Şimdi Ara

sprintbooster taktıranlar (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
225
Cevap
2
Favori
56.959
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkip2

    quote:

    Orijinalden alıntı: bbasci06

    Yaptığım hesap oldukça kaba bir hesaptır elbette..
    0-100 km hızın 10 sn.`nin altına inmesi elbetteki muhteşem bir durum olacaktır..
    Ancak işe sadece gaz tepkime süresi olarak bakmamak lazım..
    Tamam 0,2 saniyeye indiriyor ama bunun yanında da devire bağlı olarak vites geçişleride çabuklaşıp hızlanıyor..
    Diyorlar ya "ha gazı köklemişsin ha bunu kullanmışsın" diye..Hiç alakası yok..
    Çünkü cihazsız olarak gaza bastığın anda zaten 0,6 sn. kaybın oluyor en başında..
    Ondan sonra vites geçişleri sırasındaki kayıplarıda işin içine katacak olursak aradaki fark açılıyor..
    Tabi ben bütün bunları A/T`ler için konuşuyorum..Çünkü aracım A/T..
    Manuelde iş nasıl oluyor bilemem.
    Aradaki % 25`lik oranında hesabı çok basit aslında..
    0,2 sn.`ye inen tepkime süresini, 0,8 sn.`ye olan standart tepkime süresine bölüyoruz sonuç % 25 çıkıyor..
    Demekki Gaz tepkime süresini % 25 kısaltıp aynı oran üzerinden de 0-100 km. süresi olan 12,5 sn.`den düşünce de 9,38 sn. ye ulaşıyoruz..

    Dediğim gibi hesap çok kabadır.Benimde kafam bu kadarına basıyor..Fazlasını bilen yada hesaplayan varsa forum herkese açıktır..
    Sağlıcakla..

    Hocam yanlış anlama ama bayaa bir "kaba" hesap yapmışsın


    Sistemin çalışma mantığı belli, seninde dediğin gibi tepki süresini kısaltıyor, sen a/t aracı nasıl kullanıyorsun bilmiyorum ama 0-100 hızlanmalarda gazdan ayağımızı çekmeyiz.

    Dolayısıyla sadece dediğin 0.6 kazancımız kalır. Gerisini aracın elektronik kontrol ünitesi ayarlar. Vitesi yükselteceği zaman ateşlemeyi düşürür, a/t görevini yapar ve tekrar ateşlemeyi açar. Elektronik gaz kelebeğiyse kelebeğide kapatır-açar.(Farklı a/t sistemleri mevcut fakat HİÇBİRİ gaz pozisyon sensörünü kapatıp tekrar açmadığı için birşey değişmeyecektir). Zaten elektronik olmayan yani eski tip telli sistemlerde kullanılamaz bu sprintbooster.
    Bu cihazın a/t araçlarda vites geçiş süresini kısalttığını bana kim söylerse onunla kesin bilgiler eşliğinde tartışabiliriz. Manuel'de fark daha belirgin olur 0.6 daha da artabilir deseydin doğru olurdu çünkü vites geçişlerinde gazdan ayağını çekiyorsun ve tekrar basıyorsun,az da olsa fark olacaktır, Cruize'un şanzıman oranlarını bilmiyorum ancak 3. viteste 100km/h görüyordur bu hesapla 2 kez daha 0.6 kazancınız olur sonuçta sen tekrar gaza bastığında geçen zaman kısalıyor. Yine de 0.6+0.6+0.6=1.8sn gibi bir hesapla yapılacağını sanmıyorum Ki sen 3 sn kazanç sağlayabilir diyorsun. 3 sn fark yaratmak için standart hacimli bir arabaya ciddi paralar harcamak lazım ama konu bu değil tuninge çekmyelim

