|
Skoda'dan 25 bin euro'luk elektrikli SUV: Skoda Epiq
-
-
Menzilli hakkında bir veri yok,
cihaz fiyatı nın üzerinde, basarılı bir model , bu seviyede bu fiyat Çin dısında yok.
-
"Otomobilin 400 km'nin üzerinde menzile sahip olacağı belirtildi. "
bana göre çok yetersiz en az 900 km menzil şart beklemeye devam.
-
4ookm kısa kalmış kesinlikle,min 700,800 hızlı şarj la fp olurdu.
Spor,atletik, agresif tasarım...ledler,dik ızgara vs
-
Güzel duruyor. Az değiştirip fosil yakıtlı yapsa yine satar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Lan her elektrikli araç konusunun altına gelip, en az 600-700 olmalı menzil yazıp durmayın. O zaman paran yetmez almaya, çok pahalıymış abi ucuzlaması lazım yazıp durursun. Hızlı şarj olsun da, 400 km çok bile.
-
400 km menzil çok bile. 100 yeter. Hızlı sarj olsun zaten 70-80 km de bir dinlenme tesisinde durur sarj ederiz. Yeterki çevremiz zarar görmesin. Nasilsa batarya üretimi esnasında hiç emisyon yok. Yuppiii
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gelsin hele biz Avrupalilar gibi fakir olmadığımız için 50-60bin euro ya alırız kıskandırır çatlatırız
-
Bu kadar yüksek kapasiteli bataryalar yerine daha hızlı şarj olan bataryalar beklemek daha mantıklı bence. mesela 5 dakikada %20-80 şarj gibi... İki nedenden dolayı bunu söylüyorum:
Birincisi o ekstra kapasite daha çok hacim kaplayacak, daha çok ağırlık yapacak. Bir noktada hem araç verimliliğini düşürecek hem potansiyel kullanılabilir alanı azaltacak.
İkincisi, normalde aracınızı yarım saatte tam şarj ediyorsanız 1 saatte şarj edeceksiniz. Sürekli uzun yol yapıyorsanız belki gideceğiniz yere kadar şarj ihtiyacı olmadan gidersiniz. Ama onun dışında -özellikle şehir içi ağırlıklı kullanımda- ekstra ağırlıktan dolayı sadece yakıt tüketimini arttıracaktır. Bataryaya bakım gerektiğinde ekstra külfetli de olabilir.
-
Aracın dış tasarımı güzel. Ama iç tasarımı bence vasatın altında, Duster gibi.
-
İnsanlar şunu düşünmüyor. Bir şeyler yapılıyorsa o yapılana sadık kalmak yerine bir üstünü beklemektir. batarya teknolojisi bugün ağır olabilir yarın ne getireceğini kimse bilemez. Mantıkta ve kullanılabilir olanda yorumlar yapılıyor Ben şahsen şehir dışına çıkıyorsam bu araç bana şart, şehir dışına 3 5 yılda bir çıkan insanlar için elbette 400 500 km yeterlidir.
elektirikli batarya km menzil ilişkisi sabit olmadığı için sürekli beyni meşgul edecek sorulardan biri batarya ne kadar kaldı yetecek mi düşüncesiyle araç sürmenin keyfini yaşayamazsınız.
Beklemeye devam elbet çıkar zamanı gelmemiş sadece.
Hayatta çok güzel örnekler var neydi şimdi neler olmuş bunlarda böyle olacak.
-
Ön tasarım çok iyi olmuş da arka çirkin japon tasarımı gibi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X