Şimdi Ara

Son noktayı koyalım artık!!!!!(((ANKET))) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
2.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki

Son noktayı koyalım artık!!!!!(((ANKET)))


(En Son Oy Tarihi: 3.3.2021)
Giriş
Mesaj
  • 1. anketi ben acmadım nie sallıyıp duruyon ortalıkda?!?!
    2. adam demişki "boyle boyle forumda tartısılan dizeller war,onları oylayalım!" senin jazz'ın war galba??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angebot

    bence ankette yanına fiyatlar da yazılsa daha iyi olurdu.

    cok ii fikir wallaha
  • Sana katılıyorum wolvy. Jazz asla getzle karşılaştırılamaz. Ayrıca yarisi buraya koymak dogrumu? Dizeli Trde yok ki. Bi de gets şu an 1.liği paylaşiyor ya ne diyiim gerçekten haketmiyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: AksakalliWolverine

    Şaka gibi bir anket. Honda Jazz ile Getz aynı ankette.. Isin ilginci Polo da var. Birde BMW Z3 koysaydı anketi hazırlayan arkadaş.. Jazz varken getz yada micra yada digerleri... Saçmalık, yalnızca saçmalık!! Bahsettiginiz makina JAZZ!!
  • forumun ismini forumgetzhaber olarak değiştirirlerse hiç şaşmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aDoLF®

    1. anketi ben acmadım nie sallıyıp duruyon ortalıkda?!?!
    2. adam demişki "boyle boyle forumda tartısılan dizeller war,onları oylayalım!" senin jazz'ın war galba??


    1-Ortalık dedigin yerde konuşulmak için bu forum. Özel konuşulacak olsa forum degil chat odaları is yapardı.
    2-Hayır Megane 2 1.6 HB var bende... Basından beri söylemeye calistigim jazz gibi bir otomobille getz'i karsilastirmanin hata oldugu..lafım zaten sana degil anketi acan arkadaşa... sen nie bu kadar gocundun onu da cok merak ediyorum dogrusu.. Yoksa sende getz mi var?
  • hayır getz yok! ama hakkını yiyosunuz getzin?!?! bu fiyata boyle motoru bulun dişimi kıriim alalaaa...

    @eciman: bilmeden işkembeden yoprum yapma! getz en iyi dizel motora sahip ve gercekten bu sıralamdaki yeri onun hakkettigi yeridir... hakkaten jazz'ı buraya koyan mantık nedir?!?! dizeli warmıki trde?
  • bi defa sinirlenme arkadaşım, işkembe de neyin nesi
    ben yorum yaparken sadece motora bakmıyorum
    o zaman getzin motorunu al üstüne bin gez.
    hyundainin genel anlamda kalitesine benim sözüm

    quote:

    Orijinalden alıntı: aDoLF®

    hayır getz yok! ama hakkını yiyosunuz getzin?!?! bu fiyata boyle motoru bulun dişimi kıriim alalaaa...

    @eciman: bilmeden işkembeden yoprum yapma! getz en iyi dizel motora sahip ve gercekten bu sıralamdaki yeri onun hakkettigi yeridir... hakkaten jazz'ı buraya koyan mantık nedir?!?! dizeli warmıki trde?
  • Benim sıralamam..
    1.Polo
    2.Corsa
    3.Yaris
    4.Fiesta
    5.Getz
  • Arkadaşım ben ne üçkaatçılıı yapmışım sorarım sana ben oraya yazdım ii oku b segmeneti araçları dedim yazalım dedim anketi ben koymadım can koymuş ayrıca.Ben sadece ismi yazın ben sayiiyim demiştim pazartesi gecesi anket açılınca kimin ne oy verdiğini de göremioz fake oylar da olabilir ne biliim isteyen yeniden bi konu açsın ben bıktım açıkcası bu tür yazılardan biri üçkaatçı der birisi zevksizsin der ne bu ya kimsenin birbirine saygısı kalmamış modlarada şaşıyorum nie engel olunmuo bu olaya.Allah Allah üçkaatçıda olduk sonunda sanki bi işime yarıcak herhangi biri birinci çıksa!!!!!!Ben yok o iyi bu iyi tartışmasına son vermek için açtım konuyu......Ciddiyetsiz herkese........
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lo@ding

    konuyu açan arkadaşım sen üçkağatçılık yaptın şimdi. ilk önce 5 tane araba koydun bende oyumu fiestaya verdim. 2 gün sonra diğer arabaları koydun. Polo dahil ilk olarak Polo'yu da koysaydın ben ona oy verecektim. gitti bir oy. bak corsa getz 14 oy Polo 13 oy. bence bu anketi doğru düzgün tekrar açarsan sevinirim. hile ile iş olmaz....

