Şimdi Ara

SONY Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
2.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Başlığı doğru yere mi açtım bilmiyorum fakat sizinde bilmeniz açısından yaşadığım ve hala mağdur olduğum bir hususu sizinle paylaşmak istiyorum. Sony e yazdığım maili aşağıdan bulabilirsiniz. Umarım başkalarını da bu şekilde mağdur bırakmazlar.

    Kime: 'bilgi@eu.sony.com'

    "Merhaba,

    05.01.2015 Tarihinde Mekel Elektroniğe Sony Playstation 4 Oyun Konsolum Disk çıkarma hatasından dolayı garanti kapsamında teslim ettim. Ardından 07.01.2015 tarihinde Mekel Elektronik cihazı merkeze gönderdi. Garanti şartlarında geçerli olan 1 aylık süreyi geçmesine rağmen cihazım hala elime geçmemiştir.

    Defalarca telefonla aradım ve bir netice alamadım.www.sikayet***.com internet sitesine başlık açtım, otomatik yanıt mahiyetinde standart bir metinden oluşan yanıt aldım.
    En son geçen hafta (şubatın ilk haftası) aradığımda değişim onayının verildiği bilgisi tarafıma geçildi fakat bugün de aradığımda stokta muadil ürün beklendiği ve stoklarınızda ürün olmadığından (SONY merkezinde değişim için stok tutulan bir sistem var iken böyle bir yanıt alıyorum) değişim işleminin yapılamadığı bilgisini aldım.

    Sony 2015 senesi itibariyle değişimleri kendisi yapma kararı aldığı bilgisi tarafıma ulaştı fakat eski sistemde 1 haftada neticelenecek işlem garanti şartlarında belirtilen süreyi geçtiği halde değişimi sağlayamadığı için burada mağdur bırakılmaktayım. Konsol üzerinden kullandığım ücretli PSN sistemini konsol 1 aydır bende olmadığından faydalanamamaktayım.

    Geçmişten beri gelen Türk toplumundaki SONY kalitesi algısını bende tükettiğinizi belirtmek isterim. Şu saatten sonra konsolumun teslim edilmesi bile benim bu algımı değiştiremeyecektir. Sony Eurasia olarak temsil ettiiniz SONY markasını kesinlikle bu şekilde lekelemektesiniz.

    Bu durumu gerek yakın çevreme gerek internet ortamında her şekilde olumsuz olarak belirterek yapmış olduğunuz bu mağduriyetin başkaları tarafından yaşanmaması için paylaşacağımı da bildiririm.

    Sisteminizdeki kayıtlardan bütün konuşma ve yazışmaları inceleyebilirsiniz. Aynı zamanda şikayet*** internet sitesindeki linki de gönderiyorum.https://www.sikayet***.com/sikayet/detay/3006434/#gorusmeler

    Önümüzdeki hafta bu durumun telafi edilmeyip konsolum teslim edilmez ise yasal yollara başvuracağımı da bildiririm."







  • Öncelikle geçmiş olsun. Bunları aslında direkt sony'e yollamak lazım. Yurtdışında müşteri memnuniyeti her şeyden önce geliyor bizim ülkedekinin aksine. Bire bir bunun için sony'nin ilgilenmesi düşük bir ihtimal olsa bile firmalarının imajının bu şekilde lekelenmesi onları da rahatsız eder diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BadGuy

    Öncelikle geçmiş olsun. Bunları aslında direkt sony'e yollamak lazım. Yurtdışında müşteri memnuniyeti her şeyden önce geliyor bizim ülkedekinin aksine. Bire bir bunun için sony'nin ilgilenmesi düşük bir ihtimal olsa bile firmalarının imajının bu şekilde lekelenmesi onları da rahatsız eder diye düşünüyorum.

    Teşekkür ederim. Ben de şimdi onu düşünüyorum. Sony İngiltereye bağlı olduğumuz için Oraya bir mail atma düşüncesindeyim.
  • Fazla para verelim Sony garantili olsun kafamız ağrımasın diyoruz olana bak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msahin55

    Fazla para verelim Sony garantili olsun kafamız ağrımasın diyoruz olana bak.

    Aynen öyle hocam. sırf bu yüzden Amazon siparişimi iptal etmiştim.
  • Bu Sony garantisinede hic güvenmemek gerek

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun üzücü bir durum :(
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    sony ya da philips ?
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Nasil bir firma boyle rezillik yapar, ama bu sony turkiye rezilligi bence.burada calisanlar bizden oldugu icin karsisindakinin haklarini degil kendi cikarini kurnazca korumaya calisiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr

    Nasil bir firma boyle rezillik yapar, ama bu sony turkiye rezilligi bence.burada calisanlar bizden oldugu icin karsisindakinin haklarini degil kendi cikarini kurnazca korumaya calisiyor

    Çarı Merkezindeki bir çalışana sizi tüketici haklarına bildiricem dediğimde "olur" gibi pişkin bir cevap almam dediğinizi haklı çıkarıyor.
  • Vallahi Amazon'dan aldım bir yılı geçti kafam çok rahat. Hem de mavi ışık hatası vardı. Ürün bozuk dedim, bozuğu yollamadan yenisi üç günde kapımdaydı. Şimdi bende de bu cd hatası oldu ama sorun diil zaten digital oyun alıyorum, burda ne sony servisine ne de başka servise güvenirim. Tanıdık olmadıkça bu servis işleri bizim ülkemizde hep sorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tüketici mahkemesine de başvurdum bakalım nasıl olacak şimdi.
  • Bu Mekel Elektronik başlı başına bir rezillik zaten , Tv için servis çağırdım , televizyondan banding , ışık sızması , bulutlanma var .Gelen servise gösterdim , böyle incelersen izleyemezsin ,bunlar sorun değil dedi bana. Rapor tutmasını istedim apar topar çıktı merkeze sorucam dedi.Sony i aradım anlattım başka servis çağırın dedi. 2 farklı servis aradım biz kurmadık bakamayız , kurulumu yapan servisi arayın dedi.Herkes sony kalitesinden bahsediyor ama bir bize denk gelmedi herhalde bu sony kalitesi. Şimdi parayı çöpe atmış gibi hissediyorum.Eğer sen bu adamlara "Yetkili Servis" gibi bir ünvan veriyorsan düzgün kontrol ediceksin, eğiteceksin. Kimseye sony tavsiye etmiyorum ,eğer illa alıcaksanızda MEKEL ELEKTRONİK ten kesinlikle uzak durun.
  • Durum kötü zarar etmişler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.