Merhaba arkadaşlar. 13 Nisan 2016 tarihinde telefonumu aldığım yer aracılığı ile garantiye gönderdim. 15 nisanda üst seviyeye transferi yapıldığı yazıyor. 22 nisan gününden bu yana yedek parça beklediği yazılmış. Ben bıktım bu teleservice işinden. Son iki gündür arıyorum müşteri temsilcisi ile görüşemiyorum. Sesli yanıt sistemi cevap veriyor bana. Ben para iadesi almak istiyorum ne yapmam lazım? Hangi yolları izlemeliyim, teleservice ile benzer sorun yaşayan arkadaşlardan yardım bekliyorum. Bir aydır emanet telefon kullanıyorum perişan oldum iyice
dostum servise gireli 6 gün olmuş 20 günü doldurmadan hiç bir yasal hakkın ne yazıkki yok, Allah yardımcın olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme