Geçen ayın 29'undan beridir 2-3 gün arayla dsl ışığım sönüyor. Arıza kaydı oluşturup 1 gün sonra hattımı bağladığını söyleyen biri tarafından aranıyorum. 2 gün sonra bu döngü tekrar oluşuyor. Sanırım bu 6. kez oluyor. Müşteri hizmetleri kesinlikle bilgi vermiyor neler olup bittiğine dahil ama her aradığımda modem yapılandırmamı söyleyip aynı şeyleri tekrar ettirip sonrasında arıza kaydı oluşturuyorlar. 32 daireli sitede sadece benim başıma geliyor bu. Benden başka bu şekilde sorun yaşayan var mı ?
Benim de başıma benzer bir durum gelmişti. Santraldeki port bozuk olabilir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme