Şimdi Ara

SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM.. (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
3
Favori
108.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hipofiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Ben de tüm forumu okudum ve Yeti Greenline Dizel ile Yeti DSG TSI arasında kaldım. Yakıt hesabına girmiyorum. Yakıtı mühim değil ama basınca TSI motorun çok yaktığından şikayet edilmiş. Hız sevmem ama 130 ile de yola gidemeyeceksem, sıkıştırınca yakıt çok artacaksa dizel alayım diyorum.

    Donanım olarak Ambition uygun geliyor, baz donanım çok yalın geliyor, yüksek donanımlı olan güzel ama bütçemi aşıyor.

    Umarım ambition donanıma cruise control ekletebilirim.




    az daha para verin elegance alın. aklınızda kalmasın derim ben. elegance modeli çok çok dolu. evladiyelik kullanırsınız.

    kesinlikle katılıyorum. sadece adaptif bixenon farlar bile çok şey değiştiriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa

    quote:

    Orijinalden alıntı: mmxa

    quote:

    Orijinalden alıntı: texaas16

    quote:

    Orijinalden alıntı: mmxa

    Arkadaş fiyatını yazmamış, Ancak liste fiyatları dizelin yüzü suyu hürmetine pahalı, klasik doğuş taktiği mi desem, ülke gerçekleri mi?
    Bende uzun zamandır takip ediyorum,Uygun olsa ben de alacağım bir tane.
    Şimdilerin fiyat performans arabası Bravo dynamic multijet 105 İngiltere de 18000 pound ülkemizde 45000 TL , Citroen C4 Full ü 21245 pound, ülkemizde 57000 tl
    Yeti Elegance GreenLine ise 20365 pound ve ülkemizde 61000 tl satılıyor ve fiyatı iyi çok hesaplı deniyor,
    Tek bişey söyleyeceğim bu doğuş işini biliyor, fiyatı 55000 tl olmalıydı...

    18000 pound 50 bin lira yapıyo zaten

    18000 pound 51291 tl yapıyor, Ancak adamlar fiyat ayarlamasını ona göre yapmışlar 45 ten satıyorlar. Yani uygun fiyatlı(indirimli) hb olmuş. Ancak yeti 20365 pound 58000 Tl yaparken 3000 Tl de kafa zammı yapıp uygun fiyat(indirim) diye satmaya çalışıyor bize, ben buna kızıyorum işte. Yap indirimini adam gibi kazıklamaya çalışma bizi

    Yani Yeti Bravo gibi indirimli olsaydı fiyatı boş olanının değil, full olanının 52000 tl olması gerekirdi...

    Ya bizim 51bin lira kaç maaşımız adamlar için 18000 pound kaç maaş.Niye TLye çevirip onlarla kıyaslıyorsunuz ki adamlar TL ilemi maaş alıyor.

    Aynen katılıyorum son arkadaşa




  • Selam arkadaşlar.Ben de yaklaşık 2 aydır yeti 1.2 tsi dsg kullanıcısıyım.Araç almadan önce aklımda 25 farklı model vardı yani bayağı kararsızdım:-) ilk düşündüğüm araç sadece fotoğraflarda gördüğüm özelliklerini forumlardan okuduğum Yeti idi fakat dobloya benziyor söylemlerinin etrafta dolaşıyor olmasından aracı elemiştim.Taki trafikde bej bir yeti görene kadar alacağım araca karar vermemiştim.

    Aracı canlı görünce çok hoşuma gitti ve bej renk bir yeti sahibi oldum.Doblo konusuna gelince...1000'e yakın çalışanı olan bir şirkette çalışmaktayım.açık otoparkda audi s5,q7, bmw z4,x5 mercedes s kasa gibi makam araçları 4*4 dahil çok lüks araçlarla beraber70-80 araç var şirketteki tek yeti hatta skoda benim aracım ve sürekli birileri gelip aa bu aracı ilk defa görüyorum çok hoş diyerek bilgi almak isteyenler oluyor.Bir kişi de doblo vs demedi.Kısaca fotoğraflardaki tipe takılmayın alın keyifle kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TamerK. -- 22 Aralık 2012; 19:29:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba.
    Skoda yeti greenline iki gün sonra teslim alacaz. İnşallah beklentilerimizi karşılar.
    Dizel araç için fiyatının mukayeseli olarak makul olduğunu düşünüyorum.
    1.6 tdi motoru daha önce jetta dsg ile kullandım memnun kaldığım bir motor.

