< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Skoda Scala Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)
-
-
Aslinda bayilere gidip hangi galerilerde oldugunu ogrenebiliriz bence, hatta bayi yonlendirdi desek galerici indirim yapar mi ki?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıllık toplam araba satışın, Almanya'da yıllık satılan Tiguan sayısı kadar bile değil ne konuşuyorsun sen?
-
Aradaki fark 8 kat var mı peki?
yani almanyada satılan toplam sayı ile Türkiyede satılan toplam sayı arasında 8 kat fark var mı?
Niye 8 dersen 1 euro = 8 TL
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
alayı dsg li? paranla rezil olmak diye buna denir.
-
Elite fiyatı bu piyasada normal geldi. B sınıfı araçlar o rakama sonuçta. Hb 467lt bagaj da süper.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haydi gozun aydin Ankaralı scala cilar. Bugün and yada efe olması lazım tam emin olamadım. Ostim Gimat ta bulunan Skoda park depoya 2 tır Skoda indiriyorlardi karışık modellerle. Scala ve kamiq gözüme çarptı. Her renginden vardı. Az ötede de çoğunluğu kirmizi BMW 2.16lardan oluşan 2 adette Insignia yüklüydü sanırım bir tır gördüm. Sanırım pandemi dönemi siparişler daha yeni yeni dağılıyor Anadolu'ya. Alana, satana, binene hayirli olsun bakalım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
1.0 motorlu araç 200k hayyreeeet edersin.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
DSG olmasa çok istediğim bir araba. D segmentinin bence açık ara en f/p aracı. Aynı donanıma başka marka modelde en az 100 bin fazla isterler.
-
Euro 8,07 TL
-
quote:
Orijinalden alıntı: draw1907
DSG olmasa çok istediğim bir araba. D segmentinin bence açık ara en f/p aracı. Aynı donanıma başka marka modelde en az 100 bin fazla isterler.Dsg artık eskisi gibi değil. Ben de şanzımandan çok korkan biri olarak senelerce dsg olan ilanları direk kapadım. Ancak artık bir çok sorunu halledildi. Bir de bütün problemleri hem servisler hem de sanayi tarafından öğrenildi. Mesela Edc şanzımanın açılmasıyla dsg arasında 1-2 lira fark ediyor sanayide kafadan. Bunu söyleyen otomatik tamircisi. Dsg daha ucuza çözülüyor. Bir de sıfır alınıp garanti uzatılırsa senelerce kafada soru kalmaz. Zaten çok güçlü motorlar da yok.
Servis bakımlarda parayı taksit taksit alıyor zaten ama ona yapacak bir şey yok
Pek D segmenti sayılmaz bence. C + gibi geçiyor. Skoda bütün otomobil camiasını segment arası model yaparak trollüyor ben buna karar verdim artık .
-
Hocam en son bunu iş yerimde bir arkadaşım leon için demişti. O kullanımla, bakımla alakalı vs vs diye. Dedikten 2 ay sonra Kapadokya da gitti :) araba 80 binde bile değildi.
3.20d aldım. Şimdilik yakıt gidiş vs. Çok iyi ama bir superb degil diye bakıyorum.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: The Seven Deadly Sins
scoda scala b sinifi mi oluyor yoksa c sinifi mi?b sınıfı şase üzerine oturtulmuş bir c sınıfı diyebiliriz veya ne b ne de c diyebiliriz. içi her ne kadar c olsa da sürüş dinamikleri b olan bir araç. ibizanın üzerine leonu oturtmak gibi.
-
quote:
Orijinalden alıntı: dr20mouseAradaki fark 8 kat var mı peki?
yani almanyada satılan toplam sayı ile Türkiyede satılan toplam sayı arasında 8 kat fark var mı?
Niye 8 dersen 1 euro = 8 TL
Geçen yıl almanyada 4 milyon bizde 500 bin araç satilmis
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: BAYOKAN84Geçen yıl almanyada 4 milyon bizde 500 bin araç satilmis
Alıntıları GösterBu yıla bak geçen sene geçen senede kaldı artık
Bu yıl bakıyorum arada 8 kat fark yok. 5 kat fark var. 1 Euro 5 TL’ymiş gibi araç almışız bu yıl. Eğer 1 euro 1 TL olsaydı 2 milyon küsür araba satılacaktı bizde de belkide:
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: dr20mouseBu yıla bak geçen sene geçen senede kaldı artık
Bu yıl bakıyorum arada 8 kat fark yok. 5 kat fark var. 1 Euro 5 TL’ymiş gibi araç almışız bu yıl. Eğer 1 euro 1 TL olsaydı 2 milyon küsür araba satılacaktı bizde de belkide:
Alıntıları GösterBu rakamlar bizim pandemi sürecine bakışımızda avrupadan ne kadar farklı düşündüğümüzün göstergesi. Herhangi bir ilerleme kaydettiğimizden değil.
Avrupalı parasını korumanın derdindeyken biz "saldım çayıra mevlam kayıra" havasındayız. Bu yılki veriler gerçeği yansıtmayan geçici rakamlar. Süreç bitip normalleşme geri geldiğinde bizim
satışlar gene bu civarda kalacakken avrupa satışları eskiye dönecek.
-
quote:
Orijinalden alıntı: dr20mouseAradaki fark 8 kat var mı peki?
yani almanyada satılan toplam sayı ile Türkiyede satılan toplam sayı arasında 8 kat fark var mı?
Niye 8 dersen 1 euro = 8 TL
8 i de katlar herifler geçen sene Q1 ve Q2 de 1.5 milyon araç satmışlar Q3 ve Q4 de de o kadar araç satsalar 3 milyon araba ediyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 28 Temmuz 2020; 11:11:45 > -
quote:
Orijinalden alıntı: dr20mouseBu yıla bak geçen sene geçen senede kaldı artık
Bu yıl bakıyorum arada 8 kat fark yok. 5 kat fark var. 1 Euro 5 TL’ymiş gibi araç almışız bu yıl. Eğer 1 euro 1 TL olsaydı 2 milyon küsür araba satılacaktı bizde de belkide:
Alıntıları GösterHocam neyi savunuyorsun sen çok merak ediyorum Avrupada en az araba düşen devletlerden biriyiz yani bu 2011-2014 arasıda böyleydi şimdi de böyle.
-
Son yazdığınız cümlede çok haklısınız hocam. Adamlar çok ara modeller üretiyor ki bence de trollüyor
Scala B+ (4362mm - 4100-4600 arası C segmenti)
Octavia C+ (4670mm - 4600-4900 arası D segmenti)
Suberb D+ (4891mm - 4900 üzeri E segmenti)
Kamiq B-Suv+ (4241mm - 4100-4600 arası C segmenti)
Karoq C-Suv (4382mm - 4100-4600 arası C segmenti)
Kodiaq D-Suv (4697mm - 4600-4900 arası D segmenti)
Karoq ve Kodiaq dışındakiler olmuş. Onlar da kasa değiştirince büyürler
-
Valla ne yalan söyleyeyim ben beğendim. Ama fiyat yok mu o fiyat.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X