Şimdi Ara

stabil olmayan hız

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi günler
    haftalardır çözemediğim bir sorunumu sizler ile paylaşmak istedim.
    Turknet vdsl2 50 mbit abonesiyim.
    modem tarafında snr değerleri normal (16) , desteklenen hız 76 mbit, bağlı hız 51 mbit upload 4 mbit gözüküyor
    ne varki hız testi yaptığımda bazen 4 mbit, bazen 16 bazen de çok nadir olarak 30 mbit hız görüyorum ama hız sürekli dalgalı gidiyor.
    defalarca turknet i aradım, hat değerleriniz normal bir sorun yok diyor. bina içi hat tesisatından kaynaklı olsa modemin içinde hat değerlerini kötü görmem gerekmez mi
    dün elektrikçi çağırdım 3 ya da 4 damarlı telefon kablosunun 2 damarını bağlayıp deneyelim dedi, acaba sorun neden kaynaklanabilir, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler



  • Tesisatta felan sorun olduğunu sanmıyorum. Benim de aynı. Modemde 50/4 tanımlı ancak. 3 Mbit'te çıkıyor, 16'da, 28'de (ard arda yapılan testte). Sorunun TurkNet kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Türk Telekom'da iken hiç bu şekilde sorun yaşamamıştım. İyi bir kampanya denk gelirse tekrar Türk Telekom'a geçmeyi düşünüyorum.
  • türknet kısıtlıyor büyük ihtimal başka bi neden göremiyorum ankastreden gelen dsl kablosunu değiştirip deneyin eğer oda düzeltmezse ya kısıtlanıyorsun yada ankastreye gelene kadar sorun oluyor büyük ihtimalle kısıtlanıyorsun ama
  • dün akşam gene 3 mbit ler civarında idi.
    saat 0130 gibi tekrar baktım bu kez 40 mbit çıktı hız testinde
    kablodan veya donanımsal bir sorun olsa hep 40 mbit veya 3 mbit almam lazımdı değil mi
    sanırım bir şeyler dönüyor. belli bir bant genişliği almışlarlar türk telekomdan , aynı port üzerinden bir den çok kullanıcıya göya fiber hız diye satıyorlar. ama kapasite belli. acaba sabit ip talep etsem o zaman bu bağlantıyı belki kısamazlar değil mi?
    forumlarda okuduğum kadarı ile çok teknik bilgi sahibi değilim ama turknet aynı ip üzerinden kullanıcılara çıkış veriyormuş. bu da hız düşüşüne bir sebep olabilir mi?
  • turknet ten aradılar, nihayet teknik ekip gönderip bina girişindeki ankastreye gelen sinyali ölçeceklermiş, saat 1900 için randevu verdiler.
    bu demek oluyor ki, onlarca kez şikayet açtırmama rağmen bir kere bile konuyu saha ekibine iletmemişler.
    iş çığırından çıkınca mecburen ekip gönderiyorlar. bu ülkede sesin çıkmazsa maalesef enayi yerine konulursunuz, paranız ile rezil olursunuz. olayın özeti bu.
  • selamlar
    kısa bilgi vereyim. Teknik ekibi randevu vermelerine rağmen göndermediler. Yine hızınız 50 mbit gözüküyor diyerek arıza kayıtlarını benden teyid almadan kapatıyorlar.
    Her müşteri temsilcisine durumu ayrı ayrı anlatıyorum. Anlayacağınız bu konuyu turknet ile çözemeyeceğim.
    başka servis sağlayıcılarında port olmadığı söylendi. ne yapmalıyım fikir verirseniz sevinirim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • boşuna uğraşmayın arkadaşlar türknet teknik ekip gönderemez çünkü saha ekipleri yok. bana da aynı şekilde defalarca randevu verdiler ve her seferinde efendim 17 saattir internetiniz kesilmiyor görünüyor gibisinden bişeyler söylüyorlar. soruyorum peki 17 saat önce kaç defa kesildi..önce cevap yok sonra üsteliyorum kaç defa kesildi diye .. efendim önceleri günde ardarda 15-20 defa kesintiniz oluyormuş şimdi kesilmeleriniz azalmış...

    adamlardaki mantığa bak yahu. yani günde 1-2 defa kesilme normal mi diyorum. cevap yok.

    sonra yine kabloları değiştirin elektrikçi çağırın modem arızalı splitter kullanıyorsanız bozuktur yenisini alın , sorun bizde değil türktelekomun kablolarında, hızınızı düşürelim.....

    yok ebenin......artık. her türlü küfrü hakediyor bunlar.

    https://forum.donanimhaber.com/turknet-hattimi-devamli-kesilmelerden-dolayi-kapatiyorum--124415027#124415027




  • Turknet aboneliğimi malum hız düşüklüğü sebebiyle iptal edip TTNET e geçtim ve şu an hız 7/24 stabil 48 mbit :)
    turknet aylarca yok hat tesisatı, yok modem ayarı ile oyaladı durdu. iyiki geçmişim TTNET e.
    iyi hizmet = yüksek ücret
    kötü hizmet = düşük ücret.
  • Herkesin bir şikayeti var resmen.
  • bertanxxx B kullanıcısına yanıt
    Selam turknet oldugu için turk telekom gelip bakmaz bile santralden hat değerlerine bakıp geçerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.