Şimdi Ara

Skoda Citigo İncelemesi içeren CITIGO ANA KONU (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
493
Cevap
6
Favori
43.284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hackersun kullanıcısına yanıt
    Ben arabaya kotu demiyorum, dikkat edersen araci kotulemiyorum da. Citigo karsisinda eksikleri var ve artilari da gozumde citigo' nun onune gecemiyor diyorum. iki araci alan da memnunsuzluk yasamaz eger beklentileri A sinifi bir araca gore tutuyorsa.

    i10 dedigin arac hyundai uretimi bir arac neticesinde. baktigim sey yakit tuketimi, citigo onde. ncap testi onda da citigo onde. yalniz ncap testinden kastim yetiskin yolcu performanslari. ivir zivirlardan aldiklari ekstra puanlari saymiyorum. testin yetiskin yolcu carpma bölümünde citigo %89, i10 ise %79 almistir.

    Birbirimizi kandirmaya gerek de yok. avrupada, volkswagen teknolojisiyle uretilmis ve mucadele edebilecegi her acidan daha kaliteli olan bir aracla i10' u karsilastiriyoruz. 4 ileri vitesli ve tork konvertorlu ve citigodan daha agir aracin tuketim degerinin citigo' dan 1 litre fazla olmasi ancak iyi niyetler ve kus tuyu hassasiyetinde basilmis pedallarla olculebilir.

    yine soyluyorum ki ayni fiyat degerinde olan bu iki arac da kotu degildir. A sinifi gerekliliklerini daha cok sagladigini dusundugum ve bunu da yazdigim citigo benim gozumde "totalde" A sinifinda secilecek aractir.


    mesela picanto da A sinifinda sekil olarak en iyisi bana gore.


    38. kere yine yazayim ki yanlis anlasilma olmasin; i10 asla kotu bir arac degildir. sadece hyundai' dir.




  • Neyse velhasıl, tüm rakipleri içinde (B segment araçlarda var bunların içinde), tercih edilen ve edilecek olan araç i10dur ve olmaya devam edecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackersun

    Neyse velhasıl, tüm rakipleri içinde (B segment araçlarda var bunların içinde), tercih edilen ve edilecek olan araç i10dur ve olmaya devam edecektir.

    Hyundai'de ki satışçılar bile senden daha iyi takip etmiyordur i10 un ne kadar sattığını Tebrik ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackersun

    Neyse velhasıl, tüm rakipleri içinde (B segment araçlarda var bunların içinde), tercih edilen ve edilecek olan araç i10dur ve olmaya devam edecektir.

    Nokta!!
    Tabi ya, bunlar da burda boş boş konuşuyor değil mi sn hackersun.
    Otombil dünyasının duayeni gelmiş, B segment araçları bile dahil ederek (turbo beslemeli 0.9 l lik yakıt cimrisi clio 4 de dahil, yada ecoboost lu fiesta da dahil) birinciyi seçmiş, bunlar da burda sallayıp duruyor. Sn hackersun hiç merak etmeyin ben şimdi onların cezasını veririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zorla insana yazdırıyosunuz!
    Yurt dışı test ve karşılaştımalarda Spacestar, Micra gibi araçlar var, ben mi yapıyorum o testleri!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bi arabanın kalitesi satış rakamlarına bağlıysa türkiyenin en kaliteli arabaları renolar ve fiatlar demek oluyor
  • Suatygn S kullanıcısına yanıt
    Satışı da iyi kalitesi de işçiliği de. O yüzden A segmenti araçlar ortada.
    Kiminin bagajı yok kiminde tip yok kutu gibi, kimisinin arka camları kelebek vs vs.
    O yüzden millet inceleyerek araç alıyor ve görüyor ki, i10 gerçekten A segmentinden öte bir araç olduğunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Suatygn

    bi arabanın kalitesi satış rakamlarına bağlıysa türkiyenin en kaliteli arabaları renolar ve fiatlar demek oluyor

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haziran 2014 Türkiye pazarı satışı.

    Skoda Citigo 7 adet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Haziran 2014 Türkiye pazarı satışı.

