Şimdi Ara

SKODA NEDEN VW'DEN PAHALI? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
1
Favori
4.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Skoda aslinda İsrail gibi bisey... VW grubunun arkasinda kim var? Skoda.. Boyle gizli, boyle derinden...

    Octavia aslinda Golf platformu uzerinde yukselmiyor, Golf Octavia platformu uzerinde yukseliyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edec -- 22 Mayıs 2012; 22:40:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burdan anladığım kadarıyla VW kendi arabalarını satabilmek için marka satın alıp a markanın araçlarını daha pahalıya satıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    skoda daha kaliteli de ondan daha pahalı

    gidip jetta ya binin sonra da octavia ya binin daha rahat anlarsınız vw nin trajikomik durumunu

    Hocam jettanın polo trendlineden farkı yok.Oysa golf çok kaliteli bir araba.

    golf kaliteli görünüyor olabilir onun da mekaniği sıkıntılı.

    bana golf denilince aklıma hep dsg sorunu geliyor malesef.

    Dsg Jettada da var.
    Konuya dönersek,bence skodalar satılmasın diye böyle bir politika izleniyor.
    Seat da aynı şekilde .


    ben de onu diyorum vw ler bozuluyor skodalar yola devam




  • Skoda da çok kaliteli bir imaj yaratıp, popüler olunca daha ucuz platforma taşıyıp, malzemeden araklaya araklaya çıkartabilirler acısını. Aslına bakarsanız şu an skoda diye bir araç satılmıyor; isim ve logoları farklı farklı vw ler satılıyor. Bir müşteri olarak Şener bey'in ilk mesajındaki her olasılıkta skoda alırım (aldımda zaten) ,bu gün için ciddi anlamda kaliteli. Bozarlarsa başka seçeneklere yönelirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 22 Mayıs 2012; 23:06:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Skoda da çok kaliteli bir imaj yaratıp, popüler olunca daha ucuz platforma taşıyıp, malzemeden araklaya araklaya çıkartabilirler acısını. Aslına bakarsanız şu an skoda diye bir araç satılmıyor; isim ve logoları farklı farklı vw ler satılıyor. Bir müşteri olarak Şener bey'in ilk mesajındaki her olasılıkta skoda alırım (aldımda zaten) ,bu gün için ciddi anlamda kaliteli. Bozarlarsa başka seçeneklere yönelirim.

    skoda ve çok kaliteli bir imajmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Skoda da çok kaliteli bir imaj yaratıp, popüler olunca daha ucuz platforma taşıyıp, malzemeden araklaya araklaya çıkartabilirler acısını. Aslına bakarsanız şu an skoda diye bir araç satılmıyor; isim ve logoları farklı farklı vw ler satılıyor. Bir müşteri olarak Şener bey'in ilk mesajındaki her olasılıkta skoda alırım (aldımda zaten) ,bu gün için ciddi anlamda kaliteli. Bozarlarsa başka seçeneklere yönelirim.

    skoda ve çok kaliteli bir imajmı?

    Kesinlikle çok kaliteli. Ordan burdan okuyarak değil bizzat test ederek gönül rahatlığıyla söylüyorum. 30.000 km 1.4 tdı fabia, 12.000 km yeti kullanıyorum, çok memnun kaldım. Kalite konusunda aksini ispat edebilecek olan varsa buyursun ben buradayım. Özellikle 2008 sonrası skoda kullandım, sorun yaşadım diyen lütfen bildiklerini burada paylaşsın.




  • Skoda'yı muhtemelen Doğu Avrupa pazarı için kullanıyorlar. Yani Çek Cum, Slovenya, Slovakya, Polonya, Rusya vb

    Bu arada Skoda'yı VW'den daha çok sevdiğimi ve beğendiğimi de söyleyebilirim. Özellikle Roomster 1.4TDI çok hoşuma gitmişti 2009 model.

