Şimdi Ara

Skoda Scala Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
8.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Böyle giderse Türkiye de sıfır araç kalmayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslinda bayilere gidip hangi galerilerde oldugunu ogrenebiliriz bence, hatta bayi yonlendirdi desek galerici indirim yapar mi ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    Yıllık toplam araba satışın, Almanya'da yıllık satılan Tiguan sayısı kadar bile değil ne konuşuyorsun sen?

  • Elektrikliarabasever E kullanıcısına yanıt

    Aradaki fark 8 kat var mı peki?


    yani almanyada satılan toplam sayı ile Türkiyede satılan toplam sayı arasında 8 kat fark var mı?


    Niye 8 dersen 1 euro = 8 TL


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alayı dsg li? paranla rezil olmak diye buna denir.

  • Elite fiyatı bu piyasada normal geldi. B sınıfı araçlar o rakama sonuçta. Hb 467lt bagaj da süper.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haydi gozun aydin Ankaralı scala cilar. Bugün and yada efe olması lazım tam emin olamadım. Ostim Gimat ta bulunan Skoda park depoya 2 tır Skoda indiriyorlardi karışık modellerle. Scala ve kamiq gözüme çarptı. Her renginden vardı. Az ötede de çoğunluğu kirmizi BMW 2.16lardan oluşan 2 adette Insignia yüklüydü sanırım bir tır gördüm. Sanırım pandemi dönemi siparişler daha yeni yeni dağılıyor Anadolu'ya. Alana, satana, binene hayirli olsun bakalım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 motorlu araç 200k hayyreeeet edersin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AsiretinMarjinalCocugu kullanıcısına yanıt
    DSG olmasa çok istediğim bir araba. D segmentinin bence açık ara en f/p aracı. Aynı donanıma başka marka modelde en az 100 bin fazla isterler.

  • danzii53 kullanıcısına yanıt
    Euro 8,07 TL

  • quote:

    Orijinalden alıntı: draw1907

    DSG olmasa çok istediğim bir araba. D segmentinin bence açık ara en f/p aracı. Aynı donanıma başka marka modelde en az 100 bin fazla isterler.

    Dsg artık eskisi gibi değil. Ben de şanzımandan çok korkan biri olarak senelerce dsg olan ilanları direk kapadım. Ancak artık bir çok sorunu halledildi. Bir de bütün problemleri hem servisler hem de sanayi tarafından öğrenildi. Mesela Edc şanzımanın açılmasıyla dsg arasında 1-2 lira fark ediyor sanayide kafadan. Bunu söyleyen otomatik tamircisi. Dsg daha ucuza çözülüyor. Bir de sıfır alınıp garanti uzatılırsa senelerce kafada soru kalmaz. Zaten çok güçlü motorlar da yok.

    Servis bakımlarda parayı taksit taksit alıyor zaten ama ona yapacak bir şey yok Skoda Scala Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri 


    Pek D segmenti sayılmaz bence. C + gibi geçiyor. Skoda bütün otomobil camiasını segment arası model yaparak trollüyor ben buna karar verdim artık .





  • Whisper911 W kullanıcısına yanıt
    Hocam en son bunu iş yerimde bir arkadaşım leon için demişti. O kullanımla, bakımla alakalı vs vs diye. Dedikten 2 ay sonra Kapadokya da gitti :) araba 80 binde bile değildi.

    3.20d aldım. Şimdilik yakıt gidiş vs. Çok iyi ama bir superb degil diye bakıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Seven Deadly Sins

    scoda scala b sinifi mi oluyor yoksa c sinifi mi?

    b sınıfı şase üzerine oturtulmuş bir c sınıfı diyebiliriz veya ne b ne de c diyebiliriz. içi her ne kadar c olsa da sürüş dinamikleri b olan bir araç. ibizanın üzerine leonu oturtmak gibi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse

    Aradaki fark 8 kat var mı peki?


    yani almanyada satılan toplam sayı ile Türkiyede satılan toplam sayı arasında 8 kat fark var mı?


    Niye 8 dersen 1 euro = 8 TL

    Geçen yıl almanyada 4 milyon bizde 500 bin araç satilmis


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BAYOKAN84

    Geçen yıl almanyada 4 milyon bizde 500 bin araç satilmis



    Alıntıları Göster

    Bu yıla bak geçen sene geçen senede kaldı artık


    Skoda Scala Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

    Bu yıl bakıyorum arada 8 kat fark yok. 5 kat fark var. 1 Euro 5 TL’ymiş gibi araç almışız bu yıl. Eğer 1 euro 1 TL olsaydı 2 milyon küsür araba satılacaktı bizde de belkide:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse

    Bu yıla bak geçen sene geçen senede kaldı artık


    Bu yıl bakıyorum arada 8 kat fark yok. 5 kat fark var. 1 Euro 5 TL’ymiş gibi araç almışız bu yıl. Eğer 1 euro 1 TL olsaydı 2 milyon küsür araba satılacaktı bizde de belkide:



    Alıntıları Göster

    Bu rakamlar bizim pandemi sürecine bakışımızda avrupadan ne kadar farklı düşündüğümüzün göstergesi. Herhangi bir ilerleme kaydettiğimizden değil.


    Avrupalı parasını korumanın derdindeyken biz "saldım çayıra mevlam kayıra" havasındayız. Bu yılki veriler gerçeği yansıtmayan geçici rakamlar. Süreç bitip normalleşme geri geldiğinde bizim


    satışlar gene bu civarda kalacakken avrupa satışları eskiye dönecek.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse

    Aradaki fark 8 kat var mı peki?


    yani almanyada satılan toplam sayı ile Türkiyede satılan toplam sayı arasında 8 kat fark var mı?


    Niye 8 dersen 1 euro = 8 TL

    8 i de katlar herifler geçen sene Q1 ve Q2 de 1.5 milyon araç satmışlar Q3 ve Q4 de de o kadar araç satsalar 3 milyon araba ediyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 28 Temmuz 2020; 11:11:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse

    Bu yıla bak geçen sene geçen senede kaldı artık


    Bu yıl bakıyorum arada 8 kat fark yok. 5 kat fark var. 1 Euro 5 TL’ymiş gibi araç almışız bu yıl. Eğer 1 euro 1 TL olsaydı 2 milyon küsür araba satılacaktı bizde de belkide:



    Alıntıları Göster

    Hocam neyi savunuyorsun sen çok merak ediyorum Avrupada en az araba düşen devletlerden biriyiz yani bu 2011-2014 arasıda böyleydi şimdi de böyle.





  • Whisper911 W kullanıcısına yanıt

    Son yazdığınız cümlede çok haklısınız hocam. Adamlar çok ara modeller üretiyor ki bence de trollüyor Skoda Scala Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri 


    Scala B+ (4362mm - 4100-4600 arası C segmenti)

    Octavia C+ (4670mm - 4600-4900 arası D segmenti)

    Suberb D+ (4891mm - 4900 üzeri E segmenti)


    Kamiq B-Suv+ (4241mm - 4100-4600 arası C segmenti)

    Karoq C-Suv (4382mm - 4100-4600 arası C segmenti)

    Kodiaq D-Suv (4697mm - 4600-4900 arası D segmenti)


    Karoq ve Kodiaq dışındakiler olmuş. Onlar da kasa değiştirince büyürler Skoda Scala Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri 

  • Valla ne yalan söyleyeyim ben beğendim. Ama fiyat yok mu o fiyat.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.