Şimdi Ara

SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM.. (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
3
Favori
108.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • f/p olarak bu sınıfta 1.dir. Almayı çok düşündüm ama D sınıfı konforunu bulamadım. Hayırlı uğurlu olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trakyatrakya

    http://www.carbuyer.co.uk/compare-cars/41741,56801


    bazılarının begenmedıgı arac nıssan QQ nın yenı cıkartıgı (tr de yok daha gelecek)

    1.6 dcı 130 ps den bır adım one cıkmıs.hemde fıyatı 4500 pound daha ucuz olmasına ragmen.

    test ı yapan sıte ıngılız olup bır cok farklı aracıda test etmıs.

    eskı 1.5 dcı QQ yı hıc saymıyorum bıle.......

    +1

    Hep alman testlerine alışığız biraz farklılık olsun. :) Yeti QQ dan her koşulda iyidir. Hem daha ucuz hem daha kaliteli. Kasmaya gerek yok :)




  • cirkin, iyi huylu kadinla evlenmek gibi bu arabayi almak. Allah mesut etsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ffate -- 30 Mayıs 2012; 19:47:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkent

    quote:

    Orijinalden alıntı: doganvolkan

    Test sürüşünde çok keyif aldım . Boyutuna göre kullanımı çok rahat bir araç . Ve sonunda bende siparişimi verdim . burada yorumları ile bilgi almamı sağlayan arkadaşlara ( özellikle dreedevil teşekkür ederim . Yüce Motor'dan siparişi verdim Mato Kahve Yeti'm (ambiante) yolda. Cruise da eklettim. LTD şirketlere özel indirim varmış . Bakalım kullandıkça yorum yaparım . Herkesi bilgilendiririm.

    hocam fiyat olarak nedir. bilgi verirmisin?


    54.000 içinde cruise control + arka camlar film + üst çıtalar metalik . buna trafik sigortası dahil . sigortacı olduğum için trafik sigortasınıda düşüteceğim




  • büyük boy hafif ticari diyorlar. şahsen ben de öyle düşünüyorum. fakat fiyatı cazip. hayırlı olsun.
  • Skoda Yeti Greenline 1.6 TDI bana da çok cazip geliyor.

    VW kalitesi , dizel motoru ve sade-sağlam görüntüsüyle piyasadaki en uygun araç.

    Nissan modelinin Yeti ile aynı sınıfta olduğunu düşünmüyorum.
    Nissan daha çok, "artık benim de jipim var.." diyenlerin aracı.


    Yeti fiyatlarının artacağını düşünüyorum. Umarım geç kalmadan bir tane alabilirim.

    Almış olanlar güle güle binsinler.
  • Daha anca aracımı teslim aldım .( greenline ambiante ) ilk izlenimler iyi . Özellikle start stop olayı inanılmaz . durup çalışma o kadar hzlıki anlamıyorsunuz . Ayrıca hill holder mükemmel . en dik yokuşta bile araç 3 sn kaymadan bekliyor. bi kere stop ettim kendi hemen çalıştı. Ben aracın gaz pedalını daha tepkisiz sanıyordum, ama 550 km yaptım şu anda ve gerçekten cüssesine göre seri araç . yol görüşü mükemmel her tüm etrafınızı görüyorsunuz . müzik çalar kaliteside beklentimin çok üstünde.

    Araçta dezavantaj diyebileceğim yol sesini biraz içerde hissettim . öyle rahatsız edici düzeyde değil ama hiç yokta değil. Keske sunroof olsaymış . gerçekten bu araçlara sunroof çok yakışyor.

    ayrıca ekranda hangi viteste olmanız gerektiğini gösteren bir bölüm var. 3 e at 2 ye al felan yazıyor . Çok ilgimi çekti

    Yakıtı söylemeye bile gerek yok . 5.9 ortalama ile geziniyorum şehir içinde. inanılmaz tasarruflu bu boyutta bir araç için . bundan azı için motorsiklet lazım [

    kullandıkça izlenimleri aktaracağım .