    Aracı alırken yaşadığımız bir sorunu paylaşmak istiyorum. Bu DURUM TAMAMEN SATICI kaynaklıdır.
    KAYSERİ İNCİROĞLU (Kayseride birçok markanın bayisi tekel durumunda bir firma artık herkesin illallah dediği bir firma) bize boyalı aracı satmaya kalktı.
    Paramızı aldık gittik bir de baktık adamlar alacağımız aracın başında boya makinası ile ölçümler yapıyor noluyor filan dedik kem küm bişey vs. biz zorlayınca durumu anladığımızı farkedip söylemek zorunda kaldılar. Boyasız araç verin dedik Aldığımız araç metalik gri idi beyazı var dediler tamam razı olduk. Bu sefer de dediler ki aynı fiyat Ya nasıl olur bu metalik arada 800 tl metalik farkı var niye düşmüyorsunuz desek de adamlar yok dediler aynı fiyat. Artık elimizde paramız ALMIYORUZ ARKADAŞ dedik bıraktık geldik. Şimdi Samsundan aracı alacağız. AMA BU İNCİROĞLU tam bir terbiyesiz. Bu adamlara ne yapılabilir bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TamerK.

    Selam arkadaşlar.Ben de yaklaşık 2 aydır yeti 1.2 tsi dsg kullanıcısıyım.Araç almadan önce aklımda 25 farklı model vardı yani bayağı kararsızdım:-) ilk düşündüğüm araç sadece fotoğraflarda gördüğüm özelliklerini forumlardan okuduğum Yeti idi fakat dobloya benziyor söylemlerinin etrafta dolaşıyor olmasından aracı elemiştim.Taki trafikde bej bir yeti görene kadar alacağım araca karar vermemiştim.

    Aracı canlı görünce çok hoşuma gitti ve bej renk bir yeti sahibi oldum.Doblo konusuna gelince...1000'e yakın çalışanı olan bir şirkette çalışmaktayım.açık otoparkda audi s5,q7, bmw z4,x5 mercedes s kasa gibi makam araçları 4*4 dahil çok lüks araçlarla beraber70-80 araç var şirketteki tek yeti hatta skoda benim aracım ve sürekli birileri gelip aa bu aracı ilk defa görüyorum çok hoş diyerek bilgi almak isteyenler oluyor.Bir kişi de doblo vs demedi.Kısaca fotoğraflardaki tipe takılmayın alın keyifle kullanın.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: igb78

    Merhaba.
    Skoda yeti greenline iki gün sonra teslim alacaz. İnşallah beklentilerimizi karşılar.
    Dizel araç için fiyatının mukayeseli olarak makul olduğunu düşünüyorum.
    1.6 tdi motoru daha önce jetta dsg ile kullandım memnun kaldığım bir motor.

    Aracı alırken yaşadığımız bir sorunu paylaşmak istiyorum. Bu DURUM TAMAMEN SATICI kaynaklıdır.
    KAYSERİ İNCİROĞLU (Kayseride birçok markanın bayisi tekel durumunda bir firma artık herkesin illallah dediği bir firma) bize boyalı aracı satmaya kalktı.
    Paramızı aldık gittik bir de baktık adamlar alacağımız aracın başında boya makinası ile ölçümler yapıyor noluyor filan dedik kem küm bişey vs. biz zorlayınca durumu anladığımızı farkedip söylemek zorunda kaldılar. Boyasız araç verin dedik Aldığımız araç metalik gri idi beyazı var dediler tamam razı olduk. Bu sefer de dediler ki aynı fiyat Ya nasıl olur bu metalik arada 800 tl metalik farkı var niye düşmüyorsunuz desek de adamlar yok dediler aynı fiyat. Artık elimizde paramız ALMIYORUZ ARKADAŞ dedik bıraktık geldik. Şimdi Samsundan aracı alacağız. AMA BU İNCİROĞLU tam bir terbiyesiz. Bu adamlara ne yapılabilir bilmiyorum.