    Getz den de nefret ederim ben Fiestaya oy verdim Ulan acayip kızdım ya ayıp ettin l@ading



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neisseria -- 8 Ağustos 2005, 20:11:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neisseria

    Arkadaşım ben ne üçkaatçılıı yapmışım sorarım sana ben oraya yazdım ii oku b segmeneti araçları dedim yazalım dedim anketi ben koymadım can koymuş ayrıca.Ben sadece ismi yazın ben sayiiyim demiştim pazartesi gecesi anket açılınca kimin ne oy verdiğini de göremioz fake oylar da olabilir ne biliim isteyen yeniden bi konu açsın ben bıktım açıkcası bu tür yazılardan biri üçkaatçı der birisi zevksizsin der ne bu ya kimsenin birbirine saygısı kalmamış modlarada şaşıyorum nie engel olunmuo bu olaya.Allah Allah üçkaatçıda olduk sonunda sanki bi işime yarıcak herhangi biri birinci çıksa!!!!!!Ben yok o iyi bu iyi tartışmasına son vermek için açtım konuyu......Ciddiyetsiz herkese........
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lo@ding

    konuyu açan arkadaşım sen üçkağatçılık yaptın şimdi. ilk önce 5 tane araba koydun bende oyumu fiestaya verdim. 2 gün sonra diğer arabaları koydun. Polo dahil ilk olarak Polo'yu da koysaydın ben ona oy verecektim. gitti bir oy. bak corsa getz 14 oy Polo 13 oy. bence bu anketi doğru düzgün tekrar açarsan sevinirim. hile ile iş olmaz....

    Getz den de nefret ederim ben Fiestaya oy verdim Ulan acayip kızdım ya ayıp ettin l@ading



    ben bunları hakaret yada kötü niyetle yazmadım ama ilk ben oyladım bu anketi o zamanda polo yoktu. daha sonra bi baktım poloyu koymuşlar. şaşırdım ve kızdım. gitti 1 oy. 1 oy 1 oydur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Loading -- 8 Ağustos 2005, 20:19:52 >




  • ya arkadaslar ben yakın gözlüğümü almayı unutmuşum? 1.sırada hangi arabacık var?
  • Yeni konu aç abi o zmn,ankete yeniden oy verelim kim ne istiosa açık açık yazsın kimin ne oy verdiğini görelim fake oy olmasın ok?Benden tam destek emin ol!
  • Dizel motora sahip en hızlı küçük

    Colt’un 95 beygir güç üreten ve 100 kilometreye 9.9 saniyede çıkan bu yeni versiyonu Türkiye’de 31 milyar liradan (31 bin YTL) başlayan fiyatlarla satılıyor.

    MITSUBISHI’nin Avrupa’daki tesislerinde (Mitsubishi Design Europe) geliştirilen Colt dikkat çekici bir tasarıma sahip. Sınıfındaki otomobillerle benzer çizgilere sahip olan A sütunu düz bir çizgiyle tamponlara kadar inmesi aracın farklılığını ortaya çıkarıyor.

    Yandan bakıldığında yüksek yapıya sahip olan aracın arka kısmıysa tamamen özgün bir tasarıma sahip. Tavandan tampona kadar uzanan stop grubu dikkat çekiyor. Colt, 3870 milimetre uzunluğa ve 1695 milimetrelik genişliğe sahip. Dışarıdan araca bakıldığında her ne kadar küçük bir otomobil gibi görünse de yüksek yapısı sayesinde içeride büyük bir yaşam alanı bulunuyor. Aracın içerisinde birçok küçük eşya gözü bulunuyor. Ayrıca torpido gözünde 1.5 litrelik bir şişenin sığabileceği soğutmalı bir bölüm de mevcut.

