Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şuan piyasada olan xperiaS ler hep yeni seri benimkide o serilerden telefon kusursuz şuan 1 gram donma kasma yok 4.0.4 güncellemesi yüklü şuan media markette peynir ekmek gibi satılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar cihazın önünde bulunan nokta şeklindeki dokunmatikleri biraz sıkıntılı gibi geldi teknosada baktım ya ilk defa kullandıgımdan yada bi problem vardı ürünü kullanan ve bu konu hakkında bilgi verebilen olursa sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkness1987

    arkadaşlar cihazın önünde bulunan nokta şeklindeki dokunmatikleri biraz sıkıntılı gibi geldi teknosada baktım ya ilk defa kullandıgımdan yada bi problem vardı ürünü kullanan ve bu konu hakkında bilgi verebilen olursa sevinirim

    ben xperia s'ten önce k850i kullanıyordum onda da dokunmatik kısım xperia s'e benzyordu belki de aynı sistem kullanılmıştır bilemiyorum.Velhasıl ben hiç yabancılık çekmedim.Ama o kısımda problem yaşayan görmedim zamanl alışıyorsun ilk başta garipseniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan23


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkness1987

    arkadaşlar cihazın önünde bulunan nokta şeklindeki dokunmatikleri biraz sıkıntılı gibi geldi teknosada baktım ya ilk defa kullandıgımdan yada bi problem vardı ürünü kullanan ve bu konu hakkında bilgi verebilen olursa sevinirim

    ben xperia s'ten önce k850i kullanıyordum onda da dokunmatik kısım xperia s'e benzyordu belki de aynı sistem kullanılmıştır bilemiyorum.Velhasıl ben hiç yabancılık çekmedim.Ama o kısımda problem yaşayan görmedim zamanl alışıyorsun ilk başta garipseniyor

    saol dostum sen baya sorun yaşıyosun anladıgım kadarıyla yukarda yazmışın senın cihaz hangi seri ilk seri cihaz mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkness1987

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan23


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkness1987

    arkadaşlar cihazın önünde bulunan nokta şeklindeki dokunmatikleri biraz sıkıntılı gibi geldi teknosada baktım ya ilk defa kullandıgımdan yada bi problem vardı ürünü kullanan ve bu konu hakkında bilgi verebilen olursa sevinirim

    ben xperia s'ten önce k850i kullanıyordum onda da dokunmatik kısım xperia s'e benzyordu belki de aynı sistem kullanılmıştır bilemiyorum.Velhasıl ben hiç yabancılık çekmedim.Ama o kısımda problem yaşayan görmedim zamanl alışıyorsun ilk başta garipseniyor

    saol dostum sen baya sorun yaşıyosun anladıgım kadarıyla yukarda yazmışın senın cihaz hangi seri ilk seri cihaz mı?

    Sorma ya saymakla bitmez benim telefonun sorunları.Evet ilk seri tim'den aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaslar xperia s almak istiyorum ama yazduklarunizdan sonra gozum korktu.son cikan serilerde isinma,donma vs. belirtirseniz sevinirim. samsung galaxy s2 veya s3 mu alsam diye dusunmeye basladim.yardimci olurmusunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan bilgisayarda ABAB serisiydi sony xperia s ACAF seride sıkıntı olmadığı söyleniyordu forumda ama bu aB serisinde sıkıntı varmı?Sony xperia s kullanıcı arkadaşlarım yardımcı olabilirsenizsevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmangdk

    Vatan bilgisayarda ABAB serisiydi sony xperia s ACAF seride sıkıntı olmadığı söyleniyordu forumda ama bu aB serisinde sıkıntı varmı?Sony xperia s kullanıcı arkadaşlarım yardımcı olabilirsenizsevinirim.

    benimki ABAB serisi. Hiç bir sorun yok 4 aya yakın kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Sony mağazasından Xperia S aldım ve sol alt dokunmatiğinde hassaslık sorunu çıktı. 1 günlük telefonumu servise kontrol için gönderdiler. Emanet ürün alma hakkım yok mu? ve dava açarak para iadesi alma hakkım 20 gün sonra mı doğuyor?
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Nisan ayında almış olduğum Xperia S telefonumu forumu takip edenlerin bileceği üzere Haziran ayında değişim talebi ile Teleservice'e yollamıştım ve servisin umursamaz tavırları ve ters tutumlarının ardından yaşadığım süreci sizler ile tarih tarih paylaşmak istiyorum.

    1-Telefonu Teknosa firmasından satın alma(06.04.2012)
    2-Sarı ekran nedeni ile telefonu Teleservice firmasına değişim talebi ile teslim etme(04.06.2012)
    3-Telefon ile ilgili serviste ne yapılacağı ile ilgili sorgulama(15.06.2012)
    4-Servisin cihaz değişim talebini kabul etmeyip ısrarla parça değişimi yapacağını ama ellerinde malzeme olmadığı için beklemede olduğunu bildiren mail yollaması(15.06.2012)
    5-Xperia destek hattını arayıp ve mail atıp sorun ile ilgili destek istemem.(20.06.2012)
    6-Xperia destek hattı ile yoğun telefon ve mail trafiği sonrasında(Önce servise müdahele edemeyiz diyen Sony daha sonra nasıl olduysa servise müdahele etti ve telefonumun değişeceğini bildiren mail gönderdi) telefonun değişeceğini bildiren mail aldım.(26.06.2012)
    7-Teleservice'in Sony destek hattının attığı maile inanmayıp ısrarla telefonu tamir edeceğini bildiren maili(27.06.2012)
    8-Sonunda ikna olan Teleservice telefonu değiştireceğini taahhüt etti.(29.06.2012)
    9-Teleservice firmasına atılan mail sonrasında yeni telefonu ne zaman teslim edeceklerini sorgulama(02.07.2012)
    10-Teleservice firmasından alınan garip bir mail.(Telefon bizim stoklarımıza ne zaman girerse size telefonunuzu o zaman teslim edeceğiz.)(03.07.2012)
    11-Tüketici Hakem Heyetine müracaat için Kaymakamlığa gidiş(05.07.2012)
    12-Tüketici Hakem Heyetinden alınan bilgiye göre telefonu aldığım firmaya yani Teknosa'ya dava açmam gerektiğini öğrenme(05.07.2012)
    13-Teknosa firmasını arayıp bilgilendirme ve geridönüş bekleme(06.07.2012)
    14-Teknosa firmasından bize getirseydiniz şimdiye kadar çoktan telefonunuzu değiştirirdik diyen garip bir geridönüş(Halbuki ben telefonu ilk Teknosa'ya götürdüm.Ancak oradaki neyin asistliğini yaptığını bile bilmeyen personel beni servise yönlendirdi.Gerekçesi ise daha hızlı olacağıydı.)Ama şu anda hiçbir şey yapamayacaklarını belirten sonla biten mail(09.07.2012)
    15-Tüketici Hakem Heyetine müracaat(10.07.2012)
    16-Hakem Heyeti'ne müracaattan 7 gün sonra Teknosa'dan (Bizi niye şikayet ettiniz.Biz zaten size yeni telefonu verecektik.Hemen gelin telefonu alın olsun bitsin) tadında gelen mail(17.07.2012)
    17-Gelen yazıya hiçbir şekilde tarafımdan geridönmeme
    18-Hakem Heyetinden tarafıma gelen karar(Ücretin geri ödenmesine)(19.09.2012)
    19-İtiraz etme sürelerini bekleme(04.10.2012)
    20-Teknosa firmasını arama ve ödemeyi ne zaman yapacakları konusunda tarih isteme.(05.10.2012)
    21-Teknosa firmasından bir garip mektup daha(Hakem Heyetinin kararını Teleservice firması uygulayacaktır.Gidip paranızı Teleservice'den alabilirsiniz)(09.10.2012)
    22-Teknosa hukuksukluk pardon hukuk servisi ile görüşüp bu saçma kararlarının neye dayandığını öğrenmek için görüşme ve netice alamama(12.10.2012)
    23-Avukatım aracılığı ile İcra Müdürlüğüne müracaat(16.10.2012)
    24-Teknosa firmasından gelen bilgi telefonu(Paranızı yatırdık alabilirsiniz)(02.11.2012)
    25-Mutlu SON(12.11.2012)

    Çıkardığım Ders:
    1-Bir daha servisini Teleservice firmasının yapmış olduğu hiçbir cihazı alma
    2-Teknosa firmasının değil önünden arka sokağından bile geçme
    3-Hakkını geç de olsa sonuna kadar ara
    4-Bir daha Sony almak için kendi servis ağını oluşturmasını bekle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi progress -- 12 Kasım 2012; 17:08:33 >




  • Arkadaşlar merhaba. benimde bir sorum olacak size. burası yeri değil ama sizin bilginiz daha çok. ben samsung s2 aldım 15 gün oldu kamerası bozuldu. para iadesi isteyebiliyor muyum? servise gönderip içini açtırmak istemiyorum. para iadesi istiyorum servisten. serviste telpa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aradaşlar şuan en son üretilen parti numarası hangisi bilen var mı? ACAF dan sonra yenisi üretildi mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    Arkadaşlar Merhaba,

    Nisan ayında almış olduğum Xperia S telefonumu forumu takip edenlerin bileceği üzere Haziran ayında değişim talebi ile Teleservice'e yollamıştım ve servisin umursamaz tavırları ve ters tutumlarının ardından yaşadığım süreci sizler ile tarih tarih paylaşmak istiyorum.

    1-Telefonu Teknosa firmasından satın alma(06.04.2012)
    2-Sarı ekran nedeni ile telefonu Teleservice firmasına değişim talebi ile teslim etme(04.06.2012)
    3-Telefon ile ilgili serviste ne yapılacağı ile ilgili sorgulama(15.06.2012)
    4-Servisin cihaz değişim talebini kabul etmeyip ısrarla parça değişimi yapacağını ama ellerinde malzeme olmadığı için beklemede olduğunu bildiren mail yollaması(15.06.2012)
    5-Xperia destek hattını arayıp ve mail atıp sorun ile ilgili destek istemem.(20.06.2012)
    6-Xperia destek hattı ile yoğun telefon ve mail trafiği sonrasında(Önce servise müdahele edemeyiz diyen Sony daha sonra nasıl olduysa servise müdahele etti ve telefonumun değişeceğini bildiren mail gönderdi) telefonun değişeceğini bildiren mail aldım.(26.06.2012)
    7-Teleservice'in Sony destek hattının attığı maile inanmayıp ısrarla telefonu tamir edeceğini bildiren maili(27.06.2012)
    8-Sonunda ikna olan Teleservice telefonu değiştireceğini taahhüt etti.(29.06.2012)
    9-Teleservice firmasına atılan mail sonrasında yeni telefonu ne zaman teslim edeceklerini sorgulama(02.07.2012)
    10-Teleservice firmasından alınan garip bir mail.(Telefon bizim stoklarımıza ne zaman girerse size telefonunuzu o zaman teslim edeceğiz.)(03.07.2012)
    11-Tüketici Hakem Heyetine müracaat için Kaymakamlığa gidiş(05.07.2012)
    12-Tüketici Hakem Heyetinden alınan bilgiye göre telefonu aldığım firmaya yani Teknosa'ya dava açmam gerektiğini öğrenme(05.07.2012)
    13-Teknosa firmasını arayıp bilgilendirme ve geridönüş bekleme(06.07.2012)
    14-Teknosa firmasından bize getirseydiniz şimdiye kadar çoktan telefonunuzu değiştirirdik diyen garip bir geridönüş(Halbuki ben telefonu ilk Teknosa'ya götürdüm.Ancak oradaki neyin asistliğini yaptığını bile bilmeyen personel beni servise yönlendirdi.Gerekçesi ise daha hızlı olacağıydı.)Ama şu anda hiçbir şey yapamayacaklarını belirten sonla biten mail(09.07.2012)
    15-Tüketici Hakem Heyetine müracaat(10.07.2012)
    16-Hakem Heyeti'ne müracaattan 7 gün sonra Teknosa'dan (Bizi niye şikayet ettiniz.Biz zaten size yeni telefonu verecektik.Hemen gelin telefonu alın olsun bitsin) tadında gelen mail(17.07.2012)
    17-Gelen yazıya hiçbir şekilde tarafımdan geridönmeme
    18-Hakem Heyetinden tarafıma gelen karar(Ücretin geri ödenmesine)(19.09.2012)
    19-İtiraz etme sürelerini bekleme(04.10.2012)
    20-Teknosa firmasını arama ve ödemeyi ne zaman yapacakları konusunda tarih isteme.(05.10.2012)
    21-Teknosa firmasından bir garip mektup daha(Hakem Heyetinin kararını Teleservice firması uygulayacaktır.Gidip paranızı Teleservice'den alabilirsiniz)(09.10.2012)
    22-Teknosa hukuksukluk pardon hukuk servisi ile görüşüp bu saçma kararlarının neye dayandığını öğrenmek için görüşme ve netice alamama(12.10.2012)
    23-Avukatım aracılığı ile İcra Müdürlüğüne müracaat(16.10.2012)
    24-Teknosa firmasından gelen bilgi telefonu(Paranızı yatırdık alabilirsiniz)(02.11.2012)
    25-Mutlu SON(12.11.2012)