  • Şu tipi biraz düzgün olsaydı ne vardı...Ön tarafı daha iyi tasarlanabilirmiş...Tasarımcının zevki diyelim artık
    Yoksa bende takip ediyorum bunu ve başarılı buluyorum. Kaliteli bir araç, kim ne derse desin
  • *doganvolkan güle güle kullanın. izlenimlerinizi bekliyoruz.


    *Drizzt_tr belki önden görünüşü iyi olsa, bu segmentteki audi,vw markalarında çok daha pahalı araçların satış rakamlarından yeti'ye bir kayma olacaktı.
  • ben ise tipini seviyorum bu yetilerin. hayırlısı olsun. güzel bir seçim olmuş..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: mmxa

    Arkadaş fiyatını yazmamış, Ancak liste fiyatları dizelin yüzü suyu hürmetine pahalı, klasik doğuş taktiği mi desem, ülke gerçekleri mi?
    Bende uzun zamandır takip ediyorum,Uygun olsa ben de alacağım bir tane.
    Şimdilerin fiyat performans arabası Bravo dynamic multijet 105 İngiltere de 18000 pound ülkemizde 45000 TL , Citroen C4 Full ü 21245 pound, ülkemizde 57000 tl
    Yeti Elegance GreenLine ise 20365 pound ve ülkemizde 61000 tl satılıyor ve fiyatı iyi çok hesaplı deniyor,
    Tek bişey söyleyeceğim bu doğuş işini biliyor, fiyatı 55000 tl olmalıydı...

    Skoda yı doğus değil yüce getiriyor

    Yüce oto da bir doğuş kuruluşudur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2007 skoda octavia elegance kullanıcıydım sattım sımdı octavia 2012 veya yeti greenline 2012 elegance almak ıstıyorum

    yeti greenline elagance 1.6 TDI 58000 tl ye düşmüş durumda ay sonuna kadar bu fırsatı degerlendırmek ıstıyorum

    yakıt konusunda alan arkadaslardan daha detaylı biligi istiyorum şimdiden tesekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doganvolkan

    Daha anca aracımı teslim aldım .( greenline ambiante ) ilk izlenimler iyi . Özellikle start stop olayı inanılmaz . durup çalışma o kadar hzlıki anlamıyorsunuz . Ayrıca hill holder mükemmel . en dik yokuşta bile araç 3 sn kaymadan bekliyor. bi kere stop ettim kendi hemen çalıştı. Ben aracın gaz pedalını daha tepkisiz sanıyordum, ama 550 km yaptım şu anda ve gerçekten cüssesine göre seri araç . yol görüşü mükemmel her tüm etrafınızı görüyorsunuz . müzik çalar kaliteside beklentimin çok üstünde.

    Araçta dezavantaj diyebileceğim yol sesini biraz içerde hissettim . öyle rahatsız edici düzeyde değil ama hiç yokta değil. Keske sunroof olsaymış . gerçekten bu araçlara sunroof çok yakışyor.

    ayrıca ekranda hangi viteste olmanız gerektiğini gösteren bir bölüm var. 3 e at 2 ye al felan yazıyor . Çok ilgimi çekti

    Yakıtı söylemeye bile gerek yok . 5.9 ortalama ile geziniyorum şehir içinde. inanılmaz tasarruflu bu boyutta bir araç için . bundan azı için motorsiklet lazım [

    kullandıkça izlenimleri aktaracağım .

    hayırlı olsun Cam tavan olsa daha eğlenceli olacağı kesin...
    DSG li versiyonmu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: trakyatrakya

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    Merak ediyorum , araba alırken dizayna hiç mi dikkat etmiyosunuz.
    Ciddi diyorum o araba fiat doblo nun combisinden bi farkı yok.
    Dış görüşünüş olarak.

     SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM..


    Ben de öyle sanıyordum ama alakası yok.Gittim yakından gördüm kullandım gerçekten farklı araçlar.Canlı görmeniz lazım....

    Bilmiyorum olabilir tabi.

    Aslında kimsenin sormadıgı o meşhur soruyu sorıyım.

