Şimdi Ara

SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM.. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
3
Favori
108.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bagajda sorun yaşanacağını sanmıyorum arka koltukların işlevselliği bagajı qashqaiye göre daha kullanışlı kılıyor.
    qq 110 Bg Yeti 105 Bg olmasına rağmen qq Yeti kadar serilik hissini vermiyor.
    Bu gün tekrar bi test ettim iki araçta elimin altında olduğu için .
    Ancak şuan ortalama istanbul içi yakıt tüketimim 450 Km yol katetmeme rağmen 6 LT / 100 Km rodaj tamamlanmamış bir motor ve istanbul trafiği için ideal rakam bence.
    qq şuan daha az trafikli yollarda kullanılmasına rağmen istanbul içi yakıt tüketimi 6.2 - 6.4 Lt/ 100 Km den aşşağı düşmüyor.
    (çok kasarsan az yakıcam diye ikiside düşer normal sürüş koşulları ile bu halde)
    Ancak qq ile 120-140 Km arasında yakıt tüketimi neredeyse 5 LT civarında ve çok ekonomik yüksek hızlarda aynı ekonomikliği şehirler arası yollarda yeti verecekmi önümüzdeki haftalarda yapılacak seyehatlerde görüp aktarırım.
    (Not: qq ile eskişehirden istanbula 3 saatte geldiğimde bile yakıt tüketimi 6.2 de kalmıştı ortalama 120 Km hız için ideal bir rakam bence)


    Şuan benim gibi Greenline aracına kavuşmuş olan arkadaşların yakıt tüketim ortalamaları nedir acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dreedevil -- 19 Mart 2012; 22:05:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreedevil

    Bagajda sorun yaşanacağını sanmıyorum arka koltukların işlevselliği bagajı qashqaiye göre daha kullanışlı kılıyor. qq 110 Bg olmasına rağmen aynı serilik hissini vermiyor. Bu gün tekrar bi test ettim iki araçta elimin altında olduğu için . Ancak şuan ortalama istanbul içi yakıt tüketimim 450 Km yol katetmeme rağmen 6 LT / 100 Km rodaj tamamlanmamış bir motor ve istanbul trafiği için ideal raham bence. qq şuan daha az trafikli yollarda kullanılmasına rağmen istanbul içi yakıt tüketimi 6.0 Lt/ 100 Km den aşşağı düşmüyor ( çok kasarsan az yakıcam diye ikiside düşer normal sürüş koşulları ile bu halde) ancak qq ile 120-140 Km arasında yakıt tüketimi neredeyse aynı ve çok ekonomik yüksek hızlarda aynı ekonomikliği şehirler arası yollarda yeti verecekmi önümüzdeki haftalarda yapılacak seyehatlerde görüp aktarırım. (Not: qq ile eskişehirden istanbula 3 saatte geldiğimde bile yakıt tüketimi 6.2 de kalmıştı ortalama 120 Km hız için ideal bir rakam bence)

    Vario flex koltuk sistemi bile tek başına bu aracı almak için yeter sebeptir. Hayırlı olsun tekrar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat


    quote:

    Orijinalden alıntı: dreedevil

    Bagajda sorun yaşanacağını sanmıyorum arka koltukların işlevselliği bagajı qashqaiye göre daha kullanışlı kılıyor. qq 110 Bg olmasına rağmen aynı serilik hissini vermiyor. Bu gün tekrar bi test ettim iki araçta elimin altında olduğu için . Ancak şuan ortalama istanbul içi yakıt tüketimim 450 Km yol katetmeme rağmen 6 LT / 100 Km rodaj tamamlanmamış bir motor ve istanbul trafiği için ideal raham bence. qq şuan daha az trafikli yollarda kullanılmasına rağmen istanbul içi yakıt tüketimi 6.0 Lt/ 100 Km den aşşağı düşmüyor ( çok kasarsan az yakıcam diye ikiside düşer normal sürüş koşulları ile bu halde) ancak qq ile 120-140 Km arasında yakıt tüketimi neredeyse aynı ve çok ekonomik yüksek hızlarda aynı ekonomikliği şehirler arası yollarda yeti verecekmi önümüzdeki haftalarda yapılacak seyehatlerde görüp aktarırım. (Not: qq ile eskişehirden istanbula 3 saatte geldiğimde bile yakıt tüketimi 6.2 de kalmıştı ortalama 120 Km hız için ideal bir rakam bence)