    Hocam inciroğlu ile ilgili benimde olumsuz deneyimlerim oldu.bu adamlar bu kafayla nasıl yetkili bayi olabiliyor anlam veremiyorum.kesinlikle yüce otoya şikayet etmeni tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mightywolf35 -- 19 Ocak 2013; 14:19:19 >




  • arkadaşlar merhaba ;

    bende bugün yeti 1.2 dsg ambition + sunroof siparişi verdim. yaklaşık 3 aydır araba bakıyorum. 6 yıldır nissan note tekna AT kullanıyorduk. bizim için mükemmel bir araçtı. ama çevremdeki neredeyse herkes tipini beğenmiyordu. bende tipine bakmayarak fonksiyonelliği göz önünde bulundururak nissan note almıştım. aynı alışkanlığım hala devam ediyor. yeti tarafsız bir şekilde değerlendirince dışardan ticari araçlara benziyor. ama birkaç kez baktıktan sonra kendine özgü bir tasarımı olduğunu fark edebiliyorsunuz. nissan note gibi geniş bir iç hacmi olan bir araçtan daha geniş iç hacmi olan bir araca geçmenin heyecanını yaşıyoruz. aracın içi çok geniş. nissan juke ve qq yu da inceledim. ama aile arabası olarak yeterli bulmadım. her ikisininde içi kasvetli. hele juke un arka koltuğuna babam binemedi bende zorla bindim. her ikiside bir bardağın içine giriyormuş hissi verdi bana. 1.6 nissan note un performansı bizim için yeterliydi. 1.2 dsg nasıldır bunu göreceğiz. çok şey beklemiyorum. zaten sakin araç kullanan insanlarız. yine de içimde 1.2 motor bu ağırlıkta bir arabayı kaldırır mı sorusu gidip geliyor. yorumlarda fazlasını bulacağım yazıyor ama insan şüphelenmeden edemiyor.


    skoda yeti konusunda teknik anlamda neredeyse hiç olumsuz yorum yok. zaten carbuyer whatcar gibi siteler çok yüksek puanlar vermişler. bir sitede de en iyi aile arası olarak birinci sırada yer alıyor. ama linki bulamadım.

    http://www.carbuyer.co.uk/search/reviews/skoda%20yeti



    aslında ben araba alırken hep bu detaylarla ilgileniyorum. herkesin beklentisi farklı oluyor. bunu ailemden bir örnekle sizinle paylşamak isterim.

    6 yaşında kızım, tavanda penceresi varmı diye soruyor?
    eşim, geri giderken dıt dıt yapıyor mu diye soruyor?
    babam, lastikleri büyük güçlü araba diye düşünüyor.
    kayınpeder, vergisi düşük iyi diyor.
    kardeşim, 10 tl daha koyup iyi birşey alsaydın diyor ( kendisi 2012 jetta kullanıyor )
    annemde hayırlı olsun oğlum diyor

    2007 de nissan note aldığım çok dalga geçen olmuştu. hiçkimsede yok diye. bugün bakıyorum heryer note olmuş. aynı şey sanırım skoda yeti içinde geçerli olacak

    hadi hayırlısı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karekok -- 18 Şubat 2013; 9:24:27 >




  • Çok keyifli bir arac almissiniz hayirli olsun kazasiz belasiz binin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğru tercih, hayırlı olsun.
  • merhaba .
    bu aracı çok tesadüfü gördük. hatta önce 2. el jetta bakmaya gittik benim kızın dikkatini cekti . ilk önce bana da diğer okuduğum yorumlar gibi doblo gibi geldi. Ancak bugün alıcı gözüyle baktığımda gayet hoş bir araç olduğunu gördüm ( bayan gözüyle ) içeriği görsel olarak bana yeterli .ekstra park sensörü ile bütün işimi görür . daha önce 87 kartal be şu anda da 96 corolla kullandığımı gözönüne alırsanız epey bir sınıf atlayacağım konfor olarak bu araçla.
    satıcının elinde bir adet beyaz 1.2 otomatik sanırım ambiance bir adette 1.6 dizel aktiv modeli var kapuçino beji. fiyat olarak da beyaz için 47 dizel için 48 veriyorlar.
    eğer kısmet olursa yarın tekrar test sürüşüve fiyat konusunu görüşmek için gidiyorum. bu benim ilk sıfır arabam olacak. bu fiyat iyi mi (dizel 1.6 için ) ?
    ayrıca diğer yorumlarda satıcıdan hediye olarak ekstra şeyler istenmiş ne önerirsiniz. ?




