Türk telekom mobil müştetisiyim.Hoş fırsat 7 gb 35 TL paketim vardı.Enson sanırım 24 nisan 2020 de 40 TL civarı TL yükledim.İçerde de param olduğundan 24 mayıs 2021 de hoş fıtsat 7 gb paketim tekrar yenilenmişti.24 haziran 2021 tarihinde paketin günü doluyordu.Android online işlemler uygulamasına 8 gb 1000 dk 1000 sms 29.57 TL teklifi geldi.7gb hoşfısatı iptal ettim ve Türk telekomun 8 gb 29.57 TL lik teklifini ki bu teklifi kendileri yaptılar onayladım.Uygulama ekranında 3 iş günü içinde sms göndereceklerini sms geldiğinde onaylayıp söz yazıp 5555 e mesaj atıp 1 yıllık taahhüt verirsem aboneliğimin başlayacağını söylediler.3 iş gününün sonuncu günü 29 Haziran 2021de hatırlatmak için web online işlemler bize ulaşından 1-87967436038 nolu kaydı oluşturdum.Hattı kullanamadığımı paketi onaylamalarını istedim.Ben paketin onaylanmasını beklerken 30 Haziran 2021 saat onda hiç bi bildirimde bulunmadan ve onayımı almadan hattımı ya deaktif ettiler ya da iptal ettiler.Online işlemlere ne web'den ne uygulamadan ulaşamıyorum.Türktelekomun müşteriye karşı bu sorumsuzluğunu kınıyorum.Ne yapacağımı bilemez haldeyim. ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İntel-amd-99 -- 30 Haziran 2021; 12:15:40 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim