Şimdi Ara

SONY VAIO SZ7xx KULLANICILARI KULÜBÜ.. Tecrübeler, Çözümler, Deneyimler,Bilgiler.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
0
Favori
13.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: snynt_35

    Slm Bravoecho,

    Hocam bu fiyatlara Türkiyede çok uygun ürünler vardı.Niye düşünmeniz buradan almayı.


    mesela örnek verebilir misiniz?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: duygusalfil

    modelin genel özellikleri ve performansı çok iyi görünüyor.

    hayırlı olsun.



    Tşk ederim, çok sağolun.
  • Senin cihazdan sadece 40 gb eksik.Garanti için kesinlikle değmez bence.

    VGN-SZ740N3
    Yeni Nesil Intel Penryn 800 Mhz. 2.1 Ghz. 3 MB Cache Core 2 Duo T8100 İşlemci
    2 GB DDR2 667 Mhz. (Max. 4 GB) Ram
    120 GB SATA (5400 Rpm)
    DVD-RW Double Layer
    NVIDIA® GeForce® 8400M GS Max. 831 MB and Intel® X3100 358 MB Hybrid Graphic Card
    4 GB DDR2 667 Mhz. Ram Kapasiteli Yeni Board Mimarisi
    NVIDIA® GeForce® 8400M GS Ekran Kartı Performansı
    Microsoft® Windows Vista™ Business İng.

    12 Taksit Fiyatı: 2.194,80 YTL Kdv Dahil.
  • Bu da tavsiye ettiğim cihaz için topic sayfası.

    http://forum.donanimhaber.com/m_22895309/tm.htm
  • Dsotum tam aksine ben GARANTİ için yurtdışı tercih ettim. İstanbul bilişimin meşhur namı + sony türkiye'nin vaio için garanti uygulaması olmamasından dolayı 2 sene garantili olarak aldım. Herhangi bir problemde kendi ülkemde sıkıntı çekmektense, burada kargo ile kapımdan aldırır-sağlam olarak bana teslim edileceğini bilirim. Sadece Sony için değil maalesef Türkiye'deki birçok marka için satış sonrası memnuniyet & servis kalitesi yerlerde...

    Saygılarımla.


    quote:

    Orjinalden alıntı: snynt_35

    Senin cihazdan sadece 40 gb eksik.Garanti için kesinlikle değmez bence.

    VGN-SZ740N3
    Yeni Nesil Intel Penryn 800 Mhz. 2.1 Ghz. 3 MB Cache Core 2 Duo T8100 İşlemci
    2 GB DDR2 667 Mhz. (Max. 4 GB) Ram
    120 GB SATA (5400 Rpm)
    DVD-RW Double Layer
    NVIDIA® GeForce® 8400M GS Max. 831 MB and Intel® X3100 358 MB Hybrid Graphic Card
    4 GB DDR2 667 Mhz. Ram Kapasiteli Yeni Board Mimarisi
    NVIDIA® GeForce® 8400M GS Ekran Kartı Performansı
    Microsoft® Windows Vista™ Business İng.

    12 Taksit Fiyatı: 2.194,80 YTL Kdv Dahil.




  • Kardeş,

    Sen hangi ülkede yaşıyorsun ilk önce onu sorayım? Eğer Türkiyede isen (Ama msjında hiç Türkiyede yaşıyor havası vermiyorsun! Ya da işleyişi bilmiyon Türkiyedeki) Sony Türkiyenin vaio da garanti uygulaması yok demişsin bu ne demek ya! Bütün bu forumdakiler arkadaşların faturaları,garanti belgeleri elinde apışıp mı kaldılar! Bu yazdığın ifadeyi garanti konusuyla ilgili direk Sony Türkiye'ye resmi yollardan fax çektim.Bu arkadaşın dediği doğru mudur diye yakındada cevabı gelir.Birde garanti konusunda yurtdışını tercih etmişsin eyvallah tercih senin ama bu kapıdan almalar falan nedir açıklar mısın? Forumdaki arkadaşlar olarak bizlerde bu güzel hizmetten yararlanalım.Ama ben böyle birşey duymadım.Duyan,yapan,uygulayan arkadaş varsa lütfen yazsın.Bizlerde bilgilenelim teşekkürler..



