Şimdi Ara

Renault fluence arıza hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
5.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugün her yer kapalı o yüzden sizden Bilgi almak istedim daha önce böyle sorun yaşayan varsa tecrübelerinden yararlanmak isterim.
    Aracım 2013 fluence 1.5dci Edc babam sürerken bugün arıza ışığı yakmış ve araç gaz yememeye başlamış ben araca baktığımda ilk çalıştırdım egzos emisyon hatası veriyordu az devirli süreyim diye yola çıktım aracı d ye alır almaz stop etti tekrar çalıştırdığımda
    -esc hatası
    -yokuş kalkış desteği arızası
    - enjektör hatası
    - hız sabitleme hatası
    -egzos emisyon hatası
    Bu arızaların hepsini bi anda vermeye başladı daha önce başına böyle bişey gelen yada neden olabileceği hakkında bilginiz varsa yardımcı olmanızı bekliyorum
    Düzeltme: edc hatası değil esc(esp) hatası olucak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atp96 -- 1 Ağustos 2020; 11:33:20 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Fluence ESC Arızası: Nedenleri ve Giderilmesi

    Renault Fluence'inde ESC (Elektronik Stabilite Kontrolü) arızası yaşıyorsan, bu metin sana yardımcı olabilir.

    ESC, aracının virajlarda kaymasını önlemeye yardımcı olan hayati bir güvenlik sistemidir. "ESC Kontrol Ettirin" uyarısı aldığında, bu sistemde bir sorun olduğunu gösterir.

    ESC Arızasının Nedenleri:

    • Arızalı tekerlek hız sensörleri
    • Arızalı direksiyon açısı sensörü
    • Arızalı ESC modülü
    • Elektriksel sorunlar

    ESC Arızasını Giderme:

    1. Tekerlek Hız Sensörlerini Kontrol Et: Bu sensörler, aracın tekerlek hızını ölçer. Arızalı sensörler, ESC sistemine yanlış bilgi gönderebilir, bu da arızalara neden olabilir.
    2. Direksiyon Açısı Sensörünü Kontrol Et: Bu sensör, direksiyon simidinin konumunu algılar. Arızalı bir sensör, ESC sistemine yanlış bilgi sağlayarak arızalara neden olabilir.
    3. Esc Modülünü Kontrol Et: ESC modülü, ESC sisteminin beyni gibidir. Arızalı bir modül, hatalı sinyaller gönderebilir veya ESC sistemini tamamen devre dışı bırakabilir.
    4. Elektriksel Sorunları Kontrol Et: ESC sistemi elektrikle çalışır. Gevşek bağlantılar, arızalı kablolar veya düşük pil voltajı ESC arızasına neden olabilir.

    ESC Devre Dışı Ne Demektir:

    ESC ışığı yandığında ve "ESC Devre Dışı" mesajı görüntülendiğinde, ESC sistemi devre dışı kalmış demektir. Bu, aracın virajlarda daha az kararlı olacağı ve kayma riskinin artacağı anlamına gelir.

    Yokuş Kalkış Desteği Arızası:

    Yokuş kalkış desteği, yokuş yukarı kalkışlarda aracı geri kaymasını önlemeye yardımcı olur. ESC arızası, yokuş kalkış desteği sistemini de etkileyebilir.

    Önemli Not: Yukarıda belirtilen sorunları gidermeye çalışmaktan çekiniyorsan veya yeterli teknik bilgiye sahip değilsen, aracını en kısa sürede yetkili bir servise götürmeni öneririz. ESC sistemi aracının güvenliği için hayati önem taşır ve arızalıysa sürüşten kaçınılmalıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Akünün durumu nasil?
  • Aküye baktır hocam yada multimetren varsa kendin bak.Fluence akü bitmeye doğru sapıtabiliyor
  • Akü zayıflamış görünüyor
  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt
    Bugün babam mahalle arası bi ustaya gitmiş akü değil demiş ama banada akü gibi geliyor 3 Ay önceki bakımda değişebilir demişti ustam
  • akü ilk orijinal aküsü ise ömrü bitmiştir. edc otomatik viteste beyine düşük voltaj giderse bahsettiğiniz şekilde sapıtır ve hatalar verir hocam. %80 aküden kaynaklı ve yeni akü takarsanizda en az 70 amperlik olsun edc sağlıklı çalışması için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 1 Ağustos 2020; 0:52:45 >
  • Aküyü değiştirmeden önce clip cihazına bağlatın işiniz garanti olsun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Josepth kullanıcısına yanıt
    O cihaz nedir
  • Dua et de edcden olmasın 12-15 arası hazırla otomatiğin de böle nazları oluyo hem konforlu sürüş hem ucuz yolculuk yo öle dua et de akü olsun yoksa bittin
  • atp96 kullanıcısına yanıt
    Renault orjinal arıza tespit cihazı. Başka bir arızadan dolayı da dediğiniz hataları verebilir. Aküyü boşuna değiştirmemek için öncelikle arıza kodlarını öğrenmenizi öneririm.
  • Ben 2011 EDC Megane 3 ile aynı durumda kaldım yalnız (EDC hatası) yazısı yoktu.Serviste bakıldığında Enjektör arızası çıktı.aynı durumda başka birinde beyin arızası denmişti.Sonuçta masraf olacak gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hey joe -- 1 Ağustos 2020; 10:40:40 >
  • hey joe kullanıcısına yanıt
    Zaten bayramdan dolayı kapalı her yer açık olanlarda her türlü sallıyor müsait gün servisine götürcem masraf varsada sıkıntı değilde enjektörü revize ettiririm ondan çıkmaz arıza en sinir olduğum şey masrafımız var artık şanzıman olduğunu düşünmüyorumda bu sabah arabayı sürdüm sadece egzos vardı oda söndü sonra kardeşimi almaya giderken yine stop etti esc enjeksiyon yokuş kalkış dedi yine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atp96 -- 1 Ağustos 2020; 11:35:19 >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Yok hocam ya edc yanlış yazmışım esp hatası veriyor
  • Ne desek boş.İlk önce bilgisayara bağlayıp ona göre hareket etmek lazım.
  • Birbiriyle alakasız arızaları sıralıyorsa genelde akünün ömrü bitmek üzeredir
  • Mendieta58 kullanıcısına yanıt
    Bende öyle düşünüyorum yarın bilgisayara bağlayıp bakılılcacak aküyü ölçtürdüm de sıkıntı yok dediler hep ama 2/3 ay önce tek tük akü şarj oluyor diye uyarı vermişti araba
  • Bilgiayarda krank pozisyon sensörü çıktı değiştirdik düzeldi inş sıkıntımız budur
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.