    Çıkardığım Ders:
    1-Bir daha servisini Teleservice firmasının yapmış olduğu hiçbir cihazı alma
    2-Teknosa firmasının değil önünden arka sokağından bile geçme
    3-Hakkını geç de olsa sonuna kadar ara
    4-Bir daha Sony almak için kendi servis ağını oluşturmasını bekle

    Dostum seni kutluyorum bu arada.
    Birşey soracagım sana. Telefonu teknik servise goturmek sart mı? Servise söyledim böyle böyle diye .yani 15gunluk tel.kamera hatalı. 30gunu gecmedgi icin servisi aradım soyledim teli icini açtırmak yaptrmak istemiyorum diye. Sadce sorunu benden kaynaklımı sizden kaynaklımı diye bakın.sizden kaynaklıysa 30gunu gecmedgi icin para iadesi istiyorum dedim.iade ye yaklaşmıyolar. Tuketici kanununa aykırı bu. Bu yüzden teli servise göturmedn. Hakem heyetine gitsem dava acsam olur mu? . Daha 15gun olmadı yani. Kamerada hata var.hatalı üretim.çok karıncalı gösteriyo. Ve donuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dostum,

    Servise vermemen senin için dezavantaj olacaktır.Niye dersen;
    Elinde bu adamların değişimi kabul etmediklerine dair bir belge var mı?Yok.E hakem heyetine neyi kanıtlayacaksın.
    Servise geç kalmadan gönderip(Fatura tarihinden itibaren 1 ayı geçmeyecek şekilde) ve teslim belgesine değişim talebini yazdırarak talebini açtırıp akabinde yoğun bir baskı kurarak kesinlikle tamiri kabul etmediğini bildir.Gelecek cevapları yüksek ihtimal ile olumsuz olacaktır.Git hakem heyetine gerekçe olarak 1 ay geçmeden arızalandığını ürünün ayıplı mal kategorisinde değerlendirilip tarafına ücret iadesi veya yeni cihaz iste.Evet bekleyeceksin ama sonunda istediğini alacaksındır.Çünkü haklısın.

    Kolay Gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    Arkadaşlar Merhaba,

    Nisan ayında almış olduğum Xperia S telefonumu forumu takip edenlerin bileceği üzere Haziran ayında değişim talebi ile Teleservice'e yollamıştım ve servisin umursamaz tavırları ve ters tutumlarının ardından yaşadığım süreci sizler ile tarih tarih paylaşmak istiyorum.

    1-Telefonu Teknosa firmasından satın alma(06.04.2012)
    2-Sarı ekran nedeni ile telefonu Teleservice firmasına değişim talebi ile teslim etme(04.06.2012)
    3-Telefon ile ilgili serviste ne yapılacağı ile ilgili sorgulama(15.06.2012)
    4-Servisin cihaz değişim talebini kabul etmeyip ısrarla parça değişimi yapacağını ama ellerinde malzeme olmadığı için beklemede olduğunu bildiren mail yollaması(15.06.2012)
    5-Xperia destek hattını arayıp ve mail atıp sorun ile ilgili destek istemem.(20.06.2012)
    6-Xperia destek hattı ile yoğun telefon ve mail trafiği sonrasında(Önce servise müdahele edemeyiz diyen Sony daha sonra nasıl olduysa servise müdahele etti ve telefonumun değişeceğini bildiren mail gönderdi) telefonun değişeceğini bildiren mail aldım.(26.06.2012)
    7-Teleservice'in Sony destek hattının attığı maile inanmayıp ısrarla telefonu tamir edeceğini bildiren maili(27.06.2012)
    8-Sonunda ikna olan Teleservice telefonu değiştireceğini taahhüt etti.(29.06.2012)
    9-Teleservice firmasına atılan mail sonrasında yeni telefonu ne zaman teslim edeceklerini sorgulama(02.07.2012)
    10-Teleservice firmasından alınan garip bir mail.(Telefon bizim stoklarımıza ne zaman girerse size telefonunuzu o zaman teslim edeceğiz.)(03.07.2012)
    11-Tüketici Hakem Heyetine müracaat için Kaymakamlığa gidiş(05.07.2012)
    12-Tüketici Hakem Heyetinden alınan bilgiye göre telefonu aldığım firmaya yani Teknosa'ya dava açmam gerektiğini öğrenme(05.07.2012)
    13-Teknosa firmasını arayıp bilgilendirme ve geridönüş bekleme(06.07.2012)
    14-Teknosa firmasından bize getirseydiniz şimdiye kadar çoktan telefonunuzu değiştirirdik diyen garip bir geridönüş(Halbuki ben telefonu ilk Teknosa'ya götürdüm.Ancak oradaki neyin asistliğini yaptığını bile bilmeyen personel beni servise yönlendirdi.Gerekçesi ise daha hızlı olacağıydı.)Ama şu anda hiçbir şey yapamayacaklarını belirten sonla biten mail(09.07.2012)
    15-Tüketici Hakem Heyetine müracaat(10.07.2012)
    16-Hakem Heyeti'ne müracaattan 7 gün sonra Teknosa'dan (Bizi niye şikayet ettiniz.Biz zaten size yeni telefonu verecektik.Hemen gelin telefonu alın olsun bitsin) tadında gelen mail(17.07.2012)
    17-Gelen yazıya hiçbir şekilde tarafımdan geridönmeme
    18-Hakem Heyetinden tarafıma gelen karar(Ücretin geri ödenmesine)(19.09.2012)
    19-İtiraz etme sürelerini bekleme(04.10.2012)
    20-Teknosa firmasını arama ve ödemeyi ne zaman yapacakları konusunda tarih isteme.(05.10.2012)
    21-Teknosa firmasından bir garip mektup daha(Hakem Heyetinin kararını Teleservice firması uygulayacaktır.Gidip paranızı Teleservice'den alabilirsiniz)(09.10.2012)
    22-Teknosa hukuksukluk pardon hukuk servisi ile görüşüp bu saçma kararlarının neye dayandığını öğrenmek için görüşme ve netice alamama(12.10.2012)
    23-Avukatım aracılığı ile İcra Müdürlüğüne müracaat(16.10.2012)
    24-Teknosa firmasından gelen bilgi telefonu(Paranızı yatırdık alabilirsiniz)(02.11.2012)
    25-Mutlu SON(12.11.2012)