    Suberb'i de Passat'a tercih ederim ben genişliği ve tasarımından ötürü, iç mekan kalitesine bir şey diyemicem benim için çok öncelikli bir kriter değil, kaldı ki D segmenti hiçbir araçta kalitesiz malzeme olacağını düşünmüyorum.
  • Doğuş oto ve VAG grubu için şunu diyebilirim;
    Golf 6 gibi fiyatına göre inanılmaz kaliteli bir araçları var ve biz Türkiye'de bu aralar bu efsane Golf'ü oldukça kabul edilebilir fiyatlardan alabiliriz.

    Seat mayası tutmadı.
    skoda Doğu Avrupa'da var ama buraya gelince ucuzluk avantajını kaybediyor.
    Audi Türkiye'de gereksiz pahalı.

    Kaldı ki şunu sürekli iddia ederim (kanıtlamam mümkün değil) VAG grubu Golf'ü A3'ten pahalıya üretiyor, Golf kesinlikle daha kaliteli.
    A3'ten ucuz üretilemez.
    Biyerlerde okumuş veya duymuştum, Porsche Boxter 911 turbodan bikaç bin € daha pahalıya üretiliyor diye, çok da mantıklı gelmişti işin içine tavan
    falan giriyor sonuçta. Tabi herkes 911 Turbo fiyatının 50-100€ daha pahalı olduğunu bilir. Markaların model konumlandırmaları çok stratejik.

    Bu strateji VW vs Skoda karşılaşmasında berbat edilmiş durumda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    Doğuş oto ve VAG grubu için şunu diyebilirim;
    Golf 6 gibi fiyatına göre inanılmaz kaliteli bir araçları var ve biz Türkiye'de bu aralar bu efsane Golf'ü oldukça kabul edilebilir fiyatlardan alabiliriz.

    Seat mayası tutmadı.
    skoda Doğu Avrupa'da var ama buraya gelince ucuzluk avantajını kaybediyor.
    Audi Türkiye'de gereksiz pahalı.

    Kaldı ki şunu sürekli iddia ederim (kanıtlamam mümkün değil) VAG grubu Golf'ü A3'ten pahalıya üretiyor, Golf kesinlikle daha kaliteli.
    A3'ten ucuz üretilemez.
    Biyerlerde okumuş veya duymuştum, Porsche Boxter 911 turbodan bikaç bin € daha pahalıya üretiliyor diye, çok da mantıklı gelmişti işin içine tavan
    falan giriyor sonuçta. Tabi herkes 911 Turbo fiyatının 50-100€ daha pahalı olduğunu bilir. Markaların model konumlandırmaları çok stratejik.

    Bu strateji VW vs Skoda karşılaşmasında berbat edilmiş durumda.



    A3, Golf'ten daha kaliteli, hatta Scirocco'dan da kaliteli. Golf f/p olarak A3'ten iyi tabi ki ona lafım yok




  • Kırsal kesimde sevilmeyen bir aracın Türkiye'de tutunabilme şansı yoktur. Büyük şehirdekilerin beğenilerinin veya tercihlerinin hiçbir önemi yoktur. Kırsal kesimde Fluence seviliyorsa siz forumlarda arkadaş sohbetlerinizde nerenizi yırtarsanız yırtın o araç satış şampiyonu olur. Hafif ticarileri severlerse onu kral yaparlar.

    Neyse konuya dönecek olursak sedan araç sevilir ülkemizde çünkü hem daha fonksiyoneldir, hem de sw gibi yıpratılmış olma tehlikesi yoktur. Büyük şehirler ve sıkışık, kalabalık trafiğin avantajlı arabası hb ise küçük şehirlerde ve ilçelerde sevilmez. Birinin markasının skoda diğerinin vw olmasını sallamaz insanlar. Üç fazla verir sedanı alır.

    Şu sözün haklılığı da burda ortaya çıkıyor "köylü milletin efendisidir"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    Doğuş oto ve VAG grubu için şunu diyebilirim;
    Golf 6 gibi fiyatına göre inanılmaz kaliteli bir araçları var ve biz Türkiye'de bu aralar bu efsane Golf'ü oldukça kabul edilebilir fiyatlardan alabiliriz.

    Seat mayası tutmadı.
    skoda Doğu Avrupa'da var ama buraya gelince ucuzluk avantajını kaybediyor.
    Audi Türkiye'de gereksiz pahalı.