    105 HP o kasayı kaldırıyomu

    bende sıparıs verdım nısan bası elımde olacak 1.6 tdı 105 hp cr amb.

    bı gıtte test et kaldırıyormu ne yapıyor.

    he bıde senın efsane dobloya gıt..

    bı kere doblonun hususı oto ruhsatlı olanın fıyatına bı bak ıstersen .lınk asagıda.

    http://www.fiat.com.tr/Pages/tr/ticari/yenidobloCombi_fiyat.aspx

    yukarıdakı lınke bakınız DOBLO PANORAMA PREMIO 1.6 105 HP MJET EURO 5 56,010 tl + yetıde standart olan 1-2 ozellık koysanız fıaytı 60 bın tl oluyor....

    EFSANE FOCUS COK komıksın benzıyor dedıgın arac bıle 60 bın tl ..hemde fiat doblo

    daha baska soze gerek yok sanırsam.....

    bılmeden konusuyosun.bu tıp ve sınıf arayanlarA YETI EN IYI TERCIH.

    bılıp bılmeden sacma sapan yorum yapmayalım........

    dıs gorunus tamamen kısıye baglıdır.sızın abarttıugınız kadar kotu bır dıpı yok...

    zaten tıpı de guzel olunca adı vw tıguan oluyor oda 90 bın tl ....cıvarı ......


    arkadasım bu arada hayırlı olsun cok dogru bır tercıh de bulunmussun.

    sana onerım skoda sayfasında yetı tanıtımdada var on konsola mahun kaplama yaptır.ama sade olsun resımdekı gıbı cok daha havalı duruyor.

    Arkadaşım şaşkımısın nesin,

    Ben doblo nun çok değerli bi araba oldugnumu ima ettim.

    Sadece benziyor dedim, kendini tatmin etmek için bu kadar uzun yazmana gerek yok.

    Görüyoruz arabaların fiyatlarının ne kadar oldugunu.

    Ben görünüşünü beğenmediğimi söyledim.

    Bu kadar heycan yapmana gerek yok, hem alana da hayırlı olsun dedim.

    Verdiğim örnekte gayet makul yani, görünüş olarak.

    Bu arada senin adına sevindim 3-4 ay beklemiyosun araç için

    ustam cevap vermek istemedim ama kendımı tutamadım
    aracı gecen hafta test ettım zaten daha oncedende begenmedıgın vw turevı skoda octavıa kullanıyordum performans yerınde ıcmekan klasık vw ıle aynı malzeme aynı yakıt desenız zaten ortada siz daha ne için bu kadar cok aracla alakalı olumsuz yorumlar atıyorsunuz hıc test surusune cıkdınızmı yeti ile o konsolu canlı gormedınz sanırım olumsuz cevaplarınız bu yuzden ....... doblo konusuna gelırsek bir fiat doblo ile skoda YETİ yi karsılastırıyorsanız soyleyecek baska laf bulamam arac eylüle kadar elegance donanım sevısı 58000
    TL atik plazada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi epoxy1990 -- 19 Ağustos 2012; 0:38:13 >




  • tavanı panaromik olana binmiştim bayıldım.çok güzel araba hayırlı olsun kazasız belasız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: epoxy1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: trakyatrakya

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    Merak ediyorum , araba alırken dizayna hiç mi dikkat etmiyosunuz.
    Ciddi diyorum o araba fiat doblo nun combisinden bi farkı yok.
    Dış görüşünüş olarak.

     SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM..


    Ben de öyle sanıyordum ama alakası yok.Gittim yakından gördüm kullandım gerçekten farklı araçlar.Canlı görmeniz lazım....

    Bilmiyorum olabilir tabi.

    Aslında kimsenin sormadıgı o meşhur soruyu sorıyım.

    105 HP o kasayı kaldırıyomu

    bende sıparıs verdım nısan bası elımde olacak 1.6 tdı 105 hp cr amb.

    bı gıtte test et kaldırıyormu ne yapıyor.

    he bıde senın efsane dobloya gıt..

    bı kere doblonun hususı oto ruhsatlı olanın fıyatına bı bak ıstersen .lınk asagıda.

    http://www.fiat.com.tr/Pages/tr/ticari/yenidobloCombi_fiyat.aspx

    yukarıdakı lınke bakınız DOBLO PANORAMA PREMIO 1.6 105 HP MJET EURO 5 56,010 tl + yetıde standart olan 1-2 ozellık koysanız fıaytı 60 bın tl oluyor....