    quote:

    Orjinalden alıntı: bravoecho

    Dsotum tam aksine ben GARANTİ için yurtdışı tercih ettim. İstanbul bilişimin meşhur namı + sony türkiye'nin vaio için garanti uygulaması olmamasından dolayı 2 sene garantili olarak aldım. Herhangi bir problemde kendi ülkemde sıkıntı çekmektense, burada kargo ile kapımdan aldırır-sağlam olarak bana teslim edileceğini bilirim. Sadece Sony için değil maalesef Türkiye'deki birçok marka için satış sonrası memnuniyet & servis kalitesi yerlerde...

    Saygılarımla.


    quote:

    Orjinalden alıntı: snynt_35

    Senin cihazdan sadece 40 gb eksik.Garanti için kesinlikle değmez bence.

    VGN-SZ740N3
    Yeni Nesil Intel Penryn 800 Mhz. 2.1 Ghz. 3 MB Cache Core 2 Duo T8100 İşlemci
    2 GB DDR2 667 Mhz. (Max. 4 GB) Ram
    120 GB SATA (5400 Rpm)
    DVD-RW Double Layer
    NVIDIA® GeForce® 8400M GS Max. 831 MB and Intel® X3100 358 MB Hybrid Graphic Card
    4 GB DDR2 667 Mhz. Ram Kapasiteli Yeni Board Mimarisi
    NVIDIA® GeForce® 8400M GS Ekran Kartı Performansı
    Microsoft® Windows Vista� Business İng.

    12 Taksit Fiyatı: 2.194,80 YTL Kdv Dahil.






  • @snynt_35,
    Haklısın ben Türkiye'de değil yurtdışında (Dubai'de) yaşıyorum. Benim bildiğim kadarı ile Sony Türkiye, Vaio modellerinden sadece ikisine (ki SZ serisi bu iki modelden biri değil) garanti veriyor. (AR ve FZ serileri olabilir tam emin değilim). Tabi bu bilgi artık geçersiz de olabilir halen devam ediyor da olabilir. umarım bu uygulama kalkmıştır herkes istediği modeli çekinmeden alabilir...

    Kapıdan alma olayına açıklık getireyim. Burada herhangi bir sorun yaşarsanız ürünü servise götürüp dert anlatma-git gel yapma olayları yok. Asus notebook'umdaki arızada 1-1 yaşadığım bir tecrübe. Servise telefon açıp sorunu anlatıyorsunuz, adresinizi alıp ürünü kapınızdan kurye ile aldırıyorlar. Tamiri bitince de size aynen kurye ile ulaştırıyorlar. Bu hizmetler ücretisiz. E şimdi ben yurtdışından almakta haksız mıyım sen söyle dostum




  • arkadaşım iyi güzel yazmışsında türkiyede yaşamıyorsun ama türkiyedeki bir firmaya laf ediyorsun, sony kullanmıyon ama sony kullananlara garantiden felan bahsediyon, seni hiç anlayamadım doğrusu.dubaide teknik servis olayı öyle dir .türkiyedede kargoya veriyorsun adamlar cihazı tamir edip yine kargoyla adresine teslim ediyorlar bunda ne varki yani çok büyük bir işmi ,yoksa bu sistem dubaide yeni mi uygulanmaya başlandı.türkiyede yıllardır yapılıyor bu sistem zaten.sen biraz türkiye den uzak kalmışsın bence arasıra gelde türkiyenin nasıl modern ve nasıl gelişmiş bir ülke olduğunu gözlerinle gör bence.öyle uzaktan sallamakla olmuyor bu işler...
    quote:

    Orjinalden alıntı: bravoecho

    @snynt_35,
    Haklısın ben Türkiye'de değil yurtdışında (Dubai'de) yaşıyorum. Benim bildiğim kadarı ile Sony Türkiye, Vaio modellerinden sadece ikisine (ki SZ serisi bu iki modelden biri değil) garanti veriyor. (AR ve FZ serileri olabilir tam emin değilim). Tabi bu bilgi artık geçersiz de olabilir halen devam ediyor da olabilir. umarım bu uygulama kalkmıştır herkes istediği modeli çekinmeden alabilir...

    Kapıdan alma olayına açıklık getireyim. Burada herhangi bir sorun yaşarsanız ürünü servise götürüp dert anlatma-git gel yapma olayları yok. Asus notebook'umdaki arızada 1-1 yaşadığım bir tecrübe. Servise telefon açıp sorunu anlatıyorsunuz, adresinizi alıp ürünü kapınızdan kurye ile aldırıyorlar. Tamiri bitince de size aynen kurye ile ulaştırıyorlar. Bu hizmetler ücretisiz. E şimdi ben yurtdışından almakta haksız mıyım sen söyle dostum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bravoecho

    @snynt_35,
    Haklısın ben Türkiye'de değil yurtdışında (Dubai'de) yaşıyorum. Benim bildiğim kadarı ile Sony Türkiye, Vaio modellerinden sadece ikisine (ki SZ serisi bu iki modelden biri değil) garanti veriyor. (AR ve FZ serileri olabilir tam emin değilim). Tabi bu bilgi artık geçersiz de olabilir halen devam ediyor da olabilir. umarım bu uygulama kalkmıştır herkes istediği modeli çekinmeden alabilir...

    Kapıdan alma olayına açıklık getireyim. Burada herhangi bir sorun yaşarsanız ürünü servise götürüp dert anlatma-git gel yapma olayları yok. Asus notebook'umdaki arızada 1-1 yaşadığım bir tecrübe. Servise telefon açıp sorunu anlatıyorsunuz, adresinizi alıp ürünü kapınızdan kurye ile aldırıyorlar. Tamiri bitince de size aynen kurye ile ulaştırıyorlar. Bu hizmetler ücretisiz. E şimdi ben yurtdışından almakta haksız mıyım sen söyle dostum

    Asusun Dubaide boyle bir hizmetinin olmasi cok guzel. Ama Turkiyede hangi marka bunu yapiyorki?! Umarim fiyatlardaki rekabet hizmete de sicrar. Tuketici olarak boyle seylere ihtiyacimiz var.




  • Arkadaşlar yurt dışında yapılmış bu uygulamaların Türkiye de çok daha güzel örnekleri var.


    görmesini bilene...
  • Tartıştığımız konunun başlığı burası değil ama konuya açıklık getirmek adına bir cevap yazmak istedim.

    Dubaide yaşayan arkadaşımız Türkiyeyi ezmek,aşağılamak için bişeyler yazmamıştır bence sadece orada işlerin nasıl yürüdüğünü söylemiş.

    Türkiyede de casper,toshiba,asus,sony hepsi kargo sistemiyle çalışıyorlar.
    Kargoya vermek için ister şubeye gidersiniz, isterseniz evinize kargonun kuryesini çağırıp gönderebiliyorsunuz böylece dubaide yaşayan arkadaşımızın yaptığından çok bi fark olmuş olmuyor.Tek farklı olabilecek nokta ise,markaların teknik servisiyle irtibata geçiyorsunuz,hangi kargo firmasıyla anlaşmalı olduklarını öğrenip ona göre kargo ücreti de ödemeden teknik servis hizmetinden faydalanıyorsunuz.

    Şu da bir gerçekki Türkiye de BAZI FİRMALAR (hepsi değil), bazı şeyleri tamir etmekte mırın kırın ediyorlar,eğer dişinizi ve bilginizi göstermezseniz imalat hatalarını size kullanıcı hatası diye kabul ettirip paranızı alıyorlar.Örnek vermek gerekirse hp türkiyede 5 taneye kadar ölü pikseli hatalı üretim kabul etmiyor.Hani ne zaman böle olmuş diyen arkadaşlar isterse hp teknik servisine sorabilir isterse forumda hp başlığındakileri okuyabilir.
    Oysa hp yurtdışında tüketici dostu olmasıyla ün yapmış bir firma.Bravoecho arkadaşımızın kastettiği olay bu olabilir.