  • 99 model sedan astram var. arabamı değiştirme fikrim bir yıldır var ve özellikle hangi marka olursa olsun dizel alacağım. 3 ay öncesine kadar yeti dışında bir çok modele yeltendim. şubat tatilinde mersinde yetiyi görünce inanın çok pahalı lüks bir crossover zannettim. köşeli hatlarıyla gençler için tasarlandığını düşündüm. hemen internet başına geçtim yetiyi araştırmaya başladım. allahtan fiyatı yüksek değilmiş. tipini beğenmeyenleri okudum. ben ise tipini beğeniyorum. uzun zamandır araştırıyorum. yarın nasipse skoda bayisine gidip test sürüşü yapacağım. aslında şimdi değil bir yıl sonra planlıyorum, ekonomik sebeblerdeen ama belki dayanamam alırım.
  • geçen cuma üstteki yorumumu yazmıştım. kimse üstüne bir şey yazmamış. neyse. cumartesi günü direk skoda bayiine eşimle beraber gittik. varır varmaz avlusunda birkaç yeti vardı. hakkatende dobloyu andırıyor ama bir crossover havası var. içieri girdik. bir yetiye oturduk, ön koltuk, arka koltuk ve bagaj derken hayalkırıklığına uğradık. çünkü özellikle bagaj tıpkı bir hatchback araba gibi küçüktü. neyse dedim. sordum bunun bagajı neden küçük, dedi 1,6 dizelin stepnesi yok, tamir seti var(camsil gibi fısıfıslı bir tüp) dolayısıyla bagajı daha büyük, gittik baktık. daha büyük ama yine de küçük geldi. test sürüşü yaptım. kullanımı çok rahat, yumuşak direksiyon ve pedalları vardı. süratlenmeye başladım. daha 3. viteste 100ü yakaladım. devir 2000 bile değildi. bastım bastım. 4. vitesteyken okadar hızlanmama rağmen devir saati hala 2000 ancaydı. 5e attım. 2500 yaptıramadım bile, hızım ise 140 olmuştu. kısacası performans ve kullanım harikaydı ama boyutları hoşuma gitmedi.

    o sırada 2013 model octaviaya baktım. arka camla beraber açılan bagajı müthiş genişlikteydi. iç hacimde çok genişti. satıcı bu araç passatla birebir ölçülere sahip, audi a3 şase üzerine dedi. yetiyle pazrlığa oturduk. en fulünü istedim. 62 bin lira dedi. üzüldüğüm nokta cam tavan 1,6 greenline de yokmuş, 1,2 benzinlide varmış. işte bu geri adım attırdı. bilenlerin bu konuda bilgisini istiyorum. dedi bana ne yapacaksın yetiyi gel octavia al. üstelik en dolusuyla aynı para ona da 61 bin lira dedi. düşünelim dedim çıktım. çünkü ben sedan değil, aile aracı arıyorum.


    oradan çıktık. peugeota gittik, 3008 ve 5008 e baktık. devasa boyutlar. bagaj daha büyük. müthiş özellikler. 1,6 dizel otomatik vitesi 115 beygir 270 tork dedi. ama fiyat 78 bin lira. şimdi diğer başlıklarda 3008 ve 5008 i araştıracağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarık-ilgili -- 16 Nisan 2013; 9:59:47 >




  • tarık-ilgili T kullanıcısına yanıt
    Merhaba araştırmanız ve paylaşımınız için teşekkür ederim
    Bizde aile arabası olarak yeti düşündük ancak sunroof olmadığı için vazgeçtik 2014 yılı bekliyorum inşaallah kasa makyajlanıp sunroof eklenir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarık-ilgili

