SELAM ARKADAŞLAR.BENDE 2000 MODEL 1.9 TURBO DİZEL MEGANE VAR.BU ARAÇ SABAH SOGUK HAVALARDA ÖKSÜREREK ÇALIŞIYOR.HEMEN ALMIYOR.ÇALIŞTIKTAN HEMEN 1 DAKİKA SONRADA TİTREMEYE BAŞLIYOR.VİTES SANKİ YERİNDEN ÇIKACAK DERECEDE.2-3 DAKİKA SONRA HERŞEY NORMALA DÖNÜYOR.SERVİS BIRAKTIM.AKŞAMDAN SABAH CİHAZA BAGLAYIPTA ÇALIŞTİRDİLAR MANYATİK TUTUCUDAN ŞÜPELENDİLER.DEGİŞTİ SORUN DEVAM EDİYOR.TEKRAR BIRAKTIM BU SEFERDE TRİGEL SETİ DEGİŞECEK DEDİLER.FİYATI BİRAZ PAHALI BULDUM DEGİŞTİRMEDİM.BİR USTAYA DEGİŞTİRDİM.ORJİNAL KAYIŞINI ALDIM MAİSTEN.SORUN YİNE DEVAM EDİYOR.TEKRAR SERVİSE GİDİP TRİGELİN DEGİŞTİRTDİGİMİ SÖYLEDİM SORUN ÇÖZÜLMEDİ DEDİM.ADAM NE DEMEZ.BEN DEŞİTİRSEM SORUN ÇÖZÜLÜRDÜ.O GÜN BU GÜNDÜR 1.5 SENEDİR BU SEKİLDE ARACI KULLANIYORUM.
Böyle bir sorun ile karşılaşan arkadaşım varsa yardımını bekliyorum.
belirttiğiniz araç commonrail dizellerden değil sanırsam, commonail dizeller sessizliği ve sarsıntısız çalışmasıyla bilinen araçlardır. bence aracınızda hiçbir sorun yok. sadece eski teknoloji olmasından ötürü böyle bir durum sözkonusu bence
Valla bilmiyorum hangi dizel türlerinden oldugunu.Canımı çok sıkıyor.Çözümü vardır inşallah.Aracı sırf bu yüzden satılıga çıkardım.
izmer kardeş arabayı ilk çalıştırdığın zamanlarda kontağı açtığında ışıkların sönmesini bekleyerek çalıştır daha rahat çalışır.Onu yapıyom diyosan bi servise götür onlarda kızdırma bujileri var onları bi kontrol ettir çalışmıyor olabilirler.Çalıştığım şirkette nissan pikap var oda bi ara geç almayta ve isteksiz çalışmaya başlamıştı kızdırma bujilerinde sorun vardı değiştirmişti servis onları düzelmişti keyifli sürüşler
quote:
Orjinalden alıntı: izmer02
Valla bilmiyorum hangi dizel türlerinden oldugunu.Canımı çok sıkıyor.Çözümü vardır inşallah.Aracı sırf bu yüzden satılıga çıkardım.
Eve sarı ışıkların hepsi söndügü zaman vede debraja basıyor gazıda ponpalıyorum.Diyeceksin bunlarla alakası yok ama daha rahat ve çabuk çalışıyor.Kızdırma bujilerinde birşey yok diyorlar vede çalışıyor ekranda baktıgım zaman ışık.Sibobların 2 tanesi sıkıymış.Bundan olabilir mi?
sibopların sekı veya gevşek olması arabanın daha takırtılı çalışmasına ve yakıtı fazla yakmasına neden olur diye biliyorum aracın zor çalışmasına neden olacağını sanmıyorum
gerçi arabada değiştirmediğin yerde kalmamış anladığım kadarıyla ama araç iki üç dakika sonra düzeliyorsa motorda bi sorun yok demektir sadece motor soğuk olmasından dolayıdır.ısınınca düzeliyor anladığım kadarıyla en iyisimi ısınınca düzeldiğine göre o kadarda sorun yapmayın.
Dogrudur.Son zamanlarda yakıtı arttı zaten.16-180 yakması gerekirken 230-350 yakmaya başladı.Vede titremeye başladı çalıştıktan 1 dakika sonra sonra normale dönüyor.
arkadaşım madem sübaplar sıkı sen arabanı iyi bir ustaya götür güzel bi sübap ayarı çeksin baya bi düzelir araban yakıtı azalır vede motor rahat çalışır sende rahat edersin.benim eski arabam sübap ayarı tutmuyordu traktör gibi çalışıyordu verem olmuştum o zamanlarki ustam üç kere ayar yaptı değişen bişey olmadı daha sora şimdiki ustama götürmüştüm bi ayar çekti arabada ses falan kalmadı ve yakıtıda düştü rahat etmiştim. umarım senin sorununda sübap ayarıyla ortadan kalkar.
quote:
Orjinalden alıntı: izmer02
Dogrudur.Son zamanlarda yakıtı arttı zaten.16-180 yakması gerekirken 230-350 yakmaya başladı.Vede titremeye başladı çalıştıktan 1 dakika sonra sonra normale dönüyor.
:) pardon 230-250 olcaktı.Ya tek seferde çalışsa problem olmayacak.Bir tabiki yakıtının düzelmesi gerekiyor.
Bence sen hemen sanayiye bi uğra iyi bir usta bul sübap ayarlarını yaptır aracın fazla yakıt tüketmesine sübaplar baya bi etki ediyo diğer etkenleride biliyosundur zaten yağı suyu filtreleri falan
quote:
Orjinalden alıntı: izmer02
:) pardon 230-250 olcaktı.Ya tek seferde çalışsa problem olmayacak.Bir tabiki yakıtının düzelmesi gerekiyor.
SİBOB AYARLARININ YAPILMASI DA BAYA MASRAFLI HERHALDE YA.600-700 TL BULUYORMUŞ.FİLCANLI OLDUGU İÇİN.
hadi ya benzinlilerinki baya bi ucuz ben benim eski arabamın 97 clio 30 ytl ye yaptırıyodum subap ayarlarını
quote:
Orjinalden alıntı: izmer02
SİBOB AYARLARININ YAPILMASI DA BAYA MASRAFLI HERHALDE YA.600-700 TL BULUYORMUŞ.FİLCANLI OLDUGU İÇİN.
BENİMDE 2000 MODEL 1.9 DİZEL AACIM VAR BIKTIM BU ARAÇTAN.HAVA SOGUK OLDUGUNDA EN AZ 3.MARŞDA ALMAYA BAŞLADI GÖTÜRMEDİGİMS ERVİS KALMADI HALA KAPTÖR DİYORLAR KAPTÖR SERİSİ YAPMAYA BAŞLADIM.ISITMA BUJİDE DEGİŞTİ.EN SON DA MARŞ MOTORU BOZUK DEDİ AMA İNANMADIM ÇÜNKÜ İLK ÇALIŞMADAN SONRA GÜN İÇİNDE HİÇ BİR SORUN YAŞAMIYORUM.SADECE SABAHLARI 3.MARJDA ALMAYA BAŞLADI EPEY ZAMANDIR.EGER SİZDE BİR BİLGİ VARSA PAYLAŞIRSANIZ MEMNUN OLURUM.İSTANBULDAN
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme