standart), 31.500 TL o araca verilmez. Ben Autoshow'dan bindim, koltuğuna oturunca kalitesinin düşüklüğünü anlıyorsunuz zaten.

    Bu aracın 1.0 L ASG şanzımanlısının fiyatı Almanya'da 24,700 TL. Türkiye'de de edeceği en fazla 25.000 TL. 25,001 TL etmez benim gözümde.

    Edit: Araç ne kadar donanımlı olursa olsun, altın kaplama da olsun, sonuçta Citigo.

    Arkadaşa tamamen katılıyorum, artı olarak ;

    Seat Leon 1.2lt TSI 105 hp DSG 34.400
    Hyundai i20 1.4 otomatik 32.900
    Nissan micra otomatik 32.300

    gibi araçlar varken bir alt sınfta ve 1.0 motorlu bir araca o parayı istemek çok fazla olmuş. Çok fazla kişininde benim ve mesajımı alıntı yaptığım arkadaşın söylemiş olduğu modelleri tercih edecekleri ve fiyatta indirim yapılmaz ise satışlar düşük seyredeceğini öngörmek çok da zor olmasa gerek. Aracı alan arkadaşlara hayırlı olsun, kazasız belasız binmek nasip olsun.

    Yalnız Leon değil o Ibiza.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    otomobilin bulunmasıyla beraber keşfedilen mpi motorun 60 hp lik yakıt tüketimi şehir içinde 5.6 litre gösterirken, 1.2 vti 208 motoru 5.5 litre ile 82 hp performans vermekte

    A sınıfı araçlar 20 bin lira olmadığı sürece alınması kesinlikle mantıklı değil. picanto değil 107 değil hele citigo hiç değil

    208 deki bu tuketim degerini fabrika verisine gore baz almak dogru olmayacaktir. Burada bahsedilen citigo tuketim degeri reel degerlerdir. 208 ile reel degeri tespit edip ona gore kiyaslamak gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada tabiki herkes arzu eder 20 bine arac almayi ama chery bile o fiyata veremiyor iken su asamada hayal rakamlar bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tek kapılı versiyonu ülkemize getiriliyor mu
  • Arkadaşlar ben de ASG elegance donanımını satın aldım. Konyada yaşıyorum. 2 haftayı doldurdum. Yakıt tüketimi tahminimden fazla gibi. Bunu da rodaj süresine ve kış mevsimine bağlıyorum. Kalite olarak beklentilerimi karşıladı. Fiyatı fazla gelebilir ama kıyasladığınız araçlar hem donanım olarak boş hem daha fazla yakıyor ayrıca citigodan daha pahalı araçlar. Motor olarak performansı düşük. Zaten performans vaad etmiyor sonuçta 1.0 motor bir araç. Şehir içi için ihtiyacımı karşıladı. Agresif kullanan biri değilim. Kısacası tam bir ihtiyaç arabası. Sorusu olanlar mesaj atabilirler.
  • Merhaba elegance donanıım asg almışsınız galiba şu an yakıt tük. ortalamanız nedir, ve ort. hız kaç bu tüketimle, nakit ne kadara aldınız? ve a sınıfı bir otomobil olduğu için içeri çok ses alıyormu bozuk yollarda tıkırtı vs. gibi, bilgi verebilir misinz? teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fylmz

    Merhaba elegance donanıım asg almışsınız galiba şu an yakıt tük. ortalamanız nedir, ve ort. hız kaç bu tüketimle, nakit ne kadara aldınız? ve a sınıfı bir otomobil olduğu için içeri çok ses alıyormu bozuk yollarda tıkırtı vs. gibi, bilgi verebilir misinz? teşekkürler...

    İlk depoda km de 25 kuruş civarı yaktı. Daha önce 2010 clio hb kullanıyordum. İç mekan sesi olarak ondan geri kalır yanı yok. Araba gayet tok ve ağır gidiyor. Süspansiyonları konforlu ve virajlarda da bir o kadar güven veriyor. Binen arkadaşlarım bu hiç küçük araba gibi değil yorumu yapıyorlar. Taşlı ve çakıllı yollarda arka çamurluklardan taş çarpma sesi çok geliyor, nedenini anlayamadım. Aracı park sensörü ve metalik renk dahil 30800 e aldım, sağlık çalışanı indirimi ile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifoktar

    quote:

    Orijinalden alıntı: fylmz

    Merhaba elegance donanıım asg almışsınız galiba şu an yakıt tük. ortalamanız nedir, ve ort. hız kaç bu tüketimle, nakit ne kadara aldınız? ve a sınıfı bir otomobil olduğu için içeri çok ses alıyormu bozuk yollarda tıkırtı vs. gibi, bilgi verebilir misinz? teşekkürler...

    İlk depoda km de 25 kuruş civarı yaktı. Daha önce 2010 clio hb kullanıyordum. İç mekan sesi olarak ondan geri kalır yanı yok. Araba gayet tok ve ağır gidiyor. Süspansiyonları konforlu ve virajlarda da bir o kadar güven veriyor. Binen arkadaşlarım bu hiç küçük araba gibi değil yorumu yapıyorlar. Taşlı ve çakıllı yollarda arka çamurluklardan taş çarpma sesi çok geliyor, nedenini anlayamadım. Aracı park sensörü ve metalik renk dahil 30800 e aldım, sağlık çalışanı indirimi ile.

    Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için bende alıcam bu aracctan heralde dizeli aratmıyor üstelik otomatik vites ve full. o civarda tahmin etmiştim yakıtı bende yaklaşık 5-6 lt zamanla ve yazın daha da düşecektir şehir içi tüketimi anlaşılan. iyi günlerde kazasız belasız kullanın aracınızı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fylmz -- 7 Ocak 2013; 13:02:00 >




  • bende de manueli var.şehir içi 25 kuruş yakıyor ama yol bilgisayarındaki vites değiştirme uyarılarını aynen uyguluyorum.55 te 5.ci vitese atıyorum.
    çok memnunum araçtan parkı da çok kolay kullanımı da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fylmz

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifoktar

    quote:

    Orijinalden alıntı: fylmz

    Merhaba elegance donanıım asg almışsınız galiba şu an yakıt tük. ortalamanız nedir, ve ort. hız kaç bu tüketimle, nakit ne kadara aldınız? ve a sınıfı bir otomobil olduğu için içeri çok ses alıyormu bozuk yollarda tıkırtı vs. gibi, bilgi verebilir misinz? teşekkürler...

    İlk depoda km de 25 kuruş civarı yaktı. Daha önce 2010 clio hb kullanıyordum. İç mekan sesi olarak ondan geri kalır yanı yok. Araba gayet tok ve ağır gidiyor. Süspansiyonları konforlu ve virajlarda da bir o kadar güven veriyor. Binen arkadaşlarım bu hiç küçük araba gibi değil yorumu yapıyorlar. Taşlı ve çakıllı yollarda arka çamurluklardan taş çarpma sesi çok geliyor, nedenini anlayamadım. Aracı park sensörü ve metalik renk dahil 30800 e aldım, sağlık çalışanı indirimi ile.

    Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için bende alıcam bu aracctan heralde dizeli aratmıyor üstelik otomatik vites ve full. o civarda tahmin etmiştim yakıtı bende yaklaşık 5-6 lt zamanla ve yazın daha da düşecektir şehir içi tüketimi anlaşılan. iyi günlerde kazasız belasız kullanın aracınızı.

    Teşekkür ederim. kısacası aracı kesinlikle öneririm




  • Eşimde citroen c1 otomatik vitesli günlük 7-8 km kullanıyor, bizim burda yokuş çok, motor hiç ısınmamış oluyor, 7-8 km yi 3-4 defada ancak yapıyor, bu durumda 9.5 lt yakıyor, yazın uzun yolda denedik, 5 lt yakmıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    quote:

    Orijinalden alıntı: TİDUS1

    2006 fabia 1.4 otomatik fabia aracimi sattim yerine yeni citigo almayi dusunuyorum. Citigo 1.0motor asg elegance cam tavanli beyaz 33.000 tl olacak eski aracim çok yakit tuketiyordu citigo yakit tuketimi dizel arac gibi karma 4.4

    Araca hiç bindiniz mi?

    Opel Corsa 1.2 Easytronic - 32,300 TL
    Fiat Punto 1.4 L Dualogic - 32,560 TL

    Bu araçlar bu fiyata iken (ki Fiat'ta ESP standart), 31.500 TL o araca verilmez. Ben Autoshow'dan bindim, koltuğuna oturunca kalitesinin düşüklüğünü anlıyorsunuz zaten.

    Bu aracın 1.0 L ASG şanzımanlısının fiyatı Almanya'da 24,700 TL. Türkiye'de de edeceği en fazla 25.000 TL. 25,001 TL etmez benim gözümde.

    Edit: Araç ne kadar donanımlı olursa olsun, altın kaplama da olsun, sonuçta Citigo.

    1.0 Motor ve ASG şanzıman ile her konuda bahsettigin iki aracada navigasyondan takip ettirir kendini ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    quote:

    Orijinalden alıntı: TİDUS1

    2006 fabia 1.4 otomatik fabia aracimi sattim yerine yeni citigo almayi dusunuyorum. Citigo 1.0motor asg elegance cam tavanli beyaz 33.000 tl olacak eski aracim çok yakit tuketiyordu citigo yakit tuketimi dizel arac gibi karma 4.4

    Araca hiç bindiniz mi?

    Opel Corsa 1.2 Easytronic - 32,300 TL
    Fiat Punto 1.4 L Dualogic - 32,560 TL

    Bu araçlar bu fiyata iken (ki Fiat'ta ESP standart), 31.500 TL o araca verilmez. Ben Autoshow'dan bindim, koltuğuna oturunca kalitesinin düşüklüğünü anlıyorsunuz zaten.

    Bu aracın 1.0 L ASG şanzımanlısının fiyatı Almanya'da 24,700 TL. Türkiye'de de edeceği en fazla 25.000 TL. 25,001 TL etmez benim gözümde.

    Edit: Araç ne kadar donanımlı olursa olsun, altın kaplama da olsun, sonuçta Citigo.

    1.0 Motor ve ASG şanzıman ile her konuda bahsettigin iki aracada navigasyondan takip ettirir kendini ...

    Peki.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.