    Yanlış anlamayın bu başlığa youtube'daki videolarda gördüğüm sistem hakkında bilgi almak için girdim, yanlışı düzeltmek istedim. İnsanlar telefonlarına gelen "tebrikler hediye kazandınız" mesajlarına bile inanarak kart numaralarını veriyorlar, eminim o hesaptan etkilenerek 500lira verecek biri çıkar

    manuel araçlarda işe yarar fakat otomatik araçlarda işe yaramaz mı? siz bu aleti kullandınız mı!
    iyi mi! kötü mü! anlayamadım. yada iyi yanı, kötü yanı nedir? daha basit anlatabilirmisiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbasci06

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkip2

    eminim o hesaptan etkilenerek 500lira verecek biri çıkar

    Başında da dediğim gibi..
    Ben sadece kullanıcısıyım..
    Buyurun gidin deneyin..Web sayfasından bulunduğunuz yerde mutlaka bi satıcısı vardır..
    İster alın ister almayın..
    Sonuçta benim cebime girecek değil ya vereceğiniz para..
    Ben sadece kendi fikrimi ve düşüncemi belirttim..
    Başkaları gibi kimseyi kandırarak ürün satmaya çalışan tiplerden değilim..


    Hocam yanlış anlaşıldım ben sanırım. Orada ürün aracın 0-100 hızlanmasını 3 saniye düşürüyor beklentisiyle biri ürünü almasın demek istemiştim Kullanımı zevkli hale getiriyordur tabiki, sonuçta gaz tepkilerini iyileştiriyor ama dediğiniz kadar farkın olmayacağını belirttim. Sizin ürünle ilgili reklam yaptığınızı gösterecek bir cümlemin olduğunu sanmıyorum.(Tabi sadece alıntı yaptığınız cümleyi okumadıysa kişi...)

    quote:

    Orijinalden alıntı: paanther

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkip2

    Hocam yanlış anlama ama bayaa bir "kaba" hesap yapmışsın


    Sistemin çalışma mantığı belli, seninde dediğin gibi tepki süresini kısaltıyor, sen a/t aracı nasıl kullanıyorsun bilmiyorum ama 0-100 hızlanmalarda gazdan ayağımızı çekmeyiz.

    Dolayısıyla sadece dediğin 0.6 kazancımız kalır. Gerisini aracın elektronik kontrol ünitesi ayarlar. Vitesi yükselteceği zaman ateşlemeyi düşürür, a/t görevini yapar ve tekrar ateşlemeyi açar. Elektronik gaz kelebeğiyse kelebeğide kapatır-açar.(Farklı a/t sistemleri mevcut fakat HİÇBİRİ gaz pozisyon sensörünü kapatıp tekrar açmadığı için birşey değişmeyecektir). Zaten elektronik olmayan yani eski tip telli sistemlerde kullanılamaz bu sprintbooster.
    Bu cihazın a/t araçlarda vites geçiş süresini kısalttığını bana kim söylerse onunla kesin bilgiler eşliğinde tartışabiliriz. Manuel'de fark daha belirgin olur 0.6 daha da artabilir deseydin doğru olurdu çünkü vites geçişlerinde gazdan ayağını çekiyorsun ve tekrar basıyorsun,az da olsa fark olacaktır, Cruize'un şanzıman oranlarını bilmiyorum ancak 3. viteste 100km/h görüyordur bu hesapla 2 kez daha 0.6 kazancınız olur sonuçta sen tekrar gaza bastığında geçen zaman kısalıyor. Yine de 0.6+0.6+0.6=1.8sn gibi bir hesapla yapılacağını sanmıyorum Ki sen 3 sn kazanç sağlayabilir diyorsun. 3 sn fark yaratmak için standart hacimli bir arabaya ciddi paralar harcamak lazım ama konu bu değil tuninge çekmyelim

    Yanlış anlamayın bu başlığa youtube'daki videolarda gördüğüm sistem hakkında bilgi almak için girdim, yanlışı düzeltmek istedim. İnsanlar telefonlarına gelen "tebrikler hediye kazandınız" mesajlarına bile inanarak kart numaralarını veriyorlar, eminim o hesaptan etkilenerek 500lira verecek biri çıkar

    manuel araçlarda işe yarar fakat otomatik araçlarda işe yaramaz mı? siz bu aleti kullandınız mı!
    iyi mi! kötü mü! anlayamadım. yada iyi yanı, kötü yanı nedir? daha basit anlatabilirmisiniz...


