iğrenç tasarımlarıyla bu kadar ayakta durmaları bile başarı |
SsangYong Motor yeniden iflas bayrağını çekti. (2. sayfa)
-
-
Üzüldüm.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: kutay86Bu markayı duyunca aklımda bu araç belirir,Barış Manço'nun aracı SsangYong Musso,tasarım olarak ürettikleri en güzel modeldi bana göre.
İST offroad klübüyle Istrancalar'da lansman etkinliğine katılmıştım. Arazide de başarılıydı. Bu modelde Mercedes motoru vardı. Sonra tasarım biraz marjinalleşmiş.
-
İsabet olmuş. Kim ne derse desin, kalıp maliyetini düşürmek için yaptıkları düz köşe araçlar gayet komikti. Dacia Logan I gibi.
-
onların borcunu devlet ustlenmiyor
Gsnin 400 milyon civarında vergi borcunu sildi bu devlet q5 temmuz affı diye
Yürüyemeyen batsin diyor adamlar .Doğrusu da bu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jocker35 -- 23 Aralık 2020; 18:23:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yangı yongu atın gitsin.. Araba'da Alman, Alman olmazsa da, en azından Ford öneririm.. Yangla yongla yola cıkarsanız yolda kalırsınız.. Bu hyundai, myundai, kia mia hepsinin sonu bu..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fortune 4 -- 23 Aralık 2020; 18:30:4 > -
Yapacakları şey çok basit aslında. Biz merkezimizi Tr ye alıyoruz diyecekler ve bütün vergilendirmeyi Tr üzerinden gerceklestirecekler. Formaliteden de başına bir Türk ceo koyacaklar. Sonra borç olunca devletten bir vergi affı devam. 500-600 milyon borç yap. Bizde silinir gider o. 150 milyon için batmaya değmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1- İsim inanılmaz kullanışsız. Sanyong (sanırım böyle okunuyor) diye uluslar arası marka mı olur arkadaş.? Belözoğlu diye araba markası çıkarmak gibi bişey bu.
2- Tasarım b.k gibi. Atanamamış mercedes ızgarası. Görünce ben utanıyorum sanki kendi markammışcasına.
İlişiğim olmadığı halde Battığına sevindim desem yalan olmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ESER14
1- İsim inanılmaz kullanışsız. Sanyong (sanırım böyle okunuyor) diye uluslar arası marka mı olur arkadaş.? Belözoğlu diye araba markası çıkarmak gibi bişey bu.
2- Tasarım b.k gibi. Atanamamış mercedes ızgarası. Görünce ben utanıyorum sanki kendi markammışcasına.
İlişiğim olmadığı halde Battığına sevindim desem yalan olmaz.halk arabası diye marka ismi mi olur var işte vw, dört kapı diye model ismi mi olur var işte maserati quattroporte, skodanın son zamanlarda oturma organından uydurduğu suvcuk isimlerine girmiyorum bile. ssangyong ise kore dilinde ikiz ejder demek. yani cehaletini bu kadar da kolayca gözler önüne serme.
-
Halk takatukasindan sonra agir olmus hocamquote:
Orijinalden alıntı: texjrwillerjrhalk arabası diye marka ismi mi olur var işte vw, dört kapı diye model ismi mi olur var işte maserati quattroporte, skodanın son zamanlarda oturma organından uydurduğu suvcuk isimlerine girmiyorum bile. ssangyong ise kore dilinde ikiz ejder demek. yani cehaletini bu kadar da kolayca gözler önüne serme.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: texjrwillerjrhalk arabası diye marka ismi mi olur var işte vw, dört kapı diye model ismi mi olur var işte maserati quattroporte, skodanın son zamanlarda oturma organından uydurduğu suvcuk isimlerine girmiyorum bile. ssangyong ise kore dilinde ikiz ejder demek. yani cehaletini bu kadar da kolayca gözler önüne serme.
Alıntıları GösterOnlar pazara zamanında girmiş, pazarı oturmuş markalar. Bizde ki Arçelik gibi, düşününce saçma evet ama artık ar ve çelik kelimelerini beynimiz sorgulamıyor. Ben sanyong ne anlama gelir araştırmak zorunda değilim türk müşteri adayı olarak.
İsim berbat kabul edelim. Tata da isimden çok şey kaybediyor. Oyuncak markası gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
ssangyong resmi sitede ve sosyal medya hesaplarında kabul etmiyor fakat altta yorumlarda yurtdışında yaşayanlar(Rusya, İngiltere vb.) burada da haber çıktı diyor.
-
bu araca cirkin mi diyorsunuz?
enteresan
-
Hiçbir ekstra özellik sunmamasına, şüpheli servis ağına ve marka algısına rağmen Türkiye'de 380 bin liraya (yazıya üç yüz seksen bin) araç satmaya çalışan şirketti, geçmiş olsun, çok da üzülmedim. Demek ki tutulmak da istememişler.
