Şimdi Ara

Steady Bluesu ne işe yarar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
17.549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Steady bluesu ne işe yarar ? Bi arkadaşıma sorduydum o da arka arkaya + basmaya yarar dedi ama pek inanmadım Tam olarak neye yarar bu blue bilenlenlerden yardım bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SacredSoil -- 15 Haziran 2009; 0:29:59 >



  • bak şimdi. +4 den sonra itemlere + basmaya çalıştığın zaman silah patlayabilir ve durability reduce olur. yani durability düşer. örneğin durability reduce 30% yazarsa eskiden 100 olan durability 70 e düşer.

    işte steady bluesu bu durumun oluşmasını engeller
  • Yukarıdaki Arkadaş sanırım +5den sonra demek isteti +1 den +5 e kadar itemde her hangi bir kayıp oluşmaz


    Herhangi bir iteme (Takılar hariç) +5den üstü + denemelerinden eğer itemde stedy yoksa büyük olasılıkla item % olarak Durability kaybedecektir itemde Stedy 1times yazıyor ve +5den +6 ya basarken yandı diyelim bu Stedy 1times büyük olasılık kaybolacaktır kaybolursa sen tekrar bir tane yada birden fazla itemine stedy eklemen gerekiyor böyle itemin durablitiy kaybetmemiş oluyor bazen unuta bilirsin sen yinede itemine 3-4 stedy ekle güvence açısından
  • Tamam Sağolun
  • Yani silahın patlamasını engelliyor değilmi ?
  • quote:

    @melihgezer

    Yani silahın patlamasını engelliyor değilmi ?



    Hayır silahın patlamasını önlemez , Silahtaki Özelliklerin sabit kalmasını saglar.
    Örnegin bir itemimize stone bastıgımızda , diger özelliklerine zarar gelmemesini saglar.Yada yukardaki arkadaşımızın verdigi örnek gibi Artı bastıgımızda bazen silahı zorlarız ve buda silahın durabilty özelligine yansır , zarar verebilir.
    Steady stone bu gibi durumlarda sabitleme , önleme işlemi görür ancak bunada %100 garanti veremezsiniz.
    Çünkü bazı silahlarda bu özellik olmasına ragmen silah zarar görebiliyor.
  • Buna örnek olarak Blocking Ratio'su 18(%80) olan kalkanım steady bluesu olduğu halde 10(%0)'a düşmesini verebilirim...
  • Alayı sallamış, doğrusu;

    +5 ve üzeri için + denemelerinde başarısız olursan, itemin maximum durability yemesini önler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _aNaToLia_ -- 23 Mart 2011; 17:15:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _aNaToLia_

    Alayı sallamış, doğrusu;

    +5 ve üzeri için + denemelerinde başarısız olursan, itemin maximum durability yemesini önler.



    Sallama degil İlhanım şimdiye kadar böyle biliyorduk , senin dediginde dogru olabilir ama +5 ve üzeri olması şaşırtıcı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _aNaToLia_

    Alayı sallamış, doğrusu;

    +5 ve üzeri için + denemelerinde başarısız olursan, itemin maximum durability yemesini önler.



    Sağladığı tek şey budur.

    İsmine aldanıp assimilationu önlediğini sanmayın
  • Diger ozelliklerin dusmesini falan engellemez.sadece +5 ve uzeri itemlerde durabilty nin dusmesini engeller. İmmortality ile karistirma o itemin kaybolmasini engeller. Yani steady basiliyken niye itemim kayboldu diye merak etme immortality yoktur ondan gitmistir
  • STEADY
    +5 ve üzeri için + denemelerinde başarısız olursan, itemin maximum durability yemesini önler.

    IMMORTAL
    +5 ve üzeri için + denemelerinde başarısız olursan, itemin yok olmasını önler.

    ASTRAL
    +5 ve üzeri için + denemelerinde başarısız olursan, itemin +0 yerine +4e düşmesini sağlar.
  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.