    Cihazı denemek isterdim fakat aracım 98 320i a/t elektronik gaz kelebeğine sahip değil.Hayır bahsettiğimiz cihazın çalışma prensibi belli, otomatik araçlarda da manuel araçlarda da gaz pedalının tepki süresini azaltıyor. Manuel araçlarda da a/t araçlarda da aynı işlevi yapıyor, bahsettiğim olay 0-100 hızlanmasıyla ilgiliydi. Manuel araçların 0-100 hızlanmasını a/t araçlara göre daha belirgin arttırır yani otomatikte 0-100 için pedalı 1 kez wot yani dip gaz yaptığımızda zaten yapabileceği herşeyi yapmış olur dedim. Manuelde daha belirgin olmasının sebebei 100km/h hıza çıkabilmek için 3 kez pedaldan ayağımızı çkip tekrar basarız, buda cihazın verimini arttırır. Bu kadar, ne kadar karışık olabilir ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metakip -- 1 Ekim 2011; 15:06:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkip2

    quote:

    Orijinalden alıntı: bbasci06

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkip2

    eminim o hesaptan etkilenerek 500lira verecek biri çıkar

    Başında da dediğim gibi..
    Ben sadece kullanıcısıyım..
    Buyurun gidin deneyin..Web sayfasından bulunduğunuz yerde mutlaka bi satıcısı vardır..
    İster alın ister almayın..
    Sonuçta benim cebime girecek değil ya vereceğiniz para..
    Ben sadece kendi fikrimi ve düşüncemi belirttim..
    Başkaları gibi kimseyi kandırarak ürün satmaya çalışan tiplerden değilim..


    Hocam yanlış anlaşıldım ben sanırım. Orada ürün aracın 0-100 hızlanmasını 3 saniye düşürüyor beklentisiyle biri ürünü almasın demek istemiştim Kullanımı zevkli hale getiriyordur tabiki, sonuçta gaz tepkilerini iyileştiriyor ama dediğiniz kadar farkın olmayacağını belirttim. Sizin ürünle ilgili reklam yaptığınızı gösterecek bir cümlemin olduğunu sanmıyorum.(Tabi sadece alıntı yaptığınız cümleyi okumadıysa kişi...)

    quote:

    Orijinalden alıntı: paanther

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkip2

    Hocam yanlış anlama ama bayaa bir "kaba" hesap yapmışsın


    Sistemin çalışma mantığı belli, seninde dediğin gibi tepki süresini kısaltıyor, sen a/t aracı nasıl kullanıyorsun bilmiyorum ama 0-100 hızlanmalarda gazdan ayağımızı çekmeyiz.

    Dolayısıyla sadece dediğin 0.6 kazancımız kalır. Gerisini aracın elektronik kontrol ünitesi ayarlar. Vitesi yükselteceği zaman ateşlemeyi düşürür, a/t görevini yapar ve tekrar ateşlemeyi açar. Elektronik gaz kelebeğiyse kelebeğide kapatır-açar.(Farklı a/t sistemleri mevcut fakat HİÇBİRİ gaz pozisyon sensörünü kapatıp tekrar açmadığı için birşey değişmeyecektir). Zaten elektronik olmayan yani eski tip telli sistemlerde kullanılamaz bu sprintbooster.
    Bu cihazın a/t araçlarda vites geçiş süresini kısalttığını bana kim söylerse onunla kesin bilgiler eşliğinde tartışabiliriz. Manuel'de fark daha belirgin olur 0.6 daha da artabilir deseydin doğru olurdu çünkü vites geçişlerinde gazdan ayağını çekiyorsun ve tekrar basıyorsun,az da olsa fark olacaktır, Cruize'un şanzıman oranlarını bilmiyorum ancak 3. viteste 100km/h görüyordur bu hesapla 2 kez daha 0.6 kazancınız olur sonuçta sen tekrar gaza bastığında geçen zaman kısalıyor. Yine de 0.6+0.6+0.6=1.8sn gibi bir hesapla yapılacağını sanmıyorum Ki sen 3 sn kazanç sağlayabilir diyorsun. 3 sn fark yaratmak için standart hacimli bir arabaya ciddi paralar harcamak lazım ama konu bu değil tuninge çekmyelim

    Yanlış anlamayın bu başlığa youtube'daki videolarda gördüğüm sistem hakkında bilgi almak için girdim, yanlışı düzeltmek istedim. İnsanlar telefonlarına gelen "tebrikler hediye kazandınız" mesajlarına bile inanarak kart numaralarını veriyorlar, eminim o hesaptan etkilenerek 500lira verecek biri çıkar

    manuel araçlarda işe yarar fakat otomatik araçlarda işe yaramaz mı? siz bu aleti kullandınız mı!
    iyi mi! kötü mü! anlayamadım. yada iyi yanı, kötü yanı nedir? daha basit anlatabilirmisiniz...


    Cihazı denemek isterdim fakat aracım 98 320i a/t elektronik gaz kelebeğine sahip değil.Hayır bahsettiğimiz cihazın çalışma prensibi belli, otomatik araçlarda da manuel araçlarda da gaz pedalının tepki süresini azaltıyor. Manuel araçlarda da a/t araçlarda da aynı işlevi yapıyor, bahsettiğim olay 0-100 hızlanmasıyla ilgiliydi. Manuel araçların 0-100 hızlanmasını a/t araçlara göre daha belirgin arttırır yani otomatikte 0-100 için pedalı 1 kez wot yani dip gaz yaptığımızda zaten yapabileceği herşeyi yapmış olur dedim. Manuelde daha belirgin olmasının sebebei 100km/h hıza çıkabilmek için 3 kez pedaldan ayağımızı çkip tekrar basarız, buda cihazın verimini arttırır. Bu kadar, ne kadar karışık olabilir ki


    sizin söylemek istediklerinizi iyi anlamıştım.
    fakat ilk okuyuşta anlayamayacaklar için, "kalıcı yorum" ile basitçe "altını çizmek" istemiştim. teşekkürler....




  • Zaten benimde öyle bir iddaam yok 3 saniye daha hızlı gidiyorum diye..
    Ama araç normale göre çok hızlandı bu bir gerçek..
  • • Sprint Booster does not increase Horsepower.

    • Sprint Booster does not reduce your 0-60mph times.

    • Sprint Booster DOES make your car 'FEEL' faster.

    • Sprint Booster is not for everyone.

    ---

    0-100 süresini etkilemez çünkü arabayı 4000 devirde kaldırdığınızda tepkime süresi aynı oluyor.

    bu alet neye yarar diyebilirsiniz.

    - şehir içinde birden kalkayım diye gaza fazla basmazsınız arabanız direk tepki verir.

    - arabanıza aragaz verebilirsiniz bu gerçekten büyük bir zevk.

    - arabanızdan daha çok keyif alacaksınız.

    - uzun yolda gaza aynı şekil basacağınız için yakıt aynı olacak.

    bu alet sadece aragazı ve kalkışlarda arabanın direk tepki vermesi işine yarar. ve fiyatı çok yüksek 330 dolar 610 tl , burada ise 750 tl den aşağı satılmaz.

    olsa şöyle 50 dolara alıp şahinin torosun direk gaza tepki verdiği gibi kullansak aragazının dibine vursak


    bu işe yarıyor işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 7 Ekim 2011; 16:22:39 >




