Şimdi Ara

SONY garanti hakkında soru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
196
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. bende nw-e007 mp3 player var. teknosadan aldım. fakat 5 ay geçti, kulaklığın teki çalışmaz oldu. giriş yerinde bir temazsızlık var galiba arasıra gelio arasıra gidiyo. Buna hiçbir şey de yapmadım fiziki şiddet falan. Garantiye götürdüm. onlar da bana inceleriz, kopukluk varsa birşey yapamayız dediler. Eğer arıza varsa, ya sana belge veririz, teknosadan alırsın, ya da biz değiştiririz dediler.

    Şimdi sorularım şu:

    1- içten kopukluk garanti kapsamında mı? (hiç şiddet uygulamadım)
    2- Verilen fiş ile teknosadan tıpatıp aynı kulaklık mı alacağım? Yoksa mp3 playerimle birlikte kulaklığı da alıp bana tamamen yeni mp3 player mi verecekler?


    Bilen arkadaşlar, cevaplarsanız sevinirim.
    Selamlar...



  • bende teknosa dan philips marka mp3 calar almisitim benim kulakliginda teki 2 ay sonra falan calismaz oldu onun yaninda cihazin sesi cizirtili geliyordu kulakligi goturmeye niyetim yoktu ama dedim playeri gotururken kulakligida gotureyim sevisine mp3 calari yaptirdim ucretsiz ancak servistekiler kulakligin garantiye girmedigini soylediler bana bende ustelemedim zaten sesinden memnun degildim biraz uzun oldu ama ....
  • kabloda kopukluk,yere düşme vb. somut arıza olduğu zaman garanti kapsamına almıyorlar."Kullanıcı Hatası" diyip geçiyorlar.Yani anlıcağın biraz daha dikkat etmek lazım...

    Moralini bozmuş gibi de olmayayım.Sen yine de bi götür şansını dene...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.