    BAGAJ 315 LİTREYE ÇIKIYOR

    Colt’un arka koltukları ise çok değişken bir yapıya sahip. Arka koltuklar yatırıldığı zaman sınıf standartlarının üzerinde bir alan elde edilebiliyor. Yeterli kullanım alanının bulunduğu ön bölümde, yüksek oturma pozisyonu sayesinde Colt’un yan ve geri görüşü çok başarılı. Ayrıca yüksek oturma pozisyonu sayesinde yola daha hakim bir yapıya sahip. Otomobil 220 litrelik bagaj hacmi sunuyor. Arka koltuklar 15 santim ileri-geri kaydırılarak bagaj kapasitesi artırılabiliyor. Koltukların öne kaydırıldığı taktirde bu hacim 315 litreye kadar çıkabiliyor. Hacim daha da artırılmak istenirse arka koltuklar tamamen yerinden çıkarılabiliyor. Tüm versiyonlarda standart olan elektrik destekli direksiyon sistemi sayesinde direksiyon manevraları daha zevkli hale geliyor.

    Smart ForFour ile aynı platformu paylaşan Colt’un DI-D versiyonunda DaimlerChrysler ve Mitsubishi ortaklığıyla geliştirilen common-rail teknolojili yeni bir dizel motor bulunuyor. 1.5 litre hacmindeki üç silindirli motor 4000 d/d’de 95 beygir güç üretirken, 1800 d/d’de ise 210 Nm tork üretiyor. Turbo’nun geç devreye girmesinden dolayı alt devrilerde hantal kalan birçok dizel motorun aksine, bu motor düşük devrilerden itibaren gücünü sergilemeyi başarıyor. Colt DI-D 0’dan 100 km/s hıza 9.9 saniyede ulaşıyor. Bu hızıyla sınıfındaki en hızlı dizel motora sahip araç özelliğini taşıyor. Colt bu motor ile 100 km’de ortalama 4.6 litre motorin tüketiyor. Araç 47 litrelik deposuyla 1020 kilometre yol kat ediyor.

    Otomatik versiyonu da bulunuyor

    Colt DI-D sadece Inform donanım seviyesinde sunuluyor. Araçta arka sis farları, elektrikli ön camlar, 5 adet bardaklık, yükseklik ayarlı direksiyon simidi, radyo-CD çalar, 4 hoparlör, torpido gözü soğutuculu otomatik klima, gecikmeli sönen iç aydınlatma, kapı açık uyarısı, sürcü ve yolcu koltuk ısıtması, esnek arka koltuklar, yükseklik ayarlı bagaj rafı, bagaj lambası, bagajda 4 adet kanca, ABS, EBD, önde ve arkada 3 noktalı aktif gergili emniyet kemerleri, sürücü ve yolcu hava yastıkları, ISOFIX çocuk koltuğu ön hazırlığı, arka kapılarda çocuk kilidi, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer ve 3’üncü stop lambası standart olarak sunuluyor. Colt DI-D Inform 31 bin YTL, Allshift isimli elektro-hidrolik şanzımana sahip versiyon ise 33 bin YTL’den satışa sunuluyor.




  • çok pahalı.. o paraya focus 1.6 tdci trend al...
    quote:

    Orijinalinden alıntı: ero

    Dizel motora sahip en hızlı küçük

    Colt’un 95 beygir güç üreten ve 100 kilometreye 9.9 saniyede çıkan bu yeni versiyonu Türkiye’de 31 milyar liradan (31 bin YTL) başlayan fiyatlarla satılıyor.

    MITSUBISHI’nin Avrupa’daki tesislerinde (Mitsubishi Design Europe) geliştirilen Colt dikkat çekici bir tasarıma sahip. Sınıfındaki otomobillerle benzer çizgilere sahip olan A sütunu düz bir çizgiyle tamponlara kadar inmesi aracın farklılığını ortaya çıkarıyor.

    Yandan bakıldığında yüksek yapıya sahip olan aracın arka kısmıysa tamamen özgün bir tasarıma sahip. Tavandan tampona kadar uzanan stop grubu dikkat çekiyor. Colt, 3870 milimetre uzunluğa ve 1695 milimetrelik genişliğe sahip. Dışarıdan araca bakıldığında her ne kadar küçük bir otomobil gibi görünse de yüksek yapısı sayesinde içeride büyük bir yaşam alanı bulunuyor. Aracın içerisinde birçok küçük eşya gözü bulunuyor. Ayrıca torpido gözünde 1.5 litrelik bir şişenin sığabileceği soğutmalı bir bölüm de mevcut.