  • hem çok gereksiz hemde çok pahalı..
    açıklama için teşekkürler K.Kahriman..heleki fiyat konusu çok aydınlatıcı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bbasci06 -- 7 Ekim 2011; 21:28:06 >
  • Bende de 2011 Lancer var. Yarın kısmetse gidip taktırcam BTG'den. Bende düşüncelerimi yazarım buraya.
  • yukarı belki kullananlar vardır.
  • octavia rs'imde yıllarca kullandım sprint booster'ı

    takması çok kolay sadece gaza verilen tepki süresini hızlandırıyor eski telli gaz pedalları gibi hepsi bu

    ekstra güç falan da katmıyor sadece hazırlıksız bir anda yakalandığınız roll veya kalkışta birazııııııcıııkkkkk zaman kazandırabilir hepsi o

    parasını haketmiyor (ama para sorun değilse hiç düşünmeyin yaptırın) onun yerine gidin eksoz ve CAI'e para yatırın

    2.0 tdi dsg passat'da denedik çıkarttık olmadı otomatik için tavsiye etmem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    octavia rs'imde yıllarca kullandım sprint booster'ı

    takması çok kolay sadece gaza verilen tepki süresini hızlandırıyor eski telli gaz pedalları gibi hepsi bu

    ekstra güç falan da katmıyor sadece hazırlıksız bir anda yakalandığınız roll veya kalkışta birazııııııcıııkkkkk zaman kazandırabilir hepsi o

    parasını haketmiyor (ama para sorun değilse hiç düşünmeyin yaptırın) onun yerine gidin eksoz ve CAI'e para yatırın

    2.0 tdi dsg passat'da denedik çıkarttık olmadı otomatik için tavsiye etmem


    başka neler var böyle araçtan daha fazla zevk almak için ?

    fiyatı 50-100 dolar olsa çoktan sipariş vermiştim. ama 600 tl deniliyor ve çok pahalı bir zevk. üstüne 2000 tl daha koyup sedan toros alırım daha iyi .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 9 Ekim 2011; 15:42:22 >




  • sadece
  • Son hızı 190 aracı sprintboostlerla 210 yapan arkadaş atomu parçalasa yeridir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman


    üstüne 2000 tl daha koyup sedan toros alırım daha iyi .

    Doğru ve özlü söze ne denir..
    Mantık ve yaklaşım harika K.Kahriman..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbasci06

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman


    üstüne 2000 tl daha koyup sedan toros alırım daha iyi .

    Doğru ve özlü söze ne denir..
    Mantık ve yaklaşım harika K.Kahriman..

    toros işin şakası tabiki alet güzel ama pahalı malesef. o yüzden yatırım yapmaya gerek yok. ha olsa 2.0 -3.0 motorlu yeni nesil bir aracımız bu alet cidden lazım olur fakat 1.4-1.6 atmosferik araçta pek bir esprisi yok malesef.




  • Aslında 1.4 veya 1.6 motorlara daha iyi uyar diye düşünüyorum..
    Çünkü motor hacmi yükseldikçe beygiri ve torku arttıkça, aracın çekişinden veya hızlanmasından memnun kalmayacak kimse yoktur.
    1.8-2.0 veya daha üzeri hacimlere sahip benzinle veya dizel araçların zaten bu tür bir cihaza ihtiyacı da kalmaz..
    Önemli olan elimizdekini en verimli şekilde ve aracın motoruna müdahalede bulunmadan nasıl iyileştirebilirizi sorgulamak araştırmak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbasci06

    Aslında 1.4 veya 1.6 motorlara daha iyi uyar diye düşünüyorum..
    Çünkü motor hacmi yükseldikçe beygiri ve torku arttıkça, aracın çekişinden veya hızlanmasından memnun kalmayacak kimse yoktur.
    1.8-2.0 veya daha üzeri hacimlere sahip benzinle veya dizel araçların zaten bu tür bir cihaza ihtiyacı da kalmaz..
    Önemli olan elimizdekini en verimli şekilde ve aracın motoruna müdahalede bulunmadan nasıl iyileştirebilirizi sorgulamak araştırmak..