    geçen cuma üstteki yorumumu yazmıştım. kimse üstüne bir şey yazmamış. neyse. cumartesi günü direk skoda bayiine eşimle beraber gittik. varır varmaz avlusunda birkaç yeti vardı. hakkatende dobloyu andırıyor ama bir crossover havası var. içieri girdik. bir yetiye oturduk, ön koltuk, arka koltuk ve bagaj derken hayalkırıklığına uğradık. çünkü özellikle bagaj tıpkı bir hatchback araba gibi küçüktü. neyse dedim. sordum bunun bagajı neden küçük, dedi 1,6 dizelin stepnesi yok, tamir seti var(camsil gibi fısıfıslı bir tüp) dolayısıyla bagajı daha büyük, gittik baktık. daha büyük ama yine de küçük geldi. test sürüşü yaptım. kullanımı çok rahat, yumuşak direksiyon ve pedalları vardı. süratlenmeye başladım. daha 3. viteste 100ü yakaladım. devir 2000 bile değildi. bastım bastım. 4. vitesteyken okadar hızlanmama rağmen devir saati hala 2000 ancaydı. 5e attım. 2500 yaptıramadım bile, hızım ise 140 olmuştu. kısacası performans ve kullanım harikaydı ama boyutları hoşuma gitmedi.

    o sırada 2013 model octaviaya baktım. arka camla beraber açılan bagajı müthiş genişlikteydi. iç hacimde çok genişti. satıcı bu araç passatla birebir ölçülere sahip, audi a3 şase üzerine dedi. yetiyle pazrlığa oturduk. en fulünü istedim. 62 bin lira dedi. üzüldüğüm nokta cam tavan 1,6 greenline de yokmuş, 1,2 benzinlide varmış. işte bu geri adım attırdı. bilenlerin bu konuda bilgisini istiyorum. dedi bana ne yapacaksın yetiyi gel octavia al. üstelik en dolusuyla aynı para ona da 61 bin lira dedi. düşünelim dedim çıktım. çünkü ben sedan değil, aile aracı arıyorum.


    oradan çıktık. peugeota gittik, 3008 ve 5008 e baktık. devasa boyutlar. bagaj daha büyük. müthiş özellikler. 1,6 dizel otomatik vitesi 115 beygir 270 tork dedi. ama fiyat 78 bin lira. şimdi diğer başlıklarda 3008 ve 5008 i araştıracağım.

    Skoda yeti genel sayfası var, oraya yazsanız mutlaka arkadaşlar cevap verirdi fakat bu sayfa gözden kaçmış.

    Ben de 1.2 DSG cam tavanlı yeti aldım fakat bagak konusunda sıkıntı yaşadım, Stepneyi ve stepneyle ilgili aksesuarları alınca bagajı greenline bagajına dönüştü, biraz daha derinleşti fakat yine da bu yapıda bir araç için bagajı küçük sayılır. Arkadaşlar pandizotu sökmemi tavsiye etmişti, pandizotu söküp, yukarı doğru da yükleyince işimi ancak gördü. Bebek eşyaları oldukça fazla yer kaplıyorlar.
    Port bagaj almayı da düşünüyorum.

    Bu aracı almadan önce dizel otomatik 3008 ile de ilgilenmiştim, gerçekten güzel araba. Özellikle 5008 herşeyiyle mükemmel bir aile arabası.


    Sn. ediz3ler cam tavanda ısrar etmekte çok haklısınız. İngiltere autoexpress dergisi, yeti satınalma rehberi yayınlamıştı, (Malum yeti orada çok satılan bir araç) O rehberde yetinin mutlaka cam tavanlı alınması gerektiği, cam tavanın bu araç için olmazsa olmaz olduğu yazıyordu.

    Gerçekten de aracımda cam tavan olmadığını düşündüğümde, içerisi çok sıkıcı olur gibi geliyor. Acentada bindiğim diğer yetilerde de bunu hissetmiştim.
    Yeti dizelde cam tavan ve otomatik vites sunulsa sanırım yollar yetiden geçilmez.

    Ayrıca genelde beyaz renk tercih ediliyor ve herkesin bahsettiği ticari araç hissi verme durumu oluşuyor. Benim aracım kil turuncusu ve piyasada çok az var. Gören herkes de rengini beğeniyor. Katalogdaki renk ile araç yanında görünen renk çok farklı. Bunu da dikkate alın derim.

    2014 de umarım istediğiniz versiyon çıkar.




  • arkadaşlar keşke devam etseydiniz konuya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihatxy1

    arkadaşlar keşke devam etseydiniz konuya

    Bu kadar şkoda yetti gari demişler konuyu ölüme terk etmisler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harika yorum çok güzel. yetti gari...
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.