Şimdi Ara

Sony Xperia XZ anlamadığım sorunlar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    bendeki xz'nin başlıca sorunları şu şekilde: :)

    1. Bluetooth kulaklıkla müzik dinlerken kesintiler oluyor. Bazen kısa kısa bazende tamamen kesilip 3 - 4 saniye sonra geri geliyor. Aynı zamanda konuşma yaparken karşı tarafa sesim doğru düzgün gitmiyor.
    2. Kendi kendine sim kart hatası veriyor ve sim kartı takın uyarısı geliyor. Yeniden başlatmadan da düzelmiyor. Görmesem saatlerce öyle kalıyor.
    3. Çekmesi gereken yerlerde aşısı sinyal kaybı oluyor.
    4. Telefonu gayet normal ve akıcı kullanırken ara ara arka planda sanki çok fazla uygulama açık gibi ağır çekim çalışmaya başlayıp sonra düzeliyor.

    Yazılımsal sorun sandım fakat oreo güncellemesinden sonra da değişen bir şey olmadı.

    Bunlarla alakalı KVK'ya gönderdim ama sadece en son çıkan güncelleme yamasını yapmışlar.

    Bir arkadaşlım kronik ana kart sorunu var demişti. Araştırdım ama pek bilgiye ulaşamadım. Konuyla alakalı bilgisi olan var mı?

    Önceki Z2 telefonumdan tecrübeliyim KVK ile aylarca uğraşmak yerine doğruca tüketici mahkemesine gideyim diyorum fakat şuanda öyle bir hakkım var mı bilmiyorum. Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.


    Teşekkürler.







  • güncel
  • Öncelikle size tavsiyem sim kartınızı başka bir cihaza takın.. Ve o cihazdada şebeke problemleri olup olmadığını gözlemleyin.. Eğer oluyorsa sim kartı yenileyin.. Eğer sorun yoksa sim kartta cihazı fabrika ayarlarına sıfırlayıp hiç uygulama yüklemeden kurulumunu yapın.. Sadece şebeke sorunu varmı yokmu onu deneyin.. Eğer yine devam ediyorsa dediğiniz gibi ya garanti yada thh sürecine gidersiniz..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefonu tekrar servise yolladım. sim kart başka bir telefonda takılı ve şuan da kartta sorun yok.
    bakalım servis bu sefer ne yapacak duruma göre hareket edicem sanırım.
  • wogo W kullanıcısına yanıt
    İyi yapmışsınız demekki simkarttan yana sorun yok.. Sonucu paylaşırsınız öğrenelim bizde tecrübe olmuş olur..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabi paylaşırım ama önceki z2 telefonumdan tecrübeyle telefon kvk'ya gidip gelecek. Ama bu sefer tüketici mahkemesine başvurucam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wogo

    Tabi paylaşırım ama önceki z2 telefonumdan tecrübeyle telefon kvk'ya gidip gelecek. Ama bu sefer tüketici mahkemesine başvurucam.

    En mantıklısı o zaten.. Garanti süresi devam ederken kimse kimseyi mağdur edemez.. Hakkımızı arayacaz kardeşim..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefonu ikinci defa KVK'ya yolladım ve şöyle bir cevap aldım. Teslimat Açıklama: Test edildi, arıza gözlenemedi,güncel yazılım sürümü yüklenmiştir. telefon geldiğinde kontrol edicem muhtemelen arıza giderilememiştir tekrar geri göndericem. bakalım yazılımla ne zaman çözecekler arızayı. önceki Z2 telefonumda olduğu gibi bu sefer pes etmek yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.