  • SONY VAİO SZ 740NXX SERİLERİ
    Arkadaşlar geçen hafta 740 N3 Xp modelini arkadaşıma aldırdım bu hafta babam da alıcak bu modelden.
    Arkadaşımda gördüğüm kadarıyla fiyatının bu kadar uygun olmasını sağlayan aklınıza takılacak veya takılan bazı küçük detayları paylaşmak istiyorum.

    1.Sz770N/C serisiyle kasa farkı var.Carbon fiber değil magnezyum alaşımlı kasa kullanılmış.Ama inanın çok hoş durmuş.

    2.Bu kasa değişimi 199 gramlık bi fark oluşturuyor yani bi cep telefonu kadar ama yinede hafifliği diğer bilgisayarlardan çok çok üstün.

    3.Isınma gibi bi problemle şimdiye kadar karşılaşmadık.

    4.Sprint internet olayı yok.(Sim kartla internete girme entegresi).

    5.XP türkçe yüklü geliyor (740N3 ve 740N xp modelinde).Vista yüklediğiniz zaman o kadar para verdiğiniz hızlı bilgisayarınızın tadını alamıyorsunuzYani mercedes alıyorsunuz ama bagajına taş yüklüyosunuz araba gitmiyor.Kesinlikle vistalı modelini almanızı tavsiye etmem.

    6.Çantası ve recovery dvdsi geliyor.

    Şimdilik gördüğüm farklar bunlar arkadaşımla görüşemedik o yüzden ayrıntılı bir inceleme yapamadım babamın bilgisayarı gelince ayrıntılı bir inceleme yapıp sizlerle paylaşıcam.




  • @fındık2861,
    Teker teker cevaplayayım;

    Türkiye'deki sorunları müşteriye yapılanları bilmem için hergünümü orada geçiren birisi olmama gerek yok. Bu durum bir müşteri olarak şikayet hakkımı kaldırmaz yada düşüncemi açıklamama mani olamaz.
    Sony Vaio almamış olsam -ki model ve hangi tarihte aldığım üst mesajlarda var- zaten buraya yazmam, polemik üretmeye gerek yok.
    Türkiye'de yok burada var gibi bir anlamı nasıl çıakrdın onu çözemedim ama tekrar edeyim, konu ürünü nasıl gönderdiğiniz aldığınız değil zaten, sorun yaşadığınızda size karşı olan yaklaşım ve sorunu çözme konusundaki ilgi.
    Arkadaşım yaşını başını bilmem ama forum başkalarına buyurma yeri değildir, yüzyüze görmemek lakait ve usturupsuz cümleler kurmak için mazeret olamaz,yazarken iyi düşün başına olmadık işler açılır sonra. Ben neyi nasıl yapacağımı iyi bilirim, dağıtacak kadar aklın çoksa olan kendine sakla!

    quote:

    Orjinalden alıntı: fındık2861

    arkadaşım iyi güzel yazmışsında türkiyede yaşamıyorsun ama türkiyedeki bir firmaya laf ediyorsun, sony kullanmıyon ama sony kullananlara garantiden felan bahsediyon, seni hiç anlayamadım doğrusu.dubaide teknik servis olayı öyle dir .türkiyedede kargoya veriyorsun adamlar cihazı tamir edip yine kargoyla adresine teslim ediyorlar bunda ne varki yani çok büyük bir işmi ,yoksa bu sistem dubaide yeni mi uygulanmaya başlandı.türkiyede yıllardır yapılıyor bu sistem zaten.sen biraz türkiye den uzak kalmışsın bence arasıra gelde türkiyenin nasıl modern ve nasıl gelişmiş bir ülke olduğunu gözlerinle gör bence.öyle uzaktan sallamakla olmuyor bu işler...




