Şimdi Ara

Sony Xperia Z5 cihazımın garanti sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam beyler herkese hayırlı akşamlar.
    Evkur'dan aldığım Sony telefonumu Teleservice firmasına garantiye yolladım.
    Donma,ısınma,şarj gibi konulardan dolayı şikayette bulundum.Bir de telefonumun açma kapama tuşunda yamukluk varmış sonradan bir arkadaşım sayesinde farkettim bunu da yazdım.
    Telefon garantiye ulaştığında 13 dakikada incelemişler(!)
    Kasa hasarlı ve mekanik onarım yazılmış tamir bilgilerine fakat 7 aylık bir garantim olmasına rağmen sistemde garanti yok gözüküyor ve 618 lira para talep ediyorlar.
    Evkur'la görüştüm cihazın garantisi var diyorlar.
    Kasa hasarlı demek kullanıcı hatası demek mi?
    Ki kullanıcı hatası olması imkansız. Ben telefonun tuşunu nasıl yamultuyum.
    Kullanıcı hatası olsa bile garanti yok diye mi görünür yoksa garanti kapsamı dışında diye mi yazılır?
    Son olarak da hakem heyeti derdime derman olabilir mi?









  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.