Şimdi Ara

(Sorun Çözüldü) Bir nakil işlemi bu kadar uzun sürmemeli (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
1.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Hat standardı VDSL

    Kanal türü
    Hızlı
    Aşağı yönde hat hızı (kbit/s) 35837
    Yukarı yönde hat hızı (kbit/s) 3072
    Alt sisteme doğru veri akışı SNR (dB) 20.2
    Ana sisteme doğru veri akışı SNR (dB) 27.6
    Aşağı yönde hat zayıflaması (dB) 10.8
    Yukarı yönde hat zayıflaması (dB) 1.4
    Aşağı yönde çıkış gücü (dBmV) 13.7
    Yukarı yönde çıkış gücü (dBmV) 7.4
    Aşağı CRC 578
    Yukarı yönde CRC 25
    Aşağı FEC 6513
    Yukarı yönde FEC 816
  • 35 mbit vdsl tanımlanmış. Hızın düşük çıkmasının sebebi yoğun saatlerde kapasite yetersizliği.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Bu da diğer servis sağlayıcılardan arayıp "Size yalan söylüyorlar, 8 veya 16 Mbit'ten fazla hız veremez TurkNet" diyenler yalan söylüyormuş. Ben de bir türlü ADSL'den fazla hız veremeyeceklerini düşündüm, çok uğraştırdılar ama sözlerini tuttular. Haklarını yiyemem. Tabi kopma olmadan kullanabilecek miyim bunu görmek lazım.
  • Yok mudur bi gelişme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 16'nın üzeri her türlü sizin için kârdır. Bazılarında ise sizin yaşadığınızın tersi olmuş, turknet ısrarla vdsl var deyip sonra çark etmiş
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Tabi her şey olabilir ama benim durumum gösterdi ki "Asla ADSL hızından yüksek hız alamazsınız" tezi çürüdü. Ben de inanmıyordum ama kabloyla 30 Mbit hız alabildim. Apartmanda herkes 8/16 Mbit kullanıyor ve kesinlikle bu hızı geçemeyeceğimi düşünüyordum.
  • O pazarlama politikası. Düşük hızda daha fazla müşteri almak için yapılan bir taktik

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet mernis sisteminde kayıtlı olmayan yerler için hizmet vermiyor. Sizin yaşadığınız sorunun bir benzerini ben yaşadım. Mernise kayıtlı adres olmaldığı zaman abonelik bile başlatmıyor. Bende hazırnete olan hattımı sorunsuz yaşadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Benim durumum tam öyle değil. Ben 2 hafta öncesine kadar aynı bölgede 2 blok yan tarafta 1 sene boyunca sorunsuz bir şekilde 75 mbps vdsl kullandım. Adres tam gözükmüyordu ama kablo çekmeye gelirken aramışlardı beni ben de durumu izah etmiştim bir sorun çıkmamıştı ilk abonelikte. Bu sefer de yine adres tam gözükmediği için aynı şeyi yaptık fakat aramadan yanlış adrese kablolama yapmışlar. Benim üzüldüğüm nokta adresi kablolama yapmadan 5 gün önce düzelttirmiştim(el ile tam adresi not düştüler). Arayıp kontrol ettirdiğimde de adresdeki notu görebiliyorlardı mh dekiler. Doğru adres gözüktüğü halde yanlış adrese kablolama yaptılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cuberen C kullanıcısına yanıt
    Tt genelde taşeron çalıştırdığı için sizin bölgeye bakan elemanlar değişmiştir, zaten başka iss müşterisi olduğunuz için adam yerine koymamıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 25 Ekim 2017; 22:40:8 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen öyle oldu da yine bi gariplik var. Ayın 17 sinde yanlış yere kablo çektiklerini arayarak bildirdim. 8 gün geçti ama hala doğru yere gelen giden olmadı. Artık sesli yanıt var diye de arayıp durumu daha iyi açıklayacak şansım yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cuberen C kullanıcısına yanıt
    Bende sizin gibi elle bıraktım adresi hiç bir şekilde bağlantı yapmadılar. 1 blok ötede bile dslam değişebiliyor. Size tavsiyem Telekom müdürlüğüne gidip durumu izah etmeniz ve bir an önce belediyeden numarataj almanız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekom bence türknet'i sallamıyor, kıskançlık yaptıkları için şirketi zor durumda bırakıyorlardır. Hani başkasının bir şeyiyle gerdeğe girilmez var ya, bu telekom ile aşık atanların sonu hiç iyi olmuyor.

    Başka firmalar kendi altyapılarını çekmediği sürece bu telekom bizi çok uğraştırır.
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Bu durum tam olarak nasıl oluyor biraz daha açıklayabilir misiniz tam olarak ne yapmam gerektiğini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gecen bi arkadaşın sözü aklıma geldi,
    Turknette akk yok, tahadüt yok, internette yok
  • İlk mesaji güncelledim. Hala el mahkum bir çare bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yahu müşteri hizmetlerini kapatmak nedir ya!Allah ım sen sabır ver nasil bi tuzağa düşürdük kendimizi
  • mj_pelit kullanıcısına yanıt
    Merhaba, çağrı merkezi için IVR sesli yanıt sistemiyle sorununuzu tuşlayarak belirtiyorsunuz. Sorununuz direkt olarak sisteme işleniyor ve hemen çözüm merkezimizin ekranlarına düşüyor. Aslında süreç çok kolay ama yeni bir yapılanma olduğu için doğal olarak tereddütleriniz olabilir. Çağrı merkezi agentlarının yaşadığınız sorunu sisteme girmesini beklemeden tuşlama yaparak bu işlemi daha kısa sürede gerçekleştiriyoruz. Bu yüzden kullanıcılarımızdan biraz sabır istiyoruz.
  • Sorun çözüldü. İnternetim geldi. Ana mesajı ve konu başlığını güncelledim. Herkese teşekkürler.
  • cuberen C kullanıcısına yanıt
    Hız nasıl?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.