    EFSANE FOCUS COK komıksın benzıyor dedıgın arac bıle 60 bın tl ..hemde fiat doblo

    daha baska soze gerek yok sanırsam.....

    bılmeden konusuyosun.bu tıp ve sınıf arayanlarA YETI EN IYI TERCIH.

    bılıp bılmeden sacma sapan yorum yapmayalım........

    dıs gorunus tamamen kısıye baglıdır.sızın abarttıugınız kadar kotu bır dıpı yok...

    zaten tıpı de guzel olunca adı vw tıguan oluyor oda 90 bın tl ....cıvarı ......


    arkadasım bu arada hayırlı olsun cok dogru bır tercıh de bulunmussun.

    sana onerım skoda sayfasında yetı tanıtımdada var on konsola mahun kaplama yaptır.ama sade olsun resımdekı gıbı cok daha havalı duruyor.

    Arkadaşım şaşkımısın nesin,

    Ben doblo nun çok değerli bi araba oldugnumu ima ettim.

    Sadece benziyor dedim, kendini tatmin etmek için bu kadar uzun yazmana gerek yok.

    Görüyoruz arabaların fiyatlarının ne kadar oldugunu.

    Ben görünüşünü beğenmediğimi söyledim.

    Bu kadar heycan yapmana gerek yok, hem alana da hayırlı olsun dedim.

    Verdiğim örnekte gayet makul yani, görünüş olarak.

    Bu arada senin adına sevindim 3-4 ay beklemiyosun araç için

    ustam cevap vermek istemedim ama kendımı tutamadım
    aracı gecen hafta test ettım zaten daha oncedende begenmedıgın vw turevı skoda octavıa kullanıyordum performans yerınde ıcmekan klasık vw ıle aynı malzeme aynı yakıt desenız zaten ortada siz daha ne için bu kadar cok aracla alakalı olumsuz yorumlar atıyorsunuz hıc test surusune cıkdınızmı yeti ile o konsolu canlı gormedınz sanırım olumsuz cevaplarınız bu yuzden ....... doblo konusuna gelırsek bir fiat doblo ile skoda YETİ yi karsılastırıyorsanız soyleyecek baska laf bulamam arac eylüle kadar elegance donanım sevısı 58000
    TL atik plazada

    Keşke düşündüklerini içinde tutsaydın be hocam.
    Çünkü okumadan saçma saçma yorumlar yazıyosuınuz.
    Bak tekrar yazıyorum, TİP OLARAK BENZİYOR !!!
    Şimdi anlamışsınız inş.
    İçine dışına kalitesine bi şey demedik zaten.
    Nede olsa VW yan sanayi.
    Ben neyle neyi karşılaştıracağımı iyi bilirim merak etme.
    Sen git polo ile 3.20 yi karşılaştıranlara yorum yaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: epoxy1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: trakyatrakya

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    Merak ediyorum , araba alırken dizayna hiç mi dikkat etmiyosunuz.
    Ciddi diyorum o araba fiat doblo nun combisinden bi farkı yok.
    Dış görüşünüş olarak.

     SKODA YETI GREENLINE DİZEL ALDIM..


    Ben de öyle sanıyordum ama alakası yok.Gittim yakından gördüm kullandım gerçekten farklı araçlar.Canlı görmeniz lazım....

    Bilmiyorum olabilir tabi.

    Aslında kimsenin sormadıgı o meşhur soruyu sorıyım.

    105 HP o kasayı kaldırıyomu

    bende sıparıs verdım nısan bası elımde olacak 1.6 tdı 105 hp cr amb.

    bı gıtte test et kaldırıyormu ne yapıyor.

    he bıde senın efsane dobloya gıt..

    bı kere doblonun hususı oto ruhsatlı olanın fıyatına bı bak ıstersen .lınk asagıda.

    http://www.fiat.com.tr/Pages/tr/ticari/yenidobloCombi_fiyat.aspx

    yukarıdakı lınke bakınız DOBLO PANORAMA PREMIO 1.6 105 HP MJET EURO 5 56,010 tl + yetıde standart olan 1-2 ozellık koysanız fıaytı 60 bın tl oluyor....