    BAGAJ 315 LİTREYE ÇIKIYOR

    Colt’un arka koltukları ise çok değişken bir yapıya sahip. Arka koltuklar yatırıldığı zaman sınıf standartlarının üzerinde bir alan elde edilebiliyor. Yeterli kullanım alanının bulunduğu ön bölümde, yüksek oturma pozisyonu sayesinde Colt’un yan ve geri görüşü çok başarılı. Ayrıca yüksek oturma pozisyonu sayesinde yola daha hakim bir yapıya sahip. Otomobil 220 litrelik bagaj hacmi sunuyor. Arka koltuklar 15 santim ileri-geri kaydırılarak bagaj kapasitesi artırılabiliyor. Koltukların öne kaydırıldığı taktirde bu hacim 315 litreye kadar çıkabiliyor. Hacim daha da artırılmak istenirse arka koltuklar tamamen yerinden çıkarılabiliyor. Tüm versiyonlarda standart olan elektrik destekli direksiyon sistemi sayesinde direksiyon manevraları daha zevkli hale geliyor.

    Smart ForFour ile aynı platformu paylaşan Colt’un DI-D versiyonunda DaimlerChrysler ve Mitsubishi ortaklığıyla geliştirilen common-rail teknolojili yeni bir dizel motor bulunuyor. 1.5 litre hacmindeki üç silindirli motor 4000 d/d’de 95 beygir güç üretirken, 1800 d/d’de ise 210 Nm tork üretiyor. Turbo’nun geç devreye girmesinden dolayı alt devrilerde hantal kalan birçok dizel motorun aksine, bu motor düşük devrilerden itibaren gücünü sergilemeyi başarıyor. Colt DI-D 0’dan 100 km/s hıza 9.9 saniyede ulaşıyor. Bu hızıyla sınıfındaki en hızlı dizel motora sahip araç özelliğini taşıyor. Colt bu motor ile 100 km’de ortalama 4.6 litre motorin tüketiyor. Araç 47 litrelik deposuyla 1020 kilometre yol kat ediyor.

    Otomatik versiyonu da bulunuyor

    Colt DI-D sadece Inform donanım seviyesinde sunuluyor. Araçta arka sis farları, elektrikli ön camlar, 5 adet bardaklık, yükseklik ayarlı direksiyon simidi, radyo-CD çalar, 4 hoparlör, torpido gözü soğutuculu otomatik klima, gecikmeli sönen iç aydınlatma, kapı açık uyarısı, sürcü ve yolcu koltuk ısıtması, esnek arka koltuklar, yükseklik ayarlı bagaj rafı, bagaj lambası, bagajda 4 adet kanca, ABS, EBD, önde ve arkada 3 noktalı aktif gergili emniyet kemerleri, sürücü ve yolcu hava yastıkları, ISOFIX çocuk koltuğu ön hazırlığı, arka kapılarda çocuk kilidi, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer ve 3’üncü stop lambası standart olarak sunuluyor. Colt DI-D Inform 31 bin YTL, Allshift isimli elektro-hidrolik şanzımana sahip versiyon ise 33 bin YTL’den satışa sunuluyor.






  • TABIKI POLOOOOOOOOOO

    BUNUN İİÇİN ANKET YAPMAYA GEREK BİLE YOK !!!!!
  • quote:

    Orijinalinden alıntı: düttürüleyla

    çok pahalı.. o paraya focus 1.6 tdci trend al...
    quote:

    Orijinalinden alıntı: ero

    Dizel motora sahip en hızlı küçük

    Colt’un 95 beygir güç üreten ve 100 kilometreye 9.9 saniyede çıkan bu yeni versiyonu Türkiye’de 31 milyar liradan (31 bin YTL) başlayan fiyatlarla satılıyor.

    MITSUBISHI’nin Avrupa’daki tesislerinde (Mitsubishi Design Europe) geliştirilen Colt dikkat çekici bir tasarıma sahip. Sınıfındaki otomobillerle benzer çizgilere sahip olan A sütunu düz bir çizgiyle tamponlara kadar inmesi aracın farklılığını ortaya çıkarıyor.

    Yandan bakıldığında yüksek yapıya sahip olan aracın arka kısmıysa tamamen özgün bir tasarıma sahip. Tavandan tampona kadar uzanan stop grubu dikkat çekiyor. Colt, 3870 milimetre uzunluğa ve 1695 milimetrelik genişliğe sahip. Dışarıdan araca bakıldığında her ne kadar küçük bir otomobil gibi görünse de yüksek yapısı sayesinde içeride büyük bir yaşam alanı bulunuyor. Aracın içerisinde birçok küçük eşya gözü bulunuyor. Ayrıca torpido gözünde 1.5 litrelik bir şişenin sığabileceği soğutmalı bir bölüm de mevcut.