    Skoda Citigo 7 adet.



    türkiye' de her aracin fiyati olmasi gerekenin cok cok cok cok cok ustunde. Bu fiyata cok bile satmis citigo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi placan -- 11 Temmuz 2014; 20:08:49 >
  • Fanboyların bu sayfada daha fazla türemesini istemiyorsanız cevap vermeyin arkadaşlar. Farkındaysanız abartılı yorumlar geliyor konunun amacını saptırıyorlar. Size tavsiyem budur.
  • New Car Awards 2014: best city car: Citigo

    http://www.autoexpress.co.uk/skoda/citigo/87790/new-car-awards-2014-best-city-car




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chips -- 19 Temmuz 2014; 9:17:20 >
  • Olur da link çalışmazsa diye yazıyı kopyalıyorum:

    New Car Awards 2014: the winners
    New Car Awards 2014: best city car

    15 Jul, 2014 10:08pm


    The Skoda Citigo is the 2014 Auto Express City Car of the Year, with the Hyundai i10 and Toyota Aygo commended

    The remarkable Skoda Citigo is really on a roll, with a hat-trick of city car awards to its name. No matter how hard rivals have tried, they’ve failed to knock the Skoda off the top spot. So what makes this appealing little car so enduring?

    As its name suggests, the Citigo takes to the crowded urban jungle like a duck to water. Compact dimensions, excellent visibility and an eager three-cylinder engine help you make the most of gaps in the traffic and park in tight spots.

    What’s unexpected is the Skoda’s ability to take longer journeys in its stride. The nippy 1.0-litre engine is smooth and refined on the motorway, the cabin is well insulated from wind and road noise and the ride is supple.

    Also playing their part are the excellent driving position and comfy seats, allowing you to arrive at your destination free of aches and pains. Another surprise is the Citigo’s family-friendly versatility. Yes it’s a strict four-seater, but there’s decent head and legroom for rear passengers.

    And then there’s the boot, which at 251 litres shames many rivals from the class above. The big-car feel extends to the Skoda’s impressive tally of kit, which runs to luxuries including air-con, heated seats and Bluetooth, plus life-saving extras such as a low- speed collision avoidance system. And it’s great value for money, too, with prices starting at £7,000 and most models exempt from road tax.

    Practical, refined, cost-effective to run and good to drive, the Citigo proves the best things come in small packages.

    Our choice:
    Citigo 1.0 75 Elegance GreenTech 5dr (£10,740)

    It’s not the cheapest Citigo, but the range-topping Elegance model comes with the sort of big car kit that goes hand-in-hand with the little Skoda’s grown-up driving experience and exceptional refinement.

    Commended city cars
    Hyundai i10


    The new i10 builds on the success of its capable predecessor, with handsome styling, a classy interior and low running costs. A generous five-year warranty brings peace of mind. It lacks the Skoda’s charm and sophistication, but the composed Hyundai i10 is still a great small car.

    Toyota Aygo
    Toyota’s latest Aygo has been injected with some personality and style, plus it comes packed with big- car features. Yet at its core, it still delivers the same blend of reliability and low running costs. Its five-year warranty gives it the nod over sister cars the Peugeot 108 and Citroen C1.

    Read more:http://www.autoexpress.co.uk/skoda/citigo/87790/new-car-awards-2014-best-city-car#ixzz37tMQPpLp




  • Bu arada 2012 de de yılın otosu seçilmiş, yeri gelmişken onu da paylaşalım:

    http://www.autoexpress.co.uk/skoda/citigo/59401/car-year-skoda-citigo

    Car of the Year: Skoda Citigo

    Why it won...

    Any car that scoops the Auto Express Car of the Year award is a truly outstanding machine – and the Skoda Citigo is no exception.

    This revolutionary city car brings brilliant packaging, remarkable refinement and stunning value for money to a sector that is already filled to bursting with talented, low-cost rivals.

    Like its VW up! and SEAT Mii siblings, the Citigo delivers the sort of cabin space that you’d normally expect from cars in the class above, while the quality inside is a cut above the competition.

    The Skoda also sets the standard from behind the wheel, thanks to its smooth and eager three-cylinder engine, secure handling and composed ride. It’s also very refined, ensuring it’s a relaxing choice for long motorway journeys. And the dinky dimensions, light controls and excellent visibility make it equally at home on crowded city streets.

    GreenTech models benefit from fuel-saving stop-start technology, which pushes CO2 emissions below 100g/km, while all versions will return 50mpg without breaking a sweat.