    Kaldı ki şunu sürekli iddia ederim (kanıtlamam mümkün değil) VAG grubu Golf'ü A3'ten pahalıya üretiyor, Golf kesinlikle daha kaliteli.
    A3'ten ucuz üretilemez.
    Biyerlerde okumuş veya duymuştum, Porsche Boxter 911 turbodan bikaç bin € daha pahalıya üretiliyor diye, çok da mantıklı gelmişti işin içine tavan
    falan giriyor sonuçta. Tabi herkes 911 Turbo fiyatının 50-100€ daha pahalı olduğunu bilir. Markaların model konumlandırmaları çok stratejik.

    Bu strateji VW vs Skoda karşılaşmasında berbat edilmiş durumda.



    Golf mü VW de daha fazla platform'a ortaklık ediyor yoksa A3 mü Audi'de daha fazla platform'a ortaklık ediyor?
    Hangisi daha fazla ürünün parça alt yapısını kullanıyor bilen biri yazabilir mi?

    A3'e göre kesinlikle daha kaliteli dediğiniz misal neler? Döşeme, plastik kalitesi mi?

    Boxter'ın 911'den daha yüksek birim ham maliyeti olması gayet normal birşey. Tüm modeller için üstü açıklar çok daha pahalıya üretilir. Nedenlerini bilen arkadaşlar çok. Ancak ARGE maliyetini unutuyorsunuz. 911 Turbo'nun en az 3 kat daha yüksek bir arge maliyeti mevcut olmalı.

    Ben şunu bilirim VW bu milleti keriz yerine koyuyor koşulsuz satılması bunun bir nedeni zaten. Olması gereken fiyatların üzerine satıldığını sadece ben değil söyleyen çoktur.

    Düşünüyorum birbirine bu kadar benzeyen VW modelleri için de Golf'ün mü arge maliyeti yüksektir yoksa A3'ün mü
    ?

    Bir de konuyu açan arkadaş opsiyonlarıyla birlikte yazarsa daha net anlamış olalım modellerin fiyat kıyası yada çılgınlığı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guyverland -- 23 Mayıs 2012; 0:04:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade1978

    Kırsal kesimde sevilmeyen bir aracın Türkiye'de tutunabilme şansı yoktur. Büyük şehirdekilerin beğenilerinin veya tercihlerinin hiçbir önemi yoktur. Kırsal kesimde Fluence seviliyorsa siz forumlarda arkadaş sohbetlerinizde nerenizi yırtarsanız yırtın o araç satış şampiyonu olur. Hafif ticarileri severlerse onu kral yaparlar.

    Neyse konuya dönecek olursak sedan araç sevilir ülkemizde çünkü hem daha fonksiyoneldir, hem de sw gibi yıpratılmış olma tehlikesi yoktur. Büyük şehirler ve sıkışık, kalabalık trafiğin avantajlı arabası hb ise küçük şehirlerde ve ilçelerde sevilmez. Birinin markasının skoda diğerinin vw olmasını sallamaz insanlar. Üç fazla verir sedanı alır.

    Şu sözün haklılığı da burda ortaya çıkıyor "köylü milletin efendisidir"

    Hocam yapmayın, İstanbul'da ki araç, kullanıcı sayısı nedir anadolu daki toplam sayı nedir.
    Bu şehirde 6 ila 9 ay arasında 500 bin araç iniyor trafiğe. Kaç ilin toplamıdır bu sizce?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Skoda da çok kaliteli bir imaj yaratıp, popüler olunca daha ucuz platforma taşıyıp, malzemeden araklaya araklaya çıkartabilirler acısını. Aslına bakarsanız şu an skoda diye bir araç satılmıyor; isim ve logoları farklı farklı vw ler satılıyor. Bir müşteri olarak Şener bey'in ilk mesajındaki her olasılıkta skoda alırım (aldımda zaten) ,bu gün için ciddi anlamda kaliteli. Bozarlarsa başka seçeneklere yönelirim.

    skoda ve çok kaliteli bir imajmı?