    BAGAJ 315 LİTREYE ÇIKIYOR

    Colt’un arka koltukları ise çok değişken bir yapıya sahip. Arka koltuklar yatırıldığı zaman sınıf standartlarının üzerinde bir alan elde edilebiliyor. Yeterli kullanım alanının bulunduğu ön bölümde, yüksek oturma pozisyonu sayesinde Colt’un yan ve geri görüşü çok başarılı. Ayrıca yüksek oturma pozisyonu sayesinde yola daha hakim bir yapıya sahip. Otomobil 220 litrelik bagaj hacmi sunuyor. Arka koltuklar 15 santim ileri-geri kaydırılarak bagaj kapasitesi artırılabiliyor. Koltukların öne kaydırıldığı taktirde bu hacim 315 litreye kadar çıkabiliyor. Hacim daha da artırılmak istenirse arka koltuklar tamamen yerinden çıkarılabiliyor. Tüm versiyonlarda standart olan elektrik destekli direksiyon sistemi sayesinde direksiyon manevraları daha zevkli hale geliyor.

    Smart ForFour ile aynı platformu paylaşan Colt’un DI-D versiyonunda DaimlerChrysler ve Mitsubishi ortaklığıyla geliştirilen common-rail teknolojili yeni bir dizel motor bulunuyor. 1.5 litre hacmindeki üç silindirli motor 4000 d/d’de 95 beygir güç üretirken, 1800 d/d’de ise 210 Nm tork üretiyor. Turbo’nun geç devreye girmesinden dolayı alt devrilerde hantal kalan birçok dizel motorun aksine, bu motor düşük devrilerden itibaren gücünü sergilemeyi başarıyor. Colt DI-D 0’dan 100 km/s hıza 9.9 saniyede ulaşıyor. Bu hızıyla sınıfındaki en hızlı dizel motora sahip araç özelliğini taşıyor. Colt bu motor ile 100 km’de ortalama 4.6 litre motorin tüketiyor. Araç 47 litrelik deposuyla 1020 kilometre yol kat ediyor.

    Otomatik versiyonu da bulunuyor

    Colt DI-D sadece Inform donanım seviyesinde sunuluyor. Araçta arka sis farları, elektrikli ön camlar, 5 adet bardaklık, yükseklik ayarlı direksiyon simidi, radyo-CD çalar, 4 hoparlör, torpido gözü soğutuculu otomatik klima, gecikmeli sönen iç aydınlatma, kapı açık uyarısı, sürcü ve yolcu koltuk ısıtması, esnek arka koltuklar, yükseklik ayarlı bagaj rafı, bagaj lambası, bagajda 4 adet kanca, ABS, EBD, önde ve arkada 3 noktalı aktif gergili emniyet kemerleri, sürücü ve yolcu hava yastıkları, ISOFIX çocuk koltuğu ön hazırlığı, arka kapılarda çocuk kilidi, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer ve 3’üncü stop lambası standart olarak sunuluyor. Colt DI-D Inform 31 bin YTL, Allshift isimli elektro-hidrolik şanzımana sahip versiyon ise 33 bin YTL’den satışa sunuluyor.







    düttürü baktınmı arabalara???




  • Palio yok aralarında onu da unutmamalı ama !
  • GETzi niye koydunuz arkadaşlar ankete

    o sınıflar üstü bir otomobil değilmiydi

    BENCE CİTROEN C3




  • ARKADAŞLAR BENCE OYLAMA PEK ADİL DEĞİL ÇÜNKÜ OLAYI DONANIM VE MALİYET YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRMEK LAZIM. SAYDIĞIMIZ ARABALAR İÇİNDE HEPSİNİ AYNI ÖZELLİKLERLE DONATSAYDIK BANA GÖRE POLO EN PAHALI ARABA OLURDU,2. SIRADA CORSA ,3. SIRADA FİESTA OLURDU.(BENİM DÜŞÜNCEM 3 MARKA İÇİN OLDUĞUNDAN BU ARABALARI SAYDIM ARKADAŞLAR KİMSE KUSURA BAKMASIN)

    EĞER BU DOĞRULTUDA DEĞERLENDİRİRSEK DAHA UYGUN OLUR!!!!
  • polo derim
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.