    peki bildiğiniz başka böyle sistemler var mı ? ufak modifiyeler ile aracı hareketlendirmek için.
  • Piyasayı araştırmak lazım..
    Güvenilir bir şekilde nasıl ve nereden ne yapılır iyi düşünmek lazım..
  • arkadaşlar bende 2011 model Ford Focus tci var. 2010 kasım ayının birinde almıştım. Bir iki ay kullandıktan sonra bir arkadaşıma sahibinden.com'dan araç bakarken reklamlar bölümünde sprint booster'i gördüm. Biraz araştırma yaptıktan sonra aynı sitede ikinci el bir arkadaş ile temasa geçtim ve ilk önce deneyeceğimi beğenirsem alacağımı söyledim. Göztepede bir elektrikçiye gittik ve gaz pedalının üzerindeki soketi söktü araya bunu yerleştirdi.(aslında çok basitmiş 20 tl bayıldık) Bendeki yeni çıkan versiyonuymuş iki kademe var, birincisi yeşil, ikincisi kırmızı. Ben yeşilde çalıştırdım ve her zamanki gibi kalkış yapmak istedim ama ne mümkün, araç sürekli patinaj çekiyor. Artık gaza parmağımın ucuyla basıyorum. Ocak ayı ile temmuz ayı arası göztepe-pendik arası kullandım. Şu an ise Erzurumdayım işimle evim arası net 5 km. düz yol 5-6 trafik ışığı var. Bu yolda 4 üncü vitesi aşmadım ve 70-80 km hızla gidiyorum. Huyumdur sürekli 100 tl'lik mazot alırım ve km sıfırlarım. Ağustos un 3 ünde mazot almışım 526 km. yol yapmışım ve yol bilgisayarı 138 km. lik daha mazot olduğunu gösteriyor. Tabi depoda daha önce ne vardı hatırlamıyorum ancak en fazla yol b. 40-50 gösteriyordur.
    Bu aletin esas yaptığı iş vites aralarındaki hantallığı yok ediyor. Bir arkadaşımız %80 hatallığı kaldırıyor diye yazmış fazlasıyla katılıyorum.
    Cihazı almadan önce kullanan bir kaç kişiyle konuşmuştum ve çoğu otomatik araç kullanıyormuş ve araçları harika üstü bir performansa ulaşıyormuş.
    Geçenlerde kırmızıya alayım derken cihazı kapatmışım, benim araç sanırsınız bir eşek. Belki okuyan arkadaşlar bu ne diyor böyle ya diye hayıflanıyordur ama kullanan birisi olarak herkese tavsiye ediyorum.
    İllaki sıfır alacaksın diye bir şart yok, ben bir kaç sitede ikinci el olarak satıldığını gördüydüm hatta bende ikinci el olarak aldım. Sahibinden.com-Araba.com-ikincielim.com buralara veya farklı sitelere bakılabilir.
    ALACAK ARKADAŞLAR KESİNLİKLE MARKAYA GÖRE ALSINLAR. HİÇBİR MARKANIN CİHAZI DİĞERİNE UYMUYOR. KANDIRILMAYIN. BİRDE ESKİ SİSTEM ALMAYIN, ÇÜNKÜ ESKİSİNİN BİR SOKETİ VAR O KADAR İSTEDİĞİNDE İPTAL ETME ŞANSIN YOK. YENİ SİSTEMDE İSE YEŞİL, KIRMIZI VE KAPATMA BUTONU VAR.
    VE AYRICA ÇİN MALIDA ÇIKARMIŞLAR AMA NE KADAR İŞE YARAR BİLMİYORUM.




  • Unutmadan birde üst devirlerde normaldende fazla yakıyor. Temmuz ayında istanbul pendikten adanaya 900 km. tek molayla 6 buçuk saatte gittim. 210 tl. yakmış.
  • millet meğer ne şikayetçiymiş bu gaz pedalının sağırlığından

    şu an kullandığım araba 1.6 motorlu 16 valfli 215 tork bir HDİ

    kullandığım yakıt ise GTL inanın gaza çok yüklenemiyorum hatta ayağımı çekmek zorunda kalıyorum polis,eds,hız tabelaları ve kameralar yüzünden.

    ama arakadaşımın 1.3 astrası vardı ve şikayet ediyordu ona bu konuyu bir hatırlatayım.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.