Şimdi Ara

SLK 200 anlayan,bilen ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar herkese iş için gün içinde devamlı şirket aracı kullanıyorum, ailemle yaşadığım içinde beraber bindiğimiz aracımız var, ancak özel zamanlarda kullanmak için kendime bir slk 200 almak istiyorum, uzun bir süre mini one 2008 kullandım ve sattım şimdide bu aracı almak istiyorum,araç 97 model sizce açılır tavan dışında dikkat etmem gereken bir şey var mı ? Bu araba da buna da dikkat diyeceğiniz unsurlar var mı ? Bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caspento -- 2 Kasım 2014; 22:13:24 >



  • 2007 model r171 kasa slk200 e bindim 1 sene. En küçük bi sıkıntı çıkarmadı. Tavandan ses gelir. 2014 ündende gelir hardtop yapacak bişey yok tıkırtı olacak herşekilde. Sorunsuz açılıp kapandığından emin olun. Onun dışında kronik herhangi bi arıza ben bilmiyorum 30 bin liralara alınacak en tatlı cabriodur hernekadar arka tasarımı facia olsada. Alın zevkle binin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ediyorum 2 gün sonra arabaya baktıracağım kısmet ve sorunsuz çıkarsa almayı düşünüyorum, birde aracı yıkamaya sokacağım su testi için, forumlarda aratırken bu taktiği buldum
  • Mercedes in en sağlam araçlarından diye biliyorum TUV araştırması sonucu... Ben tip olarak z3 ya da tt bakardım ama slk da güzel tabi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladığım Kadarı ile Hobby aracı olucak. Slk200 kullanmadım ama w210 E class 200 kullanmış birisi olarak düz 200 ü alma kesinlikle kompressor olanını seç ki Kullandığında tam olarak zevk al.

    Soruna Gelince, kronik sorunları yoktur. Almadan önce her araçta olduğu gibi kazasına ve bakımlarının zamanında yapılıp yapılmadığına dikkat etmeniz yeterli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıtının çok olduğunu duydum birde kazalı olup olmadığına dikkat et sonuçta cabrio araç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen bir nevi hobby aracı da diyebiliriz hocam, bütçe çok açık uçlu değil satılık araç sayısıda az olunca çok seçme şansım olmuyor ama dediğiniz gibi kapsamlı bir kompressor araştırması yapayım. Birde manuel mi, otomatik mi olsun ona da karar veremedim.

    Yakıtın çok bir önemi yok, akşamları dışarı çıktığıda ve hafta sonları bineceğim sadece, eğlence mekanlarıda evime çok yakın o nedenle yakıtın pek önemi yok açıkçası. Verdiği bilgiler için herkese teşekkürler, bulduğum örnek araçlarıda akşam paylaşıp fikirlerinizi almak isterim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    K belgesinden anlayan var mı
    3 yıl önce açıldı
    fiat 500 kullanan varmı?
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Tamamen şahsi fikrim Otomatik olmalı.
    Nedeni ise Mercedec'ciyim ve Mercedec otomatik olmalı. Ve otomatik = keyif ve konfor'dur. Performans olarak da otomatik 5 ileri oldukça tatmin edicidir. Ki Kick Down' da ani hızlanmalarda Manuel deki vites küçültmek ile eş değerdir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım bu araçta karar kıldım ancak rengi kötü geldi, alırsam komple kırmızıya boyatırım sanırım.
    Araç hem 230, hem kompressor hem de donanımlı modeli, sizce nasıl duruyor hocam bakabilirmisiniz ?

    İlan no:185742092



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caspento -- 3 Kasım 2014; 20:35:23 >
  • caspento kullanıcısına yanıt
    Açıkcası arabanın rengini Gerçekten bende beğenmedim. Ama ilan açıklamaları doğru kabul ederek "çok mükemmel" arabada hoş duruyor özellikle bu tip arabalarda bence olmazsa olmaz bi-xenon far dönüşümü de yapılmış.