    There’s also the lure of value pricing and generous equipment levels – the Elegance gets sat-nav and heated seats, while brilliant City Safe autobraking can be added for just £180.

    And don’t forget Skoda’s award-winning customer care, as seen in our Driver Power owner survey. The Skoda Citigo really does prove that bigger isn’t always better…

    For an alternative review of the latest Skoda Citigo Hatchback visit our sister sitehttp://www.carbuyer.co.uk/reviews/skoda/citigo/hatchback/review


    http://www.autoexpress.co.uk/skoda/citigo/59401/car-year-skoda-citigo#ixzz37tO2y9DW




  • Arkadaşlar aracın ikinci bakım zamanı yaklaştı. Bu aralar bakıma götürmeyi planlıyorum. Artıları eksileriyle objektif olmaya çalışarak kısaca 28000 km'yi özetleyeyim.

    Öncelikle eksilerinden bahsedeyim;

    - Arka frenleri kampana.
    Bana fren mesafesi yeterli değilmiş hissi uyandırıyor. Bu devirde maliyetten kısılacaksa kesinlikle bu frenlerden olmamalıydı.
    - ASG şanzuman
    Her ne kadar Smart araçlarda kendini ispatlamış bir şanzuman olsa da yazılımsal bazı sıkıntıları mevcut. Dönüşlerde (özellikle bu dönüş şehir içi ve bayıra doğru ise, araç güçten düşüp saçmalamaya başlıyor. Şayet pedala abanmazsanız yolda bayılma söz konusu. Tabi gaz pedalına abanmanın da dezavantajları mevcut. Araç yoldan çıkacakmış hissi veriyor ve ESP hemen devreye giriyor. Birinci viteste uzun bir süre gitmeye çalışıyor. Bir an hiç ikiye geçmeyecekmiş gibi hissedip manuel değiştiriyorsunuz. Tatsız bir durum. İngiltere UP forumlarında da bu konu mevcut.
    - Servis bilgisizliği
    Araç aslında pek de yeni sayılmaz fakat servislerin araç hakkında pek bilgisi yok. Ne zamandır herhangi bir yazılım güncellemesi gelmedi. Kontrol edebildiklerini bile sanmıyorum açıkcası.
    - Kronik A sınıfı konforsuzluğu
    i10'a ve micraya da binmiş birisi olarak söylüyorum rakiplerine oranla biraz daha yol sesini içeri alma konusunda başarılı fakat sert süspansiyonlar uzun yolda inanılmaz yoruyor. Tabiki küçük bir şehir aracından konfor beklemek belki de anlamsız fakat daha iyi olamaz mıydı diye düşünmüyor da değil insan. Sert süspansiyonlar özellikle arka kapı menteşelerinin dönem dönem gevşemesine ve ses yapmasına sebep oluyor. Her bakımda muhakkak yağ ve sıkma işlemini yaptırmak zorunda kalıyorsunuz.
    - Yakıt
    Yakıt verileri fabrika verilerinin gerisinde. Özellikle kış dönemlerinde bu oranları tutturmak imkansız. Şehirler arası yolda 3.8 tutturulabilir fakat 90km\h hızı geçmemek kaydıyla.
    -Fiyat
    Aldığım dönemde 31 000Tl ye boya koruma park sensörü ve bakım indirimiyle almıştım. Kabul ediyorum otomobil piyasası inanılmaz arttı fakat şimdiki liste fiyatını hakedeceğini düşünmüyorum
    - Garanti
    Garanti uzatma işlemini kaldırmışlar. Ücret karşılığında yapılan +2 yıl garanti şu an için yapılamıyor. Servise konunun irdelenmesini söyledim. 2 aydır dönecekler...

    Linkte kick down ve yakıt tüketimi ile ilgili size fikir verebilecek detayları bulabilirsiniz.

    http://www.youtube.com/watch?v=ly8Hdh-tDBA

    Artılarına gelecek olursak.

