Şimdi Ara

SKODA SERVİSİ HAKKINDA

Bu Konudaki Kullanıcılar: Kerim.01
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 1 Misafir - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
5.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.. Sayın arkadaşlarım, Öncelikle bo konunun yeri burası değilse şimdiden özür dilerim.

    Ben 4 gün önce yaşamış olduğum bir şikayetimi sizlerle paylaşmak ve örnek olması açısından bazı bilgileri sizlerle paylaşmak istedim..

    Ben 1992 yılından bu yana Skoda favorit kullanmaktayım ve severek kullanmış olduğum bir araçtı.
    4 gün önce aracımı kontrol ederken motor yağ kapağının düşmüş olduğunu gördüm ve SKODA YETKİLİ SERVİSİ'ne gittim ve "aracımın modeli düşük olduğundan kendilerinde olmadığını söylediler" ve beni sanayide başka servise yönlendirdiler.

    SORU; Aracımın modeli ne olursa olsun, nasıl olurda YETKİLİ servis parça yok der ve modeline göre araç kabul eder.

    Sanayi servisine gittiğimde hazır gitmişken bakım yaptırayım dedim ve FAN motorunu değiştirdiler. Aracım ara sıra tekliyor dediğimde, "Buji ve kabloların değiştirilmesi gerektiğini söylediler. bende buji'leri daha 4 ay önce değiştirdiğimi söyledikten sonra komple kabloları değiştirdiler. Ve servisten çıktım 6-7 km sonra aracımın motor kısmının sağ tarafından dumanlar çıkmaya başladı ve aracımın motor kısmı tamamen yandı.
    Servisi bu esnada aradım ve yardım istedim. Bana kaputu açıp yağ kapağının yerinde olup olmadığına bakın dediler bende zar zor dumanlardan açıp baktım yerindeydi ve araç kaputu açınca alevlendi.
    Geldiklerinde bizim hatamız yok olacağı varmış olmuş dediler. NASIL YANİ...??

    Bu esnada ilk gittiğim servis ilede yardım istiyorum ve aracın yandığı yer ile servisin olduğu mesafe 300metre ve gelen yok. Aracı servisinize çekelim diyorlar ve beni arayacaklarını söylüyorlar fakat 15 dk bekliyorum ve ben tekrar arıyorum, malesef aracınızı kabul edemiyoruz düşük model olduğundan ve parça sorunu olduğundan dolayı diyorlar.

    Bende aracımı bakım yaptırmış olduğum servise çektiriyorum..

    SORU; Bu olayda servis bu kadar duyarsız olabilirmi..??

    Aracım HURDA oldu bunun sorumlusu benmiyim.

    Ve skoda merkezi arayıp şikayette bulunuyorum ki benim ciğerim yandı kimsenin yanmasın istedim.
    Merkeze durumu anlattım ve 1 gün sonra beni aradılar ve gerekçelerini sıraladılar. Ve inanın YETKİLİ servisin hiç hatası yok meğer MELEK gibilermiş kendimden utandım.

    TAVSİYE; Eğer aracınıza bir işlem yaptırdıysanız bunu mutlaka fatura ile yapılan işi belgelendirin.
    Ve hangi parça değişti ise veya işlem yapıldı ise faturanıza onu yazdırtın.
    Ben yine aynı serviste MOTOR KULAĞINI değiştirdiler ve yanlış çakmışlar (bunu başka ustalar söyledi) Ve ben bu yanlış dediğimde kabul etmediler ve kabul etmeleri 6 ay sürdü. Ve tekrar değiştirdiler.
    Faturada ise bu ilem parça yerine SU BİDONU olarak geçilmiş..

    ANTALYA skoda yetkili servislerinin tutumlarını buradan kınıyorum ve bundan böyle skoda markasının adını dahi duymak istemiyorum..

    Selamlar..









  • 27 ekimde elazığ skoda hürel de aracımın 40000 bakımını yaptırdım.ön balatalar değişim dahil fiyat 295 tl tuttu.Skoda nın servis fiyatı gayet iyi geldi fakar hürel den hiç mennun kalmadım.İlk önce aracı 15 16 yaşlarındaki bir çocuk yağlı elleri ve üstü başı ile içeriye aldı.En azından koltuğa naylon koruma koymaları lazımdı.Bunun için uyardım.Bakımın 1 saat süreceğini söylediler.1 saatte (skoda periyodik bakım tablosu) yapabileceklerine inanmadığım için bu sürede tüm bakımları yapılabilir mi dedim merak etmeyin dediler.Oradan ayrıldım bi süre sonra aradılar ön balata değişimi için onay istediler (90+30 tl) ve 1 saat dolmadan beni aradılar araç tamam diye.1 saat içinde skoda periyodik bakım tablosunda yazan kontrollerin yapıldığını hiç sanmıyorum muhtemelen filtreler vede ek olarak balatalar değişti.Evde faturayı incelediğimde 80+kdv bakım masrafı yazdığını gördüm.Yani bu skoda periyodik bakımda yazılan kontrol edilmesi gerekenler için alınan bi ücret.Ayrıca işcilik ücretide alıyorlar (25+kdv) hadi işcilik ücretini değişimler için aldınız.Kontrolünü yapmadığınız yerler için nasıl 80+kdv almayı hak ettiğinizi düşünüyorsunuz.Bu arada sol ön lastiğinde bijon kapaklarını takmayı unutmuşlar eve gelince fark ettim.Kısacası hizmet,ilgi,alaka sıfır





  • Sevgili arkadaşım merhaba...
    Bu yaşamış olduğum olay beni son derece etkiledi ve SKODA nın genel merkezine çeşitli telefonlardan sonra tam yetkili bir kişiye durumu anlattım.
    Şimdi "Yiğidi öldür hakkını yeme" demişlerya o hesap. Şikayetim üzerine beni aradılar 1 gün sonra ve yukarıdada tam detaylı anlatmadığım olay şöyleydi...;
    Aracımın modelinin düşük olduğundan dolayı servise almadıklarını söylemişlerdi. Fakat ısrarlı ve kararlı telefonlarımdan sonra, aracımı makul bir fiyatla servise alabileceklerini söylediler.
    Bir konuyu atlamamakta fayda var...
    1-Madem aracımı kabul edecektiniz neden beni bu derece üzdünüz..??
    2-Eğer aracımı size ilk geldiğimde (yağ kapağı için) almış olsaydınız ben diğer servise gitmeme gerek olmayacaktı ve ALLAH bilir fakat belkide aracım yanmayacaktı.
    3-Benimki benden geçtikten sonra, aracım hurda olmuş ve maddi manevi yıpranmışken aracımı kabul etseniz ne olur , etmeseniz ne olur..

    Ben buradan yinede SKODA genel merkezindeki çalışan arkadaşlarımı duyarlılıklarından ötürü ve bu olayı araştırmalarından ötürü çok teşekkür ediyorum.
    Artık bundan böyle SKODA adını ne anarım nede kullanırım..

    Bu anlatımlarımdan sonra özet olarak şu varki; İsterse aracınız FERRARİ olsun, eğer YETKİLİ SERVİSTE siz beklediğiniz ilgi ve alakayı servisi görmüyorsanız, ve bu servislere YETKİLİ ünvanını veriyorsanız sık sık ve düzenli olarak servislerinizi kontrol etmeniz gerekmektedir. Servislerin tek görevi SIFIR araçların periyotik bakımını yapmak olmamalı ve hangi araç modeli olursa olsun MARKA ve İSME sahip çıkmaları gerekir diye düşünüyorum..
    Bundan sonra tercihim RENAULT olacaktır ve nasipse bugün alacağım.




  • Ben Tam 6 yıldır COROLLA kullanıyorum. Hep aklımda dizel bir SUPERB yatıyordu.....İlanlara sık sık bakıyordum...Yukarıdaki yazıları okuyunca biraz uyandım....Arkadaşlarıma teşekkür ediyorum....Size takılan buji kablosu büyük ihtimalle eski , çıkma arızalı bir kablo idi..Durduk yerde araba servisten çıkıp 300 mt gidince yanmaz....Ters bir şey yapıldı......geçmiş olsun....Allah beterinden saklasın.. Not...Arabanız düşük model yetkili servise almıyoruz...falanca servise gidin deme hakları yok..Ticaret Ve sanayii Bak.. yazılı şikayette bulunun ithal iznini bile durdurrlar...En azından bir ihtar alırlar...Çok ağır cezaları var....Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 2 Kasım 2010; 16:14:38 >




  • öncelikle büyük geçmiş olsun .servis yetkili servis değil anladıgım kadarıyla bu olayın yetkili servis ile ya da skoda ile bir alakası yok, ben 7 yıl favorit kullandım, yetkili servilse bu araçları kabul etmiyor, araçlar yaşlandı, bakımı yetkili servis yapsa cok abartı bir para odenır , zaten o yasta aracı kımse yetkili servise goturmez.

    Olay yağ kapıgının eksikliginden kaynaklanacak olay degıl zaten. Başka bir olay varmış ve arac yanmış. Dışardan biri olarak herkese tavsiyem mutlaka aracınızda yangın tüpü bulunsun, ve mümkünse 2 adet olsun.

    Verecegınız 30 tl cok gibi gelir ama ınanın hayat kurtarır.

    gözümle gördügüm bir anı,
    evimize 300 metre uzaktaki sehrın gobegındeki bir kavşakta motoru yanan bir broadway gördüm , adamcagız pet şişeyle yakındakı esnaftan su taşıyıp söndürmeye calışıyordu, ilginc olanı da hemen yan yoldan trafik gayet normal akıp gidiyordu...

    aklıma gelen 2 soru,
    1- Neden yangın tüpü yoktu?
    2- yoldan gecen yüzlerce aracta kimsede yangın tüpü yok muydu?


    aklımın erdiği ve vardıgım sonuc: Yangın tüpü sart , varsın 50 tl boşa gitsin, varsın hiç lazım olmasın ama o bagajda 1 yangın tüpü dursun...




  • Merhaba sevgili arkadaşım... Yorumladığın için teşekkür ederim.
    Sizin daha önce başınızdan araç yanması gibi bir olay geçtimi (samimiyetimle söylüyorum geçmesini dilemem) ama! Yangın tüpüm vardı ve 35 gün öncede bakım yaptırmıştım. Mesele yangın tüpünden ziyade, insan seyir halinde iken birden motor yanmaya başladığında ne yaparsınız..?? Varsa çantanızı alır kontağı kapatır çıkarsınız. Bagajı açıpta yandın tüpünü almak cesaretten öte panik haliyle bile insan cesaret edemiyor. LPG tankı malum arkada ve siz o telaşla bunları yapamıyorsunuz...
    Sözünüze ilaveten, Evet haklısınız antalya havalimanı yolunu bilen varsa beni anlar, o kadar taşıtın geçtiği bir yolda bir ALLAH'ın kulu durupta yardım etmiyor olması insanı etkiliyor.

    Selamlar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.