    Fakat ! 230 komp motor üretimi durduruldu. Yani yeni nesili üretilmiyor. Ama bu seni korkutmasın. Çünkü bu motor bir çok mercedec de kullanıldı. C serisi CLK ve E serisinde bu yüzden sorun yaşayacağını düşünmüyorum. Yalnız satarken 200 komp 230 a göre daha kolay satılır. Aslında yakıtları cok yakın hemen hemen pek fark yoktur ama bizim millet 2.0 üzerinden haddinden fazla korkuyor. Bu yüzden 200 komp satarken avantajlıdır. Son birşey de şu 200 ile 230 komp arasında yakıt farkı olmadığı gibi pek performans farkında yoktur ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok sağol hocam, bişeyler netleşince burdan yazmaya devam ederim.
  • caspento kullanıcısına yanıt
    En kısa zamanda istediğin gibi bir araba bulman dileği ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.5 sene önce bir arkadaşım nerdeyse ilanlardaki tüm düzgün görünen bu kasa SLK ları görmeye gitti. Ankara'dan istanbula 2 kez gidip boş döndü. Mutlaka yetkili serviste expertize sokun 250 TL den kaçmayın. Araçların çoğu iflah olmaz durumda kazalar geçirmiş, alttan darbe alanlar var. Arkadaşım direkten döndü az kalsın rezil bi araba alıyordu. Bulabildiklerinden en temizini aldı onun da hardtop u 3 ay sonra tamamen bozuldu. Yurtdışından tamir kiti getirip 2 kişi haftasonu 20 saatlik bir uğraş sonucu güç bela tamir ettik.

    Cam tavan sorunu şu şekilde oluyor. Hard top sistemi bagajın sağ iç kısmındaki bir hidrolik sıvı tankı ve pompası ile çalışıyor. Dikiz aynasının üstünde döşemenin altında hardtop ile ön cam bağlantısını kilitleyen bir mekanizma var. Bu mekanizma hidrolik basıncı ile ordaki kilidi ittiriyor ya da açıyor. Burdaki parçanın içinde itme işlemini yapan bir piston var bu pistonun da etrafında 25 kuruş çapında plastik bir conta var. 15 yıl sonunda bu conta sızdırmazlığını kaybediyor ve o pistondan dışarı hidrolik yağı sızmaya başlıyor. Zamanla sızan bu yağ tavan döşemesi tarafından emiliyor ve döşeme büzüş büzüş oluyor dokununca yağ elinize bulaşıyor. Bagajdaki hidrolik sıvısı da sürekli azalıyor ve en sonunda mekanizma tamamen çalışmaz hale geliyor. Bunun için ebayda birisi 25$a tamir manueli ve kiti satıyor. İçinden o conta ve bir PDF dosyası bulunan CD çıkıyor. İngilizceniz çok iyiyse bile bazı kısımları çözmek epey zor oldu bizim için. En zoru da o pistonun etrafındaki contayı çıkartıp yenisini yerine takmak. contayı çıkarayım derken pistonu çizerseniz s.çtınız demektir bu sefer ı çizikten kaçırıyor.

    Bu tamirat için sanayideki ustalar 2500-3000 tl den ağzını açıyordu... Kimisi komple değişmesi lazım falan diyorlardı, 5 tl lik conta yüzünden...

    Ayrıca boyunuz 1.80den yüksek ise uzak durun bu arabadan, tavan çok çok alçak.




  • Yardım eden arkadaşlar hepinize çok teşekkürler, aracımı aldım sonunda Yanlız slk değil, clk oldu 97 clk 200 kompressor aldım. Çok temiz buldum mavi renk, o yüzden clk aldım artık.
  • Hayırlı olsun bir ömür kullanırsınız artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 55smsn

    Hayırlı olsun bir ömür kullanırsınız artık

    İnşallah hocam, teşekkürler Döşeme değişimi, detaylı temizlik ve bakımdan sonra kısmetse ömürlük bineceğim.
  • Hayırlı Olsun, İyi günlerde kullanın. Ama gerçekten Güzel seçim. Hem 2 kişi yerine arada 4 kişide gezebilirsiniz :))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi seçim ancak araç coupe mi cabrio mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clk cok daha mantikli olmus hemde.. ne kadara nasil.bir arac aldiginizi da paylasirsaniz cok iyi olur.. gule gule binin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Indispensable
    Sağol hocam aynen öyle


    Yusuf434382
    Coupe araç hocam.

    ozandrl
    Hocam araç elegance e2 paket, ancak özellikle kompressorlu model aradım,buldum. Normali 136HP, kompressorlu olanlar 193HP, bu yaşta 180HP verdi testte, bunun dışında fiyat olarak 35bine aldım hocam. İnanın bu paraya bu zevki ve konforu yaşatabilecek başka araba çok zor bulunur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caspento -- 2 Aralık 2014; 18:24:11 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.