Şimdi Ara

Sony Xperia Z5 cihazımın garanti sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam beyler herkese hayırlı akşamlar.
    Evkur'dan aldığım Sony telefonumu Teleservice firmasına garantiye yolladım.
    Donma,ısınma,şarj gibi konulardan dolayı şikayette bulundum.Bir de telefonumun açma kapama tuşunda yamukluk varmış sonradan bir arkadaşım sayesinde farkettim bunu da yazdım.
    Telefon garantiye ulaştığında 13 dakikada incelemişler(!)
    Kasa hasarlı ve mekanik onarım yazılmış tamir bilgilerine fakat 7 aylık bir garantim olmasına rağmen sistemde garanti yok gözüküyor ve 618 lira para talep ediyorlar.
    Evkur'la görüştüm cihazın garantisi var diyorlar.
    Kasa hasarlı demek kullanıcı hatası demek mi?
    Ki kullanıcı hatası olması imkansız. Ben telefonun tuşunu nasıl yamultuyum.
    Kullanıcı hatası olsa bile garanti yok diye mi görünür yoksa garanti kapsamı dışında diye mi yazılır?
    Son olarak da hakem heyeti derdime derman olabilir mi?







  • Faturaniz varsa thh ye basvurun. Yoksa evkur dan nushasini isteyin.



    Servis camura yatmis, artik hayir gelmez o isten. Anlattiginiz sorunlar anakart arizasina isarettir, kullanici hatasi olmasina imkan yok.



    Sony den cep telefonu asla alinmaz. Bu da bir tavsiye olsun size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • El Fuego kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle valla her yerde yazılırdı Sony'den telefon alınmaz diye inanmazdım. Yaşadım gördüm alınmazmış.
    Fatura bedelini istesem alabilir miyim acaba.
  • Sunturlu S kullanıcısına yanıt
    Thh ye basvurun, ucret iadesi cikma ihtimali yuksek bir ihtimal.



    Karar ciktigi an noter kanaliyla ihtarname gonderin. Yoksa surekli sallayacaklardir. Yani uzerlerine gitmezseniz, paranizi alamazsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Fuego -- 5 Kasım 2017; 22:18:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • El Fuego kullanıcısına yanıt
    Tamam üstad çok teşekkür ederim hayırlı akşamlar.
  • El Fuego kullanıcısına yanıt
    Bugün thhye gittim. Telefon garantiden geliyordu yanımda değildi. Bir ön bilgi almak için uğradım.
    Durumu anlattım ayıplı mal olduğunu söyledim fakat cihazı satın almamın üzerinden neredeyse 1,5 yıl geçti bu yüzden pek bişey çıkacağını sanmam dedi oradaki memur.
    Yine de telefon gelince istersen bir başvur falan dediler de büyük ihtimalle yaş oldu benim iş.
  • Türkiye'de doğru dürüst garanti ya da resmi bayii yok. Benim Z1 Compact'ımın şarj sorunu vardı. KHK zırt pırtla uğraşacağıma, 80 liramı verdim bataryayı değiştirdim, gül gibi kullanıyorum. 4'cü senesini devirdi taş gibi.

    Sony'den telefon alınır ama garantiye güvenme, güvendiğin bir tamirci bul, ona yaptır. Zaten garanti olsa ne yazar? Garantide çalışanların inan bana lehimlemekten bile anladıkları yok. Dümdüz yazılım güncellemeyi biliyorlar. Diğer markalar da öyle. Apple desen geriden gelen kullanıcıları ayıptır söylemesi şeyini sarmış sallıyor. Guya yeni cihaz veriyormuş. Hepsi ellerinde kalan cihazlar. 100 milyon üretiyor, 30'u elde kalınca, geri kalan 70 milyonun cihazını mahfedecek yazılımı gönderiyor sonra da cihaz değiştirdim diyor. Samsung da öyle.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    samsung galaxy s7 pil değişimi
    2 yıl önce açıldı
    LG G2 KAMERA LEKESİ SORUNU!
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • dostum konunu şimdi gördüm sorularını özelden sorarsan cevaplarım
  • ibrahimferhadli İ kullanıcısına yanıt
    sony z3 compact ı teknosa aracılığı ile kvk ya gönderdim. 2017 mart ayında cihaz değişimden gelmişti. kvk nın söylediği cihazda yetkisiz müdahale var dediler.

    aynen katılıyorum size
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.