    Çıkardığım Ders:
    1-Bir daha servisini Teleservice firmasının yapmış olduğu hiçbir cihazı alma
    2-Teknosa firmasının değil önünden arka sokağından bile geçme
    3-Hakkını geç de olsa sonuna kadar ara
    4-Bir daha Sony almak için kendi servis ağını oluşturmasını bekle

    Helal olsun, kararlı ve bilinçli tüketici.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de xperia arc model telefonumu 4. kez aynı sorundan servise verdim(tabi servis sorun yok diyordu) en sonunda tamir istemediğimi belirtip, yenisi ile değiştirtdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail76

    aradaşlar şuan en son üretilen parti numarası hangisi bilen var mı? ACAF dan sonra yenisi üretildi mi?

    var mı bilgisi olan
  • arkadaşlar merhaba, vatan bilgisayar da kampanya var xperia s yurtiçi 24 ay garantili 1200 TL. cihazı almayı düşünüyorum ama bu sarı ekran problemi beni ürkütüyor. forumda yaptığım araştırmada bu hatanın eski serilerde olduğu söylenmiş. bu doğrumudur sizce? vatan da satılan cihazların (sadece siyah rengi varmış) eski seri olma gibi bir durumu varmıdır? konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar yarımcı olabilirmi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pape

    arkadaşlar merhaba, vatan bilgisayar da kampanya var xperia s yurtiçi 24 ay garantili 1200 TL. cihazı almayı düşünüyorum ama bu sarı ekran problemi beni ürkütüyor. forumda yaptığım araştırmada bu hatanın eski serilerde olduğu söylenmiş. bu doğrumudur sizce? vatan da satılan cihazların (sadece siyah rengi varmış) eski seri olma gibi bir durumu varmıdır? konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar yarımcı olabilirmi acaba?

    Şimdiki serilerde birşey yok vatandaki telefonlar yeni seri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SF01


    quote:

    Orijinalden alıntı: pape

    arkadaşlar merhaba, vatan bilgisayar da kampanya var xperia s yurtiçi 24 ay garantili 1200 TL. cihazı almayı düşünüyorum ama bu sarı ekran problemi beni ürkütüyor. forumda yaptığım araştırmada bu hatanın eski serilerde olduğu söylenmiş. bu doğrumudur sizce? vatan da satılan cihazların (sadece siyah rengi varmış) eski seri olma gibi bir durumu varmıdır? konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar yarımcı olabilirmi acaba?

    Şimdiki serilerde birşey yok vatandaki telefonlar yeni seri


    sağol arkadaşım, yarın büyük ihtimal vatana gidip alacağım. s3-iphone4-xperia s arasında xperia s e karar kıldım. s3 çok iyi bir cihaz olmasına rağmen tasarımı pek bana hitap etmiyor. iphone4 xperia s e göre zayıf bir cihaz. sony iyi seçim olacak gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.