    Vario flex koltuk sistemi bile tek başına bu aracı almak için yeter sebeptir. Hayırlı olsun tekrar

    Teşekkür ederim Arka koltukların eğim kazanıyor olması ile konforlu bir otobüs ile yolculuk etmekten farkı kalmıyor (yemek servisi yapmıyoruz sadece).
    Şuana kadar araca yolcu olarak binen veya kullanan kimse bir tek kötü not vermedi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreedevil

    Bagajda sorun yaşanacağını sanmıyorum arka koltukların işlevselliği bagajı qashqaiye göre daha kullanışlı kılıyor.
    qq 110 Bg Yeti 105 Bg olmasına rağmen qq Yeti kadar serilik hissini vermiyor.
    Bu gün tekrar bi test ettim iki araçta elimin altında olduğu için .
    Ancak şuan ortalama istanbul içi yakıt tüketimim 450 Km yol katetmeme rağmen 6 LT / 100 Km rodaj tamamlanmamış bir motor ve istanbul trafiği için ideal rakam bence.
    qq şuan daha az trafikli yollarda kullanılmasına rağmen istanbul içi yakıt tüketimi 6.2 - 6.4 Lt/ 100 Km den aşşağı düşmüyor.
    (çok kasarsan az yakıcam diye ikiside düşer normal sürüş koşulları ile bu halde)
    Ancak qq ile 120-140 Km arasında yakıt tüketimi neredeyse 5 LT civarında ve çok ekonomik yüksek hızlarda aynı ekonomikliği şehirler arası yollarda yeti verecekmi önümüzdeki haftalarda yapılacak seyehatlerde görüp aktarırım.
    (Not: qq ile eskişehirden istanbula 3 saatte geldiğimde bile yakıt tüketimi 6.2 de kalmıştı ortalama 120 Km hız için ideal bir rakam bence)


    Şuan benim gibi Greenline aracına kavuşmuş olan arkadaşların yakıt tüketim ortalamaları nedir acaba ?

    Qashqai 0-100 12.2 sn : Skoda Yeti 0-100 km 12.1 sn nasıl hissetniz bu farkı ? ayrıca Yeti'nin yerden yüksekliği 15 cm Qashqai 18 cm benim için en mühim nokta bu , şehirli bir Crossover'da .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 19 Mart 2012; 22:17:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreedevil

    ...
    qq 110 Bg Yeti 105 Bg olmasına rağmen qq Yeti kadar serilik hissini vermiyor.
    ...

    Skoda Yeti Greenline 1.6 TDI 105hp 0-100 12,1sn 1393kg
    Nissan Qashqai 1.5 dCi 110hp 0-100 12,4sn 1418kg

    0,3 sn mi serilik hissi vermiyor hocam? Normalde hızı hissterimeyen araç daha iyi derler de... Mesela Şahin'le 140 km/h yapın birazdan özünü hatırlayıp kanatlanacakmış gibi olur ama bir Passat'la 140 km/h'da seyehat etmek 100'den çok da farklı olmaz.

    Bir de 2 araç arasında motor hacmi farkı var, bu konuda yorumlarınızı merak ettim, saygılarımla
  • On numara araba. Yollarda daha çok görmeye başladım. Greenline serisi ile iyi bir ivme yakaladı. Zaten bayide ileri tarihe gün vermelerinden belli. Ha birde arabayı beğenen alır, beğenmeyene de zorla satmıyorlar zaten. Bundan sonra alan arkadaşlara hayırlı olsun demek düşer bize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TOMKO

    On numara araba. Yollarda daha çok görmeye başladım. Greenline serisi ile iyi bir ivme yakaladı. Zaten bayide ileri tarihe gün vermelerinden belli. Ha birde arabayı beğenen alır, beğenmeyene de zorla satmıyorlar zaten. Bundan sonra alan arkadaşlara hayırlı olsun demek düşer bize.

    Bende ısrarla soruyorum.
    Bu aracın örneğin Otavia dan daha iyi olan özellikleri nedir? Yol tutuşumu ,bagajımı ,konforumu,arazi özelliğimi,tipimi?
    Bu araçlar neden alınıyor gerçekten merak ediyorum,kesinlikle eleştiri yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buarbu

    quote:

    Orijinalden alıntı: TOMKO

    On numara araba. Yollarda daha çok görmeye başladım. Greenline serisi ile iyi bir ivme yakaladı. Zaten bayide ileri tarihe gün vermelerinden belli. Ha birde arabayı beğenen alır, beğenmeyene de zorla satmıyorlar zaten. Bundan sonra alan arkadaşlara hayırlı olsun demek düşer bize.

    Bende ısrarla soruyorum.
    Bu aracın örneğin Otavia dan daha iyi olan özellikleri nedir? Yol tutuşumu ,bagajımı ,konforumu,arazi özelliğimi,tipimi?
    Bu araçlar neden alınıyor gerçekten merak ediyorum,kesinlikle eleştiri yok.


    Genelde arazi aracı kullanma duygusu yaşamak isteyenler, tarz sahibi olmak isteyenler, hafif arazi koşullarında seyahat edenler ve bu yollara uygun araç arayanlar, farklı olmak isteyenler, işlevsel araç isteyenler(arka koltuklar tamamen sökülüp çanta şeklinde taşınabiliyor), aynı kaliteyi daha ucuza almak isteyenler tercih ediyor.Mesela ben almak isterim çünkü altı yerden yüksek, daha iyi görüş açısı hafif arazide daha iyi sürüş imkanı, çok kullanışlı iç mekanı gibi insanı çeken özellikleri var....




  • Şimdi bu 3 araba içerisinde hangisi daha arazi taşıtı olarak göze geliyor bir süzelim.Juke zaten ne olduğunu kendide belli edemiyor.Qashqai de böyle 2 arada bir derede kalmış gibi.Yeti ise pathfinder in anatomisini taşıyan bir yapıya sahip.Birde fiyat olarak dizel de juke 50 bin qashqai 58 bin den oda +2 değil en boşu.Yeti ise dizel de boşu 52 bin elegance ise 61 bin den başlıyor.

     SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM..


     SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM..


     SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM..




  • Birde iç mekanlar.Yeti kendini aradan çıkartıyor.Sadece bizim insanımızda saçma bir skoda düşmanlığı var.vw in arabalarına daha ucuza biniyorsun bir skoda aldığında.

     SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM..


     SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM..


     SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmxa

    Arkadaş fiyatını yazmamış, Ancak liste fiyatları dizelin yüzü suyu hürmetine pahalı, klasik doğuş taktiği mi desem, ülke gerçekleri mi?
    Bende uzun zamandır takip ediyorum,Uygun olsa ben de alacağım bir tane.
    Şimdilerin fiyat performans arabası Bravo dynamic multijet 105 İngiltere de 18000 pound ülkemizde 45000 TL , Citroen C4 Full ü 21245 pound, ülkemizde 57000 tl
    Yeti Elegance GreenLine ise 20365 pound ve ülkemizde 61000 tl satılıyor ve fiyatı iyi çok hesaplı deniyor,
    Tek bişey söyleyeceğim bu doğuş işini biliyor, fiyatı 55000 tl olmalıydı...

    Skodayı yüce oto getiriyor doğuş değil
  • Qashqai'yi 2007 kasa koymuşsunuz diğerleri +2011 modeller ne alaka ?
    Qashqai'nin boyu Yeti'den 7 cm az , ancak yerden yüksekliği Yeti'den 3 cm fazla buna rağmen oldukça Spor kasası var hatta bunun etkisiyle de arka yaşam alanının genişliği feda edilmiş denilebilir.

    2011 makyajlı kasa ...
     SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM..

     SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM..


    Ayrıca ülkemizde 2007 -2010 makyajsız kasa 3.000 satarken , yeni makyajlı kasa 2 yılda 20.000'e yakın sattı .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 20 Mart 2012; 10:22:54 >




  • hayırlı olsun
    güzel araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NapoleonBonaparte
    Qashqai 0-100 12.2 sn : Skoda Yeti 0-100 km 12.1 sn nasıl hissetniz bu farkı ? ayrıca Yeti'nin yerden yüksekliği 15 cm Qashqai 18 cm benim için en mühim nokta bu , şehirli bir Crossover'da .

    Mukayese amaçlı sorularınız üzerine izlenimlerimi aktardım.

    Yeti tsı ve 2.0 dizel seçeneklerinde yerden yükseklik 18 cm. Sadece greenline versiyonda yakıt ekonomisi sağlamak için 2,5 cm alçaltıldı.

    Fakat qq ve yetiyi yanyana koyduğunuzda; qq tavanı basık olduğundan 1.76 boyunda bir insan aracın tavanını hiç bir yardım almaksızın her noktasına yıkayabiliyor. Bu durum qq estetik ve spor görüntü sağlıyor fakat içerisi cidden dar. Yetinin tavanına ise lastiğe yada basamağa basmadan yetişemez, aynı işlemi yapamassınız. Kasa hacmen yetide daha iri. İçeride çok ferah bir ortam sunuyor, uzun yol konforunu arttırıyor.

