Şimdi Ara

Şuan en iyi üç 1.6 dizel motor hangisi? (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
301
Cevap
2
Favori
46.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Turbosunu büyültüler.Misal Dci 90lık 130luk farkı Ne oluşturuyorsa 120-180lik farkı aynı değişimler oluşturuyor.Özellikle Alfa ve Jeepin vergi dilimini aşan araçlar için gelebilir.Fiatta Csuv/Dsuvda sunulabilir.Şuanki 120hp fazlasıyla yetiyor zaten.

    Fiat forumunda satışa çıkıp çıkmayacağı konuşuluyordu.

    Firefly motorlarla gelebilir bu 180lik motor.Fire motorlar kaldırılabilir.

    Çünkü Firefly motorlar hyride uyumlu.500x üzerinde çalışmaları yapılıyor İtalyan kaynaklara yansıdı.

    Senin dediğini sokakta dolaşan herkes yapıyor benim de polo 140 beygirdi 1.6 tdi. 90-130 farkıyla aynı olur mu be arkadaşım ciddi misin sen ya? İşin içinde emisyon var verimlilik var bir sürü şey var. O dediğin aracı da biliyorum ben doblo frenli 1.9 dizel turbolu bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    1.3mjet1 biraz üst devirleri seven motordu.

    Gitmemezlik yapmaz ama devirlendirebilmek içinde iyi şöför olman gerekiyor.Kendimi övmek gibi olmasın ama şu dediğim koşulları sağlayınca gidiyordu.6.vitesi olsa vs vs

    Ama 2.nesil Mjette ciddi değişimler var.Sesi bile farklı.

    Zaten 1,3/1,5 motorları ağır araçlarda kullanmayacaksın.

    Misal Megane 12.5 saniyede 0-100 yapıyor.Yük altında kim bilir ne olur.

    Ben toyotanın dizelini hiç sürmedim ne desem boş.

    Bir aracı devirlendirebilmek için olması gereken şöför özelliklerini yazar mısınız rica edersem , ben de multijet devirlendirmek istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK


    quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Turbosunu büyültüler.Misal Dci 90lık 130luk farkı Ne oluşturuyorsa 120-180lik farkı aynı değişimler oluşturuyor.Özellikle Alfa ve Jeepin vergi dilimini aşan araçlar için gelebilir.Fiatta Csuv/Dsuvda sunulabilir.Şuanki 120hp fazlasıyla yetiyor zaten.

    Fiat forumunda satışa çıkıp çıkmayacağı konuşuluyordu.

    Firefly motorlarla gelebilir bu 180lik motor.Fire motorlar kaldırılabilir.

    Çünkü Firefly motorlar hyride uyumlu.500x üzerinde çalışmaları yapılıyor İtalyan kaynaklara yansıdı.

    Senin dediğini sokakta dolaşan herkes yapıyor benim de polo 140 beygirdi 1.6 tdi. 90-130 farkıyla aynı olur mu be arkadaşım ciddi misin sen ya? İşin içinde emisyon var verimlilik var bir sürü şey var. O dediğin aracı da biliyorum ben doblo frenli 1.9 dizel turbolu bir araç.

    yanilmis olabilir insan sevdigi birseyi ovmeyi sever bu hepimizde az cok var

    yalniz su multijetlet iyide araclari hic hosuma gitmiyor en babasi egea distan biseye benziyoda biraz kurcalayinca kalite goremiyorsun

    iyi bi arac yapsalar bende binmek isterim tek freemondlar hosuma gidiyo fiatta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nfdkurt -- 12 Ocak 2018; 23:23:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK


    quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    1.3mjet1 biraz üst devirleri seven motordu.

    Gitmemezlik yapmaz ama devirlendirebilmek içinde iyi şöför olman gerekiyor.Kendimi övmek gibi olmasın ama şu dediğim koşulları sağlayınca gidiyordu.6.vitesi olsa vs vs

    Ama 2.nesil Mjette ciddi değişimler var.Sesi bile farklı.

    Zaten 1,3/1,5 motorları ağır araçlarda kullanmayacaksın.

    Misal Megane 12.5 saniyede 0-100 yapıyor.Yük altında kim bilir ne olur.