  • Arkadaşlar,

    Siz neler yapıyorsunuz yaa! Sizi boş bırakmaya gelmiyor Bu tip şeyler forumda hep oluyor.Konu birbirinizi tehdite karar uzamış.Bu forumda tehdit yok,bu forumda uslupsuzluk yok,bu forumda sevgi var,bu forumda dostluk var ne kadar birbirimize laf atsakta.Evet sadece Türkiyede değil dünyanın tüm ülkelerinde bu tip şikayetler var olacaktır,zaten yüzde yüz müşteri memnuniyeti çok zor,evet hedef bence bu tip üst düzey firmalar için yüzdeyüz müşteri memnuniyeti olmalı ama olmuyor işte.Sadece bu iş firmayada bakmıyor bende ticaret yapıyorum müşterim için olabilecek en üst düzeyde ilgi gösteriyorum ama bu sefer karşındaki kişi problem oluyor.her iki açıdan bakmak,empati yapmak gerekir diye düşünüyorum.
  • arkadaşım üslüpsuz olan sensin bence, ben seni tehdit eder gibi konuşmuyorum ama sen nedense tehdit ediyorsun beni anlayamadım doğrusu yukarıda arıza yaptımı gelip kapımdan alıp tekrar kapıma getiriyorlar diyen sensin bunuda her firma yapıyor diyorum . bu öyle büyütülecek bir şey değil.bir şikayetin varsa tabiki hukuksal olarak hakkını arayacaksın sonuçta herkesi memnun etmek imkansız.eminimki seni memnun etmesi dahada zordur.
    quote:

    Orjinalden alıntı: bravoecho

    @fındık2861,
    Teker teker cevaplayayım;

    Türkiye'deki sorunları müşteriye yapılanları bilmem için hergünümü orada geçiren birisi olmama gerek yok. Bu durum bir müşteri olarak şikayet hakkımı kaldırmaz yada düşüncemi açıklamama mani olamaz.
    Sony Vaio almamış olsam -ki model ve hangi tarihte aldığım üst mesajlarda var- zaten buraya yazmam, polemik üretmeye gerek yok.
    Türkiye'de yok burada var gibi bir anlamı nasıl çıakrdın onu çözemedim ama tekrar edeyim, konu ürünü nasıl gönderdiğiniz aldığınız değil zaten, sorun yaşadığınızda size karşı olan yaklaşım ve sorunu çözme konusundaki ilgi.
    Arkadaşım yaşını başını bilmem ama forum başkalarına buyurma yeri değildir, yüzyüze görmemek lakait ve usturupsuz cümleler kurmak için mazeret olamaz,yazarken iyi düşün başına olmadık işler açılır sonra. Ben neyi nasıl yapacağımı iyi bilirim, dağıtacak kadar aklın çoksa olan kendine sakla!

    quote:

    Orjinalden alıntı: fındık2861

    arkadaşım iyi güzel yazmışsında türkiyede yaşamıyorsun ama türkiyedeki bir firmaya laf ediyorsun, sony kullanmıyon ama sony kullananlara garantiden felan bahsediyon, seni hiç anlayamadım doğrusu.dubaide teknik servis olayı öyle dir .türkiyedede kargoya veriyorsun adamlar cihazı tamir edip yine kargoyla adresine teslim ediyorlar bunda ne varki yani çok büyük bir işmi ,yoksa bu sistem dubaide yeni mi uygulanmaya başlandı.türkiyede yıllardır yapılıyor bu sistem zaten.sen biraz türkiye den uzak kalmışsın bence arasıra gelde türkiyenin nasıl modern ve nasıl gelişmiş bir ülke olduğunu gözlerinle gör bence.öyle uzaktan sallamakla olmuyor bu işler...






  • Nerde bizm SZ700 serisini kullanan arkadaşlar kavga çıktı bizim forumda birşeyler yazın
  • Ben maksadını aşan yada o şekilde algılanan bir yorum yaptıysam öncelikle herkesten özür dilerim. Forumda kendi benimsemediğim davranuşlardan birini sergilemek istemem.
    Saygılar.
  • arkadaşlar ekran kartı 64 mb diyor,bunun bir dezavantajı varmı acaba?
  • henüz kullanmaya baslamadım yolda geliyor sz750 inşallah ;)

    kuanmaya baslasam yazacam synt ;)
  • Hadi bekliyoruz arslanlı :)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.