    - Bagaj kısmı diğer rakiplerine göre gayet başarılı.
    2 adet büyük bavulu koltukları yatırmadan sığdırabilirsiniz. Arka koltukların yapısı sebebiyle derinlik algısı iyi planlanmış. Yaris de kullanmış birisi olarak bu hacim sınıfının çok çok ötesinde.
    - Yakıtı rakiplerine oranla başarılı.
    Rakiplerine oranla her 100km'de 1lt fark etmiş olsa 30.000 km'de 300 litre benzine denk gelir. Bu da 1,5 senelik dönem için aracın her ay 85 tl yakıt masrafından kar olarak size döner. Bence azımsanmayacak bir meblağ.
    - Güvenlik
    Araç şehir içinde kendini buluyor. Gerek boyutu,pratikliği,yan-sürücü hava yastıkları,city safe özelliği güvenli bir araca bindiğinizi hissettiriyor. Özellikle eşim ve minik kızım ben işteyken şehir içinde bir yerlere gitmek durumunda kaldıklarında gözüm arkada kalmıyor.Sınıfının en güvenli aracına onları emanet ettiğimi biliyorum.

    Açıkcası mevcut durumda 3 kişilik bir aile için özellikle kullanım alanı yeterli. Fakat yakın zamanda daha büyük hacimli bir araç planım da yok değil. (SW bir araç.)

    Herkese iyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mosquito1983 -- 28 Temmuz 2014; 18:06:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mosquito1983

    Arkadaşlar aracın ikinci bakım zamanı yaklaştı. Bu aralar bakıma götürmeyi planlıyorum. Artıları eksileriyle objektif olmaya çalışarak kısaca 28000 km'yi özetleyeyim.

    Öncelikle eksilerinden bahsedeyim;

    - Arka frenleri kampana.
    Bana fren mesafesi yeterli değilmiş hissi uyandırıyor. Bu devirde maliyetten kısılacaksa kesinlikle bu frenlerden olmamalıydı.
    - ASG şanzuman
    Her ne kadar Smart araçlarda kendini ispatlamış bir şanzuman olsa da yazılımsal bazı sıkıntıları mevcut. Dönüşlerde (özellikle bu dönüş şehir içi ve bayıra doğru ise, araç güçten düşüp saçmalamaya başlıyor. Şayet pedala abanmazsanız yolda bayılma söz konusu. Tabi gaz pedalına abanmanın da dezavantajları mevcut. Araç yoldan çıkacakmış hissi veriyor ve ESP hemen devreye giriyor. Birinci viteste uzun bir süre gitmeye çalışıyor. Bir an hiç ikiye geçmeyecekmiş gibi hissedip manuel değiştiriyorsunuz. Tatsız bir durum. İngiltere UP forumlarında da bu konu mevcut.
    - Servis bilgisizliği
    Araç aslında pek de yeni sayılmaz fakat servislerin araç hakkında pek bilgisi yok. Ne zamandır herhangi bir yazılım güncellemesi gelmedi. Kontrol edebildiklerini bile sanmıyorum açıkcası.
    - Kronik A sınıfı konforsuzluğu
    i10'a ve micraya da binmiş birisi olarak söylüyorum rakiplerine oranla biraz daha yol sesini içeri alma konusunda başarılı fakat sert süspansiyonlar uzun yolda inanılmaz yoruyor. Tabiki küçük bir şehir aracından konfor beklemek belki de anlamsız fakat daha iyi olamaz mıydı diye düşünmüyor da değil insan. Sert süspansiyonlar özellikle arka kapı menteşelerinin dönem dönem gevşemesine ve ses yapmasına sebep oluyor. Her bakımda muhakkak yağ ve sıkma işlemini yaptırmak zorunda kalıyorsunuz.
    - Yakıt
    Yakıt verileri fabrika verilerinin gerisinde. Özellikle kış dönemlerinde bu oranları tutturmak imkansız. Şehirler arası yolda 3.8 tutturulabilir fakat 90km\h hızı geçmemek kaydıyla.
    -Fiyat
    Aldığım dönemde 31 000Tl ye boya koruma park sensörü ve bakım indirimiyle almıştım. Kabul ediyorum otomobil piyasası inanılmaz arttı fakat şimdiki liste fiyatını hakedeceğini düşünmüyorum
    - Garanti
    Garanti uzatma işlemini kaldırmışlar. Ücret karşılığında yapılan +2 yıl garanti şu an için yapılamıyor. Servise konunun irdelenmesini söyledim. 2 aydır dönecekler...

    Linkte kick down ve yakıt tüketimi ile ilgili size fikir verebilecek detayları bulabilirsiniz.

    http://www.youtube.com/watch?v=ly8Hdh-tDBA

    Artılarına gelecek olursak.

