Şimdi Ara

smileadsl rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
941
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • smileadsl aralık ayı faturam hatalı geldi müşteri hezimetlerini aradım kontröl ettiler haklısın hatalı dediler biz yetkililere ilettik 48 saat içinde size dönecekler dendi 48 saat sonra...
    yine aradım aynı güvenlik kontrolleri ana adı babaannenin yaşı derken hep cepten gidiyor bursa dayım malum 0212 li numara müşteri hezimetleri. neyse 48 saat içinde aranacaksınız 48 saat sonra....

    yine aradım aynı sözler artık çıldırıcam

    bu arada mesaj geldi smile dan dalga geçer gibi aralık ayı faturanızı bizi arıyarak ödeyebilirsiniz diye
    hala arayacaklar bu arada son ödeme tarihi geldi
    BEN BÖYLE PİŞKİNLİK BÖYLE BAŞIBOŞLUK BÖYLE VURDUMDUYMAZLIK BÖYLE ..... GÖRMEDİM



  • Aydın Doğan kurumu nede olsa olur böyle şeyler
  • Smile konusunda bu tarz şikayetleri olan bir çok kişi var. Hani fiyat konusunda gayet cazipler, ama insan bu tarz şikayetleri okudukça pek yanaşmıyor artık.
  • yarın son ödeme tarihi hala arayacaklar böyle bir anlayış olurmu bursa da telefonları yok hep 0212 4443375 arıyorum haliyle su yakmıyo telefom böyle giderse adsl faturası kadar telefon faturası gelicek
  • bu tür firmaların kredileri tükenmeye başladı. artık cogu kullanıcı birşey almadan önce internetten araştırıyor ve bu mesajları gördükçe o firmalar müşteri kaybediyor. bence iyide oluyor.
  • bizde ucuz diye bağlatacaktık memnun olmayan ları duyunca vazgeçtik..

    Faturada ki yanlışlık oldukça büyükmü? Sen telefonla defalara aramasan iyiydi hata ile doğru orantılı olacaktı
  • bende smile kullanıom şuana kadar hiç bir sorun yaşamadım(müşteri hizmetlerine işim düşmedi gerçi )
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BTK REZALETİ
    6 yıl önce açıldı
    Turkcell kampanya rezaleti
    20 yıl önce açıldı
    Kablonet Nakil Rezilliği
    6 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • müşteri hizmetlerininde pek fazla birsey bildigini sanmiyorum ben. bana bunlar telekomun ilk müşteri hizmetlerini olusturugu günleri hatirlatti
  • Atalarımız Ne Demiş , " Ucuz Etin Yahnisi Yavan Olurmuş " , Çok Doğruda Söylemişler ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klaas -- 22 Aralık 2008; 15:15:31 >
  • Eğer itiraz edeceksen faturayı kesinlikle ödeme. Faturayı ödediğin anda o faturayı kabul etmiş sayılıyorsun ve mahkeme seni haksız buluyor. Bence faturayı ödeme. ve tüketici mahkemesine başvur.
  • TTNET aynı sorunlar olmuyormu sankııı.. Ben smile'nin ilk kullanıcılarındayım ve halen devam.. Tek kızdıgım nokta eski abonelerıne donuk kampanya yapmamalarıııı... İptal edeceğim dıgerlerıde aynıı guzel cazip kampanyaları beklıyorum bakalım 2009 ne olacakkkk
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.