    Kesinlikle çok kaliteli. Ordan burdan okuyarak değil bizzat test ederek gönül rahatlığıyla söylüyorum. 30.000 km 1.4 tdı fabia, 12.000 km yeti kullanıyorum, çok memnun kaldım. Kalite konusunda aksini ispat edebilecek olan varsa buyursun ben buradayım. Özellikle 2008 sonrası skoda kullandım, sorun yaşadım diyen lütfen bildiklerini burada paylaşsın.



    doğrudur hocam elinizdeki araçlar bozulmamıştır. örneğin benim eski araçlarımdan hyundai accentte 200000 km yı gecmis olmasına rağmen 3 sene boyunca hiç arıza çıkarmadı. babamdaki vectra ise 2000 yılından beri hiç arıza çıkarmadı. yalnız aracın arıza yapmamasıyla çok kaliteli bir imaja sahip olması ayrı şeyler. ben 35 yaşındayım. bu yaşıma kadar skoda için çok kaliteli denildiğini ne duydum ne gördüm. dediğiniz imajın oluşması için bence skodanın biraz daha zamana ihtiyacı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Fark etmez. VW grubunda Skoda VW markasının altında konumlu.
    Üstelik Sedan ve HB aracın üretim maliyeti zaten aynı.

    Şener liste fiyatından yorum yapmak yanlış olabilir.
    Vw de fiyatı inmezler ama Skoda da daima indirim bulabilirsin.60 yazdıkları aracı bir bakmışsın 53 e veriyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet ozcan

    Baz donanım Superb yine baz donanım Passat'tan daha ucuz ancak Passat'ta standart olan ESP, diz hava yastığı, perde hava yastığı, arka yan hava yastıkları, ön arka park sensörleri gibi birçok önemli donanımlar opsiyonel. Bunlarda 7.000 civarı bir para yapıyor. Bunları ekleyince de Passat'tan daha pahalı bir araç oluyor.

    Superb daha büyük.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Fark etmez. VW grubunda Skoda VW markasının altında konumlu.
    Üstelik Sedan ve HB aracın üretim maliyeti zaten aynı.

    Şener liste fiyatından yorum yapmak yanlış olabilir.
    Vw de fiyatı inmezler ama Skoda da daima indirim bulabilirsin.60 yazdıkları aracı bir bakmışsın 53 e veriyorlar.


    Kampanyalı fiyat olarak yazmışlar o yüzden öyle yazdım.Listesi 31.000 diyor mesela ama kampanyalı fiyatı 29.000 demiş gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Fark etmez. VW grubunda Skoda VW markasının altında konumlu.
    Üstelik Sedan ve HB aracın üretim maliyeti zaten aynı.

    Şener liste fiyatından yorum yapmak yanlış olabilir.
    Vw de fiyatı inmezler ama Skoda da daima indirim bulabilirsin.60 yazdıkları aracı bir bakmışsın 53 e veriyorlar.


    Kampanyalı fiyat olarak yazmışlar o yüzden öyle yazdım.Listesi 31.000 diyor mesela ama kampanyalı fiyatı 29.000 demiş gibi.

    Sen ona bakma "kampanyanın kampanyası" diye bir şey dumadın mı?
    44.110 liste fiyatlı dizel+otm C3 ün 41.860 lira kampanyalı peşin fiyatı var.Araç heryerde de yok.Sadece telefonla bu araca 40,350 fiyat aldım.
    Arkadaşlar da gitti satın aldı.




  • Skoda başka distribütörün elinde olsaydı durum farklı olurdu. Hoş , bu ülkede ne donsuz tok satıcılar var ayrı konu...

    Ben bulunduğum şehirler içinde Erzurum dışında Skoda'nın çok yaygın olduğu yer görmedim. Mesela Balıkesir'de Skoda bayisi çoktandır var. Octavia L&C'lerden beri diyelim...Ama satış yok.

    Ben beğeniyorum ayrı konu.
  • Baz donanım Golf, en dolu donanım Octavia'dan çok daha kaliteli malzemeden yapılmış ve yalıtımı daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Baz donanım Golf, en dolu donanım Octavia'dan çok daha kaliteli malzemeden yapılmış ve yalıtımı daha iyi.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.