    Her iki aracıda kullandım (qq ile 2000 km yol deneyimim oldu yeti ile 11000). Birinden ötekine geçip kullandığınızda yeti lehine çok ciddi kalite farkı hissediliyor. Sürüş zevki ve kalite hissi yetide çok daha fazla. Önyargısısz olarak gidip test sürüşü yaparsanız az bile söylediğimi farkedeceksiniz. Zaten hiç bir otomobil test kuruluşuda aksi yönde bilgi vermez. Her iki aracı kullanan hemen herkes aşağı yukarı benzer şeyler söyler. Yukarıda da belirtmiştim; sırf vario flex koltuk sistemi bile tercih sebebidir. Fakat qq nin görünüm olarak çok daha şık bir araç olduğu gerçektir. Diğer her branşta yeti açık ara öndedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 20 Mart 2012; 10:36:41 >




  • tekrar soyluyorum.

    dıs gorunus görecelı bır kavramdıriherkes ıcın degısebılır.

    ama kalıte tartısılamaz.

    skoda yetı hem bu yonuyle hemde daha uygun fıyatı ıle nıssan QQ den cok daha ıyı bır aractır.

    burda yetı ve QQ yı test etmeden yorum yapan kısıler var.
    QQ yı test e gıttım yetıden sonra aracın ıcınde benı BOGUYOLAR SANDIM.daral geldı.(boyum 1.83 cm belkıde bundandır :))
    sıgamadım bır turlu. arkamda oturanda tost oldu heralde dız mesafesınden.

    o sekılde bır uzun yol dusunemıyorum.

    skoda yetı degılde RENO yetı olsa ıdı hem 70 bın tl olurdu.hemde peynır ekmek gıbı satardı.
    malaesef turk mantıgı...

    bırde QQ 1.5 dcı en full u 77,687 tl ıken
    skoda yetı 1.6 tdı elegance 61,000 tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trakyatrakya -- 20 Mart 2012; 16:49:10 >
  • hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
    bende dış görünüşünü beğenmiyorum ama bu göreceli kişiden kişiye değişir
    tekrar hayırlı olsun
  • arabanın içinde sienna miller bile var daha ne olsun :D
  • Bu Nissanlara hakiki japon nissan gözüyle bakamıyorum ben artık, e bildiğin reno kokuyo bu araçlar, özellikle kaşkay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: globetrotter04

    quote:

    Orijinalden alıntı: mmxa

    Arkadaş fiyatını yazmamış, Ancak liste fiyatları dizelin yüzü suyu hürmetine pahalı, klasik doğuş taktiği mi desem, ülke gerçekleri mi?
    Bende uzun zamandır takip ediyorum,Uygun olsa ben de alacağım bir tane.
    Şimdilerin fiyat performans arabası Bravo dynamic multijet 105 İngiltere de 18000 pound ülkemizde 45000 TL , Citroen C4 Full ü 21245 pound, ülkemizde 57000 tl
    Yeti Elegance GreenLine ise 20365 pound ve ülkemizde 61000 tl satılıyor ve fiyatı iyi çok hesaplı deniyor,
    Tek bişey söyleyeceğim bu doğuş işini biliyor, fiyatı 55000 tl olmalıydı...

    Skodayı yüce oto getiriyor doğuş değil

    Durup durup aynı cevabı yapıştırmak istemiyorum ama
    Yüce=Doğuş

    "Bir Doğuş Otomotiv iştiraki olan ve 1989 yılında Skoda'nın Türkiye distribütörlüğünü yürütmek üzere kurulan Yüce Auto, Fabia, Roomster, Octavia , Superb ve Yeti modellerinin satış, servis ve yedek parça hizmetlerini, Türkiye çapında 32 yetkili satıcı ve 41 yetkili servis ile sağlamaktadır."

    http://www.dogusotomotiv.com.tr/c/yuce-auto.aspx




  • @mmxa Bunu bilmiyordum. Fakat iştirak kelimesinin anlamını bilseydiniz doğuş otonun yüce auto üzerinde %50 hisseye sahip olduğunu araştırabilecek bir nedeniniz olurdu. Sonuç olarak doğuş otonun yüce oto üzerinde haklarının olduğu konusunda haklısınız.Ama yüce oto = doğuş oto değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.