    Ben toyotanın dizelini hiç sürmedim ne desem boş.

    Bir aracı devirlendirebilmek için olması gereken şöför özelliklerini yazar mısınız rica edersem , ben de multijet devirlendirmek istiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Piyasada en dayanıklı hangisi? Tartışmasız Multijet. Taksiler bunun en güzel kanıtı. PSA dci vs bunlar az yaksa ki 1 litre fark ömür olarak iyi değil. Sanayide dolusuyla dci HDI motor var. Komik olmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nfdkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: BölücüDeğilÖlücüyüm


    quote:

    Orijinalden alıntı: nfdkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: BölücüDeğilÖlücüyüm


    quote:

    Orijinalden alıntı: nfdkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: BölücüDeğilÖlücüyüm

    Az yakan saglam motorlar benim gozumde en iyidir



    Hdi



    Dci



    Multijet



    Diyorum

    nickten belli dogru siralama



    Aslinda hic tutumlu yada olucu degilimdir sirf 11 kasima ozel bu nickle kayit oldum



    Hdi kullanicisiyim ama 1.6 143 hplik benzinli yakan bir araca gecme planlarim var

    aynen bende gecmeyi dusunuyorum akicilik istiyorum

    Akicilikdan kastiniz iyi kacmasini hocam ?



    Benim amacim premium bir araca gecmek

    premium derken 143 bg hangi arac

    2013-2015 bmw x1 hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nfdkurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK


    quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Turbosunu büyültüler.Misal Dci 90lık 130luk farkı Ne oluşturuyorsa 120-180lik farkı aynı değişimler oluşturuyor.Özellikle Alfa ve Jeepin vergi dilimini aşan araçlar için gelebilir.Fiatta Csuv/Dsuvda sunulabilir.Şuanki 120hp fazlasıyla yetiyor zaten.

    Fiat forumunda satışa çıkıp çıkmayacağı konuşuluyordu.

    Firefly motorlarla gelebilir bu 180lik motor.Fire motorlar kaldırılabilir.

    Çünkü Firefly motorlar hyride uyumlu.500x üzerinde çalışmaları yapılıyor İtalyan kaynaklara yansıdı.

    Senin dediğini sokakta dolaşan herkes yapıyor benim de polo 140 beygirdi 1.6 tdi. 90-130 farkıyla aynı olur mu be arkadaşım ciddi misin sen ya? İşin içinde emisyon var verimlilik var bir sürü şey var. O dediğin aracı da biliyorum ben doblo frenli 1.9 dizel turbolu bir araç.

    yanilmis olabilir insan sevdigi birseyi ovmeyi sever bu hepimizde az cok var

    yalniz su multijetlet iyide araclari hic hosuma gitmiyor en babasi egea distan biseye benziyoda biraz kurcalayinca kalite goremiyorsun

    iyi bi arac yapsalar bende binmek isterim tek freemondlar hosuma gidiyo fiatta

    Öyledir belki.

    Ben Fiat sevmiyorum genel olarak. Küçükken ailede doğan vardı o güzeldi ama hidrolik direksiyon.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BölücüDeğilÖlücüyüm


    quote:

    Orijinalden alıntı: nfdkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: BölücüDeğilÖlücüyüm


    quote:

    Orijinalden alıntı: nfdkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: BölücüDeğilÖlücüyüm


    quote:

    Orijinalden alıntı: nfdkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: BölücüDeğilÖlücüyüm

    Az yakan saglam motorlar benim gozumde en iyidir



    Hdi



    Dci



    Multijet



    Diyorum

    nickten belli dogru siralama



    Aslinda hic tutumlu yada olucu degilimdir sirf 11 kasima ozel bu nickle kayit oldum



    Hdi kullanicisiyim ama 1.6 143 hplik benzinli yakan bir araca gecme planlarim var

    aynen bende gecmeyi dusunuyorum akicilik istiyorum

    Akicilikdan kastiniz iyi kacmasini hocam ?



    Benim amacim premium bir araca gecmek

    premium derken 143 bg hangi arac

    2013-2015 bmw x1 hocam

    arac guzel

    evin onunde var bitane bir bayan kullaniyor aklima yer etmis bayani sevmiyorum aractanda sogudum bayan arabasi geliyo aklima

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • FreudeAmFahren hocam bana göre en iyi üç 1.6 Dizel motor;


    1 - 1.6 HDİ Motor; 120 Hp / 3500 Devir - 300 Nm / 1750 Devir.

    2 - 1.6 DCİ Motor; 130 Hp / 4000 Devir - 320 Nm / 1750 Devir.

    3 - 1.6 Multijet Motor; 120 Hp / 3750 Devir- 320 Nm / 1750 Devir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hanıncipsi

    Nick-mesaj uyumu

    1.4 Crdi, 1.6 TDCİ, 1.3 Multijet 75 HP & 95 HP, 1.5 DCİ kullanmış biri olarak diyorum. Bana göre;

    1-MultiJET (1.3 75 HP hariç)
    2-CRDI
    3-TDCI
    4-DCI (Muhtemelen üretilmiş en gürültülü dizel.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mahmah

    Piyasada en dayanıklı hangisi? Tartışmasız Multijet. Taksiler bunun en güzel kanıtı. PSA dci vs bunlar az yaksa ki 1 litre fark ömür olarak iyi değil. Sanayide dolusuyla dci HDI motor var. Komik olmayın

    İstanbul'da 650.000'de sadece periyodik bakımları yapılmış 1.3 Dizel Linea'ya bindim. Her gün istanbul trafiğinde dolaşıyor birde. Sadece uzun yolda ne ömrü olur merak ediyorum
  • https://www.google.com.tr/amp/s/hayatinvirajliyollarinda.com/2016/02/07/psa-ford-dv6/amp/



    en yaygin psa motoru dv6

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • piyasada bulunan bütün dizel motorlar bence iyi. en iyi diye bir yarışa girmek gereksiz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sesi en güzel olan CRDI

    En sıkıntısız olan Multijet

    En az yakan DCI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beantragen

    Sesi en güzel olan CRDI

    En sıkıntısız olan Multijet

    En az yakan DCI

    ucununde toplandigi motor hdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 dizel grubundaki araçların çoğunu kullanmış biri olarak dci yakıtta ekonomik ancak km ömrü düşük, tdci veya psa grubu güçlü ancak çok gürültülü ve kendini kirleten bir motor, vw motorda elektronik aksam kaliteli ancak motor ömrü ve beygir gücü olarak genelde sıkıntılı diğer markalar 136 hp leri verirken onlar 105 hp lerle işi götürmeye çalıştılar, multijet 1.3 ler uzun ömürlerine rağmen yakıt tüketimi ve alt devirler konusunda aynı başarıyı göstermezler ama 1.6 multijet 120 hp gerçek bir makinadır, hem çok uzun ömürlü hemde gaz tepkisi olarak gerçekten koltuğa yapıştırıp fabrika bakım aralığı 35000 km dir. Üst segment araçlarda da bmw başkadır, herşey bi aradadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herhangi bir hacme bağlı kalmaksızın, şu an piyasada en yaygın ve kendini kanıtlamış sağlam dizellerinden birincisi hdi(ford ve psa ortak yapım tdci, volvonun D2 si)
    toyotanın d4d (kalite ve uzun ömür),
    fiat multijet 1.3 (kaliteli, sağlam uzun ömür)
    sonradan da reno dci ve vw tdi gelir.

    PSA grup mercedes ile beraber dizel motora en çok yatırım yapan ve üreten en eski şirketmiş. yani tecrübesi oldukça fazla 👍

    üst segment cdi li mercedes veya bmw ayrı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 1 Haziran 2018; 0:54:24 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 16_MJT_05 1 kullanıcısına yanıt
    Performans odaklıysanız en iyi motor 1.6 cdti dır. Zeperf verilerine de göz atabilirsiniz. VS de geçemediğim 1.6 dizel motor olmadı.
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    1,6 mjet 120hp 500xim vardı hocam premium araçlar dışında hepsine toz yuttururdum hele birde Sport modda..

    Cdti zaten Multijet motor çalışma sesleri bile aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.