Şimdi Ara

spor arabalarda lpg kullanımı ve performansı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • slm. foruma yenı katılan bırı olarak hepınıze ıyı aksamlar diliyorum. bu konuyu açtım cünkü gunumuzde lpgli araçlara yapılan ıkınci sınıf muamele canımı çok sıkmaya başladı hele birde bu araç spor bir arabaysa vay halinize... ben spor arabalara binmenın sadece maddi durumu çok çok iyi olan insanların hakkı oldugunu düşünmüyorum. Şunu anlarım cok yuksek fiyatlarda bir spor araba alıp buna gazla binmeniz abes kaçar fakat degeri düşük 25-30 bin tl değerindeki spor bir araca benzinde binip km de 1 tl yakmanının ne kadar mantıklı olduguna siz karar verin. Yok arabanın dogasına aykırı yok motoru yersın yazık etmişsin gibi sacma sapan muhabbet yapanlara sorarım 10 yaşından büyük hangi spor arabayı alırsan al motorun zaten her an kucagına gelme ihtimali yokmu???? kaldıkı bu spor bir araba hor kullanılmıs yanlanmıs zorlanmıs bir araç. Ben çok gördüm 90 kusur aracını tonla para harcayıp forget motor yaptıran ve daha sonrada motorunu kıranları. kırılacaksa bu sekılde LPG de kırılsın ucuza gazladıgım km ler zaten o motoru amorti edicektir.

    Kısaca düşüncelerim bunlar. teşekkürederim







  • Merhaba, otto motor için LPG benzinden daha kuvvetli bir yakıttır, tabii patlatmasını bilene
    Yakıt olarak 110 oktan daha fazla sıkışır daha çok avans süresi verilebilir = Performans.
    Amerika'da drag'lar için ilave ağırlığa rağmen propan kiti takılıyor.



     spor arabalarda lpg kullanımı ve performansı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 13 Şubat 2013; 22:10:12 >




  • Aynen oyle patlatmasını bilene dediğiniz gibi
  • Sen boş ver insanların ne dediğine, çoğu kulaktan dolma boş beleş bilgiler.

    Bu işte ciddiysen, ne yaptığını bilen bir usta bul.

    LPG de arabayı tam kapasite yürütmek için.

    Karbüratörlü ise.

    LPG karbüratörü + Çok sağlam ateşleme bobini + çok iyi avans ayarı (hatta distribütörle oynanması gerekir) veya megajolt elektronik ateşleme

    Enjeksiyonlu ise.

    Lpg enjektörlerini kendi sürebilecek ECU yani Megasquirt + Çok sağlam ateşleme bobini (hatta coil over)

    Her iki cins motora da

    Turbo yoksa, 11.5:1 sıkıştırma oranı, üst devirler için valve care ve veya su/metanol enjeksiyonu

    Bak bakalım sonra benzinli araba bir daha yanına yaklaşıyor mu.

    Doğru LPG montaji ve ayarı motorun ömrünü uzatır.
  • agzına sağlık... ben araca prıns taktırdım kahverengi enjektörlü 1.5 yıl önce ..cok sukur sıkayetım yok. turbomda 1.1 bara kadar lpgli kaldırıyor.. aracı ben 1.5 yıldır 09-1 bar arası kullanıyorum lpgde daha hiç benzine atmadı. herkesede tavsiye ederim.
  • 180 mi var sizde?
  • 200sx var s14a
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.