-
adamlar tam tasarımı düzeltti, şimdi de iflas ediyorlar işe bakın, bizimkiler uyanık olsa böyle fırsatları değerlendirirdi. Tabii koca saab batarken de aynı muhabbet olmuştu, büyüklerimiz saab mı kim tanır ki demişlerdi.
mevcut korando ve rexton ile oldukça güzel araçlardı.
http://www.smotor.com/en/SHOWROOM/rexton/index.html
http://www.smotor.com/en/SHOWROOM/korando/index.html
http://www.smotor.com/en/SHOWROOM/tivoli/index.html
http://www.smotor.com/en/SHOWROOM/XLV/index.html
-
Millet atıp tutuyor, iflas eden ve marka değeri yüksek olmayan bir firmayı neden alıyorsunuz?
Ne kadar gereksiz yorum yapan ve ozguvensiz bir toplum olmuşuz.
Adam gibi araba yap, bu markadan daha iyisini yapabilecek kapasitedesin.
Tam DH ruhu millettin çöpünü ölü fiyatına satın alınca rahatlayacak misiniz ?
Araba fotoğraflarına bakıp şöyle guzeldi boyle güzeldi diyorsunuz, hani derler ya kör ölür badem gözlü olur diye ayni o cinsten yorumlar.
Adamlar batmış bir düşündünüz mü neden battı? Yok forum çok enteresan, rexton güzelmiş bilmem ne sahibi oldun mu ? Şanzıman bakımını yapmayi beceremeyen eğitimsiz servisi sana Mercedes parça fiyatının üzerine koyarak sattığı, bir Şanzıman icin dunya para ödediniz mi ?
Hyundai motorlu aracin resmi i koyup duruyorsun madem öyle git hyundai al.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 26 Aralık 2020; 5:31:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
SsangYong, borçlarını ödeyemediği için iflas mı ediyor?
Auto Express'in haberine göre Koreli ekonomik otomobil markası SsangYong, kredi aldığı kuruluşlara 60 milyar Won değerindeki (günümüz kuruyla yaklaşık 412.174.812,00 TL) borçlarını ödeyemediği için iflas bayrağını çekmeye hazırlanıyor.
İngiliz derginin aldığı bilgilere göre SsangYong, dünya çapında kötüleşen ticari koşullar dolayısıyla ödemelerini geciktirmiş ve nakit sağlayan yabancı kaynakları borçları erteleme konusunda ikna edememiş.
Bunun üzerine yapılan bir basın açıklamasına göre SsangYong, likidite sorununu yeniden yapılanma sürecinden önce halletmek adına gerekli başvuruyu yapmış ve şu anda kreditörler ile Koreli marka arasındaki sorunun mahkeme sürecinden evvel çözülmesi için 3 ay mühlet almış.
2011'de SsangYong'un %70 hissesini satın alan Hindistanlı otomotiv devi Mahindra & Mahindra, yaz aylarından beridir Koreli markayı elden çıkarmaya çalışıyor. 2019'a oranla bu seneki SsangYong satışlarında %20 civarında bir düşüş gerçekleştiğini de hatırlatalım.
Konu ile açıklama yapan SsangYong sözcüsü şunları söyledi:
“Dünya çapında etkilerini gösteren COVID-19 salgını dolayısıyla yaşadığımız zorluklardan dolayı çok üzgünüz. Partnerlerimize ve hissedarlarımıza, özellikle çalışanlarımıza, satış ağlarımıza ve finansal kurumlara yaşattığımız endişe için de üzgünüz. Durumu düzeltim gelecekte daha iyi işleyecek güçlendirilmiş bir sistem üzerinde var gücümüzle çalışıyoruz.”
Öte yandan SsangYong Birleşik Krallık yöneticisi Kevin Griffin ve ülkemizde Koreli markayı temsil eden Şahsuvaroğlu Otomotiv Genel Müdür Yardımcısı Yunus Şahsuvaroğlu, bu duruma rağmen modellerin satışı ve servisi konusunda sorun olmayacağına dair açıklamalar yaptılar.
Griffin “Durum ideal değil fakat yeniden yapılanma programının SsangYong'u daha güçlü geri döndüreceğine eminiz. Bu durumun satış operasyonlarına hiçbir etkisi olmadığını belirtmek isterim.” derken Şahsuvaroğlu, “SsangYong Güney Kore'nin durumu hakkında çıkan karalayıcı haberlere itibar etmeyiniz, ticari yapımız ve ithalatımız her zamanki gücüyle devam etmektedir.” sözlerini kullandı.
Kaynak: Auto Express
https://tr.motor1.com/news/462272/ssangyong-borc-iflas-iddiasi//
-
Rexton bayağı da güzel duruyordu. Diğer modeller bana da çok çirkin gelirdi. Ama şu da bir gerçek ki; var olan hayal edilenden daha iyidir. Bence de satın alınıp örneğin Samsun ismiyle sürdürebiliriz.
Böylece Samsung ismi Samsun'un önüne geçmemiş olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu ve bunun gibi firmaların yaşaması zor zira pazar elektrikliye kayıyor ve bu yatırımı yapmak oyle herkesin harcı değil. Milyar doları ARGE ye yatırıp yıllarca bunun geri dönüşünü beklemek gerek bu gerçekten çok ciddi bir mali güç gerektirir. Sang Yong zaten pazar payı çok düşük bir şirketti ve kendi teknolojisi olmayan A da Z ye toplama araç yapan bir firma durum böyle iken bu güne kadar pazarda kalması bile başarı.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X