Şimdi Ara

sony k750i garanti problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • hizlica anlatmaya calisayim.
    dayim girmis bi dukkandan k 750i almis gecen sene haziran ayinda. hic dikkat etmemis ve sormamis garanti belgesi diye emir iletisim nokia garanti belgesi diye bir belge ve fatura almis.
    gecen hafta ekranda asiri beyazlama olmus, hatta iki-uc gun ekran bembeyaz olmus ve kullanilmamis hic. fabrika ayarlarina don demis birileri, fabrika ayarlarina donuyor ve telefon acildiginda joystick in orta tus calismamaya baslamis.
    hikaye simdi basliyor aldim telefonu gittim dukkana, bu sube degil oburku subeden alinmis dediler, ertesi gun obur subeye gittim, bizimle isin yok kvk servisine gotur dediler bi gun sonra kvk servisine goturdum, servis kvk urunu degil bu telefon dedi, tekrar dukkana geri goturdum guya simdi biryere kargolayip halledecekler. adamlar resmen yildirmaya calisiyorlar. uc gun oldu trafikte, git gelde harcadigim zamanin hesabi yok. bana soyledigi 10 gun sonra size biseyler soylebiliriz oldu ki cok buyuk ihtimal telefonu dusurmussunuz garanti disi kalmis olacak.
    sorum ise su, elimde sadece k750i nin o dukkandan alindigina dair fatura var. bununla hakkimi nasil arayabilirim?







  • Şuan icin hak aranması gibi bir durum söz konusu değil, cihazın servise gitmiş. Bu işlere ASYATELEKOM bakar, keşke direk oraya götürseydin. Bekleyeceksin, yapılabilecek birşey yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.