    EFSANE FOCUS COK komıksın benzıyor dedıgın arac bıle 60 bın tl ..hemde fiat doblo

    daha baska soze gerek yok sanırsam.....

    bılmeden konusuyosun.bu tıp ve sınıf arayanlarA YETI EN IYI TERCIH.

    bılıp bılmeden sacma sapan yorum yapmayalım........

    dıs gorunus tamamen kısıye baglıdır.sızın abarttıugınız kadar kotu bır dıpı yok...

    zaten tıpı de guzel olunca adı vw tıguan oluyor oda 90 bın tl ....cıvarı ......


    arkadasım bu arada hayırlı olsun cok dogru bır tercıh de bulunmussun.

    sana onerım skoda sayfasında yetı tanıtımdada var on konsola mahun kaplama yaptır.ama sade olsun resımdekı gıbı cok daha havalı duruyor.

    Arkadaşım şaşkımısın nesin,

    Ben doblo nun çok değerli bi araba oldugnumu ima ettim.

    Sadece benziyor dedim, kendini tatmin etmek için bu kadar uzun yazmana gerek yok.

    Görüyoruz arabaların fiyatlarının ne kadar oldugunu.

    Ben görünüşünü beğenmediğimi söyledim.

    Bu kadar heycan yapmana gerek yok, hem alana da hayırlı olsun dedim.

    Verdiğim örnekte gayet makul yani, görünüş olarak.

    Bu arada senin adına sevindim 3-4 ay beklemiyosun araç için

    ustam cevap vermek istemedim ama kendımı tutamadım
    aracı gecen hafta test ettım zaten daha oncedende begenmedıgın vw turevı skoda octavıa kullanıyordum performans yerınde ıcmekan klasık vw ıle aynı malzeme aynı yakıt desenız zaten ortada siz daha ne için bu kadar cok aracla alakalı olumsuz yorumlar atıyorsunuz hıc test surusune cıkdınızmı yeti ile o konsolu canlı gormedınz sanırım olumsuz cevaplarınız bu yuzden ....... doblo konusuna gelırsek bir fiat doblo ile skoda YETİ yi karsılastırıyorsanız soyleyecek baska laf bulamam arac eylüle kadar elegance donanım sevısı 58000
    TL atik plazada

    Keşke düşündüklerini içinde tutsaydın be hocam.
    Çünkü okumadan saçma saçma yorumlar yazıyosuınuz.
    Bak tekrar yazıyorum, TİP OLARAK BENZİYOR !!!
    Şimdi anlamışsınız inş.
    İçine dışına kalitesine bi şey demedik zaten.
    Nede olsa VW yan sanayi.
    Ben neyle neyi karşılaştıracağımı iyi bilirim merak etme.
    Sen git polo ile 3.20 yi karşılaştıranlara yorum yaz.


    sen eğer doblo ile yeti yi benzetiyorsan sana zaten hic birsey diyemem arabaya baktıgın zaman anladıgın buysa bosuna yorum yazma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    *doganvolkan güle güle kullanın. izlenimlerinizi bekliyoruz.


    *Drizzt_tr belki önden görünüşü iyi olsa, bu segmentteki audi,vw markalarında çok daha pahalı araçların satış rakamlarından yeti'ye bir kayma olacaktı.



