Şimdi Ara

Sony Xperia Z3 Su Geçirme Sorunu hk. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
3
Favori
23.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mua11 M kullanıcısına yanıt
    Hocam cihaz takipe imei nizi yazdığınızda telefon gözüküyor mu? Benim sorunum servis daha telefona elini sürmedi. Kayıt bile etmediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa2367

    Hocam cihaz takipe imei nizi yazdığınızda telefon gözüküyor mu? Benim sorunum servis daha telefona elini sürmedi. Kayıt bile etmediler

    nereye yazıyoruz link atabilir misiniz
  • mua11 M kullanıcısına yanıt
    Kvk ya yolladıysan cihaz takip yaz google a çıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler benim babamın z3 ü denize soktuk ama 10cm bile derine girmedi sadece sokup çıkardık şimdi tel açılmıyor garantiye göndersem ne demem gerekir telefonun kaskosuda var kasko karşılarmı lütfen cevap yazın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enisgul35

    selamlar benim z3 telefonum da su geçirdi 8 aydır kullanıyorum ve ilk defa suya soktum oda çeşmenin altında 10 saniye yıkadım okadar kapaklar saglam çok dikkat ederim m telefonun ekranı karardı görüntü yok ama ses var çagrılar geliyor bu gün kvk ya verdim degişim olan arkadaşlar aceba benimkisi gibi 8 aylık olan cihazları degişim oluyormu yoksa ana kartmı degişiyor. ben ne yapmalıyım degişim istedigimi söyledim bu fabrikasyon hatadır sony de bunu yapıyorsa biz hangi markaya günenecez artık bilmiyorum


    Hocam geçen hafta vermiştim garantiye kendim gidip teslim ettm. Girişini hemen yaptılar. Netten takip yapıyordum ama kayıt açıldı ve hiç bir işlem gözükmüyordu. Bugün kartal kvk ya gidip tekrar sorgulattım, onlarda şuanda inceleme aşamasında dediler. Başka bir bilgi vermediler. Cihaz değişimi için ise fatura tarihinden itibaren 1 ayı geçtiyse, tamir olur değişim olmaz dediler. Arkadaşlar sizin değişimler nasıl oldu bilginiz varmı. Bu 1 ay muhabbeti nedir tam olarak?




  • KVK değil mobiltel garantili hocam
  • mua11 M kullanıcısına yanıt
    benim cihazıma swap değişim çıktı 2. servis gününde. kvk ankaraya yollamıştım
  • benimde geçen cumartesi z3üm su geçirdi kapaklar kapalıydı en fazla 20 sn durmuştur havuzda ekran gitti bi daha açılmadı garantiye gönderdim 4 gün oldu kenarda çok az açıklık vardı sizce değişim yaparlar mı?
  • Öncelikle Merhaba Ben de bir sony xperia z3 kullanıcısıyım havuza yarım metre sokmama rağmen su aldı ve ekranı yavaşça karararak dokunmatiği bozuldu aveadan aldığımız için aveaya gidip durumu anlattım ve telefonu garantiye gönderiyrlar şimdi.Acaba olumlu bir sonuç alabilir miyim lütfen yardım edin.
  • Burakdemirkaya B kullanıcısına yanıt
    Hocam su geçirmezlik tatlı su için diye bir şey okumuştum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abim yanımda siyahi bir abi var onun telefonu z1 compact havuza dalıyor çıkıyor fakat telefona hiçbir şey olmuyor atladı geçen gün havuza telefonu ile.
  • Telefonun garantideki süresi 20 iş güünüaşarsa haklarımız nelerdir arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,google da ararken buldum malumunuz aramam sebebim benzer.

    Geçtiğimiz haftasonu Sony Z3'um (şubat 2015'de aldım) Tüm kapakları sıkıca kapatıp havuzda 2-3 adet foto çekmek istedim. Tabi havuza sokup 3-4 sanıye sonra cıkarmamla ekran gitti. Telefn arka planda çalışıyor gibi ama ekranda hiç görüntü gelmedi.

    3 gün prinç tedavisinin ardından cihaz açılır gibi oluyor, ekrana görüntü geliyor ama sonra yeşil bir karıncalanma, dokunmatiğin tepki vermemesi, sim kart 'ın görülmemesi (servis yok diyor sürekli) gibi telefon sapıttı. Media markt'dan almıştım, aldığım mağazaya servis için götüreceğim, arıza çıkarmalarını bekliyorum ama umarım çıkarmazlar. Gelişmeleri buradan paylaşırım.