    - Bagaj kısmı diğer rakiplerine göre gayet başarılı.
    2 adet büyük bavulu koltukları yatırmadan sığdırabilirsiniz. Arka koltukların yapısı sebebiyle derinlik algısı iyi planlanmış. Yaris de kullanmış birisi olarak bu hacim sınıfının çok çok ötesinde.
    - Yakıtı rakiplerine oranla başarılı.
    Rakiplerine oranla her 100km'de 1lt fark etmiş olsa 30.000 km'de 300 litre benzine denk gelir. Bu da 1,5 senelik dönem için aracın her ay 85 tl yakıt masrafından kar olarak size döner. Bence azımsanmayacak bir meblağ.
    - Güvenlik
    Araç şehir içinde kendini buluyor. Gerek boyutu,pratikliği,yan-sürücü hava yastıkları,city safe özelliği güvenli bir araca bindiğinizi hissettiriyor. Özellikle eşim ve minik kızım ben işteyken şehir içinde bir yerlere gitmek durumunda kaldıklarında gözüm arkada kalmıyor.Sınıfının en güvenli aracına onları emanet ettiğimi biliyorum.

    Açıkcası mevcut durumda 3 kişilik bir aile için özellikle kullanım alanı yeterli. Fakat yakın zamanda daha büyük hacimli bir araç planım da yok değil. (SW bir araç.)

    Herkese iyi forumlar...

    Objektif, yerinde ve güzel değerlendirme.




  • Tebrikler..Hangimizin çöpü daha değerlidir kıvamında tamamen gereksiz bir polemik sahası daha yaratılmış vaziyette..Olması gereken fiyatın iki misline sattıkları motosikletten hallice iki araç yavrusu için milletin bu kadar gayretkeşlikle birbirini yemesi ilginç..Hyundai Ayten ayda 200 zor satıyor ki Jet Fadıl a 5.kez kazıklanılan böyle bir ülkede az satabildiğini söyleyebiliriz. Skoda Citigo yu ise herhalde bayileri eş dost akraba düğünlerinde beşi bir yerde diye takıyorlar ki alanlar sandığa kilitliyor ve yollarda göremiyoruz
  • İngiliz Auto Express dergisi, 2014'ün en iyi yeni otomobillerini seçti...

    En iyi şehir otomobili: Skoda Citigo
  • Aydoğan* kullanıcısına yanıt
    Reklam kokan hareketler. Aracı gittim bizzat inceledip ya nerden çalacaklarını şaşırmışlar. Kelebek cam aracın kapı iç kısmımda döşeme yok. 1 motorun uzun vadede ne yapacağı meçhul. Utanmadan 40bin lira istiyorlar. Bu araç bence tam bir çöp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Tebrikler..Hangimizin çöpü daha değerlidir kıvamında tamamen gereksiz bir polemik sahası daha yaratılmış vaziyette..Olması gereken fiyatın iki misline sattıkları motosikletten hallice iki araç yavrusu için milletin bu kadar gayretkeşlikle birbirini yemesi ilginç..Hyundai Ayten ayda 200 zor satıyor ki Jet Fadıl a 5.kez kazıklanılan böyle bir ülkede az satabildiğini söyleyebiliriz. Skoda Citigo yu ise herhalde bayileri eş dost akraba düğünlerinde beşi bir yerde diye takıyorlar ki alanlar sandığa kilitliyor ve yollarda göremiyoruz

    Aracı alanlara hakaret ettiğinin farkındasın sanırım. Para benim mal benim. Sana ne oluyor anlamadım.
    Yalnızca şehir içi kullanıma yönelik ihtiyacıma Lincoln Navigator almadığım için kazıklandım değil mi?
    Milletin araçlarının istatistiklerini tutmak için boşu boşuna yolları gözetlemenin alemi yok.Azıcık kafanı kullanıp internetten satış rakamlarına göz gezdirebilirsin.
    Sandıkta falan da değil araç. 1,5 senede 30 000 km oldu. Çatır çatır da kullanıyorum.
    Ayrıca eşe dosta 40 000 liralık araç dağıtacak bir dostum olmadı hiç. Tavsiye ederim sen de o çevreden uzaklaş. Karşılığında ağır şeyler isteyebilirler. Kaldıramayabilirsin sonra.




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.