Şimdi Ara

Sorun çözülmüştür.Dilerseniz silinebilir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türk telekom mobil müştetisiyim.Hoş fırsat 7 gb 35 TL paketim vardı.Enson sanırım 24 nisan 2020 de 40 TL civarı TL yükledim.İçerde de param olduğundan 24 mayıs 2021 de hoş fıtsat 7 gb paketim tekrar yenilenmişti.24 haziran 2021 tarihinde paketin günü doluyordu.Android online işlemler uygulamasına 8 gb 1000 dk 1000 sms 29.57 TL teklifi geldi.7gb hoşfısatı iptal ettim ve Türk telekomun 8 gb 29.57 TL lik teklifini ki bu teklifi kendileri yaptılar onayladım.Uygulama ekranında 3 iş günü içinde sms göndereceklerini sms geldiğinde onaylayıp söz yazıp 5555 e mesaj atıp 1 yıllık taahhüt verirsem aboneliğimin başlayacağını söylediler.3 iş gününün sonuncu günü 29 Haziran 2021de hatırlatmak için web online işlemler bize ulaşından 1-87967436038 nolu kaydı oluşturdum.Hattı kullanamadığımı paketi onaylamalarını istedim.Ben paketin onaylanmasını beklerken 30 Haziran 2021 saat onda hiç bi bildirimde bulunmadan ve onayımı almadan hattımı ya deaktif ettiler ya da iptal ettiler.Online işlemlere ne web'den ne uygulamadan ulaşamıyorum.Türktelekomun müşteriye karşı bu sorumsuzluğunu kınıyorum.Ne yapacağımı bilemez haldeyim.

    Sorun çözülmüştür.Dilerseniz silinebilir.
    Sorun çözülmüştür.Dilerseniz silinebilir.
    Sorun çözülmüştür.Dilerseniz silinebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İntel-amd-99 -- 30 Haziran 2021; 12:15:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Telefonu yeniden kapatıp açtınız mı? Hala durum aynı ise, en yakın Türk Telekom bayisine gitmenizi öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en yakin tt bayisine gidin yada baska hattan 4441444 arayin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Herkese teşekkürler açıp kapatınca sorun çözüldü.Yeni paket de tanımlanmış.Belki de fatuasızdan faturalıya geçiş süreci olduğu için bu sorun yaşandı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İntel-amd-99 İ kullanıcısına yanıt

    Rica ederiz hocam, hayırlı olsun tarifeniz Sorun çözülmüştür.Dilerseniz silinebilir. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İntel-amd-99

    Herkese teşekkürler açıp kapatınca sorun çözüldü.Yeni paket de tanımlanmış.Belki de fatuasızdan faturalıya geçiş süreci olduğu için bu sorun yaşandı.

    Hayırlı olsun hocam, çözmüşsünüz.Sorun çözülmüştür.Dilerseniz silinebilir. 

  • İntel-amd-99 İ kullanıcısına yanıt
    Hayrını görün hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Konuyu çözdüm silinebilir.
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Başlığı düzelt reyiz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Online işlemlerden teklifi kabul ettiğin için direk Faturalı hatta geçiş yapmışlar .Genelde arayıp onay alıyorlardı .


    Fırsat 8gb geçiş yapıldı anlaşılan .

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    online islemlerde direk geciliyor onay yok bende oyle kullaniyorum hat bebim ustume degil

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • phasan P kullanıcısına yanıt

    Dün kabul ettim 48 saat oldu hala geçmedi yarın paket bitecek geçiş olması lazım bekliyoruz bakalım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    mh arayin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • phasan P kullanıcısına yanıt

    Yarın arayacağım Bi gün daha kullansın da


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.