    Bence bu telefona güvenmeyin su olayında, iphone candır en azından sudan uzak tutmayı biliyorduk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cadiguzel -- 10 Ağustos 2015; 8:35:45 >




  • Merhaba Arkadaşlar,

    Daha önce soktugumda bir sorun olmamıstı fakat bu sefer suya soktugum da arka kamerada ve flashta bugulanma oldu. 1 gun sonra gecti fakat bu sorun devam etmesini istemioyrum. Bu konuda teknik servisin verdiği cevap ne oluyor. Birde cihaza son güncellemesinden sonra alt hobarlorden az ses gelmeye basladı baska boyle sorun yasayan arkadasımız var mı. Ona göre garantiye ileticem cihazı. Tşekür ederim şimdiden,
  • cadiguzel C kullanıcısına yanıt
    selam arkadaşlar;

    Anlatmış olduğun olayın birebir aynısı benimde dün başıma geldi, bugün servise kendim götürüp teslim ettim ve özellikle değişim talep ettiğimi belirttim.
    "teleservice" firmasına bıraktım.
    Ben telefonumu şubat ayında vodafone den almıştım araştırmalarım sonucu çoğu kişide bu tip problem var. kapakların kapalı olduğundan %1000 eminim ki zaten 10 saniye ya durdum ya durmadım suda galiba sorun bazı serilerde "kronik" arkadaşlar.
    Emin olun iphone olsa hiç tereddüt etmem anında değiştirilir derdim, hiç tavizleri yok onlar için müşteri memnuniyeti herşeyin üstünde başıma geldi ordan biliyorum. Bakalım bekleyip göreceğiz sony nin marka değerini sonuçları paylaşırsak ileride diğer kişilere de örnek olur kanısındayım.
  • 22 temmuz da z3 sıvı teması ve şebeke çekmeme hatası yüzünden sony müşteri hizmetleriyle bağlantıya geçtim, teleservis istanbul a yönlendirdiler, ordan çıkan sonuç değişim cihazı bekliyor diye 24 temmuzda email geldi . sonra sony i aradım değişim cihazını hızlandırında elime ulaşsın diye biz telefonu üretim fabrikasına yolladık ordan onay geldiği gibi değişim gerçekleşecektir dendi. fabrika çinde yahu ne zaman gerçekleşir acaba bu değişim böyle durum başınıza gelen varmı euroasia garantili telefondu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakmac

    22 temmuz da z3 sıvı teması ve şebeke çekmeme hatası yüzünden sony müşteri hizmetleriyle bağlantıya geçtim, teleservis istanbul a yönlendirdiler, ordan çıkan sonuç değişim cihazı bekliyor diye 24 temmuzda email geldi . sonra sony i aradım değişim cihazını hızlandırında elime ulaşsın diye biz telefonu üretim fabrikasına yolladık ordan onay geldiği gibi değişim gerçekleşecektir dendi. fabrika çinde yahu ne zaman gerçekleşir acaba bu değişim böyle durum başınıza gelen varmı euroasia garantili telefondu.

    Merhaba,
    BEn bugun cihazımı kvk bakırkoye goturdum kutusuz oldugu için sadeece onarım içinm alırız dediler, ben değişim istiyorum dedim. O zman kutusu lazım dediler, bende cihazı bırakmadım. Yarın tekrar görütmeyi planlıyorum. Bu senin teleservis dediğin sey farklı bir sey mi kvk dan? ona göre hatalı birsey yapıp madur olmak istemem. Teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibc

    quote:

    Orijinalden alıntı: yakmac

    22 temmuz da z3 sıvı teması ve şebeke çekmeme hatası yüzünden sony müşteri hizmetleriyle bağlantıya geçtim, teleservis istanbul a yönlendirdiler, ordan çıkan sonuç değişim cihazı bekliyor diye 24 temmuzda email geldi . sonra sony i aradım değişim cihazını hızlandırında elime ulaşsın diye biz telefonu üretim fabrikasına yolladık ordan onay geldiği gibi değişim gerçekleşecektir dendi. fabrika çinde yahu ne zaman gerçekleşir acaba bu değişim böyle durum başınıza gelen varmı euroasia garantili telefondu.

    Merhaba,
    BEn bugun cihazımı kvk bakırkoye goturdum kutusuz oldugu için sadeece onarım içinm alırız dediler, ben değişim istiyorum dedim. O zman kutusu lazım dediler, bende cihazı bırakmadım. Yarın tekrar görütmeyi planlıyorum. Bu senin teleservis dediğin sey farklı bir sey mi kvk dan? ona göre hatalı birsey yapıp madur olmak istemem. Teşekkür ederim.

    kvk değişim gerçekleştircekse sen gene kvk da işlemlerini gerçekleştir daha iyi teleservis değişim yaparmı bilinmez .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben cihazi kvk ya birakali 20 is gunu oldu cihaz takip sayfasindan bakiyorum hic bir bilgi gozukmuyor. Sony mobile yi aradim onlar cihaz degisiminin gozuktugunu soylediler ama ne zaman degisir bir tarih vermediler sonuc olarak beklemeye devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 iş günü olunca sony müşteri hiZmetlerini aradım şikayet dilekçesi oluşturcaklarını ve en kısa zamanda telefon elinize ulaşak dediler sizce güvenmelimiyim 😡

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.