Bildirim
Steady Bluesu ne işe yarar?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
bak şimdi. +4 den sonra itemlere + basmaya çalıştığın zaman silah patlayabilir ve durability reduce olur. yani durability düşer. örneğin durability reduce 30% yazarsa eskiden 100 olan durability 70 e düşer.
işte steady bluesu bu durumun oluşmasını engeller -
Yukarıdaki Arkadaş sanırım +5den sonra demek isteti +1 den +5 e kadar itemde her hangi bir kayıp oluşmaz
Herhangi bir iteme (Takılar hariç) +5den üstü + denemelerinden eğer itemde stedy yoksa büyük olasılıkla item % olarak Durability kaybedecektir itemde Stedy 1times yazıyor ve +5den +6 ya basarken yandı diyelim bu Stedy 1times büyük olasılık kaybolacaktır kaybolursa sen tekrar bir tane yada birden fazla itemine stedy eklemen gerekiyor böyle itemin durablitiy kaybetmemiş oluyor bazen unuta bilirsin sen yinede itemine 3-4 stedy ekle güvence açısından -
Tamam Sağolun -
Yani silahın patlamasını engelliyor değilmi ? -
quote:
@melihgezer
Yani silahın patlamasını engelliyor değilmi ?
Hayır silahın patlamasını önlemez , Silahtaki Özelliklerin sabit kalmasını saglar.
Örnegin bir itemimize stone bastıgımızda , diger özelliklerine zarar gelmemesini saglar.Yada yukardaki arkadaşımızın verdigi örnek gibi Artı bastıgımızda bazen silahı zorlarız ve buda silahın durabilty özelligine yansır , zarar verebilir.
Steady stone bu gibi durumlarda sabitleme , önleme işlemi görür ancak bunada %100 garanti veremezsiniz.
Çünkü bazı silahlarda bu özellik olmasına ragmen silah zarar görebiliyor. -
Buna örnek olarak Blocking Ratio'su 18(%80) olan kalkanım steady bluesu olduğu halde 10(%0)'a düşmesini verebilirim... -
Alayı sallamış, doğrusu;
+5 ve üzeri için + denemelerinde başarısız olursan, itemin maximum durability yemesini önler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _aNaToLia_ -- 23 Mart 2011; 17:15:23 > -
quote:
Orijinalden alıntı: _aNaToLia_
Alayı sallamış, doğrusu;
+5 ve üzeri için + denemelerinde başarısız olursan, itemin maximum durability yemesini önler.
Sallama degil İlhanım şimdiye kadar böyle biliyorduk , senin dediginde dogru olabilir ama +5 ve üzeri olması şaşırtıcı. -
quote:
Orijinalden alıntı: _aNaToLia_
Alayı sallamış, doğrusu;
+5 ve üzeri için + denemelerinde başarısız olursan, itemin maximum durability yemesini önler.
Sağladığı tek şey budur.
İsmine aldanıp assimilationu önlediğini sanmayın -
Diger ozelliklerin dusmesini falan engellemez.sadece +5 ve uzeri itemlerde durabilty nin dusmesini engeller. İmmortality ile karistirma o itemin kaybolmasini engeller. Yani steady basiliyken niye itemim kayboldu diye merak etme immortality yoktur ondan gitmistir -
STEADY
+5 ve üzeri için + denemelerinde başarısız olursan, itemin maximum durability yemesini önler.
IMMORTAL
+5 ve üzeri için + denemelerinde başarısız olursan, itemin yok olmasını önler.
ASTRAL
+5 ve üzeri için + denemelerinde başarısız olursan, itemin +0 yerine +4e düşmesini sağlar.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X