    Evet önden biraz problemli ama arkadan çok hoş bence (kübik tasarım çok hoş duruyor).Önü biraz düzeltseler 1.6 tdi'ye dsg ve sunroof koysalar "tartışma bitmiştir dağılın" diyebilirler.O haliyle yanına yaklaşabilen araç bile olmaz bana göre.
  • Arkadaşlar, uzun araştırma ve soruşturma sonucu ben de bugün itibariyle Ümraniye Kayadibi Otomotiv'e gidip Skoda Yeti Greenline Elegance paket siparişimi vermiş bulunmaktayım. Kredi başvurum kabul edildi ve haftaya Cuma'ya kadar, (tavanı siyah) Beyaz arabamın elime geçeceği belirtildi.
    Bu arabayı almaya karar vermeden önce çok sayıda forum okuyup, görüş aldım. Buradaki (olumlu) yorumlardan özellikle yararlandım.
    Sonuçta burada Yeti'nin salt görünüşünden dolayı eleştirildiğini, diğer özelliklerine kimsenin bir şey demediğini-diyemediğini gördüm. Görünüşle ilgili yapılan yorumların da, bakış açısı ve zevk meselesi kategorisinde değerlendirmekle birlikte, biraz insafsızca olduğunu düşünmekteyim. Tamam, ilk bakışta ticari araçlara benziyor olalibilir Yeti, lakin kesinlikle ilk bakışın etkisi o ve ticari kategoride (görünüm olarak dahi) değerlendirmek haksızlık.

    Arabayı almaya karar vermedin önce, 2 ay süresince SUV segmentinde arabaları araştırmaya başlamış ve parasal durumuma uygun, çok da fazla lükse kaçmayacak arabalara yönelmiştim. İşin açıkçası, ilk yönelimim, yine forumlar ve videolardan aldığım feyzle, Dacia Duster'in ful 4x4'üneydi. Bugün bile Yeti almışken, Duster'in aklımın bir köşesinde (yüreğimin de) kaldığını belirtmeliyim. Duster'den vazgeçişimin iki önemli nedeni de; arazide kullanma performansıyla önde olması (İstanbul'a uygunsuzluk) ve güvenlik zaafiyetidir. (Ben değil, testler söylüyor ve dokunduğunuzda da arabadaki malzeminin yavanlığını hissedebiliyorsunuz) Ama şunu da belirtmeliyim ki; İstanbul değil de, Anadolu'nun herhangi bir şehri-kasabasında yaşıyor olsaydım veya İstanbul'da yaşarken gezmeye fazlasıyla vakit ayırabilseydim, güvenlik zaafiyetine rağmen tercihim Duster olurdu :)

    Neyse bu arabayı eledikten sonra, bazı arkadaşların tavsiyesiyle (Duster'e 50 bin vermeye razısın madem 10 bin daha var QQ al) Nissan QQ almaya yöneldim. Deneme sürüşü yaptım. Test ettim. Okudum ve araştırdım. Beni tatmin etmedi. Heybetli görüntüsü ve sert çizgileriyle, alımlı bir kadın gibi beni de cezbetti cezbetmesine fakat, içine bindiğinizde daralma ve nefessiz kalma sorununu aşamıyorsunuz. Arabada rahat bir şekilde kullanımın önemini bütün direksiyonda oturanlar bilir sanırım. Bu yüzden QQ, donanımsal yeterliliği ve güzel görünüşüne rağmen ve Yeti'yi görüp test ettikten sonra ikinci planda kaldı benim için. Hem Yeti'ye vereceğim paranın 10 bin TL fazlasını da vermek istemedim açıkçası.
    Hanımı da her iki araba için test sürüşüne götürdüm ve ''kesinlikle Yeti'' dedi zaten :)

    Forumda ulaşılan genel kanıya göre konuşacağım ben de. Sonuçta tercih ve zevk meselesi otomobil alımı. Benim önceliğim, (önceliklerim değişkenlik gösterse de kimi zaman-Duster etkisi-) ekonomik sürüm, yakıt tasarrufu, uzun yolda rahatlık, genişlik ve donanımsal üstünlüktü. Kavuştuğumu düşünüyorum. Bu aracı düşünen arkadaşlara da, kullandıktan ve iyice emin olduktan sonra tavsiyede bulunabilirim sanırım.

    Herkese sevgi ve saygılarımla.




  • Hayırlısı olsun. diğer özelliklerine bir şey diyemem fazla incelemedim. Ama tip olarak benim çok hoşuma gidiyor. alacak olsam ilk sırada olurdu benim için.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.